Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Alkoi yli tunti sitten.
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta EKA TPK

Setä Killerin päivänavauksessa on parempi otsikko.
Hävitetäänkö tämä vaikka onkin aikaisemmin luotu vai toisin päin. Ihan sama.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Haloo! Missä kaikki ovat? Hiton pöljät, ei yöllä nukuta, duh!

No höpötipöö. Minä vaan nukuin aika kehnosti levottomia unia nähden, ja kaiken kruunasi se, kun eräs urpo päätti, että hänellä on hurjan tärkeää asiaa ja soitti klo 1.15. Aaaargh!

Aamupuuro kuitenkin kummasti virkisti mieltä. Nyt vielä lautasellinen vihanneksia ja sitten töihin.
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lähdenkin tästä polkemaan vanhusten luokse eli töihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huonosti nukuttu jpp ehkä huomenna paremmin?

Töihin lähtö eessä.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep, näin se kesäloma loppuu....onneksi pehmeä lasku, ja lyhyt päivä tänään.

Kahvia litra kiitos.
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk.

Pyöräily tuntui omituisen "nuhaiselta"/raskaalta. Ei ollenkaan hyvä.
saika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

Kolmas TPK

Nu-kut-taaaaaaaaa.... Ajoin puoliunessa työpaikan viereen parkkikselle, huomasin että oon 25 min etuajassa ja nukuin vielä varttitunnin autossa. Voisin jatkaa.

En ymmärrä mistä tämä väsymys tulee, menin kuitenkin nukkumaan kymmenen maissa.
:krooh: :krooh: :krooh: :krooh:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia! Nukuinpas yllättävän hyvin, ties vaikka jaksaisin tehä tänään töitäkin.
Mul on muuten ilmeisesti ihan päinvastanen elämänrytmi ku muilla. Toiset tulee jo lomilta ja mä lähden vasta ens viikon jälkeen. Toisaalta jees, toisaalta ei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jösses. Mein olohuoneen ikkunaa päin lensi äsken pulu. Ensinnäkin, mitä hittoa pulut täällä päin kaupunkia tekevät, ja miksi hitossa se mein ikkunaan lensi? Bambuverhot oli kuitenkin edessä? No, ei edes tuupertunut, vaan lennähti aidalle ihmettelemään hetkeksi. Outoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenia ystävät!

Pirteänä töissä ja outo työmotivaatio päällä. Toivottavasti herään kohta ja itken itseni takaisin uneen tästä painajaisesta. Mies jäi kotiin tyytyväisenä viettämään kahta vapaapäivää.

Tänään leffaillaan kotona ja syödään mun eilistä naminami-possukastiketta uusilla perunoilla :h:

Nyt jatkan töitä, tosin nenä ihan tukossa... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai niin, mä olen oksettavaa leffaseuraa. En suosittele.

Tapaus Punahilkka oli tosin hassu; vähän daiju, mutta viihdyttävä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ComeBack

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Huomenta :)

Väliaikatiedoitus: Tahdon seksiä välillä jonkun muunkin kuin itseni kanssa, vaikka aika ihQ omasta mielestäni olenkin. Pitäisikö tehdä asian eteen jotakin? Tekisinkin jos en olisi laiska paska akka, joka ei jaksa vaivautua.

Tänään fillaroitu jälleen duuniin... ehanan kirpakka aamu. Iistsaidista se on sellainen 12 km eli päivän aikana tulee fillaroitua kivasti n. 24-26 kilsaa. Tekee eetvarttia perseelle ja takareisille. Eikä tarvitse erikseen lähteä illalla lenkille. Tehokkuuden maksimointia, etten sanoisi.
MGandhi

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:Huomenta :)

Väliaikatiedoitus: Tahdon seksiä välillä jonkun muunkin kuin itseni kanssa, vaikka aika ihQ omasta mielestäni olenkin. Pitäisikö tehdä asian eteen jotakin? Tekisinkin jos en olisi laiska paska akka, joka ei jaksa vaivautua.
Neidillä on ihan selvästi juoksuaika. Ovat jutut olleet sen suuntaisia comebackistä lähtien :D
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ComeBack kirjoitti: Tänään fillaroitu jälleen duuniin... Tekee eetvarttia perseelle ja takareisille. Eikä tarvitse erikseen lähteä illalla lenkille.
Laita pylly- ja reisikuvat kehiin muiden arvosteltavaksi :cheer: ja joku voi avata topicin sitä varten, mä en jaksa aukoa nyt muuta kuin suutani töissä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mulli75 kirjoitti:
Laita pylly- ja reisikuvat kehiin muiden arvosteltavaksi :cheer: ja joku voi avata topicin sitä varten, mä en jaksa aukoa nyt muuta kuin suutani töissä.
Siis tää on niin tätä. Mä vaadin kyllä nyt että miehille järjestetään ainakin "Kitinän komeimmat pakarat"-kisa ja "Paras pyykkilauta/pesupallo"-kisa. Ei oo reilua että vaan tsiksit pääsee esittelemään itseään!1! Myös pojilla on oikeus päästä herutusobjekteiksi!

