Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustakikkeli kirjoitti: Eikö yleensä neuvota että salikäynti pitäisi saada puristettua 45 minuuttiin? Sen jälkeen alkaa lihaksiin erittyä liikaa maitohappoja ja muuta paskaa, jotka hajoittavat lihaskudosta => treenin hyöty katoaa.
Noin se omankin käsitykseni mukaan menee. Sen takia ihmetyttääkin aina, kun joku kertoo ähkineensä salilla reilusti yli tunnin, ellei tosiaan se yli menevä aika ole venyttelyä yms. Sitähän ei voi koskaan tehdä liikaa
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dodiih! Nyt on lennetty Irlannista Suomeen, bussattu himppeen, purettu matkatavarat, siivottu ruokoton keko spämmiä postiloodasta ja ePostiloodasta, kaadettu yksi kauheaa maitoa viemäriin, kytketty huollosta saapunut Xbox360 kiiinni, katsottu telkkaria, ja ... palattu Kitistelijöiden keskuuteen.

Hejssan alle sammans! :yo:

Lähteekö tämä nyt baariin ottamaan neidon kainaloon? Ei. TosiNörtti pelaa nyt konsolipeliä ja ottaa rennosti tämän illan. Pää kun on turtana migreenilääkkeestä eikä viinaa parane pahemmin otella.

Kuvia ilmestyy galleriaan jossain vaiheessa viikonloppua.
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Lähteekö tämä nyt baariin ottamaan neidon kainaloon?
Mä mietin kuule ihan saa juttua. Mussa olis nyt niin paljon virtaa, että hoitelisin vaikka kolme neitoa.
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

safi kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Eikö yleensä neuvota että salikäynti pitäisi saada puristettua 45 minuuttiin? Sen jälkeen alkaa lihaksiin erittyä liikaa maitohappoja ja muuta paskaa, jotka hajoittavat lihaskudosta => treenin hyöty katoaa.
Noin se omankin käsitykseni mukaan menee. Sen takia ihmetyttääkin aina, kun joku kertoo ähkineensä salilla reilusti yli tunnin, ellei tosiaan se yli menevä aika ole venyttelyä yms. Sitähän ei voi koskaan tehdä liikaa
45 min on mullakin se normireeni, joskus allekin. Nyt tuli tehtyä joku 1h 20 min, johon kuului tissit, olkapäät ja vatsat. On totta, että reenin teho heikkenee pian puolen tunnin jälkeen, jos vain on sitä ennen kunnolla vääntänyt. Alan lehdet kertovat, että 20 minuutin kohdalla on optimaalinen suoritustaso eli raskaimmat sarjat kannattaa ajoittaa aika alkuun. Toisaalta, jos reenaa useamman lihasryhmän samalla, voi kehoa mielestäni hieman huijata, jolloin tietyn lihasryhmän jo väsyttyä voi siirtyä seuraavan kimppuun. Teho ei tällöin mielestäni laske samalla lailla kuin yhtä ja samaa lihasryhmää väsyttäessä.

Olen aivan samaa mieltä kanssanne, että reenin pitkittäminen on vain itsensä kiusaamista ja huijaamista.
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Olen aivan samaa mieltä kanssanne, että reenin pitkittäminen on vain itsensä kiusaamista ja huijaamista.
Mä en ole parhaimmillani treenannut kuin 1,5 vuotta 4 krt viikossa yhtäjaksoisesti, mutta mulla meni aina toi 1,5 tuntia. Sehän on perkele ihan mahdottomuus vetää 3 pv kategoria kolmessa vartissa kerrallaan läpi. :roll:
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Olen aivan samaa mieltä kanssanne, että reenin pitkittäminen on vain itsensä kiusaamista ja huijaamista.
Mä en ole parhaimmillani treenannut kuin 1,5 vuotta 4 krt viikossa yhtäjaksoisesti, mutta mulla meni aina toi 1,5 tuntia. Sehän on perkele ihan mahdottomuus vetää 3 pv kategoria kolmessa vartissa kerrallaan läpi. :roll:
Ehkä mun pitää tuoda esiin se, että jos on reenannut jonkin aikaa ja tuntee roppansa, suorituskyvyn jne. niin mielestäni kolme varttia riittää mainiosti ainakin ylläpitävään reeniin. Tällöin reeni keskittyy max kahteen lihasryhmään. Sama juttu kuin muussakin urheilussa eli keho tottuu asteettain aina kovempaan reeniin. Pidempään reenanneet osaavat ja pystyvät reenaamaan kovempaa ja intensiivisemmin.
Geetzu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sain just tekstarin, että meille tulee koiranpentu sunnuntaina. Ootte te miehet hulluja.
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt on lennetty Irlannista Suomeen
Oliks sulla mukava reissu?? :)
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Hyi saaatana. Kyllä kielen harjaus on kammottavaa puuhaa. Sinne meni taas iltapala ja puolet lounaasta.. Noh. Eikun kaapunkiin mars, ja olutta päälle..
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Oliks sulla mukava reissu?? :)
Itse asiassa erittäin todella mukava, kiitos kysymästä! Sekä sää että elämykset olivat kertakaikkiaan mahtavia. :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:Huomiset ovatkin ihan oikeat sokkotreffit kun en ole edes nähnyt kyseisen 30 v naikkosen kuvaa (vaikka hän kyllä näki minun).
Mää en kyl ikinä uskaltais treffata ketään noin!

Jostain käsittämättömästä syystä mua panettaa ihan koko ajan.

Ja lomat on nyt ohi, on tää niin väärin..
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Camilla kirjoitti: Jostain käsittämättömästä syystä mua panettaa ihan koko ajan.
Pan(o)demia taitaa olla kyseessä. En tiedä miten muualla, mutta tulkaapas kävelemään Mansen Hämpsgaattani läpi - missä hemmetin poteroissa noi naaraat talvensa viettää. Nuuh!
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MuzzuNI kanssa jälleen juoruttu puhelimessa :h: Leffaputki jatkunee vielä sunnuntai aamuun ja sitten voisi aloittaa siivous putken.
On se ihanata kun aivot lepää, sanon ma.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ElanorRaven kirjoitti:Ja ohjelmantarjoajalle terveisiä: Ensi yönä vähän vähemmän karmaisevia unosia, kiitos.
Joopa: viime yönä nusasin Nykäsen Masaa, no mut onneks takaapäin kylpyammees, nii teki se silti höpöö.
Ja korvaukseks pääsin Apocalyptican keikalle puristeleen Eiccaa pebasta.
(Rrrakastan ohjailtavii unii!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin