Tai-sitten-ei-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oli tylsää sairastaa kotona, mutta vielä tylsempää on olla töissä.
Onneksi on tosiaan enää tämä päivä ja huominen ja sitten alkaa LOMA.
Voipi olla että pe-la mennään merelle ja sitten sunnuntaina lähetään mökille. Onhan ne luvannut kaunista ja lämmintä säätä, onhan???

Swirl, toi teidän minikasvihuone on ihana!!!
Elukka

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:Heh, mun terveyden kulmakivi on varmaan se, että en ole ylihygieeninen. Kaupungilla saatan imeskellä sormia huoletta sen jälkeen kun olen puristellut samoja spåran kaiteita kuin kaikki Hesan spurgut. En myöskään pese käsiäni, kun tulen kotiin kaupungilta, paitsi jos niissä on jotain likaa.

Kaverini kertoi, että käsien peseminen pelkällä vedellä on huonompi vaihtoehto kuin se, ettei niitä pese ollenkaan. Mene ja tiedä, mutta minä ainakaan en halua käyttää kuivattavaa saippuaa joka helvatan kerta.. Eiköhän sellaisen ylihygienian paikka ole leikkaussalissa ja sairaalassa..
Gallup tai STFU! :cheer:

[edit]
Eiku mää perustinkin sen jo. :shock:
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 20.07.2006 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Swirl, toi teidän minikasvihuone on ihana!!!
Kiitos! Ihan itte kokosinkin, paitti mies joutui kiristelemään ruuvit, ku oon näköjään liian heikko siihen :oops: Melkein jo toisen ostamista suunnittelen, mutta katsotaan ensin pysyvätkö nuo rehut hengissä!

Mieki oon ihan kypsä lomalle. Onhan täällä jo kolme ja puoli päivää "aherrettu" taas.
ninnithequeen

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:
Kid kirjoitti: Swirl, toi teidän minikasvihuone on ihana!!!
Kiitos! Ihan itte kokosinkin, paitti mies joutui kiristelemään ruuvit, ku oon näköjään liian heikko siihen :oops: Melkein jo toisen ostamista suunnittelen, mutta katsotaan ensin pysyvätkö nuo rehut hengissä!
Ostikkos muuten sen Ikeasta? Tommosia ainakin oli siellä myynnissä joskus aika edullisestikin.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti: Mene ja tiedä, mutta minä ainakaan en halua käyttää kuivattavaa saippuaa joka helvatan kerta.. Eiköhän sellaisen ylihygienian paikka ole leikkaussalissa ja sairaalassa..
Näinhän se menee. Sitten kun ihmiskunta alkaa viettämään aikaa kotonaan rintakehä avattuna tai muuten vaan suoletpätkät näkyvillä, niin silloin...vasta silloin pesemme kätemme. Mantelin tuoksuisella ja käsiä virkistävällä (46% aikaisempaa enemmän) käsienpesuaineella, tietenkin!
Ovela kuin orgasmi
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti:
Ostikkos muuten sen Ikeasta? Tommosia ainakin oli siellä myynnissä joskus aika edullisestikin.
Ostinpa ostin! Voe sviddu se Ikea on muuten raivostuttava mesta, ainakin Vantaan Ikea. Pakko kiertää koko sokkeloinen kauppa läpi päästäkseen sinne itsepalveluvarastoon ja kassoille ja joka mutkaan on strategisesti sijoitettu jotain halpaa krääsää, jota tarttuu mukaan ihan väkisin. Suattanan basaari.
Kid

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Kiitos! Ihan itte kokosinkin, paitti mies joutui kiristelemään ruuvit, ku oon näköjään liian heikko siihen :oops: Melkein jo toisen ostamista suunnittelen, mutta katsotaan ensin pysyvätkö nuo rehut hengissä!
Kerro ainakin miten se bonsai jakselee! Mister on innokkaasti hoidellut niitä kahta, mitkä sillä on ja hyvin ne kasvaa ja kukoistaa. Ois kyllä kiva laittaa ne ikkunalaudalle mutta mein Lusmu varmaan pistelis ne poskeensa..Laitan mietintämyssyn päähän ja saatanpa matkia ja ostaa kans tommosen kasvihuoneen. Siis josset pane pahaksesi?
Ikea on ihana paikka!!! Mä haluun sinne ostoksille ja se krääsä on ihan parasta. Kato ku saa niin halvalla :P
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiva kuulla, että teitin puut ovat hengissä eivätkä ole kadonneet parempiin suihin :D Mun bonsai on toistaiseksi ainakin vielä hyvinvoiva. Pitäs vaan muistaa kastella joka päivä...
Kid kirjoitti:
Siis josset pane pahaksesi?
No enpä toki, siitä vaan. Mie jo pohdiskelin, että voiskohan noita maalata jollain kivalla värillä, niin että sopisivat paremmin meijän kämpän villiin värimaailmaan. (Kato ny, puhun jo siihen malliin, että mulla on montaki. Khihihih).
Kid

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Mie jo pohdiskelin, että voiskohan noita maalata jollain kivalla värillä, niin että sopisivat paremmin meijän kämpän villiin värimaailmaan. (Kato ny, puhun jo siihen malliin, että mulla on montaki. Khihihih).
Hihii! Teillähän sitä ikkunalautaa riittää, joten miks ei toinen siihen kaveriks mahtuis?!
Eiks ne ollut ihan vaan käsittelemätöntä puuta? Mä ainakin oon maalannut mein viinipullontelineen ja pieniä tauluja, joita ei oo käsitelty millään lailla. Joten mars vaan maalikauppaan!
Elukka

