Tai-sitten-ei-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

saika kirjoitti:...
:zap:
Mitä sä teitkään työksesi? Puhelinjonotusanalyytikko?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kid

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun ihana työkaveri toi mulle mehujäätelön!!! Ampparin elikkä appelsiini/mansikka. Nam! Tekee nannaa mun käheelle kurkulle.
Edith

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti: Lisäys: kerron sitten huomenna, onko shakki ihmelääke premenstruaalivaivoihinkin.
Ei ole. :maanantai: Ja ihan kuin mulla ei olis kurjaa jo ilman tätäkin kaikkea. En mene balettiin. Ei kerta kaikkiaan jaksa nyt mitään ajatteluhommia. Venyttelytunti olkoon päivän sana. Kunhan tiskaan ja pyykkään vähän ensin. VVVV.
ninnithequeen

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis aivan uskomatonta.

Mun mieheni oli miun kanssa ostoksilla, itse sinkoili ees taas että hei, katso tuollakin on yksi kenkäkauppa, ja jaksoi pyöriä ihan vaan katselemassakin kaikkia ihanuuksia kaikissa ihanissa putiikeissa. Löydettiin kahdet kengät, kaulakoru, käsilaukku, ja juhlallisempi hiuslaite, ja se perkele MAKSOIKIN KAIKEN!!! :shock:
Nojoo, vähän oli pakko, ku ei mammalla ole rahaa...Ja ne häät on jo ylihuomenna.
Mut on mulla ihana mies :h:
Sinkkumatti

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Georgina kirjoitti: Mee mun puolesta elokuun eka?
Mun odotetaan lähtevän rukalle
No kyllähän tonne hevoinvitunjeidaan-korpeen olisi mökkejä tarjolla, mutta kuka sinne nyt kesällä haluais. Saimaalle sitä pitäs päästä.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 20.07.2006 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Minä aloitan koko viikonlopun kestävän leffaputken nyt kun saattelin miehen sukuloimaan. Valitsin pitkien pohdintojen jälkeen 20 dvd levyllistä elokuvia (kuusi elokuvaa jokaisessa), kyllä siinä jo on katsomista kerrakseen.
Koko päivä meni juostessa näiden poskionteloiden takia, mies oli kummallisen lutuinen vaikka tiedän kuinka perkeleesti inhoaa odottelemista :h:

Ninnilläkin on ihQ miäs!
silsakenraali™

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pitäis kohta ampua salille selkäreeniä tekemään. Mietin tässä, että vois mennä sen jälkeen elluihin pitkästä aikaa. Täytyy tsekata mitä siellä menee. Olikos kellään suosituksia? Skifi ja toiminta ei kiinnosta.
mustakikkeli

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Eiliseltä:
Sinkkumatti kirjoitti:vittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu, kun missasin tän. SAATANA!

Toivottavasti löytyy torrenttina. :twisted:
Jos ei löydy, multa löytyy digitaalisena tallenteena, joten voinen siirtää sen sulle ftp:llä tai muuten (messenger tms.) jahka jaksan siirtää sen ensin digiboksilta koneelleni ja muuntaa mpeg:ksi.

Hoomenta. Ei mitään erityistä. Kaupungilla käyty asioilla ja katselemassa "nähtävyyksiä" jne. Pahalta näyttää että pari treffiä olisi taas tiedossa? Milloin mä opin ettei "niistä" ole kuin harmia?
Elukka

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop, työaika tältä viikolta täysi.
Kotiin! :cheer:
aimohaiku

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Terppa!

Vielä pitäis ainakin tunti jaksaa olla töissä. Mutta meneehän nämä hommat hyvää poppia kuunnellen ihan leppoisasti.

Mutta sätti ei toimi... :)


Loving you
Is a world that's strange
So much more than my heart can hold
Loving you
Makes the whole world change
Loving you, I could not grow old

No, nobody knows
When love will end
So till then, sweet friend ...

