Tai-sitten-ei-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Sairaslomalainen täällä. Ei ollut kivaa asioida arvauskeskuksessa, kun siellä on ihmisiä jotka ei yhtään tiedä mitä tekee.
Joopa joo.

Luvassa siivousta.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:Örhmmm. Hieman samanoloinen fiilis. Onko tämä tarttuvaa? Auttaako edes litra kahvia? Huomaako työkaverit? Kenelle voi valittaa? Millon pääsee syömään?
Herää siis kymysys. Kumpi meistä tartutti tämän kumpaan ja millä tavoin?

Kupillisesta teetä ei ollut mitään apua. Ei edes välttävää. Myöskään se teen seurana mennyt sämpylä ei lämmittänyt hetkeäkään. Tahtoo kanssa syömään! Miksei aina voi olla lauantai?

Jatkan uniani. Tällä kertaa käännän näppäimistölle oikean poskeni.
Ovela kuin orgasmi
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on ihqu minikasvihuone, johon ostin lihansyöjäkasvin ja pienen bonsaipuun. Eipä pääse kissa niihin käsiksi ja sekös kattia korpeaa. Muhahaa.

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=3005
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Think kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Örhmmm. Hieman samanoloinen fiilis. Onko tämä tarttuvaa? Auttaako edes litra kahvia? Huomaako työkaverit? Kenelle voi valittaa? Millon pääsee syömään?
Herää siis kymysys. Kumpi meistä tartutti tämän kumpaan ja millä tavoin?

Kupillisesta teetä ei ollut mitään apua. Ei edes välttävää. Myöskään se teen seurana mennyt sämpylä ei lämmittänyt hetkeäkään. Tahtoo kanssa syömään! Miksei aina voi olla lauantai?

Jatkan uniani. Tällä kertaa käännän näppäimistölle oikean poskeni.
Bzzzt. Samaa viirusta liikkeellä myös Pasilan leveysasteilla.
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Mulla on ihqu minikasvihuone, johon ostin lihansyöjäkasvin ja pienen bonsaipuun. Eipä pääse kissa niihin käsiksi ja sekös kattia korpeaa. Muhahaa.
Huikeita!

Eikös nuo bonsait ole aika hintavia? Tai ainakin joskus olivat...
JakeBlues

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

swirl kirjoitti:Mulla on ihqu minikasvihuone, johon ostin lihansyöjäkasvin ja pienen bonsaipuun. Eipä pääse kissa niihin käsiksi ja sekös kattia korpeaa. Muhahaa.

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=3005
Tuo on jo eläinrääkkäystä. Mieti hetki miltä kissastasi tuntuu vahdata noita purkkeja lasin takaa. Ahdistuu raukka ja purkaa ahdistuksensa jonnekin muualle. Eihän sinulla vain ole arvokristalle kirjahyllyssä. Kiss 'em goodbye!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti: Herää siis kymysys. Kumpi meistä tartutti tämän kumpaan ja millä tavoin?

Kupillisesta teetä ei ollut mitään apua. Ei edes välttävää. Myöskään se teen seurana mennyt sämpylä ei lämmittänyt hetkeäkään. Tahtoo kanssa syömään! Miksei aina voi olla lauantai?

Jatkan uniani. Tällä kertaa käännän näppäimistölle oikean poskeni.
Hmm. Mä soitin eilen sun työnantajalle, jos tää kulkeutu sitä kautta...?

Ei auttanut kahvikaan, ei. Mä olen kehittänyt ovelamman tavan nukkua: tuijotan ruutua muka kiinnostuneena vaikka todellisuudessa olen säätänyt aivoni tyhjäkäynnille.

