Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

kävin katsomassa veljeäni ja tämän kahta todistetta siitä, että pillua vaimolta on saatu. sellainen parisuhteileva voittaja tuo veljeni on. vihaan häntä.

hyvää keskiviikkoa.
RolloTomasi

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aijoo... miksi kävin jos vihaan? isän mieliksi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti: Lähdettäessä uudelle kierrokselle vauhti kuitenkin alkoi kiristymään, ja vaikka järki sanoi että olen juoksemassa omaa lenkkiä - sitä pitkää hidasta lenkkiä, kilometrinopeudella 5 minuuttia kilometri - ei pää sallinut sitä. Välimatka pidettiin samana ja ennen pitkää sitä juostiinkin jo 4.30 kilometrinopeudella ja linnunlaulun mäkeen noustessa otin vetovuoron ja nostin nopeuden neljään minuuttiin kilometri ja sen alle.
Tsisses! Mun "pitkät lenkit" (1-1,5h) lönkötellään tyyliin 9 km/h. Okei mun perseeni onkin varmaan kaks kertaa yhtä iso kun huiman.. Sun pitäs ottaa joku todella hidas kaveri lenkille mukaan, siis semmonen rapakuntonen joka pitäis sunkin juoksuvauhdin tarpeeks hiljasena.

Tänään on ollut tosi ihku päivä. Mä taidan heivata ne kaks muuta kesäheilaa..
huima

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:Tsisses! Mun "pitkät lenkit" (1-1,5h) lönkötellään tyyliin 9 km/h. Okei mun perseeni onkin varmaan kaks kertaa yhtä iso kun huiman.. Sun pitäs ottaa joku todella hidas kaveri lenkille mukaan, siis semmonen rapakuntonen joka pitäis sunkin juoksuvauhdin tarpeeks hiljasena.
No milloin lähdetään?

Mulla on selainen punainen pitkä naru, jonka voisi sitoa musta kiinni suhun - etten varmasti pääse kohottamaan nopeutta :-D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No niin, se alkaa olla jo 90% varmaa, että mä menen sinne basistien keskelle Tavastialle. Enää puutu kuin muutama vaatekappale ja sit menoks. En muistakaan milloin olisin viimeksi ollut baarissa, ehkä Edithin kanssa Zetorissa ja Rocksissa muinoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Syökää kanaa, syökää kanaa! *syö kanaa*
slam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Huomenta. Unihärmää silmissä ja teinien niin hekumaalinen piehtarointi ja puhe kuuluu ulkoa... great morning.

työtä työntämään piakkoin... tulipahan sitä nukuttuakin kohtuudella
slam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Tullunna nukuttua niin hyvin, että työtähän lähtöö työntöön ihan mielellään... ei vaan paree liian aikaisin mennä, kun joutuu pitään monta tuntia vapaata kesken kaiken. Abc;eeltäkin on netti poistettu ilkivallan vuoksi. Teinit, teinit... teidän vuoksenne! :lol:
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
Eikö nykynuoriso enää seksiä kaipaa? Juovat kuulemma viinaakin kuin aikamiehet.
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jotain kummallista on tapahtunut. Kahtena iltana peräkkäin mä en ole sammunut sohvalle, ei edes väsytä yhtään.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

silsakenraali™ kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
Eikö nykynuoriso enää seksiä kaipaa? Juovat kuulemma viinaakin kuin aikamiehet.
Ei sellaista osaa kaivata, mitä ei ole saatavilla :D Ja enhän minä viinaakaan juo juuri laisinkaan, taidan olla vähän outo.
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:Ei sellaista osaa kaivata, mitä ei ole saatavilla :D
Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

silsakenraali™ kirjoitti:Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
Kai sen voi niinkin ajatella :D

Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Paikannapa kipupiste, niin päättelen sen lihaksen, josta kipu tulee. Onko kipu niskassa, epäkäslihaksissa (eli ne siinä hartijoiden ja niskan välissä) vai pelkästään olkapäissä?

Pystypunnerrus vetää usein niskan ja hartiat jäykiksi.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

silsakenraali™ kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Paikannapa kipupiste, niin päättelen sen lihaksen, josta kipu tulee. Onko kipu niskassa, epäkäslihaksissa (eli ne siinä hartijoiden ja niskan välissä) vai pelkästään olkapäissä?
Ei niskassa laisinkaan, vaan nimenomaan tuossa olkapäiden kohdalla, kuitenkin selkeästi kropan etupuolella. Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
bedlam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
Kai sen voi niinkin ajatella :D

Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Aika hyvin mie ainakin saan venytettyä ihan kasvot seinäänpäin nojaamalla ja käsiä ylhäällä seinää vasten 'työntämällä'. Leuanvetotelineessä roikkuminen toimii myös erittäin hyvin. Tai niin, jotta menee selin seinää vasten loivaan mäkihyppääjämäiseen kyykkyasentoon ja nostaa kädet sivukautta ylös seinälle niin, että kämmenet ovat seinää vasten.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Aika hyvin mie ainakin saan venytettyä ihan kasvot seinäänpäin nojaamalla ja käsiä ylhäällä seinää vasten 'työntämällä'. Leuanvetotelineessä roikkuminen toimii myös erittäin hyvin. Tai niin, jotta menee selin seinää vasten loivaan mäkihyppääjämäiseen kyykkyasentoon ja nostaa kädet sivukautta ylös seinälle niin, että kämmenet ovat seinää vasten.
Kah, kiitos vinkeistä, kokeillaanpa. Hitto kun on pitänyt jo pitkän aikaa hankkia sellainen oven väliin ängettävä tanko, nyt tuntuisikin varmaan aika taivaalliselta roikkua siinä!
bedlam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
Tuolta löytyy venytysliikkeet kaikille lihaksille. Mene tuohon linkkiin, klikkaa yläotsikkoa (lihaksen nimi) ja sieltä löytyy Stretch-otsikko. Niistä alimmaista tarkoitin mäkihyppyasennolla.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.07.2006 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
Tuolta löytyy venytysliikkeet kaikille lihaksille. Mene tuohon linkkiin, klikkaa yläotsikkoa (lihaksen nimi) ja sieltä löytyy Stretch.
*laittaa silmät päähän*
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Jumissa
Mene lähimmän seinän luokse. Laita koko käsivartesi "makaamaan" vaakasuoraan kämmen seinää vasten ja alat vääntämään kroppaasi seinästä pois päin. Toimii. Selkiskö?!

En mä minnekään salille päässyt. Sulattelin sapuskaa lukemalla taas kerran koulukirjaa, ja taas kerran nukahdin saman tien. Heräsin yhdeksän jälkeen, se siitä treenistä sitten. Huomenna kokeilen mennä suoraan töistä...
bedlam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:*laittaa silmät päähän*
Toi on hyvä ja kattava, joskin vähän toimivuudeltaan kimurantti sivusto :wink:
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:olkapäiden kohdalla
Venytät kuten rintalihasta ikään eli tuet kämmentä ja työnnät rintaa eteen käsi sivulla suorana. Perus pyöritysliikkeet tietty.

Jos lihas on kipeä ennen seuraavaa reeniä, niin lämmittele huolellisesti ja tee mieluummin joitakin korvaavia vipuvarsiliikkeitä eli älä vapailla painoilla, jotta vähennät loukkaantumisriskiä.
huima

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti:vittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu, kun missasin tän. SAATANA!

Toivottavasti löytyy torrenttina. :twisted:
Mulla on myös DVD.
Vastaa Viestiin