Time is like a dream
And now, for a time, you are mine
Let's hold fast to the dream
That tastes and sparkles like wine


:h: :h: :h:
mustakikkeli

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

irmelianneli kirjoitti:Pippurisumutejutskat on aivan helvetin syvältä muuten.
Sun ei olisi ehkä kannattanut ruveta äijäämään sille pokelle... :roll:
silsakenraali™

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti: Milloin mä opin ettei "niistä" ole kuin harmia?
Eikä "niitä" ilmankaan osaa elää. Tässä on nyt itsellä semmonen 2,5 kk tietoista yksinoloa takana, ja ajatukset ovat alkaneet pyöriä sen ja niiden ympärillä oikeastaan lähes koko ajan. Tuo harmi tarkoittaa tapauksessani liikaa enrgian ja ajan viemistä. "Ne" kun käyvät ihan työstä. Kysymykseesi en osaa vastata, mutta samassa venheessä tässä seilataan. Oliko sen nimi The Love boat? Eiku se tai olla se töllösarja.
Sinkkumatti

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Jos ei löydy, multa löytyy digitaalisena tallenteena, joten voinen siirtää sen sulle ftp:llä tai muuten (messenger tms.) jahka jaksan siirtää sen ensin digiboksilta koneelleni ja muuntaa mpeg:ksi
No perkele. Loistava homma. On meinaan aikas helvetin kova pätkä.
Vinkkaappas kun olet jaksanut kikkailla sen mpegiksi, niin laitetaan mese töihin.
OperaDuudson

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Spruits!

kehityskeskustelu käyty lähimmän pomon kanssa ... "joskus sun ajatus juoksee nopeammin kuin meillä olisi tarpeen" ... tarkoitti et noin 2 kk ajan oon tallennellu liian tarkasti jotain mikä ei ole lainkaan oleellista,mutta se on vain hienosäätöä kuulemma... seuraavaksi meinaavat laittaa käymään nettikyselyitä läpi kunhan saan ton kirjaushomman handuun... sit ihan viimeisessä vaiheessa tulee mahdollisesti puhelimeen vastaamista,pitävät mua ilmeisesti kehityskelpoisena yksilönä ehkä jopa asiakaspalvelutiskillekin
:shock: :shock: :shock: mutta nyt jäitä hattuun on parantamisen varaa
ihan tarpeeksi. Parasta et tohon löytötavarakäsittelijän ammattiin ei ole virallista koulutusta,kaikki opitaan käytännön tasolla,hyvin vähän teoriaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustakikkeli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pippurisumutejutskat on aivan helvetin syvältä muuten.
Sun ei olisi ehkä kannattanut ruveta äijäämään sille pokelle... :roll:
En se minä ollu..
ninnithequeen

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suosittelen kaikille:
Lidlistä saa sitä hyvvee cappuccino-jauhetta, vaniljan makuisena vielä. Sitä kahvikupillisen sekaan 2 rkl, ja teelusikallinen sokeria, tilkka maitoa. Voi NAM!
safi

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Nyt on kopukan kanssa tehty kaikki mahdollinen, että se juoksee mulle lauantaina hiukan siihen laittamiani roposia takaisin.
Näyttää iltatorilla (Salon erikoisuus torstaisin) soittavan POPEDA. Täytyypä lähteä valumaan sinnepäin verestämään nuoruusmuistoja...
silsakenraali™

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kai mä Keiraa :h: meen tsiigaan. Alkaa puolen tunnin päästä eli ehdin sopivasti käydä suihkussa ja puuteroida.
slam

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

noin 8h unta päivällä. Öisin olen alkanut olemaan jo virkeä. :)
ElanorRaven

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh, itkettää. Nukkumaan.
SikaMika

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pimpelipom!

Meinasin nukahtaa istualleni tuossa puoli kahdeksan maissa. En uskaltanut aloittaa lukemista, koska tiesin että olisin nukahtanut alle kahdessa minuutissa. Oli pakko koettaa tappaa aikaa jotenkin jotta saisin pöperön sulamaan vatsassa tarpeeksi kyetäkseni lähtemään salille. Lopulta olin niin väsynyt ettei huvittanut enää edes lähteä salille. Joten lähdin salille.

Vitun hyvä niin. Treeni oli ensimmäinen liian pitkään aikaan ja sen huomasi. Vetelinkin ihan pikkupainoilla ja sieltähän se tsemppis sitten löytyikin. Olosuhteisiin nähden hyvät treenit, olo piristyi kerralla tasan 482 prosenttia. Huomenna ehdottomasti uudestaan, kun on vapaapäiväkin.

Tänään olisi Kallessa taas jamit. Ajatus sinne lähdöstä käväisi mielessäni ohikiitävän hetken ajan, sitten kielsin kolmesti tuon korvaani kuiskuttelevan perkeleen ja päätin pitää tämän terveen euforisen olotilani. Naisseura olisi kyllä maistunut, kun tuo eräskin vanha tuttavani kaatui töidensä alle juuri tänä iltana. Taidankin siis siirtyä pitkästä aikaa tv:n pariin seuraamaan saksalaisia laatu(?)elokuvia. Auf wiedersehen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:Äh, itkettää. Nukkumaan.
No voi. Lähetän lohduttavaa energiaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin