Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Daah! Uusi päivä ja uudet ongelmat mitä sitä tekisi. Tänään olen ajatellut mennä ehkäpä jopa salille. Olen ajatellut niin jo monta kertaa. No, jää nähtäväksi.

Lomaakin on jäljellä enään viikko. Harmi, mutta tavallaan hyvä sillä tämä tyhjän panttina oleminen käy jo kypsyttämään. On liian paljon aikaa ajatella ja liian vähän tekemistä. Ei sitä baareissa koko ajan jaksa juosta eikä koko aikaa jaksa urheilla. Suursiivouksen voisi periaatteessa tehdä, mutta jotenkin sen suhteen on niin vetelä olo, kuten aina.
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ekan kerran laadin lehdistötiedoitteen ilman esimiehen tsekkausta. Saas nähdä muistinko käyttää kaikki tarpeelliset kliseet.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi ihmiset tekevät idioottimaisista asioista rikosilmoituksen vain siksi, että netin kautta voi? Huvittaa ihan kybällä kirjata jotain rikkinäisiä roskakatoksen kattoja. Eikö niitä hävetä? Missä on itsekritiikki? Onko poliisi vain vakuutusyhtiön kumilaimasin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lolita kirjoitti:Miksi ihmiset tekevät idioottimaisista asioista rikosilmoituksen vain siksi, että netin kautta voi? Huvittaa ihan kybällä kirjata jotain rikkinäisiä roskakatoksen kattoja. Eikö niitä hävetä? Missä on itsekritiikki? Onko poliisi vain vakuutusyhtiön kumilaimasin?
Voi, ja siksi he tekevät. Mikä onkelma se onkaan esim. mun tutkintaryhmälle. Tulee ilmoituksia esim. isommista liikemurroista netin kautta ja ilmoitusviive on mitä on. Yritä nyt sitten tehdä paikkatutkintaa jne.
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Heräsin mutsin soittoon, itkua pidellen hän kertoili että vaari ei jaksanut enää avata silmiä sairaalassa, kun mutsi oli käynyt kattomassa. Täytyy sitä itsekin vielä mahdollisesti viimeisen kerran käydä moikkaamassa.

Tänään alkaa taas viikonloppu, jee! Jos vaikka yrittäis vähän rillutella tänään 8)
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:Huomenta. Heräsin mutsin soittoon, itkua pidellen hän kertoili että vaari ei jaksanut enää avata silmiä sairaalassa, kun mutsi oli käynyt kattomassa. Täytyy sitä itsekin vielä mahdollisesti viimeisen kerran käydä moikkaamassa.
:cry:
Voi miten samanlainen tilanne meillä on
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Hyvää huomenta kaikille.

Edelleen on omituisen tukkoinen olo, ihan kuin flunssa yrittäisi iskeä. Koska olo ei kuitenkaan ole hirmuinen, lähden taas äidin kanssa uimaan.
Terska! Pikkasen tuntui eilinen treeni tänäkin aamuna kropassa, olisi pitänyt venytellä kotona vähän paremmin.. Oli kyllä kivaa taas ja mun eilinen flunssanpoikanen taisi jäädä Eltsun kentälle.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eilinen menikin tyhjäätoimittaessa ja makoillessa. Tänään pitää liikkua vähän, aamukahveitten ja -suihkujen jälkeen jos lähtis vähän keskustaan dallaileen. Sit illemmalla lähdetään mun iskälle yhdeksi yöksi. Odotan pääseväni saunaan ja uimaan. Ihanaa ett se asuu ihan järven rannassa. Ihanuusilma täällä.
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tjaahas. Kesäloman toiseksiviimeistä viikonloppua viedään ja nyt tuli vastaan tekemisen puute. Semikaverin kolmekymppiset olisivat lauantaina, mutta jostain kumman syystä botta ja sen tympeä asiakaskunta kiinnostaa yhtäpaljon, kuin veroilmoituksen tarkastus. Se jääkööt siis väliin.

Mitähän virikettä sitä keksisi, että mainittaisiin. Kieltämättä nyt olisi kyllä laatuajalle tilausta..
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pomo ei halunnut teettää minulla noin 18;toista eurolla töitä huomenna. :lol: 50% ylityötkin on jo täynnä. Sanoi vain, että ei halua tappiolla ajattaa kuormia :lol:

Heitin sen kanssa juttua. Mies oli ajamassa pensasaitaansa. :) Ihan rento sälli.
Viimeksi muokannut slam, 21.07.2006 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi saatana. Tunnin päästä soundcheck ja aivan järkyttävä krapula ja ohimojyskytys päällä! Yhdelle tuopille lähdin Kimmo Pohjosen hanurinsoittoa kuunneltuamme, mutta valomerkkiin astihan se sitten lipsahti. Yyyyyyyh.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kah, kun väsyttää...

Olisi saanut se pomo teettää niitä 100% ylitöitä!

Ehdotti minulle puskan leikkuuta omasta pihastaan. 8)
swirl

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Minä. Haluan. Tämän.

Taitaa olla taas aika alkaa lottoamaan säännöllisesti.
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti:Minä. Haluan. Tämän.

