Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Kukas se höpisi tuossa jokunen aika sitten, että oli menossa tai käynyt jo asuntomessuilla? McJanne kenties. Olikos siellä mitään katsomisen arvoista. Kannattaako lähteä? Ilmainen tiketti olisi taas taskussa..niin ja minuahan ei sinänsä kiinnosta talojen rakennus, vaan enemmänkin se sisustuspuoli ja uteliaisuus päästä kurkkimaan toisten tulevia koteja..
Jos jotakuta muuta kiinnostaa tämän tyyppinen aktiviteetti, niin seuraksi saa lähteä ensviikolla miel. arkipäivä.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sain sen nuoren tyttösen luokseni yöksi, mutta nukuimme vaan kiltisti. En kyllä ole tottunut noin siveisiin tyttöihin. No, tosin en itse vongannut enkä lähennellyt. Ehkä hän pitää nyt minua pihtarina?

No, taas on sama ongelma, kuin jokaisena lomapäivänä tänä kesänä: Mitä helvettiä sitä tekisi? Lähtisikö illalla baariin vai ei? Huoraisiko tänä iltana vai ei? Miten saan pidettyä kestovituksen aisoissa? Ideoita?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Sain sen nuoren tyttösen luokseni yöksi, mutta nukuimme vaan kiltisti. En kyllä ole tottunut noin siveisiin tyttöihin. No, tosin en itse vongannut enkä lähennellyt. Ehkä hän pitää nyt minua pihtarina?

No, taas on sama ongelma, kuin jokaisena lomapäivänä tänä kesänä: Mitä helvettiä sitä tekisi? Lähtisikö illalla baariin vai ei? Huoraisiko tänä iltana vai ei? Miten saan pidettyä kestovituksen aisoissa? Ideoita?
Lähde stadikalle katsomaan vähäpukeisia naisia ja urheilemaan samalla?
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Elppis kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Sain sen nuoren tyttösen luokseni yöksi, mutta nukuimme vaan kiltisti. En kyllä ole tottunut noin siveisiin tyttöihin. No, tosin en itse vongannut enkä lähennellyt. Ehkä hän pitää nyt minua pihtarina?

No, taas on sama ongelma, kuin jokaisena lomapäivänä tänä kesänä: Mitä helvettiä sitä tekisi? Lähtisikö illalla baariin vai ei? Huoraisiko tänä iltana vai ei? Miten saan pidettyä kestovituksen aisoissa? Ideoita?
Lähde stadikalle katsomaan vähäpukeisia naisia ja urheilemaan samalla?
Nyt voi olla ehkä turhan kylmä. Toisaalta mitäs se kylmä tekeekään naisille? Hmm...

Kai sitä voisi kyllä joku päivä sinne stadikalle mennä. Parin kilometrin uinti lenkki voisi tehdä terää... Äh, kun on löysä olo!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Sain sen nuoren tyttösen luokseni yöksi, mutta nukuimme vaan kiltisti. En kyllä ole tottunut noin siveisiin tyttöihin. No, tosin en itse vongannut enkä lähennellyt. Ehkä hän pitää nyt minua pihtarina?

No, taas on sama ongelma, kuin jokaisena lomapäivänä tänä kesänä: Mitä helvettiä sitä tekisi? Lähtisikö illalla baariin vai ei? Huoraisiko tänä iltana vai ei? Miten saan pidettyä kestovituksen aisoissa? Ideoita?
Heti tulee hyvälle tuulelle, ku huomaa että Runkkis on postaillu jotain. 8)
On jotenki niin tutunkuuloisia muutenki aina noi ajatustenaiheet..

Mitä tohon lomadilemmaan tulee..Elä stressaa! Jos huvittaa mennä baariin, niin mene. Ei lomalla eletä minkään kellokorttien ja sääntöjen mukaan.
Tai osta riippumatto ja kiinnitä se partsille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Veneeltä takas. Oli tosikiva bingomummo-risteily. Kaksi laivaa; Meloodia ja Rosella, älkää ikinä menkö niille.

