Heinäkuun aloitelaatikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
JakeBlues

Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Ei kerpele! Ei tätä heinäkuun kuolon hiljaisuutta täällä työyhteisössä kestä enää. Menee sekin vähä järki joka tässä päässä vielä asustaa. Ei ole tekemistä, eikä ole kanssa kärsijöitä. Joten nyt Viivit ja Taavit ideoita kehiin. Miten piristetään tylsyydellä kyllästettyjä heinäkuisia työpäiviä. Niin, muutoin kuin kitinään naputtelemalla.
Mulli75

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

JakeBlues kirjoitti:Ei kerpele! Ei tätä heinäkuun kuolon hiljaisuutta täällä työyhteisössä kestä enää. Menee sekin vähä järki joka tässä päässä vielä asustaa. Ei ole tekemistä, eikä ole kanssa kärsijöitä. Joten nyt Viivit ja Taavit ideoita kehiin. Miten piristetään tylsyydellä kyllästettyjä heinäkuisia työpäiviä. Niin, muutoin kuin kitinään naputtelemalla.
Jos on maisematoimistossa ei voi olla kuulematta muiden keskusteluita.

Sähköposteihin sisältöä: paskanjauhantaa ja huumoria jyrkkää asiatekstiä keventämään. Enemmän kahvitaukoja, työpaikalta hetkeksi katoamisia. Jos työ rajoittaa omaa elämää käydään vaikka työajalla kaupassa yms. Itsekseen tulee naurettua kun kaverit on lomilla. Ei haittaa mitä muut ajattelee, pääasia että hommat tulee tehtyä. Pitää osata nauttia tilanteesta. Elokuusta tahti kiristyy silloin olen jo lomalla.
Sinkkumatti

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

JakeBlues kirjoitti:Miten piristetään tylsyydellä kyllästettyjä heinäkuisia työpäiviä. Niin, muutoin kuin kitinään naputtelemalla.
Paneskelemalla sitä 17 vuotiasta kesäharjoitelumiisua tarvikevarastossa?
Mulli75

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sinkkumatti kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti:Miten piristetään tylsyydellä kyllästettyjä heinäkuisia työpäiviä. Niin, muutoin kuin kitinään naputtelemalla.
Paneskelemalla sitä 17 vuotiasta kesäharjoitelumiisua tarvikevarastossa?
Perhana mulle tullut sama mieleen monesti aamun ensitunneilla mutten tajunnut sanoa samaa.

Ennen seitsemää tulee minua hiukan vanhempi nainen jonka kanssa tulee niin mukavasti juttuun että vois edetä vähän pidemmällekin. Eikä kovin moni jaksa tulla niin aikaisin. Huoneita ja paikkoja on mistä valita.
Viimeksi muokannut Mulli75, 19.07.2006 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Paneskelemalla sitä 17 vuotiasta kesäharjoitelumiisua tarvikevarastossa?

BTW. Meitsin frendi köyrii sitä C5:n punatukkasta assaria. Vittu kuinka väärin!
Sinkkumatti

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MGandhi kirjoitti: BTW. Meitsin frendi köyrii sitä C5:n punatukkasta assaria. Vittu kuinka väärin!
Voi saatana. Nyt pilasit mun päiväni. Se nainen on melkoinen kissa.
slam

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja slam »

JakeBlues kirjoitti: Ei ole tekemistä
Daa, jälleen punnersin ylitöitä. Oli ihan mukava yö jotenkin muutoinkin. :)
MGandhi

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sinkkumatti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: BTW. Meitsin frendi köyrii sitä C5:n punatukkasta assaria. Vittu kuinka väärin!
Voi saatana. Nyt pilasit mun päiväni. Se nainen on melkoinen kissa.
Niinpä! Ja se kundi on vielä sovinistisika iljetys :D Läskikin vielä. Siis vittu ei noita naisia voi ymmärtää...
Kid

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

MGandhi kirjoitti: Niinpä! Ja se kundi on vielä sovinistisika iljetys :D Läskikin vielä. Siis vittu ei noita naisia voi ymmärtää...
Jos sillä on sen verran iso kalu, että se hyvittää nuo huonot puolet?!
Patz

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ehdotan seuraavaa:
Näyttelet paljasta takamustasi ikkunasta
Huudat toimistossa "Mä olen ihan alasti täällä!"
Olet alasti
Otat hävyttömiä kuvia ruumiinosistasi kopiokoneella
Teet kuvista lennokkeja joita heittelet työpaikkasi katolta
Soitat musaa täysillä ja säestät itse ilmakitaralla
Rullaa työtuolilla ympäritoimistoa koko päivä nousematta kertaakaan tuolista
Teippa optisten hiirien "silmät" läpinäkyvällä teipillä
Jne.. jne...

Lista on loputon, aloita näillä ja tuu kyselee lisää kun nää on kokeiltu.
swirl

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Jos sillä on sen verran iso kalu, että se hyvittää nuo huonot puolet?!
Tai iso lompakko?
huima

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti:Voi saatana. Nyt pilasit mun päiväni. Se nainen on melkoinen kissa.
:pics:
MGandhi

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ai että kyllä taas pienimunaista miestä kiukuttaa tuollaiset postailut!
JakeBlues

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Sinkkumatti kirjoitti: Paneskelemalla sitä 17 vuotiasta kesäharjoitelumiisua tarvikevarastossa?
No tuossahan alkais olla jo tekemisen meininkiä. Mmm-m. Kyllä. Puuttuu vaan ne 17 vuotiaat miisut. Tai siis puuttuu kaikki alta 30 vuotiaat miisut. Eihän täällä ole kuin tanttoja. Ja olenhan toki siveellinen mies, enkä tietenkään moista haureutta harrastaisi. Enkä varsinkaan lukitussa konttoritarvikevarstossa työpaikallani.
JakeBlues

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Patz kirjoitti:Jne.. jne...

Neiti nimimerkillä ’kokemusta löytyy’? Musan huudatus ja ilmakitarointi on koitettu. Ongelmaksi muodostui toimiston rikkinäiseksi heittäytynyt ilmastointi ja siitä seurannut hirvittävä kuumuus. Alkoi puskea hikeä heti kun otti leveän haara-asennon ja asetteli kätensä alkavaa biisiä silmällä pitäen. Mutta olisihan tuo yhdistettävissä sujuvasti tuo ’ole alasti’ kohdan kanssa. Tosin jos siinä oikeen asenteella imitoi Pete Townshendiä, niin siitä saattaa vapaana heiluja veitikka saada muutaman tällin paljaalle pehmoiselle poskelleen. No kokeillaan kuitenkin…
Bliss

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JakeBlues kirjoitti: ...puuttuu kaikki alta 30 vuotiaat miisut. Eihän täällä ole kuin tanttoja
Tsot! Vilkaseppa ajokortistas se oma syntymävuosi :vihelt: :D
JakeBlues

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Bliss kirjoitti: Tsot! Vilkaseppa ajokortistas se oma syntymävuosi :vihelt: :D
HA! Sillähän ei nyt sitten ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä ikäisiä miisuja konttorilla köyrisin, jos köyrisin. Mutta kun en köyri, sillä olenhan yksiavioinen. Noo… Eipä tätä piinaa ole jäljellä enää kuin yksi viikko ja sen jälkeen pääsee viikon rentouttavalle lomalle. Ensi viikolle olis tietty hyvä kehitellä jotain toimintaakin, jottei aivan sammaloidu.
Bliss

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JakeBlues kirjoitti:HA!
Köyrimiseen en puutu, vaan siihen, että yli 30-vuotiaat ovat tanttoja :roll:
JakeBlues

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Bliss kirjoitti:Köyrimiseen en puutu, vaan siihen, että yli 30-vuotiaat ovat tanttoja :roll:
No ei, ei ja ei. Enhän minä nyt sitä tarkoittanut. Nöyrimmät anteeksipyyntöni siihen suuntaan ;) Naisethan ovat aina, ah, niin ihania ikään katsomatta. Noin, nyt on totuus laitettu esille.
Sinkkumatti

Re: Heinäkuun aloitelaatikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Se nainen on melkoinen kissa.
:pics:
Katso tämän viikon iltatyttö. Ei ole sama miisu, mutta look a like. Slurps.
Vastaa Viestiin