Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Think kirjoitti: Entä pitääkö se urbaani legenda paikkansa, että kaikki eivät pitäisikään kovasta munasta, vaan joku olisi kovasti myös aavistuksen löysän perään?
Tämähän on silkkaa faktaa.
Mauri Antero Numminen on dokumentoinut sen kappaleessa "Papukaijani ei syö kovaa munaa". :hevikaraoke:
prosessi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Meilläpäs onkin rapsutuksia kerjäävä lammas. Pihalla se seuraa jatkuvasti, ja heti jos minä pysähdyn, alkaa se vetämään lahkeesta tai kuopia jalkaani, eikä lopeta ennen kuin sitä rapsuttaa. Rapsuttamisen aikana se alkaa märehtiä, joten rapsutuksen lopettamisen kanssa saa olla tarkkana (ja juosta pakoon Trasselia), tai lahkeesta nyittäessä lahkeeseen tarttuu vihreää möhnää märepalasta...
slam

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Meinaa taas saada nukutuksi. :P

Huomenna aamulla viideltä paranee varmaan vetästä battery tölkki
Turbohaltija

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ja kyllä muuten kiinnostaa.
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä muuten kiinnostaa.
No sit on pakko kertoa että eilen tekemäni tulinen meksikonpata laittoi pakin sekasin ja liekkejä puski posliinilla.
Vetelen just samaa settiä, mutta masun rauhoittajaksi juon karhun kylmää olutta.
Kid

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä muuten kiinnostaa.
Mäkin kerron. Kävin kaupassa ja ostin maitoa. Kiersin myös tiimarin, josta ostin kahdet flipflopit. Ne semmoset varvastossut, makso euron per pari. Nyt mulla on kolmet. Yhdet mustat (ostettu aikasemmin), yhdet ruskeet ja yhdet ällöt pinkit joissa on kukkia.
Mä olen kamala tuhlaamaan rahaa kenkiin :roll:
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä muuten kiinnostaa.
Mä kerron kans.
Siivosin äsken muksun huoneen totaalisesta kaaoksesta, sisustin neidin nukkekodinkin uudelleen, imuroin puolet huushollista ja kohta jatkan. Sitten menen saunaan perheen kanssa, jonka jälkeen juon kylmän ykkösoluen samalla kun katselen perheen kanssa Simpsoneita.
1108

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kohta luvassa Fish and Chips ala Numba. Nam.
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jaahas! arkkitehti tyttönen oli aivan yhtä omituinen kuin muistinkin. Tai vaihtoehtoisesti minä olin se omituinen. No, tulipa käytyä, kun tuli "luvattua" joskus.

Nyt pitäisi tiskata ja myöhemmin illalla nähdä sitä eilistä Lintsi tyttöstä. Ehkä onnistuisin saada houkuteltua hänet yöksi :twisted: Punaviiniä ja juustoa kaupasta. Ehkä hän lämpenisi?

Onkohan tämä kesä ja alku kesän minua tylyttänyt neitokainen tehnyt minusta Lutkan? Eikös se seura tee kaltaisekseen?
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Pluip... töitä vain,ei jaksa niiden jälkeen mitään tehdä... pitäisköhän sittenkin hakeutua julkiselle sektorille,yksityiset kun riistää ja kohtelee miten sattuu.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ElanorRaven

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

EDIT: Laitankin Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat -ketjuun.
Sinkkumatti

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herttua kirjoitti:Pluip... töitä vain,ei jaksa niiden jälkeen mitään tehdä... pitäisköhän sittenkin hakeutua julkiselle sektorille,yksityiset kun riistää ja kohtelee miten sattuu.
Voi raukkaa. 3,5 tunnin ylityötkö on vieneet mehut. On se kyllä kamalaa riistoa juu.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herttua kirjoitti:Pluip... töitä vain,ei jaksa niiden jälkeen mitään tehdä... pitäisköhän sittenkin hakeutua julkiselle sektorille,yksityiset kun riistää ja kohtelee miten sattuu.
Voi raukkaa. 3,5 tunnin ylityötkö on vieneet mehut. On se kyllä kamalaa riistoa juu.
ei ne ylityöt vaan kuinka perehdytys/koulutus suoritetaan karjumalla,
huutamalla,vittuilemalla,tuntuu että koko lafka on polvillaan toimistopäällikön edessä,duunikamutkin tuntuu pelkäävän sitä aikuisten oikeesti...
toimitusjohtaja tuntuu olevan voimaton pelinappula
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen tämän päivän kummastellut omituista voimatonta olo ja pientä alakuloisuutta, sitten tajusin, että viimeyönä tuli nukuttua hieman huonosti, en ole syönyt tänään kunnolla ja energiaa kului aamu-uinnilla aika paljon. Nyt sitten syömään.

Huomenna menen taas töihin vanhempien tykö. Ajattelin myös aamusella pitää vanhemmille Pilates-hetken. Tekee molemmille vain hyvää hieman venytellä ja treenata lihaksia, jotka muuten jäävät vähemmälle huomiolle.

Mun kainalolla oli tänään taas pitkä päivä, voi poloista. Ruokin sen uusilla perunoilla ja sinappisillillä.
1108

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Jaahas! arkkitehti tyttönen oli...omituinen
Dah!?! Oliko mikään yllätys?
Arkkitehdit on jotakin...muilutettavaa...itärajan ylitse/alitse/polkea suohon.
1108

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herttua kirjoitti:kohtelee miten sattuu.
Opettele pitään pintasi, perkele. Ja lopeta itkeminen muutamasta hassusta ylityötunnista, jos niitä napsuu viikkoon palttiarallaa 30h niin mäkise sitten. 70h/töitä viikossa alkaa tuntumaan 3,5h/vrk ole mitään.

Nuija.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:Hyvä, että minuakin joskus onni suosiin :)
Onpa kivaa lukea aidosti iloinen viesti sinulta! Onnea!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Aah, autuus.
Nenä valuu tai on niin tukossa ettei henki kulje, kurkku on kuin hiekkapaperin höyläyksen jäljiltä, silmät vuotaa ja punottaa.
Allergia?
Toivottavasti vaan heinälle eikä rotille :shock:
Tosin tila ei jätä rauhaan vaikka kuinka pillereitä napsii eikä ulkona juuri käykään. Apuva!

Mutta on se hienoa että jotkut asiat eivät koskaan muutu.
Tyttö, joka luokkakavereidensa kanssa työnsi naamaani lokaan sekä kuvaannollisessa että konkreettisessa merkityksessä, on edelleen yhtä vittumainen. Sattui asioimaan kassalla.
Viittä vaille että olisin jysäyttänyt ämmää päin naamaa.
Jälkeenpäin kaduttaa, kun en niin tehnyt
Mutta joo, viisaus pätee:
"Saatan olla lihava(mpi kuin sinä),
mutta sinä olet silti ruma
ja minä voin laihduttaa."
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti: Mutta on se hienoa että jotkut asiat eivät koskaan muutu.
Tyttö, joka luokkakavereidensa kanssa työnsi naamaani lokaan sekä kuvaannollisessa että konkreettisessa merkityksessä, on edelleen yhtä vittumainen. Sattui asioimaan kassalla.
Viittä vaille että olisin jysäyttänyt ämmää päin naamaa.
Jälkeenpäin kaduttaa, kun en niin tehnyt
Mutta joo, viisaus pätee:
"Saatan olla lihava(mpi kuin sinä),
mutta sinä olet silti ruma
ja minä voin laihduttaa."
Onpa kummallista, mun mielestä usein taas ne ihmiset, jotka on ollut mua kohtaan tyhmiä nuorempana, on nykyään ihan vaarattomia ja useimmat ihan mukavia tai ainakin vähintään mitäänsanomattomia. Toisaalta mä olen päälle 30, joten aikaa on todellakin ollut muuttua itse kullillakin. Tietty on sitten nämä superurpot, jotka eivät koskaan parane, mutta he ovatkin säälittävä luku sinänsä.

Asiasta viidenteen. Auttaisikohan itsensä sianverellä valelu siihen, että menkat alkaisivat. Vittu, ovat jo viikon myöhässä niin kuin aina noin kolmas tai neljäs kierto ja hermot ovat aika kireällä.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Rouva pupu=ebola, filo?
Rouva Pupu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsakenraali™ kirjoitti:Rouva pupu=ebola, filo?
Toki, ainoa ja oikea.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Plimplom!

Tuntuu et yhtä vaille kaikki lihakset (ne mitkä nyt sattuu oleen kehossa jäljellä) ovat kipeitä. Ehkei pidemmän tekemättömyyden ja sohvaperunoitumiskauden jälkeen kannata ottaa itsestään kaikkia mehuja irti kerralla. Mutta onhan tää olo toisaaltakin helkkarin hyvä kun tietää tehneensä jotain. :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
OperaDuudson

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Kun en enää muistanut edellisen nikin salasanoja,oli helpoin tapa rekkautua uudelleen sisään "Herttuan" sais sitten niiQ poistaa... yksinkertaista mutta totta nyt sama nikki sätissä ja täällä eipä tule sekaannuksia :)
Bliss

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: sisustin neidin nukkekodinkin uudelleen
Kumpaa varten teillä se nukkekoti oikein on.....? :roll:
SikaMika

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mojo kirjoitti:Mutta onhan tää olo toisaaltakin helkkarin hyvä kun tietää tehneensä jotain.
Indeed.

Polkaisin tänään jo reilun puolentoista tunnin verran pyörällä. Matkaa taittui sellaiset 30 kilometriä. Siinä sivussa niittasin Cardickin maanrakoon biliksessä lukemin 8-3, raukka jäi kiskomaan salin terassille kaljaa ja katkeraa kalkkia masennukseensa!

Huomenna - luojan kiitos - töihin, ilman lisärahaa talouteni on Budan reissun jälkeen pahasti kuralla. Näillä näkymin saan kustannettua koko roskan ilman luottokortilla käyntiä, joten loman loputtua lienen melko lailla omillani. Vituttaisi maksella reissujansa jälkikäteen...

Lauantaina on vuorossa perinteinen, jokaviikonloppuinen Turunreissu. Lähden matkaan varovaisen innokkain mielin, käteenhän se saattaa hyvinkin mennä mutta ei ole ollut tapana jättää yrittämättä silloin kun on mahdollisuus.

Nyt menen tekemään itselleni herrrrkullisen salaatin: jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, hieman keitettyä makaronia, oliiveja, basilika-oregano-fetaa, kaprista ja päälle oliiviöljyä. Naminami...
Vastaa Viestiin