Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sudenhenki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Meen nukkumaan, mikään ei taas suju, mutta onneksi Morrissey rauhoittaa. Älkää tapelko.
MGandhi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Arvasin.
En vaan sit tiiä, mikä tässä musta lutkan tekee. Enhän mä seksistä ole puhunut sanaakaan, vaan huonomuistisuudesta.

Sori!

huhhuh mikä huonomuistinen lutka
No voiskohan herra Siveyden
Sipuli mahdollisesti kertoa että mikä siinä että nukkuu muualla kuin kotona, on lutkamaista?
:paavi: Esiaviollinen yhdessä nukkuminen on todellakin lutkamaista. Tosin vaikutat kyllä tytteliltä, joka on nussinut koko viime yön.
silsakenraali™

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kehtaiskohan tonne firman edustussaunatilojen sohvalle mennä päiväunille? Ei voi väsyttää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
:paavi: Esiaviollinen yhdessä nukkuminen on todellakin lutkamaista. Tosin vaikutat kyllä tytteliltä, joka on nussinut koko viime yön.
Hahaa, tulihan sieltä jo jotain hauskempaa. Meinas melkein huumorintaju loppua. :wink:
(Mun ystävätär tosin opiskelee teologiaa, täytynee tiedustella siltä, että onko esiaviollinen yhdessänukkuminen syntiä. :paavi: )
Mut nyt en saa alkaa liikaa analysoimaan, työnteko jatkukoon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Joku tpk.. erittäin väsynyt ja nälkäinen sellainen. Banaanissa ja kahvissa on onneksi pelastus. Tuli äsken taas lilluttua äidin kanssa stadikalla. Äiti yllätti, se halusi taas uida 2 km.

Mä niin odotan, että pääsen tänään kotiin. Avokki on järjestänyt jotain erikoista.

Ostin tuossa käppäillessäni tänne töihin Anttilasta itselleni Jooga-dvd:n.. sitä voisi huomenna sitten vanhempien kanssa testata. Vanhemmille hankin saman Pilates-dvd:n mihin itse olen tykästynyt.
saika

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja saika »

Taat taa tiiiiii
linja varattua ei oo kiva kuunnella minuuttitolkulla. jonotusmusiikit olis ihan kivat sisäisissäkin puheluissa... :roll:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei mitään tekemistä, ihanaa :) Taidan suunnitella työkuviot valmiiksi, loikoilla ja jos vaikka kävis taas rullaileen. Illalla rankka parin tunnin työrupeama. Keskiviikkona yritetään saada taas hepokkaasta verta niin ei tarvis koko kopukkaa roudata yhtä verikoetta varten. Sitten ehkä pääsis taas ratsastamaan, olisko huippua :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää. Yö meni yskiessä ja niistäessä. Pää kipee.

Tänään en tee yhtään mitään. En tiskaa, en vie roskia, en pese ikkunoita. Olen ja möllötän. Katon vaikka vanhoja leffoja ja röhnötän sohvalla.
Nyt vähän aamiasta peliin..
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Sitten ehkä pääsis taas ratsastamaan, olisko huippua :h:
Mä pääsen ehkä huomenna tai viimeistään ens viikolla putteilemaan taas :h:

Illalla tuli vielä toinenkin tarjokas, suomenputte sekin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Sitten ehkä pääsis taas ratsastamaan, olisko huippua :h:
Mä pääsen ehkä huomenna tai viimeistään ens viikolla putteilemaan taas :h:

Illalla tuli vielä toinenkin tarjokas, suomenputte sekin.
Mulla on nyt kauhea polte kun rupesin tässä visioimaan opekoulutukseen menoa. Ja muutenkin, olis tosi helppo saada hyviä valmentajia näin kesällä. Nyt sormet ristissä että fibbarit on ok.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
isohaara

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

TiiPiiKei
ElanorRaven kirjoitti:Näin kyllä ihan kummallisia unia, joissa olin mukana jossain rosvokoplassa, ja ne suuttuivat mulle, kun irtisanouduin. Ja Turun Hansakortteliin oli tullut joku 30 000 ihmisen leffateatteri - koko kauppakeskus oli täynnä punaisia penkkejä ja valkokangas meni jossain katossa.
Uniyö ollut. Mää näin sellaista missä meillä oli kaupassa niin hiljaista, että sain luvan purkaa pari hyllyä ja pykätä tilalle olohuoneen; monta sohvaa, iso televisio ja jääkaappi. Sitten kutsuin läjän kavereita etkoille töihin, välillä kävin rahastamassa asiakkaita ja pyytämässä niitä jäämään suraan. Kaikkea hienoa ei enää edes muista...ja sitten vielä kämppiksen perkele herätti kun meno alkoi käydä todella hillittömäksi.