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti: Voe sviddu se Ikea on muuten raivostuttava mesta, ainakin Vantaan Ikea. Pakko kiertää koko sokkeloinen kauppa läpi päästäkseen sinne itsepalveluvarastoon ja kassoille ja joka mutkaan on strategisesti sijoitettu jotain halpaa krääsää, jota tarttuu mukaan ihan väkisin. Suattanan basaari.
Sitä, ystäväiseni, kutsutaan "markkinoinniksi". :piru:
swirl

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:
Hihii! Teillähän sitä ikkunalautaa riittää, joten miks ei toinen siihen kaveriks mahtuis?!
Eiks ne ollut ihan vaan käsittelemätöntä puuta? Mä ainakin oon maalannut mein viinipullontelineen ja pieniä tauluja, joita ei oo käsitelty millään lailla. Joten mars vaan maalikauppaan!
Niinpä riittää - niitä mahtuis olkkarin ikkunalaudoillekin monta :D Käsittelemätöntä puuta ovat joo. Hmmmh, makkariin sopis vaiks sininen ja olkkariin ainakin oranssi tai viininpunainen. Maalikauppaan siis käypi tieni.

Kunhan saan aikaiseksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Tänään autohuristelu Kajjjaaniin, kieliä ja plektroja tarttee saada ja tässä tuppukylässä niitä ei myydä. Sitten soittelemaan ja sen jälkeen saunomaan. Hyvä suunnitelma.
Hyvältä kuulostaa. Sauna kelpais kyllä tännekin sekavaan päähän ja olotilaan. Mäkin olin Kajjjaanisa viime viikolla, uisteltiin siellä 32 kuhaa, aivan järkyttävää.
Sinkkumatti

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Juupa juu. Olipas helppo nakki löytää 10 hengen mökki vuokralle heinäkuun vipalle viikonlopulle.. Ei oo.
Patz

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jee!

Meille tulee töihin uudet stereot joten mä saan entiset! Nyt tartten enää uudet skåbet...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en taida olla ihan terve, kolmas viikko lomaa menossa ja mä haluisin jo takasin töihin :shock:

Tekee ihan älyttömästi mieli suklaakakkua, pakko varmaan lähtee kauppaan ostaan aineksia. Ja sit tietysti syödä koko kakku ite..
slam

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Mä en taida olla ihan terve, kolmas viikko lomaa menossa ja mä haluisin jo takasin töihin :shock:
eläs koneella istu. hus ulos! :)
saika

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Neljäs kerta tänään kun olen jonossa... asiakkaat valittaa ku meille ei pääse läpi mutta ei voi päästä kun täällä joutuu jonottamaan toisiin yhtiöihin koko ajan... grr.... kaikki muut ryssii jotain, en minä ikinä :twisted:
Dumari

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juu, hyvää huomenta. Töistä soittelivat ja kyselivät että milloin tuun hommiin. Soitin takas ja sanoin että kattoo lapusta jonka veivasin just tuollaisia kyselyitä varten.

Aamupalalle, diu diu!
Elukka

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kolmisen tuntia työaikaa jäljellä tälle päivälle (ja viikolle).
Ette muuten usko miten puuduttavaa on merkkailla videolta olennaisia pisteitä joka ruudusta kuva kerrallaan. :|
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sinkkumatti kirjoitti:Juupa juu. Olipas helppo nakki löytää 10 hengen mökki vuokralle heinäkuun vipalle viikonlopulle.. Ei oo.
Mee mun puolesta elokuun eka?
Mun odotetaan lähtevän rukalle mutta kun ei millään raaskis ottaa töistä vapaata, la on hjuva tienestipäivä. Ja edellinen viikonloppukin menee Qstockissa räpeltäessä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
millivanilli

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kuvittelenko, vai soiko Jessica Simpsonin exän biisi ihan koko ajan NRJ:llä?! AAAARGHT!!!
slam

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Junttasin samaa musiikkia ripiitillä kahta kirjaa perätysten lukiessani ja nyt kirjan jutut muistuu mieleen, kun kuuntelee musakappaleita.
tonttu

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olin hieman epävarma työtilanteestani ja että kuinka se jatkuu, mutta tänään sain puhelinsoiton ja kuulin että minua tarvitaan!
Hymyilyttää! :cheer:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dodii, suklaakakku uunissa. Ostin kakkuaineksien lisäks uusimman Cosmon, ai kellä on tylsää lomalla??
saika

Re: Tai-sitten-ei-torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Voi luoja... Insinööriliitolla on ehkä sittenkin kauhein jonotusääni. Viiden sekunnin välein ylipirteän jazzin keskeyttää naisääni elämäänsä kyllästyneellä äänellä ja kertoo "Olette edelleen jonossa".

Ihanko totta? Eikö se musiikki jo kerro jotain siitä jonotuksesta? Oikeasti, perkele vituttaa kun viiden sekunnin välein kuvittelee että joku vastaa kun musiikki katkeaa mutta ei...

:zap:
Vastaa Viestiin