Taitaa olla taas aika alkaa lottoamaan säännöllisesti.
Öh, sit tarvit lottoa jos oot ferraria haluamassa. Tuota rakkinetta vastaan pankista voi hakea lainaa, ei paha vekotin lainkaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Huomenta !

EKA TPK

Jää työpäivä lyhyeksi kun pitää lähteä Uttiin tappelemaan. :P
Tuleekohan Bliss sinne :think:
Ilmoittauduin, mutta en pääse. Itku!! Eikun ISO itku. :cry:
Itku pitkästä kitinästä?
Pyyhin Netikettiin..
swirl

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumari kirjoitti:Tuota rakkinetta vastaan pankista voi hakea lainaa, ei paha vekotin lainkaan.
Nykyisessä taloudellisessa tilanteessa lottovoitto olisi kuitenkin parempi vaihtoehto kuin usean satasen lyhennykset kuussa :P

Onneksi en haaveile kuitenkaan Ferrareista. Yh, en tykkää yhtään.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Larla kirjoitti:jospa tänään selviäisin tästä päivästä ilman miehistä elintä otsassa
Se miehinen elin lähtee otsasta kun tarraat siihen hellän rajusti kiinni ja laitat sen...hmm...jonnekin muualle! Olen käytettävissä...


Eilinen salikauden avaus laittoi niskat hieman jumiin. En tahtonut saada nukutuksi perkeleellisen kivun takia, aamulla sitten venyttelin hieman ja nyt helpottaa hieman. Täytyy vielä tänään antaa niskoille kyytiä tuollaisella ostamallani niskahaarniskalla, nahkaisella hökötyksellä johon voi ketjun päähän lisätä painoja ja nakella samalla niskojaan edestakaisin. En jätä mitään sattuman varaan: käyn tänään myös lyhennyttämässä niskavillojani parturin tädillä, jos se vaikka auttaisi niskakipuihin... :)

Nyt kuitenkin reippailemaan.
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Muah! Passionworks on mun vanhan duunikaverin bändi. Niin se kauppatieteiden maisteri Kristian ja vaimonsa pääsivät kuin pääsivätkin levyttämään. Johan ne sitä yritti jo -99 vuonna tosissaan.
millivanilli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä olin ihan varma, että olisin nukahtanut tänne töihin tänään. 2 km uintia veti voimat pois aika tehokkaasti.

Nyt voisin käydä kotoan nopsaa pakkaamassa tavarat viikonloppua varten, ja sitten täytyy mennä äidin luokse töihin.

Mä alan olla hieman sitä mieltä, että ehkä sellainen pitkä viikonloppu olisi tarpeen tässä lähiaikoina. Onneksi minulle on kertnyt lomapäiviä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti: Onko poliisi vain vakuutusyhtiön kumilaimasin?
No ei, päätellen siitä miten omituisia papereita ihmiset lähettelee myös vakuutusyhtiöihin... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi juma, vielä 2,5 tuntia ennen vapautta. Töissäkin niin hiljasta että kuulis nuppineulan putoomisen lattialle. Tämmönen on yllättävän rankkaa ja väsyttävää.
Ehkä mä otan itteäni niskasta kiinni ja laitan noi loput laskupinot kansioihin *huoh*
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kid kirjoitti:Voi juma, vielä 2,5 tuntia ennen vapautta. Töissäkin niin hiljasta että kuulis nuppineulan putoomisen lattialle. Tämmönen on yllättävän rankkaa ja väsyttävää.
komp, komp... Ajattelin kyllä livistää heti neljältä. Tuntipalkkalaiselta se onnistuu onneks hyvin. Vois tässä muutaman myyntilaskun vaikka tehdä kun kerrankin kerkeää.

Tavallaan on ollu kyllä ihan hauskaa kun pomo on ollu lomalla. Mä oon hoitanu kaikki sen hommat ja hyvin on menny. Musta tulis meijän uus toimistopäällikkö, jos vaan olis se KLT-tutkinto suoritettuna... No 5v päästä sitten.
Save a horse, ride a cowboy
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ei pysty 10 tuntia putkeen paperitöitä tekemään. Poikkean himassa hakemassa salivehkeet ja käyn runnomassa kannureenin.
millivanilli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Terska! Pikkasen tuntui eilinen treeni tänäkin aamuna kropassa, olisi pitänyt venytellä kotona vähän paremmin.. Oli kyllä kivaa taas ja mun eilinen flunssanpoikanen taisi jäädä Eltsun kentälle.
Musta tuntuu, ettei se sun flunssa sinne kentälle jäänyt *aivastelee* Mä taisin noukkia sen mukaani :P

Mä olen erittäin yllättynyt siitä, ettei mulla mikää paikka kiukuttele eilisen jälkeen.. Seuraavalla kerralla sitten kolme kertaa se kuntopiiri. Nih.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kesä-apparit on ihania. Ei tullut ollenkaan niin rankka ja pitkä päivä kuin kuvittelin.
Mutta nyt tohotus jatkuu sitten himassa, imurointi ja lattioiden pesu, perkele.

Tulis jo maanantai ni pääsis hevosen selkään :dream:
Vastaa Viestiin