Ja sitten vielä mun maanis-depressiivinen, henkisesti täysin mummoutunut työkaveri meni näkemään syvästi inhoamastaan pomosta unta viime yönä. Nyt se on ihan sekopää. *siirtää kirjekuoriveitsen pöytälaatikkoon*
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:Siis daah! Olinpas jollain ihqulla (?) kundilla viimeyönä, ja nyt en sit tietystikään saa enää hataraan päähäni sen ihmisen nimeä, että voisin tallentaa sen numeron kännykän muistiin. Eli jos se sattumalta soittaa, ni on sit aika noloa ku en tunnista sitä, tai jotain. Öö?
Oletkos kokeillut kysyä numerotiedustelusta? Lähettää tekstiviestillä se numero 16400. Jos numero ei ole salainen, niin saat nimet ja osoitteet (jos et muista missä olet ollut). Voit mennä sitten vaanimaan sitä.
slam

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

isohaara kirjoitti:
kaupassa niin hiljaista,
Kohtalaisen hiljaista noissa kaupoissa on yöllä, että suosittelen silloin niissä vierailemaan. Pyydä joskus erikoislupa jäädä yöksi nukkumaan.

yötavaran tuoja saattaisi hieman kahtoo pitkään... :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK..ktp?
Töissä ongelman kimpussa kykeneekö joku muuttamaan DSS-filet mp3 tai ees wav-muotoon?
Kun ei oo löytyny sopivaa rippiä mistään, p.s. kire eli tänään kyllä on paska juttu..
Jatketaan duumailua..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttää. ja höpisen väsynyttä potaskaa*

jospa hieman lepään menisi.
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siivouspäivä, blaah.

Krapulaiset joten kuten hengissä, toinen lähti jo kotiinsa krapuloimaan.

Meillä syyään tänään lasagnea. Ja iiiihan tolkuttomasti parmesaania päälle, slurps.
isohaara

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pitääkin käydä kysymässä notta mitä tuo opiston rehtori meille tänään kokkailee lounaaksi. Eilen tilasi kotipizzat.
Varmaan johkiin Hotelli Rosendahliin on pöytävaraus...
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Eilen oli sitten pitkästä aikaa hauska päivä. En ikinä olisi arvannut, että minulla olisi aidosti hauskaa Linnanmäellä ja vielä täsin selvinpäin. Tunsin nuortuvani 10 vuotta. Vai oliko syynä itseäni 7 vuotta nuorempi seuralainen?

Pitäisikö tässä alkaa oikeasti harrastamaan vain itseään 5-10 vuotta nuorempia tyttösiä? Ne eivät ole samalla tavalla katkeroituneita ja kovalla kiirellä lapsia ehdottelemassa, kuin n 3-kymppiset naiset. Ja koska kaikki naisethan pelaavat jotain pelejä, niin tuollaisen nuoremman kanssa ehkä pärjäisi niissä hieman paremmin, kuin elämää nähneiden pelinaisten?

No, täytyy olla varovainen, etten vahingossa loukkaa toista. En haluaisi tehdä tahalleni yhtä katkeroitunutta naista lisää tähän maailmaan, joka sitten pistää vahingon kiertämään ja hakemalla hakee, jonkun jota loukata. Niin kuin minulle jokin aika sitten kävi.

Kun tänään ei ole hellettä, niin ehkä sitä tänään jaksaisi hieman touhuta jotain hyödyllistä. Kait?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jo viimeksi kun soittivat 7päivää lehdestä niin sanoin että on varmaan huonoin lehti jota suomessa julkaistaan. Soittivat taas. Sanoin että on niin harvinaisen paska lehti, varsinkin tämän lordi jupakan jälkeen että on se kumma jos ei mene jo jakeluun että en tule sitä koskaan tilaamaan.

Käski siivota suuni :D

Kauankohan menee ennenkuin taas soittavat?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

[edit: Ai niin, TPK MK VI.]
Plaah. :swirl: Nukuin viime yön sikahuonosti nähden painajaisia hirviöistä ja demoneista.
Nyt väsyttää ja vituttaa keski-kohtalaisesti. Duuni tai mikään muukaan ei kiinnosta tasan yhtään. :tiistai:
Viimeksi muokannut Elukka, 18.07.2006 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Vittu tätä heinänuhaa. Mun nenä lähtee varmaan kohta irti tän kaiken niistämisen seurauksena.

Tänään on pakko olla ahkera ja siivota, pyykätä ja puunata tätä kämppää. Kävin ostamassa Ikeasta uusia astioita, nyt on taas jonkun aikaa kaikki sävy sävyyn. Laitoin muutenkin kämpän sisustuksen uuteen uskoon, nyt on kaikki vihreetä ja ruskeeta.
swirl

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Georgina kirjoitti: Kauankohan menee ennenkuin taas soittavat?
Pari kuukautta sitten kyllästyin jatkuviin soitteluihin ja hankin suoramarkkinointikiellon. Eipä ole soittoja enää tullut. En muista, että olisi tullut yhtäkään.
1108

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Että osaa olla nuutunut olo, Noh vielä 3½h ja pääsee nukkuun. Hip takas töihin...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Kauankohan menee ennenkuin taas soittavat?
Pari kuukautta sitten kyllästyin jatkuviin soitteluihin ja hankin suoramarkkinointikiellon. Eipä ole soittoja enää tullut. En muista, että olisi tullut yhtäkään.
Joo, kiitos. Mä soitin myös sinne. Nyt on vähän huono omatunto kun rähähdin sille seiskan myyjälle mutta mitäs on mennyt moiseen paskalehteen töihin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei me mihinkään eilen lähdetty. Tuli väsy. Leffa ja nuks ja sellasta pientä. Nyt oikeestaan ihan kiva fiilis. Odotellaan sadetta ett pääsis Edeniin lillumaan..
Vastaa Viestiin