Ja mä oon ihan hämmentynyt ja sekasin kun täällä on kaks viikonpäiväketjua. Ei mun aivosolu kestä tällasta kuormitusta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
saika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

AKE:lle saisivat keksiä jotain jonotusmusiikkia. Helvetti että risoo tämä taat taa tiiiii taat taa tiiiiiii... Olette edelleen jonossa, palvelemme teitä hetken kuluttua.. x2000...

Nukahdan pystyyn, onneks kohta on palaveri niin sit ei juuri tartte ollakaan hereillä ;)
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Viimonen saitsupäivä.
Kuume laskenut mutta flunssa jatkuu yhtä pahana ku aikasemminkin. Viime yö meni kamalaks yskimiseks ja aamulla ois nukuttanut vaikka kuinka pitkään. Tänään en viitsi ottaa kaksia päiväunia, että illalla ois väsynyt ja nukahtais nopeesti..

Ajattelin jopa ulostautua tänään ja käydä kaveria moikkaamassa sen uudessa kodissa. Saunan testaus jääköön toiseen kertaan.

Kaksi työpäivää vielä ja sitten alkaa L-O-M-A!!!
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Laita pylly- ja reisikuvat kehiin muiden arvosteltavaksi :cheer: ja joku voi avata topicin sitä varten, mä en jaksa aukoa nyt muuta kuin suutani töissä.
Siis tää on niin tätä. Mä vaadin kyllä nyt että miehille järjestetään ainakin "Kitinän komeimmat pakarat"-kisa ja "Paras pyykkilauta/pesupallo"-kisa. Ei oo reilua että vaan tsiksit pääsee esittelemään itseään!1! Myös pojilla on oikeus päästä herutusobjekteiksi!

Ja mä oon ihan hämmentynyt ja sekasin kun täällä on kaks viikonpäiväketjua. Ei mun aivosolu kestä tällasta kuormitusta.
No sen kyllä huomaa. Etkö ole huomannut otsikossa ja kommentissani tulkinnan varaa. Ei ole mitään sukupuoleen viittaavaa.
Herra Manala kirjoitti:21:02:51 [-Superior-] kitinään pitäis laittaa tissikuva-kilpailu
21:03:27 [-Superior-] mä ainakin osallistuisin heti


Tämä on kitinän virallinen tissikuvakilpailuketju! Nyt kaikki rohkeat osanottajat laittamaan tissikuvansa esille ja ottamaan osaa! Kellä on kitinän parhaimmat ihkutisut, se selviää kuukauden kuluessa!
Itsepähän olette naiset tissejänne tyrkyttämässä ettekä odottamassa vastinetta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulli75 kirjoitti: Itsepähän olette naiset tissejänne tyrkyttämässä ettekä odottamassa vastinetta.
Mun tissit ei kuulu kun mulle ja mun miehelle.. Ehkä mä olen liian siweä teidän muiden kitinäläisten makuun.. :x
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uuh, mun serkun lapset ovat niin ihania. Arvata saattaa, että keskittyminen töihin ei ole niin hyvää kuin toivoisin, kun täällä on kaksi herttaista pikkutyttöä, jotka repivät minua lahkeesta ja sanovat "mennään leikkimään leegoilla". Leegot rules.

Toi vanhempin täytti just viisi ja nuorempi taitaa olla vuoden tai kaksi nuorempi.
swirl

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, sain syyn lusmuilla taas vähäsen. Printteri ei toimi ja mie todellakin tarvin sitä tehdäkseni näitä hommia. Taidan mennä hakemaan kahvia.
1108

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Mun tissit ei kuulu kun mulle ja mun miehelle.
Pidätte niitä vuoropäivin?
Sun tissit kiinnosta enään ketään koska paljastit niiden olevan irtomallia. Yök.
ComeBack

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Huomenta :)

Väliaikatiedoitus: Tahdon seksiä välillä jonkun muunkin kuin itseni kanssa, vaikka aika ihQ omasta mielestäni olenkin. Pitäisikö tehdä asian eteen jotakin? Tekisinkin jos en olisi laiska paska akka, joka ei jaksa vaivautua.
Neidillä on ihan selvästi juoksuaika. Ovat jutut olleet sen suuntaisia comebackistä lähtien :D
Muruseni, halu on eri asia kuin toteutus ;) Kikkeliähän sitä aina tekee mieli, mutta on eri asia, tekeekö asian eteen y h t ä ä n mitään.
ComeBack

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Mulli75 kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Tänään fillaroitu jälleen duuniin... Tekee eetvarttia perseelle ja takareisille. Eikä tarvitse erikseen lähteä illalla lenkille.
Laita pylly- ja reisikuvat kehiin muiden arvosteltavaksi :cheer: ja joku voi avata topicin sitä varten, mä en jaksa aukoa nyt muuta kuin suutani töissä.
HAH! Tällä foorumilla ei voi esittää niin suuria pikselimääriä, joita Kaivopuiston kokoinen arseni vaatisi. Jos joutuisin rajaamaan kuvan pienempään kokoon, olisi tuloksena vain "reikä" :lol:
Vastaa Viestiin