Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ComeBack kirjoitti: Muruseni, muista että terveellä itsetunnolla varustetut naiset eivät katkeroidu (ja tällä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa)

Mun ongelma on pikemminkin miehet, jotka olettavat minun olevan a) kypsä aikuinen nainen, ja siksi b) halukas sitoutumaan ja ottamaan nurkkiinsa lusmuilemaan kaikenmualimman könsikkäitä ja c) halukas lisääntymään.

Järkyttävää ikärasismia, kun oletetaan, että nuoret naiset ovat katkeruudesta vapaita tai että vanhat lehmät, kuten minä, on katkera kaikelle kaikesta kaiken aikaa.
Niin ehkä olen onnistunut aina törmäämään niihin hieman epätasapainoisiin, tarkertuviin ja katkeruudessa kostonhimoisiin naisiin... (itse asiassa törmäsin juuri hetki sitten naiseen, jos yhdistyi kaikki kolme puolta)

Olen myös törmännyt kaltaisiisi naikkosiin, jotka selkeästi vaan haluavat pitää hauskaa... ...ja tekevät sen myös selväksi. Minulla on ollut joskus tälläinen suhde ja tämä oli ehkä molemmin puolin rehellisin suhde, mitä minulla on ollut. Itse en valehdellut kertaakaan ja luotan aika varmasti, ettei hänkään sitä tehnyt. (orgasmin feikkaamista ei lasketa. Se on valhe, johon ainakin hetkellisesti haluaa uskoa)
1108

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:v*tun Tampere
Siis puhutko nyt Tampereesta, kulttuurimme kehdosta, fiksujen ja filmaattisten miesten asuinalueesta?
Tsop tsop, typykkä tykkänään. Ei se Tampereen vika ole että junttiloista on tänne matkaa, päinvastoin.
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Muruseni, muista että terveellä itsetunnolla varustetut naiset eivät katkeroidu (ja tällä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa)

Mun ongelma on pikemminkin miehet, jotka olettavat minun olevan a) kypsä aikuinen nainen, ja siksi b) halukas sitoutumaan ja ottamaan nurkkiinsa lusmuilemaan kaikenmualimman könsikkäitä ja c) halukas lisääntymään.

Järkyttävää ikärasismia, kun oletetaan, että nuoret naiset ovat katkeruudesta vapaita tai että vanhat lehmät, kuten minä, on katkera kaikelle kaikesta kaiken aikaa.
Niin ehkä olen onnistunut aina törmäämään niihin hieman epätasapainoisiin, tarkertuviin ja katkeruudessa kostonhimoisiin naisiin... (itse asiassa törmäsin juuri hetki sitten naiseen, jos yhdistyi kaikki kolme puolta)

Olen myös törmännyt kaltaisiisi naikkosiin, jotka selkeästi vaan haluavat pitää hauskaa... ...ja tekevät sen myös selväksi. Minulla on ollut joskus tälläinen suhde ja tämä oli ehkä molemmin puolin rehellisin suhde, mitä minulla on ollut. Itse en valehdellut kertaakaan ja luotan aika varmasti, ettei hänkään sitä tehnyt. (orgasmin feikkaamista ei lasketa. Se on valhe, johon ainakin hetkellisesti haluaa uskoa)
Hih, voi suhteessakin pitää hauskaa :-D Miksi ihmiset koko ajan olettaa, että pitää olla vakava ongelmakimppu, oli kyseessä asia kuin asia. Haloo, aikuisena oleminen ei ole sitä, että ollaan otsa kurtussa ja sormi pystyssä, vaan sitä, että vähät välitetään mitä muut sanoo. Siksi, että ollaan aikuisia ja se, kenellä on varaa heittää ensimmäinen kivi, antaa vaan tulla stemuja otsaan.

EDIT: Ai niin.. miksi sä sitten valitset hankalia naisia? Kyllä sitä valitsee ne seukkakumppaninsa aina jonkin tarpeensa mukaan, eikä se tarve aina ole siellä bokserin lahkeessa.