Eikun äh. Sehän onkin se normaalitilanne.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti: Eikös nuo bonsait ole aika hintavia? Tai ainakin joskus olivat...
Tommonen pikkunen maksoi kai kolmisentoista euroa. Koon mukaan kallistuvat sitten hyvin nopeasti - isot on aika hurjan hintaisia.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

nexie kirjoitti: Bzzzt. Samaa viirusta liikkeellä myös Pasilan leveysasteilla.
Viruksen alkulähde tunnustakoon nyt heti! Eihän tässä muuten tiedä ketä lähteä kierittelemään tervassa ja höyhenissä.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti: Hmm. Mä soitin eilen sun työnantajalle, jos tää kulkeutu sitä kautta...?
Ahaa...olemme siis askeleen lähempänä viruksen alkulähdettä. Tosin epäilen kyllä hieman tuota teoriaa. Enhän mä ole ollut työnantajani kanssa missään tekemisissä pariin päiv...eikun siis näihän sen täytyy olla kuten epäilit! :roll:
Ovela kuin orgasmi
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

JakeBlues kirjoitti:
Tuo on jo eläinrääkkäystä. Mieti hetki miltä kissastasi tuntuu vahdata noita purkkeja lasin takaa. Ahdistuu raukka ja purkaa ahdistuksensa jonnekin muualle. Eihän sinulla vain ole arvokristalle kirjahyllyssä. Kiss 'em goodbye!
Nii-in, nyt kun akvaariosta luovuttiin, on kissan kohdistettava mustasukkaisuuteensa johonkin muuhun kuin kaloihin. Josta tuli mieleeni, että vähänkö oli huvittavaa, kun kissa akvaarion tyhjennyksen jälkeen istui akvaariossa monta päivää. Khihi.

Meillä on onneksi vitriinit arvokkaalle kamalle kirjahyllyssä. Miehellä on kaikenlaisia hienoja kalliita aarteita, jotka on pitänyt suojata. Ja loput olen ajatellut pistää hyllyyn karhutarralla kiinni. Eipä saa elukka niitäkään tiputettua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:

Viruksen alkulähde tunnustakoon nyt heti! Eihän tässä muuten tiedä ketä lähteä kierittelemään tervassa ja höyhenissä.
RE...VEn....ge....ZzzzzzzZZzzZZzz.......
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti: RE...VEn....ge....ZzzzzzzZZzzZZzz.......
Viva la Resistance! (tai jotain) Eli siis Eläköön resistanssi!
Ovela kuin orgasmi
saika

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Lilo kirjoitti:
Think kirjoitti:Mikäs perskeles tässä päivässä nyt on kun olo on suunnilleen sellainen kuin olisi selkään saanut eikä nukkunut kolmeen viikkoon.

Tekisi mieli täällä töissä pistää pää tähän näppäimistölle ja...ihan vaan hetkeksi...lepuutt..aa...silmiä. Ihan vaan hetkek... :dream:
Örhmmm. Hieman samanoloinen fiilis. Onko tämä tarttuvaa? Auttaako edes litra kahvia? Huomaako työkaverit? Kenelle voi valittaa? Millon pääsee syömään?
Tarttuvaa, selkeesti. Ei auttanut eiliset neljän tunnin päikkärit työvuoron jatkeeksi eikä viime yön 8,5 tunnin unet. Litra kahvia auttanee siten, että joutuu juoksemaan vessassa niin paljon ettei ehdi nuokahtaa kovin pahasti työpöydän ääreen... Työkaverit ei huomaa muutenkaan mitään. Valittaa voit tänne, sitä vartenhan me olemme täällä :gee:

Syömään tee miinus 20 minuuttia.
slam

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

ilmoitan vain, että nukun, jos asiaa jollakin on...

mitäköhän sitä viikonloppuna tekisi? :roll:
... sitä voi pohtia sitten huomenna.
tod. näk ei mitään tai mahdollisesti autan ihmisiä muutossa... :roll:
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Jatkan edelleen siivousta, nyt myös muullakin kuin ajatuksen tasolla. Tämä on sitten epätoivoista. Illalla ehkä jotain kivempaa, sen näkee sitten.
Bliss

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on tylsää.


Ja se merkillinen tupakanhimotus vaivaa mua vieläkin, vaikka en ole polttanut AINAKAAN viiteen vuoteen :shock:
bedlam

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tänään autohuristelu Kajjjaaniin, kieliä ja plektroja tarttee saada ja tässä tuppukylässä niitä ei myydä. Sitten soittelemaan ja sen jälkeen saunomaan. Hyvä suunnitelma.
Bliss

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Larla kirjoitti:Jatkan edelleen siivousta, nyt myös muullakin kuin ajatuksen tasolla. Tämä on sitten epätoivoista. Illalla ehkä jotain kivempaa, sen näkee sitten.
Älä välitä, mä olen siivonnut nyt kohta 2 viikkoa yhtäjaksoisesti. Kun ei kerralla saa valmista kun pikku-ukko keskeyttää kaiken aikaa ties mistä syystä :D
ninnithequeen

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jiihaa, ensi viikosta tulee varsin hevostäytteinen. Maanantaina koeratsastamaan suomenhevosruuna, ja keskiviikkona Vermoon raveihin, kun entinen pomo tulee sinne Suonenjoelta asti kilpailemaan. Mukavata mukavata :h:
Elukka

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK VI. :sir:
Tänään alkaa vastoin odotuksia olla vihdoin osapuilleen hereilläoleva ja työkykyinen olo.
Kyseessä tosin onkin sitten viimeinen työpäivä tällä viikolla, minä kun olen ahnehtinut paljon tunteja alkuviikon työpäiville viettääkseni pitkän viikonlopun kotona. Ensi viikolla loppuu kauniimman puoliskon kesäloma ja sitä myöten myös tämä perhanan anopin-nurkissa-loisimis -yöpyminen. (:cheer:)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Mä en ymmärrä yhtään mitä mä teen hereillä tähän aikaan?! Ei mtn järkeä. Ehkä takasin nuks now ja vähä äkkkiä.
Ei ollut munkaan mielestä mitään järkeä herätä vähän vaille kuus, joten nukuin hetken valvottuani melkein yhteentoista. Nyt on ns. nukkunut olo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK VII...jos ollaan roomalaisia..
nexie kirjoitti:
Think kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Örhmmm. Hieman samanoloinen fiilis. Onko tämä tarttuvaa? Auttaako edes litra kahvia? Huomaako työkaverit? Kenelle voi valittaa? Millon pääsee syömään?
Herää siis kymysys. Kumpi meistä tartutti tämän kumpaan ja millä tavoin?

Kupillisesta teetä ei ollut mitään apua. Ei edes välttävää. Myöskään se teen seurana mennyt sämpylä ei lämmittänyt hetkeäkään. Tahtoo kanssa syömään! Miksei aina voi olla lauantai?

Jatkan uniani. Tällä kertaa käännän näppäimistölle oikean poskeni.
Bzzzt. Samaa viirusta liikkeellä myös Pasilan leveysasteilla.
Ne tulee käsien kautta! jo leikkikoulussa opetataan pesemään kädet!
Koettakaas tytöt vähän ryhdistäyty, silla ovien kahvat ovat suurimpia virus-vektoreita! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niba kirjoitti:Ne tulee käsien kautta! jo leikkikoulussa opetataan pesemään kädet!
Koettakaas tytöt vähän ryhdistäyty, silla ovien kahvat ovat suurimpia virus-vektoreita! :wink:
Heh, mun terveyden kulmakivi on varmaan se, että en ole ylihygieeninen. Kaupungilla saatan imeskellä sormia huoletta sen jälkeen kun olen puristellut samoja spåran kaiteita kuin kaikki Hesan spurgut. En myöskään pese käsiäni, kun tulen kotiin kaupungilta, paitsi jos niissä on jotain likaa.

Kaverini kertoi, että käsien peseminen pelkällä vedellä on huonompi vaihtoehto kuin se, ettei niitä pese ollenkaan. Mene ja tiedä, mutta minä ainakaan en halua käyttää kuivattavaa saippuaa joka helvatan kerta.. Eiköhän sellaisen ylihygienian paikka ole leikkaussalissa ja sairaalassa..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Helvetti.
Olen varmaan tipauttanut jonkun tanssilattialta kun viime baarireissun jälkeen kenestäkään kaveristani ei ole kuulunut mitään tai he eivät suvaitse vastata puhelimeen. :?
Aika freesiä.
Kiva varsinkin kun joudun jäämään tähän elämän hylkäämään kaupunkiin vielä vuodeksi kun yliopiston kusipäät eivät ymmärrä ylivertaista älyäni. :evil:

Mutta sitten kampaajalle.. wohoo! :cheer:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin