Kuka kiinnostaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mietin tässä 1108:n viestihistoriaa silmäillessäni, että keiden kirjoittajien tekstejä muut mahtavat seurailla tarkemmin? Onko joku täällä muka kiinnostava? Ylittääkö kukaan lattialle asetettua rimaa?

Itse olen vakava aikuinen, jolla ei ole henkisesti mitään annettavaa edes Mikko Alatalon muistiinpanoille, joten aloitan vastaamalla Strange-Bob.
ninnithequeen

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl mä taidan kaikkien tekstit lukea. Jotain Tekniikkaa ja nörtteilyä en kyl lue juurikaan, kun en niistä mittään ymmärrä.

Enemmän mielenkiinnolla sitä kai lukee kuitenkin näitten enempi irl-kavereiksi muuttuneiden juttuja, päiväketjusta varsinkin jotta mitäs ovat puuhanneet.
MGandhi

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Eipä juuri kenenkään tekstit toisia enemmän kiinnosta (paitsi Patz, mutta sitä tässä ei tarvitse edes mainita erikseen). Mieluummin voisi listata ne, joiden jutut tulee norattua automaagisesti aina. Tosin se olisi aika pitkä lista.
Patz

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Eipä juuri kenenkään tekstit toisia enemmän kiinnosta (paitsi MGandhi, mutta sitä tässä ei tarvitse edes mainita erikseen). Mieluummin voisi listata ne, joiden jutut tulee norattua automaagisesti aina. Tosin se olisi aika pitkä lista.

:h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä luen kaikki ketjut edes pinnallisesti. Paitsi PetriFB:n jutut ja ikiliikkujat. Kukaan yksittäinen kirjoittaja ei kiinnosta minua kovin tarkkaan tutkailuun, mutta suurempi joukko on ansainnut paikan ignore-listalla kotikoneella ja lähettelee vain tyhjiä viestejä. Tosin niitäkin lueskelen ketjusta riippuen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tässä lammasfarmissa on noin 95 prosenttia joojoo-porukkaa, jotka eivät ilmeisesti miellyttämisenhalussaan pysty ilmaisemaan rehellisesti mielipiteitään (kuin harvoin, jos silloinkaan). Muutama tyyppi uskaltaa ja heidän juttuja on joskus mukava lukea. Näitä viittä prosenttiakin vaivaa usein perskärpäsmäisyys toistensa jutuille.

Itse en väitä kuuluvani mihinkään osaan (kts. yllä). Ja nimiä en mainitse.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Saatan lukea yleensa viestin lapi ennen kuin luen kuka sen kirjoittaa (joskus kesken viestin pitaa tosin varmistaa kenen tekstia kyseessa), en yleensa skippaa viesteja ellei se ole hirvittavan pitka ja puuduttavasti kirjoitettu.
Ts. en suosi ketaan enka varsinaisesti ignoroi ketaan, mielenkiintoisen tuntuiset aiheet kayn lapi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

silsakenraali™ kirjoitti:Tässä lammasfarmissa on noin 95 prosenttia joojoo-porukkaa, jotka eivät ilmeisesti miellyttämisenhalussaan pysty ilmaisemaan rehellisesti mielipiteitään.

nimiä en mainitse. (uskalla)
No silläpä se tuli jo selväksi kumpaan porukkaan kuulut.

ialta saatan joskus katsoa jopa viestihistoriaa. Lolitan ja Martan jutut huomaan lukevani, niillä on monesti ihan hyviä pointteja. Edithin jutut luen myös. Ja Beddiksen.

Nuo nyt tuli ekana mieleen. Joojoo-laumaan kuuluvana jätän mainitsematta ne kirjoittajat joiden avattaren tullessa ruutuun jatkan skrollaamista. Sellainen yhteinen nimittäjä niistä osalla on että ne ei mielestäni kirjoita omina itsenään vaan vääntää jotain roolia. EVVK.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Omia juttujani joskus aamuisin tavaan kuolan valuessa suupielestä, kädet täristen ja miettien että: "Mikä vittu miehen pään noin pahasti sekoitti että tuokin tuli kirjoitetuksi."

Hei mut, kai sille voi ottaa?!?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Itse en väitä kuuluvani mihinkään osaan (kts. yllä). Ja nimiä en mainitse.
Kohoat omiin sfääreihisi Reippaana Oman Polun Kulkijana joka ei ketään kumarra eikä komppaa? On se hienoa, että meillä on edes yksi susi tässä lammaslaumassa!

Itse aiheeseen, en taida seurata oikeastaan ketään kirjoittajaa nyt kun Pehmis ja Manala ei enää jaksa revitellä toisiaan vastaan. No joo, Huimaa pitää käydä välillä vähän pilkkaamassa. Muuten seuraan ketjuja aiheiden, en kirjoittajien, perusteella. En skippaa kirjoittajia, koska on niin kiva ärtyä aina uudelleen siitä että joku ei koskaan kirjoita (mun mielestä) mitään kiinnostavaa...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noh. Itseään fiksumpia esittävien kirjoittajien tekstit jätän lukematta. Tunnistakoon itse itsensä...
Noin muuten kukaan ei kiinnosta enempää kuin joku toinen. Paitsi että Ninnin gallupeista tykkään, tai erityisesti niihin postatuista vastauksista :D
Tämä taitaa luokitella mut vahvasti tyhjäpäiden sankkaan joukkoon.
Sinkkumatti

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Itse aiheeseen, en taida seurata oikeastaan ketään kirjoittajaa nyt kun Pehmis ja Manala ei enää jaksa revitellä toisiaan vastaan.
Niin.. Provoilun kuoltua palstasta on tullut.. vain diipadaapaa-palsta. Provoilkaa lisää. Ootte te ennenkin provoilleet.
ComeBack

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

En noraa kenenkään muun juttuja kuin PetriFB:n. Raamatulla toisia päähän lyövät uskikset ovat mun sietokyvylle liian suuri pala. Mutta suhtaudun samalla tavalla kaikkeen fanaattisuuteen, oli sen hämärä kohde mikä tahansa.

Aiheosiot, joita luen säännöllisesti ovat: Paskanjauhanta, Viihde ja kulttuuri, Suhteilut, Shrink ja Miitit.
silsakenraali™

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:Kohoat omiin sfääreihisi Reippaana Oman Polun Kulkijana joka ei ketään kumarra eikä komppaa? On se hienoa, että meillä on edes yksi susi tässä lammaslaumassa!
Kerron lähinnä mielipiteeni niinkuin sen koen. En oletakaan, että se saisi juuri muunlaisia reaktioita kuin sen, mitä sinä sanoit. Suomalaisissa on usein se pikku vika, että he pelkäävät nostavansa itsensä korokkeelle, saavansa ylpeä maineen, kertoessaan mielipiteensä. Mielipidettä kun voi tietty tulkita monella tapaa, aina löytyy niitä, jotka tulkitsevat niin kuin itse ei tarkoittanut.

Pointtini oli se, että koen useimmat täällä hieman lammasmaisiksi palstakäyttäytymiseltään. Onko se nyt sitten yllätys - ei pitäisi olla. Yhtä lailla oikeassa elämässä koen suurimman osan ihmisiä lammasmaisiksi. Lammasmaisuus nyt ei ole niitä pahimpia ominaisuuksia, mutta toki välillä harmittaa, kun ihmiset eivät osaa tai uskalla tuoda julki mielipidettään.
Turbohaltija

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti:Mietin tässä 1108:n viestihistoriaa silmäillessäni, että keiden kirjoittajien tekstejä muut mahtavat seurailla tarkemmin? Onko joku täällä muka kiinnostava? Ylittääkö kukaan lattialle asetettua rimaa?
Kaikki ovat hyvin kiinnostavia. Panisin!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pehmistä seurasin, koska hän on tutuin palstalaisista.

Myös muutaman muun kirjoitukset tulee luettua, mutta viestihistoriaa en seuraa. Muita minua miellyttäviä kirjoittajia ovat mm. Nowaysis, Lilo, Huima, Lolita, Melnais jne. Persoonina sitten useammatkin.
Haluaisin nimetä lisää nimiä (koska sitä selkeästi täällä karsastetaan), mutta en nyt tähän hätään keksi enempää.

Myös muutamaa nuorempaa(?) kirjoittajaa on hauska lukea, mm. Superior ja Elanor. Tulee ihan tädillisiä/äidillisiä tunteita joistakin jutuista. Em. henkilöistä kyllä keskenää hyvin eri tavalla.

Huvittavuuksia löytyy myös, mutta alan nimetä heitä vasta jos/kun loanheitto alkaa. :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mustanikki ehdottomasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En stalkkeroi ketään säännöllisesti, mutta jos jonkun jutut erityisesti kiehtovat, niin sivustahuutajan. En kyllä niitäkään ole käynyt läpi mitenkään kattavasti, mutta silloin kun luen hänen juttujaan, mietin usein, että millainenkohan ihminen hän on livenä.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ihan mielenkiinnosta kysyn kaikilta, että onko rl-tapaamisen, mahdollisesti myöhemmän tutustumisen johdosta tietyn nikin seuraaminen lisääntynyt, vai kentien päin vastoin? Käykö automaattisesti niin, että kiinnostus lisääntyy?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsakenraali™ kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn kaikilta, että onko rl-tapaamisen, mahdollisesti myöhemmän tutustumisen johdosta tietyn nikin seuraaminen lisääntynyt, vai kentien päin vastoin? Käykö automaattisesti niin, että kiinnostus lisääntyy?
Kyllähän sitä kiinnostus lisääntyy, kun on tavattu, mutta suurimpana (ja ikävimpänä) vaikutuksena tapaamisista pitäisin linjan pehmenemistä. Sitä miettii parikin kertaa viitsiikö ärähtää ja vittuilla, ja (uskokaa tai älkää) mitä viitsii itsestään kirjoittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti: Kyllähän sitä kiinnostus lisääntyy, kun on tavattu, mutta suurimpana (ja ikävimpänä) vaikutuksena tapaamisista pitäisin linjan pehmenemistä. Sitä miettii parikin kertaa viitsiikö ärähtää ja vittuilla, ja (uskokaa tai älkää) mitä viitsii itsestään kirjoittaa.
Luo uusi vittuilija-nikki, joka edustaa pimeää puoltasi ja jonka kautta voit suorittaa likakaivon tyhjennyksen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Kerron lähinnä mielipiteeni niinkuin sen koen. En oletakaan, että se saisi juuri muunlaisia reaktioita kuin sen, mitä sinä sanoit. Suomalaisissa on usein se pikku vika, että he pelkäävät nostavansa itsensä korokkeelle, saavansa ylpeä maineen, kertoessaan mielipiteensä. Mielipidettä kun voi tietty tulkita monella tapaa, aina löytyy niitä, jotka tulkitsevat niin kuin itse ei tarkoittanut.
No, mun mielestä se että pitää itseään ainoana joka sanoo mielipiteensä, on itsensä kohottamista muiden yläpuolelle. Siis jos todella mielestäsi 95% perskärpästelee ja loput 5% komppaillee toisiaan.

Ja sit hei päälle pusnus, ettet niinQ suutu kun mä sanoin mielipiteeni! :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Luo uusi vittuilija-nikki, joka edustaa pimeää puoltasi ja jonka kautta voit suorittaa likakaivon tyhjennyksen.
Häpeäkseni myönnän harkinneeni asiaa, mutta täysin kasvoton puskahuutelu ei ole ominta itseäni. Pitää olla palstapersoonakasvot, kun huudellaan. Mä olen lopultakin aika luuseri, enkä uskalla aina esitellä niitä ei-niin-kosher-ajatuksiani, en edes palstan mielenkiintoisuuden säilyttämisen vuoksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:No, mun mielestä se että pitää itseään ainoana joka sanoo mielipiteensä, on itsensä kohottamista muiden yläpuolelle. Siis jos todella mielestäsi 95% perskärpästelee ja loput 5% komppaillee toisiaan.

Ja sit hei päälle pusnus, ettet niinQ suutu kun mä sanoin mielipiteeni! :h:
Ihan noin en sanonut. Joskus on rakentavaa kertoa mielipiteensä hieman karkeammin kuin se on. Se saa muutkin mukaan avoimempaan ajatustenvaihtoon. Syntyy paremmin keskustelua, vaikka kääntöpuoli on juuri tämä. Ylipäätään saahan sitä ns. perskärpästellä, minäkin teen niin lievästi joskus. Voi se silti joskus ärsyttää, kun huomaa sen olevan liian ilmeistä ja vaikka flirttipuiston "hierarkian" mukaista.

Ei tästä nyt kannata iso rönsyä tehdä, mutta kiitos, että kosketin sua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti:
Ihan noin en sanonut. Joskus on rakentavaa kertoa mielipiteensä hieman karkeammin kuin se on. Se saa muutkin mukaan avoimempaan ajatustenvaihtoon. Syntyy paremmin keskustelua, vaikka kääntöpuoli on juuri tämä. Ylipäätään saahan sitä ns. perskärpästellä, minäkin teen niin lievästi joskus. Voi se silti joskus ärsyttää, kun huomaa sen olevan liian ilmeistä ja vaikka flirttipuiston "hierarkian" mukaista.

Ei tästä nyt kannata iso rönsyä tehdä, mutta kiitos, että kosketin sua.
No kato hei, kyl mä niinQ tajusin jo ekalla kerralla, vaiks oonki aika blomdi joskus, se tarttuu Nowasta junou. Mut jos puhuu 95%:sta ja sit 5%:sta ja sit sanoo et mä en onneks kuulu kumpaankaan, niin pakkohan siitä on vähän kitistä, koska sillon niinQ tekee itelleen ihan oman kategorian ja sit se ei kans kyl mee matematiikan mukaan oikeen, tai ainakin meille opetettiin niin.

Kun niinQ provoamista kaivattiin, daah. Usko tai älä, jotkut muutkin osaa joskus vähän "kärjistää" ihan kiusan ja keskustelun vuoks, mut ihan kiva et osaa kans vääntää rautalangasta, koska kädentaidot on katoava luonnonvara.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin