Mullistava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kid kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Mitä mä voin tehdä tänään?
Sä voit yrittää patistella ihmisiä Pokeri-miittiin?!
Ei kyl jaksa patistella. Ihan jotain oikeeta tekemistä tarvittaisiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Tissikilpailu..stana! Ota nyt näistä rusinoista kuva- pyh. :wink:
Aargh, et ois muistuttanu. Tulipa juuri mieleeni, et jätkät otti musta lauantaina jotain tosi hehkeitä tissikuvia. Nyt ku vaan muistais vielä, että kenen kännykässä ne kuvat on.. Ja vaikka muistaisinki, ni miten mä saan sen ihmisen tuhoamaan ne kuvat??
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

sipsi kirjoitti: Ja vaikka muistaisinki, ni miten mä saan sen ihmisen tuhoamaan ne kuvat??
Et mitenkään. Tyhmästä päästä kärsii koko roppa tissit mukaanlukien :P
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:
Et mitenkään. Tyhmästä päästä kärsii koko roppa tissit mukaanlukien :P
Näinpä. Ja tuskin mun maailma tohon kaatuu.. Mut jotenki aika koomista kuitenkin. Ja noloa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
huima

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Aamulenkki oli ihan tuskaa ja jäykkää menoa. Illalla hidas pitkä ja nautiskelua. Pakko myös nukkua kunnolla, sillä huomenna joutuu jumppaamaan koko yön ja aamun.
saika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Olipas kiva Helsingin reissu. En nähnyt kitisijöitä enkä autoklubilaisia, vaikka kyseisten oheishenkilöiden takia oikeastaan päätettiin reissu tehdä juuri viime viikonloppuna.

Anyway, tuli käytyä Lintsillä, leffassa, Ikealla jne ja mikä parasta, syötyä äipän murkinoita ja vietettyä "laatuaikaa" hänen kanssaan, noh, ehkä 2 tuntia oltiin viikonlopun aikana samassa huoneistossa mutta ainakin jäi sellainen fiilis et oltiin kylässä :D

Ja nukuttiin hyvin, vaikka oli ihan helvetin kuuma. Kotona oli ollut tosi kylmää kuulemma. Kyllä nyt 120 eurolla bensaa kannattaa tollasen viikonlopun hyväksi kuluttaa milloin vain... :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Et mitenkään. Tyhmästä päästä kärsii koko roppa tissit mukaanlukien :P
Näinpä. Ja tuskin mun maailma tohon kaatuu.. Mut jotenki aika koomista kuitenkin. Ja noloa.
Kuvista puheenollen- Musta on aika hottis kuva pussaamassa kaunista blondinaista la-iltana. Kuvan taustat jos kertois, niin ei se niin hottis enää oliskaan :D

Sen kuvan mä aion pyytää itselleni :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Back to the ol' drawing board ja se ois sitte TPK MK IV. :sir:
Loman loppupuoli oli niin HC-maalaisuutta, että erästä Pyrrhosta (318 eaa - 272 eaa) mukaillen:
"Vielä yksi tällainen loma ja olen mennyttä."
Nyt yritämme päästä varovaisesti taas pikkuhiljaa työn syrjään kiinni.
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:Mullistava maanantai joo... *huokaus*

Tekísin mielelläni asioita, jos ne palaakaan nappaisivat. Ihan ihmetyttää, että miten ihmiset keksivät itselleen tekemistä, jonka parissa ei nukahda tylsistyneenä.

Kertokaa mulle miten saan aikani viikolla kulumaan? Mitä mä voin tehdä tänään?
Muruseni, kun kyllästyn itseeni, tiedän että on aika antaa itselleni laatuaikaa ja herkkä aistillinen hetki oikean käteni kanssa. 30 sekunnin päästä olen tyytväinen (EDIT: Myös selvästi luki- ja kirjoitushäiriöinen, auts töks töks), iloinen ja onnellinen.

Tosin palasin juuri lomalta ja sain aikani kulumaan olemalla tekemättä mitään. Näin toimivat vain todella suuret ajattelijat. Lunasta sinäkin paikkasi loikoilemalla auringossa sekä muotoilemalla mielessäni ihmiskuntaa muka järisyttäviä aatoksia.

No, loman saldo: rusketus, liikunnan ja vähemmän syömisen takia hieman kiinteämpi kroppa sekä monta luettua kirjaa. Lomaa ennen olin viikon maisemamaalauskurssilla Suomenlinnassa.
Elukka

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Myltsin ava
Kuva
on paras!

Näyttää ihan multa viitisen vuotta sitten.
swirl

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen järkyttynyt. Järkyttynyt. Esimieheni, jonka kuului hoitaa raportointi puolestani lomani aikana, ei ole tehnyt yhtäkään raporttia poissaollessani. Vaikka ystävällisesti neuvoin häntä sähköpostitse niiden teossa lomaltani käsin. Eukon puheluihin jätin vastaamatta, koska olin lomalla, fer fucks sakes. Tässä ilmeisesti kiitos.
MGandhi

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:Ehdottelee.
Runkkaaminen on liian jokapäiväistä puuhaa joka tapauksessa. Hengailu ilman aktiviteettia on minun käsitykseni tylsyydestä. Lukeminen on tylsää. Ajattelu on tylsää. Kyllä teidän nyt tarvitsee keksiä parempia ideoita!
bedlam

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vitunvittu. Keikka perjantaina, muu bändijäsenistö dokailee ja lomailee kun mää koetan saada biisejä valmiiksi. Heräilen kauhea stressi päällä kymmenen kertaa yössä ja sydän pomppii rytmihäirässä. Mahtavaa lomailua, vittuperkelepersesilmähelvetti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

swirl kirjoitti:Olen järkyttynyt. Järkyttynyt. Esimieheni, jonka kuului hoitaa raportointi puolestani lomani aikana, ei ole tehnyt yhtäkään raporttia poissaollessani. Vaikka ystävällisesti neuvoin häntä sähköpostitse niiden teossa lomaltani käsin. Eukon puheluihin jätin vastaamatta, koska olin lomalla, fer fucks sakes. Tässä ilmeisesti kiitos.
No voihan vittu! Johan on pomo.
Kikkelis kokkelis.
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Ehdottelee.
Runkkaaminen on liian jokapäiväistä puuhaa joka tapauksessa. Hengailu ilman aktiviteettia on minun käsitykseni tylsyydestä. Lukeminen on tylsää. Ajattelu on tylsää. Kyllä teidän nyt tarvitsee keksiä parempia ideoita!
Hanki nainen! Hanki hankala nainen! Siinä sulla on tekemistä koko loppuvuodeksi :-D
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Keikaus kirjoitti:
swirl kirjoitti:Olen järkyttynyt. Järkyttynyt. Esimieheni, jonka kuului hoitaa raportointi puolestani lomani aikana, ei ole tehnyt yhtäkään raporttia poissaollessani. Vaikka ystävällisesti neuvoin häntä sähköpostitse niiden teossa lomaltani käsin. Eukon puheluihin jätin vastaamatta, koska olin lomalla, fer fucks sakes. Tässä ilmeisesti kiitos.
No voihan vittu! Johan on pomo.
Keiksu, armas Armiseni.... I laav U when U talk dirty :h:
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mistäköhän johtuu, kun on lomalla ja olisi paljon aikaa tehdä asioita, joita ei normaalisti ehdi/jaksa tehdä, niin niitä ei saa millään tehtyä?

Äh, turhaantumista havaittavissa, mutta en minä töihin kaipaa vaikka tällä lomalla ei mitään kivaa tunnu tapahtuvankaan. Että mä haluaisin karata taas jonnekin kauas!!!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ComeBack kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No voihan vittu! Johan on pomo.
Keiksu, armas Armiseni.... I laav U when U talk dirty :h:
Dannyseni! Onko korkokenkäsaapikkaat lankattu? Puhun vähän lisää tuhmia: Kyrpä.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Että mä haluaisin karata taas jonnekin kauas!!!
Mikä estää?! Ota äkkilähtö johonkin hornan tuuttiin viikoksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kid kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Ja vaikka muistaisinki, ni miten mä saan sen ihmisen tuhoamaan ne kuvat??
Et mitenkään. Tyhmästä päästä kärsii koko roppa tissit mukaanlukien :P
Olen eri mieltä. Tyhmästä päästä nauttii koko kroppa!

Heräsin. Pitkän ryyppyputken jäljiltä olisin normaalisti nyt aivan paskana, kokisin asunnostani poistumisen ja kaikki sen sisällä suoritusta vaativat tehtävät mahdottomina sellaisina. Pientä pöhnäisyyttä ja uneliaisuutta lukuunottamatta olen nyt varsin pirteällä tuulella. Ei paha...

Lähden tästä reippailemaan. Eli jos näet puliukon näköisen mieshenkilön lähestyvän sinua lujaa vauhtia polkupyörällä, kannattaa edelleenkin väistää!
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Keikaus kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No voihan vittu! Johan on pomo.
Keiksu, armas Armiseni.... I laav U when U talk dirty :h:
Dannyseni! Onko korkokenkäsaapikkaat lankattu? Puhun vähän lisää tuhmia: Kyrpä.
`

Jumaleisson nainen! Mä en ole nähnyt kyrpää moneen kuukauteen... ilkeetä tollanen *ajattelee vaan nyt sit vaan kikkeliä* Mites se menikään se mun sotahuutoni: Nuijaa tuheroon! :-D
Bliss

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Aamulenkki oli ihan tuskaa ja jäykkää menoa. Illalla hidas pitkä ja nautiskelua.
Tarkoitithan nyt juoksulenkkiä??? :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ComeBack kirjoitti:Jumaleisson nainen! Mä en ole nähnyt kyrpää moneen kuukauteen... ilkeetä tollanen *ajattelee vaan nyt sit vaan kikkeliä* Mites se menikään se mun sotahuutoni: Nuijaa tuheroon! :-D
No jo on sotahuudot sulla! Aika suorasukaista, sanoisin. Valotapas vähän elämääsi meille, eli mitä sille yhdelle peniksenomistajalle kävi. Ettekö olekaan muka enää yhdessä?
Kikkelis kokkelis.
huima

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Aamulenkki oli ihan tuskaa ja jäykkää menoa. Illalla hidas pitkä ja nautiskelua.
Tarkoitithan nyt juoksulenkkiä??? :roll:
Wanha rouva vaan pitää ajatukset nyt kurissa, juoksulenkeistä tässä puhutaan.

Ps. tissikuva oli mainio
SikaMika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Mistäköhän johtuu, kun on lomalla ja olisi paljon aikaa tehdä asioita, joita ei normaalisti ehdi/jaksa tehdä, niin niitä ei saa millään tehtyä?

Äh, turhaantumista havaittavissa, mutta en minä töihin kaipaa vaikka tällä lomalla ei mitään kivaa tunnu tapahtuvankaan. Että mä haluaisin karata taas jonnekin kauas!!!
Vinkki: tee ne tekemistä vaativat asiat ja ota sen jälkeen äkkilähtö jonnekin. Muuten stressaat reissussa samoja asioita kuin nytkin ja lisäksi ne odottavat sua palatessasi. Näin tuntisit tehneesi edes jotain ja lomaillakin voisi hyvällä omallatunnolla.

Tämä vinkki on laadittu hyvinkin vahvasti "tee niin kuin minä sanon, älä niin kuin minä teen" -pohjalta! T. Nimim. "Laiska Paska itsekin"
Vastaa Viestiin