Rosella: kuusi kerrosta (!), ei ala kartee tai disee, baarit (2kpl) lopetti huikan myynnin kahdelta. "BBQ"-mesta olikin Cafe jossa oli myynnissä hamppari ja pippuripihvi, oli kait siellä joku Buffa tai joku toinen muu ruokapaikka... Ainoo positiviinen asia (niiden kahden blondin lisäksi) mitä keksin oli se että miehistö oli härmästä, ej tarttenut puhu eesti vapariikkia.

EDIT: JA PARASTA OLI ETTÄ RÖÖKIÄ SAI HITSATA AINOASTAAN KANNELLA!!!!1

Meloodia: Suoraan 70-luvun Tsekkoslovkiasta, miehistö puhuu vapariikkia.

Nyt jatkamme nestetasapainon korjaamista, nähään eilen.
Viimeksi muokannut Dumari, 19.07.2006 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Sain sen nuoren tyttösen luokseni yöksi, mutta nukuimme vaan kiltisti. En kyllä ole tottunut noin siveisiin tyttöihin. No, tosin en itse vongannut enkä lähennellyt. Ehkä hän pitää nyt minua pihtarina?

No, taas on sama ongelma, kuin jokaisena lomapäivänä tänä kesänä: Mitä helvettiä sitä tekisi? Lähtisikö illalla baariin vai ei? Huoraisiko tänä iltana vai ei? Miten saan pidettyä kestovituksen aisoissa? Ideoita?
Heti tulee hyvälle tuulelle, ku huomaa että Runkkis on postaillu jotain. 8)
On jotenki niin tutunkuuloisia muutenki aina noi ajatustenaiheet..

Mitä tohon lomadilemmaan tulee..Elä stressaa! Jos huvittaa mennä baariin, niin mene. Ei lomalla eletä minkään kellokorttien ja sääntöjen mukaan.
Tai osta riippumatto ja kiinnitä se partsille.
Onko minun "elämäni" jotenkin hauskaa?:twisted: Vai kuulostaako se liian tutulta?:D

Parveketta minulla ei ole, mutta sain 3-kymppis lahjaksi riippumaton ja autoradan. Pitäisikö ne virittää olohuoneeseen. Tai ainakin sen autoradan.

Tuutko leikkimään mun kaa autoradalla?
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuutko leikkimään mun kaa autoradalla?
Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Patz

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Niidenkin? :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuutko leikkimään mun kaa autoradalla?
Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ACHTUNG! Mulla on enää reilu neljä viikkoa lomaa jäljellä, eli oon nyt just lusinut puolet lomistani :shock:

Lisää lonkeroo! :beer:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänä iltana Tavastialle, luvassa on bassosoolon SM-kisat. Nih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Tänä iltana Tavastialle, luvassa on bassosoolon SM-kisat. Nih!
8 erkkiä- ajattelin että jos rupee leffan jälkeen tekemään iltalenkkiä, niin otan miehen niskalenkkiin ja lähdetään heiluttamaan tukkaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Niidenkin? :mrgreen:
Niidenkin ja teidänkin. Tehän voisitte laittaa gandhin, runkkiksen ja sipsin kanssa aika-ajot ja karsinnat käyntiin. :h:
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuutko leikkimään mun kaa autoradalla?
Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Hmm... Pitäisikö alkaa käyttämään tuota autorataa uutena houkuttelu keinona saada kissoja kämpille?

Maitoa, suklaapipareita ja autoradalla leikkimistä. Tulisi edullisemmaksi kuin se kaksi pulloa punaviiniä (a 10) Stokkalta juustoa (n 5 €)ja Tuc-keksit (n 1 €).

*harkitsee*
MGandhi

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Te kuulostatte kyllä siltä, että teidän todellakin pitäisi leikkiä pikkuhiljaa "autoradalla" :wink:
Niidenkin? :mrgreen:
Niidenkin ja teidänkin. Tehän voisitte laittaa gandhin, runkkiksen ja sipsin kanssa aika-ajot ja karsinnat käyntiin. :h:
Kuten aiemmin totesin, minä leikin vain Madonnien kanssa. Sipsi on likanen lutka (kuten myös runkkis, koska harrastaa esiaviollista yöpymistä).

