Mullistava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Väsyttää, eikä ole muutenkaan mikään hyvä olo. Onneksi huomenna on uusi päivä ja ennen sitäkin voi lähteä työpaikalta pois.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta.

jaaha. meille onkin tullut sitten täydennysmiehiä. tervetuloa vaan.

hyvää maanantaita.
SikaMika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fillarointi oli jokseenkin raskasta; kehkot tervassa ja maksa rasvassa lenkki jäi reilun 10 kilsan pituiseksi. Reisissä oli kuitenkin sellainen mukava kutina, ne ovat kaivanneet kovasti muutakin kuin polvillaan suoritettavaa rääkkiä! Illalla uudestaan, mukava vetää keuhkoihin välillä muutakin kuin legaaleja savusubstansseja...

Ihan tavallinen ruoka on myös kiva yllätys kaiken sen paskan jälkeen mitä on tullut kiskottua viime päivät. Poistosuutinkin syytää jo ylimääräiset jämät pihalle samassa kiinteässä olomuodossa jossa ne on aikanaan nautittu elimistön tarkasteltaviksi. Söin juuri aivan vitullisen hyvän salaatin, illaksi on luvassa uusia pottuja ja herkullista jauhelihakastiketta. Jos jaksaisin vielä siivota kämpän, niin olisin juuri ja juuri ansainnut olemassaolon oikeuteni tälle päivälle...
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Panokaveri kävi pikaisesti kylässä. Nyt olen menossa treffeille sen viime torstaisen kanssa Linnanmäelle. Pientä säpinää tähänkin päivään, kun en ole ehtinyt muuta kuin ahdistua neljän seinän sisällä. Jotenkin ei jaksa enään vaan ihmetellä itsekseen kaupungilla ja houkutella tuttuja terassille. Sibelius puistoakin olen vältellyt, kun siellä on vaarana törmätä siihen yhteen ihmiseen jota ei oikein innostaisi nähdä... Jos muutama viileä päivä tässä välissä toisivat hieman virtaa... mutta vaan muutama...

Kysymys: Olen täysi paska, kun olen käynyt saman tytön kanssa treffeillä, jonka kanssa en ole pientä pussailua kummempaa harrastanut ja silti käy jyystämässä sitä panokaveria, johon olen tutustunut ennen kun tapasin tuon toisen?
Dumari

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RuNkkuTonttu kirjoitti:...
:off:
Katsos viihteestä se Qstock-ketju ja vastaa sinne oletko tulossa, aika alkaa ole kohta kortilla jos haluaa lipun sinne.
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Dumari kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:...
:off:
Katsos viihteestä se Qstock-ketju ja vastaa sinne oletko tulossa, aika alkaa ole kohta kortilla jos haluaa lipun sinne.
hmm... vika vkl ennen töiden alkamista. Olisikohan tuo sopivan rankka lopetus sille? Selvittelen muutaman asian ja ilmoittelen ASAP. Voisi olla ihan hauskaakin...
safi

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Ollappa aina lomalla. Tuli heitettyä pikainen reissu pohjanmaalle. Jumalauta mitä miehiä, ihanan puhtoisia lintukodossa kasvaneita, hyväkäytöksisiä, terveen näköisiä, työllä kroppansa trimmanneita uroksia. Kerta kaikkiaan niin pantavan näköisiä, ettei mitään määrää... ja oli muuten tasan ensimmäinen kerta elämässäni, jossa jätin näin herkullisen tilaisuuden käyttämättä. Tosin otan vahingon takaisin korkojen kanssa, kun saan yhden sieltä tapaamani komistuksen tänne etelään, joten ehei en tod ole tullut kipeäksi tai muutenkaan menettänyt terääni. Päätän raportoinnin täältä jostain tähän, ollaan vaan ja nautiskellaan ;-)
slam

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

pohjanmaalta tulee rehtiä ja suoraa porukkaa eikä vittuilijoita. :)
Edith

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Kysymys: Olen täysi paska, kun olen käynyt saman tytön kanssa treffeillä, jonka kanssa en ole pientä pussailua kummempaa harrastanut ja silti käy jyystämässä sitä panokaveria, johon olen tutustunut ennen kun tapasin tuon toisen?
Olet. Mutta mitä helvetin väliä?

Mullekin sopis just nyt taas semmottinen silittelykaveri, joka paijais mua vähän ja sympatisois mun sairastelua, kun alkaa olla jo semmonenkin olo, et oon tänne Kityynkin jo kirjottanut ihan liikaa aiheesta.

