Mullistava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Elppis kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Että mä haluaisin karata taas jonnekin kauas!!!
Mikä estää?! Ota äkkilähtö johonkin hornan tuuttiin viikoksi.
Äkkilähtöä hieman häiritsee se, että pesin passini pari päivää ennen loman alkua. Onneksi en ehtinyt varata mitään lentoja minnekään.. Tiedän kyllä sen pikapassi jutun, mutta menee turhan hankalaksi... ja kalliiksi... Jos sitä yrittäisi säästää pikkaisen. Mulle jää vielä kaksi viikkoa lomaa pidettäväksi joskus... Ehkä jos silloin....
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Keikaus kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Jumaleisson nainen! Mä en ole nähnyt kyrpää moneen kuukauteen... ilkeetä tollanen *ajattelee vaan nyt sit vaan kikkeliä* Mites se menikään se mun sotahuutoni: Nuijaa tuheroon! :-D
No jo on sotahuudot sulla! Aika suorasukaista, sanoisin. Valotapas vähän elämääsi meille, eli mitä sille yhdelle peniksenomistajalle kävi. Ettekö olekaan muka enää yhdessä?
*avautuu Keiksun hellän kostean kosketuksen voimasta* No mä tajusin, että ainoa mikä meillä toimi oli seksi ja että se taitaa olla toinen asia, mitä miehiltä haluan. Rehellisesti sanottuna, ei hän enkä minä ole sellaisia ihmisiä, jotka voisivat muodostaa parisuhteen, elää siinä tasapainoisesti ja IKÄVYSTYMÄTTÄ. Mutta me olemme nyt onnellisesti erossa emmekä puhu toisillemme tai ole muutenkaan tekemisissä toistemme kanssa. Kuten aikaisemmin talvella julistin foorumilla: minä en osaa erota ystävinä ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ComeBack kirjoitti:No mä tajusin, että ainoa mikä meillä toimi oli seksi ja että se taitaa olla toinen asia, mitä miehiltä haluan. Rehellisesti sanottuna, ei hän enkä minä ole sellaisia ihmisiä, jotka voisivat muodostaa parisuhteen, elää siinä tasapainoisesti ja IKÄVYSTYMÄTTÄ. Mutta me olemme nyt onnellisesti erossa emmekä puhu toisillemme tai ole muutenkaan tekemisissä toistemme kanssa. Kuten aikaisemmin talvella julistin foorumilla: minä en osaa erota ystävinä ;)
Ymmärrän. Metsästäminen on välillä mielenkiintoisempaa kuin saaliin nauttiminen, vaikka oikean saaliin äärellä sitä varmaan voikin nautiskella vaikka loppuelämänsä.

Joo, ystävinä eroaminen on vaikeaa, mutta kyllä se jopa minulta joskus onnistuu. Vietin taannoin ihanan päivän rakkaan eksäni kanssa, jonka kanssa erosimme noin kymmenen vuotta sitten. Mutta eksä on mulle kyllä aika pitkään ellei ikuisesti eksä, vaikka ystäviä voitaisiin jotenkin ollakin.
Kikkelis kokkelis.
ComeBack

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Keikaus kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:No mä tajusin, että ainoa mikä meillä toimi oli seksi ja että se taitaa olla toinen asia, mitä miehiltä haluan. Rehellisesti sanottuna, ei hän enkä minä ole sellaisia ihmisiä, jotka voisivat muodostaa parisuhteen, elää siinä tasapainoisesti ja IKÄVYSTYMÄTTÄ. Mutta me olemme nyt onnellisesti erossa emmekä puhu toisillemme tai ole muutenkaan tekemisissä toistemme kanssa. Kuten aikaisemmin talvella julistin foorumilla: minä en osaa erota ystävinä ;)
Ymmärrän. Metsästäminen on välillä mielenkiintoisempaa kuin saaliin nauttiminen, vaikka oikean saaliin äärellä sitä varmaan voikin nautiskella vaikka loppuelämänsä.

Joo, ystävinä eroaminen on vaikeaa, mutta kyllä se jopa minulta joskus onnistuu. Vietin taannoin ihanan päivän rakkaan eksäni kanssa, jonka kanssa erosimme noin kymmenen vuotta sitten. Mutta eksä on mulle kyllä aika pitkään ellei ikuisesti eksä, vaikka ystäviä voitaisiin jotenkin ollakin.
Nii-i, mutta siitä huomaa, että kohtelen miehiä seksiobjekteina. Kun en enää tunne heitä kohtaan mitään himoa, en tunne mitään mielenkiintoa heidän persoonaansa kohtaan. Ehkä mun pitää taas kerran kasvaa ihmisenä ja siihen eivät auta pelkästään korkeakorkoisemmat saapikkaat :(

Kävin tässä kesän alussa ulkona vuosien takaisen kesäkollini kanssa. Pussasin miestä, mutta en tuntenut mitään muuta mielenkiintoa häntä kohtaan. Kun se hehku katoaa, se katoaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä yritän kovasti päättää, kehtaisinko mennä yksin leffaan vaiko en.

Tapaus Punahilkan näkeminen kutkuttaa tällä hetkellä sen verran, että suatanpa sitä töiden jälkeen finnkinoon hilpaisat iltapäivänäytökseen (ruokailun jälkeen tietenkin!)

Pirates of the Caribbean katsotaan sitten kimpassa joku ilta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää muuten lähtee kohtaa tätilääkäritädin luo, joten morjens.

Elp: Mennään nelisteen kattoo se Pirates 2 täs joku päivä???
mustakikkeli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vesi on tänään suljettu enkä tullut eilenkään käyneeksi suihkussa, joten nuuh nuuh vaan sinnekin! Tukkakin on aikas rasvainen. Voishan sitä käväistä vaikka uimassa, ajanee saman asian. Minun tuurillani joku naapurin nuori rietas nymfomaanineitonen soittaa kohta ovikelloa lainatakseen vähän sokeria ja pippeliäni.
mustakikkeli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Georgina kirjoitti:
Larla kirjoitti:Jos saisi tämän siivouksen loppuun joka on ollut ajatuksen tasolla viimeiset pari viikkoa :D
Uusi/vanha taustailija avaa suunsa vai vanha vakkari palaa valeasussa? :)
Tunnistan neitokaisen ainakin Citystä. Istuu hyvin nowan, sincian, vaolan ja geetzun seuraan nuorena håttismamana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Elp: Mennään nelisteen kattoo se Pirates 2 täs joku päivä???
Totkai!! Kunhan saadaan mies katsomaan se eka kotona, niin heti sen jälkeen.
Viimeksi muokannut Elppis, 17.07.2006 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Vesi on tänään suljettu enkä tullut eilenkään käyneeksi suihkussa, joten nuuh nuuh vaan sinnekin! Tukkakin on aikas rasvainen. Voishan sitä käväistä vaikka uimassa, ajanee saman asian. Minun tuurillani joku naapurin nuori rietas nymfomaanineitonen soittaa kohta ovikelloa lainatakseen vähän sokeria ja pippeliäni.
Kultanen! Sinä olet kyllä niin vaikuttava näky uima-altaassakin, että mene vaan uimaan niin on ihmisillä jotain katseltavaa.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ihan sinun kiusaksesi en mene.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Ihan sinun kiusaksesi en mene.
Eläs nyt, pupunen, oikuttele. Uiminen on ihan kivaa ja rentouttavaa. Siellä altaalla voi olla vaikka joku kiva nainen.. En nyt puhu itsestäni, koska ajattelin mennä uimaan vasta huomenna, jos en ala menstruoimaan tai tule kipeäksi. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustakikkeli kirjoitti:Ihan sinun kiusaksesi en mene.
Peseytyisit kuitenkin, kyllä se musta hankaamalla irti lähtee?
Pyyhin Netikettiin..
mustakikkeli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Siellä altaalla voi olla vaikka joku kiva nainen..
Eikä ole. Ne ovat kaikki oikeita noitia! Kelluvatkin...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Siellä altaalla voi olla vaikka joku kiva nainen..
Eikä ole. Ne ovat kaikki oikeita noitia! Kelluvatkin...
Noidat ovat kyllä aika viehättäviä. Sä olet kyllä ihana, kun sä intät. Olisikohan merkki siitä, että tarvitset liikunnan tuottamia endorfiinejä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:Eikä ole. Ne ovat kaikki oikeita noitia! Kelluvatkin...
Vai ankkoja?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Patz