Sitä paitsi mun tarttee keskittyä vain Patziin.
Patz

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Niidenkin ja teidänkin. Tehän voisitte laittaa gandhin, runkkiksen ja sipsin kanssa aika-ajot ja karsinnat käyntiin. :h:
En uskalla lähteä noin kokeneeseen seuraan koittamaan...
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MGandhi kirjoitti:Kuten aiemmin totesin, minä leikin vain Madonnien kanssa.
Hei. Sulla meni nyt kirjotusruutu sekasin. Tää ei ollut se paikka, jonne sun piti kirjoittaa se viesti vanhalle mummullesi. Täällä sä voit olla ihan oma itsesi.

Nim: Mä oon nähnyt kun sä surffailet Naughty Gothic Slut with Strap On - palstalla.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 19.07.2006 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK V. :sir:
1108 kirjoitti:

Koodi: Valitse kaikki

[img]moderninunnabn0.jpg[/img]
Kyllä tulee paha mieli tommosesta käyttökelpoisten luonnonvarojen haaskuusta. :( Pilikantekkoo, sano savolaene.

Hähää, mä nappasin eilisellä kohteliaisuuskäynnillä naapurista itelleni lutusen kissinpennun! :cheer: Nyt Fani on kylläkin prosessin huomassa kotosalla opettelemassa talon tavoille.
Lisäksi kävin työmatkan varrella shoppailemassa uuden tietskapelin.
Töissä on taas tylsää, mutta sou not. Kokonaistulos on silti :)
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

MGandhi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti: Niidenkin? :mrgreen:
Niidenkin ja teidänkin. Tehän voisitte laittaa gandhin, runkkiksen ja sipsin kanssa aika-ajot ja karsinnat käyntiin. :h:
Kuten aiemmin totesin, minä leikin vain Madonnien kanssa. Sipsi on likanen lutka (kuten myös runkkis, koska harrastaa esiaviollista yöpymistä).

Sitä paitsi mun tarttee keskittyä vain Patziin.
Mulla on kaksio, niin tei voitte Patzin kanssa pelata vaikka Kimbleä toisessa huoneessa... Painella nappulaa ja sillei...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti: Niidenkin? :mrgreen:
Niidenkin ja teidänkin. Tehän voisitte laittaa gandhin, runkkiksen ja sipsin kanssa aika-ajot ja karsinnat käyntiin. :h:
Kuten aiemmin totesin, minä leikin vain Madonnien kanssa. Sipsi on likanen lutka (kuten myös runkkis, koska harrastaa esiaviollista yöpymistä).

Sitä paitsi mun tarttee keskittyä vain Patziin.
Hahaa! Tulihan se sieltä taas. Mistä sä muka tiedät kuinka LIKANEN olen? Tänäänkin kävin suihkussa. :wink:

Ja mitä autokisoihin tulee..helvetin hyvä idea Sinkkumasalta. Kuhan mä saan olla tallipäällikkö tai vaihtoehtosesti Grid girl, Kimiä musta ei tule ihan helposti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Patz

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Painella nappulaa ja sillei...
Mä kyllä ajattelin että me paineltas ton Könsikkään kanssa niitä nappuloita ihan keskenämme MUN kaksiossa.. kaikilla sen vaakapinnoilla...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitenköhän helppo on pyydystää basisti? Lauri Porraa kun on katsellut, niin ruualla saa varmaan houkuteltua nälkäisen muusikon ansaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Sipsi on likanen lutka
Hahaa! Tänäänkin kävin suihkussa. :wink:
No onhan se hyvä että kävit tänkin kuukauden puolella suihkussa, keep up the good work :P
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:ruualla saa varmaan houkuteltua nälkäisen muusikon ansaan.
Yleisestä muusikoiden laihuudesta päätellen, kannattaa mielummin sitoa kepin päähän jallupullo.
Vastaa Viestiin