Sain kuitenkin sairaanakin tehtyä täyden kevyen kesäohjelmallisen kuntosalikierrosta.
slam

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukkumaan. haukootus*

jaksellaan. Kohta taas työhön.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Päivä kaupungilla käyskentelyä, vähän shoppailua ja pari tuoppia terdellä auringonpaisteessa.. kummasti hetken päikkärit maistui suloiselta uudella kahdenmaattavalla soffalla. Voi hittolainen kun piti hokata netistä että Hevimestassa olis euron ilta tänään.
Kid

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

No widdu. Kolme päivää sain saikkua ja antibioottia jos keuhkoissa rupee tuntuu pahemmalta.
Silmät on ihan sirrillään ja vuotaa vettä, yskittää ja dokka ihad dukossa.

Mister on köökissä laittamassa sapuskaa ja mä istun koneella. Tätä harvemmin (koneella istumista siis) tapahtuu näin iltaisin. Outoa.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

mullistava maanantai... hukuimme löytötavaroihin... ylitöitä 1h 30 min...
tässä kuussa ylitöitä jo noin 3,5 h ... tosin siitä saa extraa :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ninnithequeen

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herttua kirjoitti: tässä kuussa ylitöitä jo noin 3,5 h ... tosin siitä saa extraa :)
Siis kamoon. Toi ei tod. ole mitään.

Nimimerkillä tehnyt ylitöitä 9 h putkeen :roll:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja brona »

slam kirjoitti:pohjanmaalta tulee rehtiä ja suoraa porukkaa eikä vittuilijoita. :)
No nehän vasta vittuileekin :D
...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

brona kirjoitti:
slam kirjoitti:pohjanmaalta tulee rehtiä ja suoraa porukkaa eikä vittuilijoita. :)
No nehän vasta vittuileekin :D
...mitä ilmeisimmin siinä määrin taitavasti, että vastaanottavalta osapuolelta viuhuu ohi ja kaukaa :wink:
Don't Panic!
Dumari

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Herttua kirjoitti: tässä kuussa ylitöitä jo noin 3,5 h ... tosin siitä saa extraa :)
Nimimerkillä tehnyt ylitöitä 9 h putkeen :roll:
Siis toihan on ihan törkeetä!!1 Kuin ne on voineet pakottaa sut tolleen? Siis y-h-d-e-k-s-ä-n hirmuista tuntia, on mahtanut olla rankkaa :D

Sainpas käytyä kaupassa ja ärrällä. Lippupalvelun tuotteita ei saanut ostaa Visalla :shock:
Ebola

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Hengissä, elossa.
Aamulla oli kyllä niin kamala herätä, ei mitään rajaa. Onneksi päikkärit venyivät moneen tuntiin. Ei sitä vaan enää jaksa hillua yömyöhään ja mennä aikaseen aamusta töihin, kyllä se joskus nuorempana onnistui ilman sen kummempia koomailuja, enkä mä edes kovin vanha ole.
Nyt sitten pitää valmistautua keskiviikon PMMP:n ja Apulannan keikkaan, ja torstaiseen varmasti vielä tukalampaan aamuun.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Kysymys: Olen täysi paska, kun olen käynyt saman tytön kanssa treffeillä, jonka kanssa en ole pientä pussailua kummempaa harrastanut ja silti käy jyystämässä sitä panokaveria, johon olen tutustunut ennen kun tapasin tuon toisen?
Tuli vaan mieleen et onkohan luvallista pitää kolmea kesäheilaa yhtäaikaa?
ninnithequeen

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Herttua kirjoitti: tässä kuussa ylitöitä jo noin 3,5 h ... tosin siitä saa extraa :)
Nimimerkillä tehnyt ylitöitä 9 h putkeen :roll:
Siis toihan on ihan törkeetä!!1 Kuin ne on voineet pakottaa sut tolleen? Siis y-h-d-e-k-s-ä-n hirmuista tuntia, on mahtanut olla rankkaa :D
Håmå!
Olin siis töissä klo 09-03 yhteensä ja putkehen. Ei kivaa ollut ei.