Mä ainakin olen huomannut, että seksuaalisesti ja henkisesti mua kiihottavat sellaiset miehet, jotka eivät ole sopivia seukkakumppaneita. Kai tästäkin voi sitten lukea jotakin syvällistä psykologista tuubaa siitä, että sitä saa mitä tilaa, kun ns. kunnon miehet, jotka olisivat valmiita sitoutumaan tms. eivät saa mussa mitään värähtämään.
Viimeksi muokannut ComeBack, 18.07.2006 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ComeBack kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
Se taisi olla paremminkin tarkoitettu kohteliasuudeksi. Kuka mies nyt ei lutkista pitäisi?
Kultaseni, kohteliaisuutena mäkin sitä pidän *hehkuu* ;)
Höh. Eiks se kohteliaisuus ollukaan mulle tarkotettu? Meinasin jo kiittää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Se taisi olla paremminkin tarkoitettu kohteliasuudeksi. Kuka mies nyt ei lutkista pitäisi?
Kultaseni, kohteliaisuutena mäkin sitä pidän *hehkuu* ;)
Höh. Eiks se kohteliaisuus ollukaan mulle tarkotettu? Meinasin jo kiittää.
Mutta se mun alkuperäinen kommentti sulle OLI tarkoitettu kohteliaisuudeksi, lutkaseni!
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

sipsi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Se taisi olla paremminkin tarkoitettu kohteliasuudeksi. Kuka mies nyt ei lutkista pitäisi?
Kultaseni, kohteliaisuutena mäkin sitä pidän *hehkuu* ;)
Höh. Eiks se kohteliaisuus ollukaan mulle tarkotettu? Meinasin jo kiittää.
Sipsi darlin', tässä elämän bordellissa me kaikki naiset olemme omalla tavallamme lutkia... jösses kun olikin syvällistä. Melkein yhtä syvältä kuin MGandhin tissi=pizza-vertaus :-D
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ComeBack kirjoitti:
Hih, voi suhteessakin pitää hauskaa :-D Miksi ihmiset koko ajan olettaa, että pitää olla vakava ongelmakimppu, oli kyseessä asia kuin asia. Haloo, aikuisena oleminen ei ole sitä, että ollaan otsa kurtussa ja sormi pystyssä, vaan sitä, että vähät välitetään mitä muut sanoo. Siksi, että ollaan aikuisia ja se, kenellä on varaa heittää ensimmäinen kivi, antaa vaan tulla stemuja otsaan.
Aivan... Vaikka en itse koe olevani aikuinen. (ei ainakaan tunnu siltä)

Toisaalta vaikka välillä pidetäänki hauskaa ja välitetään vitut, siitä mitä muut ajattelevat, niin en haluaisi, että toista ihmistä tahalleen loukataan eikä mielellään tahattomastikkaan.

Mutta joskus joku potkaisee sinua päähän ja joskus vuorostasi sinä potkaiset jotakin. Elämä on!
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Hih, voi suhteessakin pitää hauskaa :-D Miksi ihmiset koko ajan olettaa, että pitää olla vakava ongelmakimppu, oli kyseessä asia kuin asia. Haloo, aikuisena oleminen ei ole sitä, että ollaan otsa kurtussa ja sormi pystyssä, vaan sitä, että vähät välitetään mitä muut sanoo. Siksi, että ollaan aikuisia ja se, kenellä on varaa heittää ensimmäinen kivi, antaa vaan tulla stemuja otsaan.
Aivan... Vaikka en itse koe olevani aikuinen. (ei ainakaan tunnu siltä)

Toisaalta vaikka välillä pidetäänki hauskaa ja välitetään vitut, siitä mitä muut ajattelevat, niin en haluaisi, että toista ihmistä tahalleen loukataan eikä mielellään tahattomastikkaan.

Mutta joskus joku potkaisee sinua päähän ja joskus vuorostasi sinä potkaiset jotakin. Elämä on!
No mut hei, sitä toisen loukkaamista ei aina voi välttää: kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää....

Toki sen ei pidä olla mikään itsetarkoitus, mutta se, että pyrkii koko ajan olemaan loukkaamatta toisia tarkoittaa ennen pitkää juuri sitä, mikä rikkoi mun ja exän suhteen: eli jätetään kaikki asiat selvittämättä, jotta ei joutuisi koskaan, milloinkaan, missään tapauksessa sanomaan jotakin, joka loukkaa toista. Totuuskin voi loukata, mutta ainakin sen jälkeen on helpompi lähteä eteenpäin, koska asia tuli harvinaisen selväksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Hih, voi suhteessakin pitää hauskaa :-D Miksi ihmiset koko ajan olettaa, että pitää olla vakava ongelmakimppu, oli kyseessä asia kuin asia. Haloo, aikuisena oleminen ei ole sitä, että ollaan otsa kurtussa ja sormi pystyssä, vaan sitä, että vähät välitetään mitä muut sanoo. Siksi, että ollaan aikuisia ja se, kenellä on varaa heittää ensimmäinen kivi, antaa vaan tulla stemuja otsaan.
Aivan... Vaikka en itse koe olevani aikuinen. (ei ainakaan tunnu siltä)

Toisaalta vaikka välillä pidetäänki hauskaa ja välitetään vitut, siitä mitä muut ajattelevat, niin en haluaisi, että toista ihmistä tahalleen loukataan eikä mielellään tahattomastikkaan.

Mutta joskus joku potkaisee sinua päähän ja joskus vuorostasi sinä potkaiset jotakin. Elämä on!
Onneksi mulla on vaan se ongelma että tyttö ottaa liian vakavasti asiat!
Hyväksyy kuitenkin kaikenlaise3n toiminnan sillä saralla..
Mut ei mulla oo oikeesti kiire naimisiin, sillä olenhan jo 38, ei tässä enää ole mitään kiirettä mhinkään, eikä ikäeroakaan ole kuin 13 vuotta..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Mutta se mun alkuperäinen kommentti sulle OLI tarkoitettu kohteliaisuudeksi, lutkaseni!
Pusnus!

Ja kiitos myös ComeBackille, piristit kovasti päivääni. Muutenki Kitinässä on ollu tänään vallan hauskaa ja mukavaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mutantti

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Nyt kannattaa liittyä Kultamunakerhoon!
Kun liityt mukaan 1.9.2006 mennessä, voit voittaa päivän kahdelle Aki Wahlmanin kokkikoulussa.

http://www.kultamuna.fi/koti.php
mustakikkeli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Taisin nukkua jotenkin huonosti, selkä meinasi taas jumitella... mutta se ei estänyt salilla käyntiä aamupäivällä. Ensi viikko tulee joka tapauksessa taukoa reippailussa joten vielä pitää jaksaa.

On se kyllä kumma juttu että vaikka mökillä käynti silloin tällöin on suunnilleen ihmeellisintä mitä lomallani olen toistaiseksi tehnyt, jonnekin se 900€ (mikä tililläni oli viikko ennen loman alkua kaikkien laskujen maksujen jälkeen) on kuitenkin meinannut huveta sinä aikana. Miten joillakin on varaa lomailla ulkomailla? Elämä on. No, onneksi torstaina on taas palkkapäivä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 18.07.2006 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon pahalla tuulella, mun vatsa on kipee ja näin seksi- ja kaipuu-unia ihan väärästä kohteesta. Vittu mun kanssani!
Kid

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen ihan kuollut vaikka en ole tehnyt muuta kun nukkunut ja tuijottanut tylsänä ruutua. Nyt on pitsanjämä uunissa ja salatti jo lautasella. Taidanpa safkan jälkeen mennä taas maate. Henki ei kulje ja yskittää. Kuumekkin nousee. Plaah!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

Mutantti kirjoitti:Nyt kannattaa liittyä Kultamunakerhoon!
Kun liityt mukaan 1.9.2006 mennessä, voit voittaa päivän kahdelle Aki Wahlmanin kokkikoulussa.

http://www.kultamuna.fi/koti.php
Jotenkin huvitti se kohta jossa kysyttiin: "Oletko ruokakaupan kultamunavastaava?" Siinäpä oikein unelma-ammatti.
Ovela kuin orgasmi
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Haluan jakaa tämän kaikkien kanssa:

Heräsin kesken unen kellon soidessa klo 5 aamulla. Unessani olin lossirannalla muiden ihmisten kanssa odottamassa, että pääsisin vastapäätä olevalle saarelle. Jännittävää, melkein yhtä jännää kuin Viisikko-kirjoissa. Nyt odotan innokkaasti pääseväni nukkumaan, jotta näkisin jatkuuko uneni ja pääsenkö saareen ja mikä saaressa minua odottaa? IIIK, jatkuu mahdollisesti huomenna. Älä missaa tätä dokudraamaa.