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ainoa mullistava asia tässä maanantaissa on se, että loma loppui ja olen taas täällä hevon-vitun-kuusessa eli Vaasassa. V*ttu. Ja puhelinkin unohtu aamulla "kotiin", satavarmasti elämäni mies soittanut tällä välin ja luulee nyt etten vastaa sille. Ja sitte se ei enää soita ja mä oon loppuelämäni vanhapiika. NiinQ.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä kirjoitin 'ala menstruoimaan!' Vilken virhe.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: ajattelin mennä uimaan vasta huomenna, jos en ala menstruoimaan tai tule kipeäksi. :wink:
Ajattelitko mennä uimaan ennen vai jälkeen töiden? Suunnittelin myös uimaan menemistä huomenna.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ha haa, onnistu! Onnistu!

Sain matkan hommattua ja niin siis lähden tänään tuossa parin tunnin päästä junalla kohti Hellsinkiä josta taas aamulla 8:lta jatkan lentäen Kreikkaan Mykonokselle.

Se on moro!

viikon päästä palannen kuvioihin..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: ajattelin mennä uimaan vasta huomenna, jos en ala menstruoimaan tai tule kipeäksi. :wink:
Ajattelitko mennä uimaan ennen vai jälkeen töiden? Suunnittelin myös uimaan menemistä huomenna.
Illalla joskus, kunhan selviän 60-vuotispäiviltä (ei omilta) kotiin. Ajattelin juosta pikkulenkinkin ennen uimista, siis jos tosiaan päädyn uimaan asti. Mä vaikka tekstaan tai soitan sulle, sitten kun tiedän, menenkö vai en ja niin poispäin.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti: Tunnistan neitokaisen ainakin Citystä. Istuu hyvin nowan, sincian, vaolan ja geetzun seuraan nuorena håttismamana.
Pah.
Mä en oo siis nuori. Tai sitten håttis.

Mama oon ainakin.

Nyyh.
millivanilli

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Illalla joskus, kunhan selviän 60-vuotispäiviltä (ei omilta) kotiin. Ajattelin juosta pikkulenkinkin ennen uimista, siis jos tosiaan päädyn uimaan asti. Mä vaikka tekstaan tai soitan sulle, sitten kun tiedän, menenkö vai en ja niin poispäin.
No voi hidenvimpulat, mä katsos ajattelin mennä uimaan ennen töitä. Torstaina taas sitten reenien jälkeen ajattelin mennä polskimaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Illalla joskus, kunhan selviän 60-vuotispäiviltä (ei omilta) kotiin. Ajattelin juosta pikkulenkinkin ennen uimista, siis jos tosiaan päädyn uimaan asti. Mä vaikka tekstaan tai soitan sulle, sitten kun tiedän, menenkö vai en ja niin poispäin.
No voi hidenvimpulat, mä katsos ajattelin mennä uimaan ennen töitä. Torstaina taas sitten reenien jälkeen ajattelin mennä polskimaan.
Oho, onpa aikaista. Ei taida mun biorytmit taipua aamuliikuntaan. Kerro nyt kuitenkin, moneltako ajattelit mennä, niin voin ainakin kauhistella.
Kikkelis kokkelis.
saika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä mullistavaa sinä meinaat tehdä tänään?
Minä menen myös kampaamolle. Tunnin päästä, enkä vieläkään tiedä mitä siellä tekisin... :shock:
Vastaa Viestiin