Nauratti vaan nuo Entun 3,5 h ylityötunteja yhteensä :D
SikaMika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Edith kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Kysymys: Olen täysi paska, kun olen käynyt saman tytön kanssa treffeillä, jonka kanssa en ole pientä pussailua kummempaa harrastanut ja silti käy jyystämässä sitä panokaveria, johon olen tutustunut ennen kun tapasin tuon toisen?
Olet. Mutta mitä helvetin väliä?
Erittäin hyvin sanottu. En olisi uskonut kuulevani Edithin suusta moista, yllätyin kuitenkin ihan mielelläni! :wink:

Hittojako sitä säästelemään, ei se siitä kulu. Itse olen usein ollut samassa tilanteessa (niin nytkin), jolloin yhteen ihastuneena tulee kuitenkin jaettua huomiotansa muillekin. Nuo muut kuviot sitten kuolevat itsestään pois, kun toteaa ihastuksen olevan molemminpuolista ja haluaa antaa kaikkensa vain hänelle. Turha moralisoida tekemisiään, kun mitään moralisoitavaa ei ole; who's gonna get hurt? Voi tietysti jeesustella, onko tällainen käytös oikein niitä muita seksiobjekteja kohtaan, joiden kanssa ei edes halua mitään vakavampaa, mutta tämä on taas ihan oma lukunsa. Joillekin moinen sopii ilman omantunnon tuskia, joillekin ei. Itse en ainakaan aio mennä naimisiin kaikkien niiden kanssa joiden seurassa lihoineni iloittelen.

Ehdin hieman opiskelemaankin. Juuri sen verran, että sain vaivutettua jälkitaudin hellästi riivaaman ruumiini lepotilaan. Eli ehdin lukemaan reilun sivun oppiopuksestani ennen kuin nukahdin! Reilun tunnin tirsojen jälkeen koin maailman toiseksi mukavimman tyyppisen herätyksen, kun kämppiksen soittama Ramones saavutti kuuloelimieni kautta tajuntani. Pyöräytin itselleni sen lupaamani jauhelihakastike-aterian ja tiskasin samalla tiskipöydällä pari viikkoa kypsyneet astiat. Nyt syötyäni olen lähes täysin tyydytetty, joskin Ruoholahden korskeata oriista turpeaksi siaksi muuttuneen miehen mieli alkoi taas kummasti/kuumasti vetämään kohti jotakin juovuttavaa särvintä tarjoilevaa lihatiskiä. Olen saanut taas virtaa jaksaakseni suorittaa seuraavan yhdyntäni. Anyone?!

Ei helevetissä, nyt täytyy malttaa pysytellä kotosalla. Huomiseksi ei löytynyt töitä, joten käyttäisin päivän mieluummin vaikkapa salilla käyden kuin taas krapulaan taantuneena. Jospa vaikka tekstailisin vielä sen yhden ihanan puputsubunan kanssa ja turruttaisin loputkin aivotoiminnastani Lostia ihmetellen...
SikaMika

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Kysymys: Olen täysi paska, kun olen käynyt saman tytön kanssa treffeillä, jonka kanssa en ole pientä pussailua kummempaa harrastanut ja silti käy jyystämässä sitä panokaveria, johon olen tutustunut ennen kun tapasin tuon toisen?
Tuli vaan mieleen et onkohan luvallista pitää kolmea kesäheilaa yhtäaikaa?
On. *tarkisti lakikirjasta*

Mutta jos otat vielä neljännen mukaan yhtäaikaa, jää joku ilman... :twisted:
ElanorRaven

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kuinka voikaan olla näin pirun hyvä olo? Henkisestä puolesta en sano mitään, mutta fyysisesti olen uudesti syntynyt! Sitä se liikunta teettää, kohta peilistä katsoo vastaan bodari-Elanor :D Huomenna on kyllä taas paikat ihan romuna, kun pakko aina vetää kaikki sarjat ihan verenmaku suussa ja irvistys naamalla.

Nyt vähän vihanneksia ja hedelmyksiä ja pieni surffailutuokio, sen jälkeen autuaasti nukkumaan... Huomenna vapaapäivä!
silsakenraali™

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:Nyt vähän vihanneksia ja hedelmyksiä
Muista aminot eli purkki rapajuustoa kylkeen!
ElanorRaven

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

silsakenraali™ kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Nyt vähän vihanneksia ja hedelmyksiä
Muista aminot eli purkki rapajuustoa kylkeen!
Ei mulla sellaista ole :D En minä tiedä terveellisestä ruokavaliosta mitään :D
Vastaa Viestiin