Nimimerkki tv-sarjaa Pelinai$ia odotellessa....
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kiitos Comebackin kommenteista. *kiittää lutka-tädin viisaista sanoista*

Mutta nyt kahvittelu-treffeille yhden omituisen oloisen arkkitehti neitokaisen kanssa, jonka numeron pyysin muutama viikko sitten.
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kiitos Comebackin kommenteista. *kiittää lutka-tädin viisaista sanoista*

Mutta nyt kahvittelu-treffeille yhden omituisen oloisen arkkitehti neitokaisen kanssa, jonka numeron pyysin muutama viikko sitten.
Kukahan tässä nyt on lutka :D

Monennetko treffit ja lisätään siihen vielä vakipanosi jne. :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:


Jotenkin huvitti se kohta jossa kysyttiin: "Oletko ruokakaupan kultamunavastaava?" Siinäpä oikein unelma-ammatti.
Koska munavitsit on aina vaan yhtä hauskoja (khihihihi) menin heti tutkimaan kultamunien säilytysohjeita. Olisi se nyt kamalaa jos moinen herkku menisi ihan harakoille! [sanaleikki tarkoituksellinen]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Edith

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei vittu. Mä menen takaisin nukkumaan. Päätän sitten illemmalla, menenkö seitsemäksi balettiin vai elokuviin. Paska päivä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:
Koska munavitsit on aina vaan yhtä hauskoja (khihihihi) menin heti tutkimaan kultamunien säilytysohjeita. Olisi se nyt kamalaa jos moinen herkku menisi ihan harakoille! [sanaleikki tarkoituksellinen]
Voinko tästä päätellä, ettei sinulla ollut aikaisemmin aavistustakaan kuinka käsitellä (kulta)munia? 8)
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en osaa päättää. Toisaalta haluaisin treffailla mukavia miehiä, kateellisena seuraan Runkkiksen meininkiä, mutta toisaalta taas voisin luopua täysin kanssakäymisestä minkäänlaisten kumppaniehdokkaiden kanssa. Tunnelma vaihtelee päivittäin. Tänään on lutkamainen olo (johtunee tuosta aiemmasta keskustelusta palstalla) ja voisin taas hieman lutkailla, mutta luultavasti huomenna jo olen palannut erakoituneeksi kissanaiseksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti: Voinko tästä päätellä, ettei sinulla ollut aikaisemmin aavistustakaan kuinka käsitellä (kulta)munia? 8)
Ei oppi ojaan kaada ja kertaus on opintojen äiti.

Ohjeiden mukaan munia pitää säilyttää viilässä ja aivan tuore muna ei välttämättä olekaan se paras. Munien maku saattaa kärsiä kalasta, juustosta, purjosta, tillistä ja maustetuista makkaroista.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti: Ohjeiden mukaan munia pitää säilyttää viilässä ja aivan tuore muna ei välttämättä olekaan se paras.
Entä pitääkö se urbaani legenda paikkansa, että kaikki eivät pitäisikään kovasta munasta, vaan joku olisi kovasti myös aavistuksen löysän perään?

Entä millä suosittelisit maustamaan munan, jotta se kelpaisi suuhun hieman nirsommallekin?
Viimeksi muokannut Think, 18.07.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
slam

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

8000euroa käteisellä pankkiin maksua ja asuntosäädöt alkaa meneen kohdalleen ja viikon päästä kait melkein muuttaakin jo voisi.

Pankin täti sano, että ne on haluttuja asuntoja ja ilo uutisena kuulin, että vuorkra saattaa olla putoamissuhdanteessa, kun porukka maksaa osuuksia, niin hintaa vähennetään kaikilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! hienoa.

Ylöjärvellä kunnan kaksiokin saattaisi vuokraltaan tulla jo 100e kalliinmaksi kuukaudessa. :)

Hyvä, että minuakin joskus onni suosiin :)
Vastaa Viestiin