Loistokas Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Mitä tahansa sanon, ei tule vastakaikua.
Olemme samassa veneessä... :D
silsakenraali™

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kuka venytti palstaa? Onko se toi svöölin kuva?
swirl

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

silsakenraali™ kirjoitti:Kuka venytti palstaa? Onko se toi svöölin kuva?
Mun palstani on ainaki ihan venymätön.
Sinkkumatti

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti: mua koskaan kuunnella. *sigh*
:ditchthepig:

Mä tietäsin ainakin pari semmoista kaveria, jotka kuuntelis sua mielummin, kuin Kyllösen selostusta Häkän ekalta voitolta. Ne niiQ kattoo sua ylöspäin junou?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tuli muuten mieleen äsken kun kävelin vanhempien kotiin: minkätakia kaikki karttaa itä-helsinkiä sen pahamainesuuden takia? Esim. täällä Pohjois-Haagassa on paljon enemmän pultsareita ja huonotapaisia nuoria kuin Vuosaaressa. Kotona ei koskaan tunnu siltä että olisi epäturvallista kävellä missään, täällä taas tuntuu siltä, että tekis mieli kiertää suuremmat "ryhmittymät".
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Ensi viikon lauantai voisi olla otsikolla "Lopoisa lauantai". Sillä sitä se tulee olemaan. Qstock-kuume, wwah!

Editering: Pitäisköhän kokeilla tänään Seinäjoen yöelämää. Ihan vain kaikille vittuillakseni.
Viimeksi muokannut segma, 22.07.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

"Nimimerkki seikkailutypy
Ikä 30 vuotta
Hakija Nainen
Haun kohde Mies
"Luokitus Seikkailu
Sijainti Pirkanmaa
Ilmoitus jätetty 11.7.2006 18:32


Ilmoitusteksti
Moro

vihdoinkin huono suhde takana.
En halua uutta suhdetta mutta haluan hyvää seksiä ja paljon.
Eli olisit paineen purkaja, mutta toki pidän jutustelusta ja hellimisestä myöskin eli sinä vapaa tai varattu mies jota kiinnostaa seksi tai seksi + jutustelu ilman sitoutumista meilaa minulle mitä haluat.
kovasti odotellen, seikkailijatar"


Tämmönen ja iso kasa yhtä surkeita ja epämääräsiä ilmoituksia tossa kantaemomme palvelussa tuli vastaan. Selailin taas pitkästä aikaa ja yksikään ilmoitus ei napannut. Ei olisi ehkä pitänyt edes selata. Noh, illalla baariin ottamaan panotarjouksia vastaan.
Turbohaltija

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

silsakenraali™ kirjoitti: Noh, illalla baariin ottamaan panotarjouksia vastaan.
Joo, mutta mä en sitten anna pillua. Paitsi jos tarjoat koko illan.

Jaahas, kolme tai neljä tuntia kökitty tämän ruudun edessä, alkaa taas pää pehmetä. Nyt kone kiinni ja ulos!
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Okei, vanhempi rikoskomisario...eihän semmosta ole olemassakaan :D
Mitä sit. Tekee tytsyihin hyvän vaikutuksen :P
Mä olen yleensä joko viljasiilon purkaja tai trooolikalastaja ranualta jos joku bööna kysyy. Tosin en mä pildeäkään oo saanu sit.
Pari viikkoa sitten mummotunnelissa niihin kahteen ihanaan neitiin tutustuessani kerroin kysyttäessä ammatikseni astronautti (mainitsin sen olleen haaveammattini jo lapsena). Ei mennyt läpi, joten totesin sillä puolella olleen viime aikoina kovin vähän hommia, joten joudun henkeni pitimiksi tekemään myös tavallisia insinörtin hommia. Aika tyhmä läppä, mutta kyllä se toinen niistä (se johon olin varsinaisesti ihastunut) nauroi. Taisi tosin olla vähän kännissä.

Huomenta. Sokkotreffeiltä palattu. Ihan kiva ja mukavahan tapaus tää oli! Ei ehkä ulkoisesti ihan täysin ihanteitteni mukainen(***), mutta ei kyllä luotaantyöntäväkään. Tulimme varsin hyvin juttuun ja hän vaikutti niin iloiselta, energiseltä ja positiiviselta naiselta.

Olen jo oppinut näitä parisuhdepelleilyitä sen verran että jätin erotessamme tarkoituksella hieman epäselväksi haluanko vielä tavata, totesin vaan että pidetään yhteyttä (hän tiesi jo numeroni). Tekstari sieltä tulikin aika pian että oli niin kiva tavata, ja että saisin tietooni hänen puh.nronsa. Sehän taitaa haluta mua? Ehdotin vastausviestissä että voitaisiin joskus käväistä Kabukissa syömässä. Sanoi että mielellään. Jos kuitenkin vielä tapaisin erään toisenkin, sellainen tomeran tuntuinen ja älyttömän nätti hoikka siro brunetti. Kyllä mua taas viedään kuin sikaa säkissä...

(***) Hoikka ja siro ampiaisvyötäröinen nainen jolla on E-kupin pystykannut jotka pomppivat hauskasti kävellessä.

Ai niin, kivaa että sataa. Tykkään sateesta, varsinkin näin pitkän kuivan kauden jälkeen.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 22.07.2006 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Ei ehkä ulkoisesti ihan täysin ihanteitteni mukainen(***)
(***) Hoikka ja siro ampiaisvyötäröinen nainen jolla on E-kupin pystykannut jotka pomppivat hauskasti kävellessä.
Öhm... hämmentävä alaviite. Tarkoittaako tuo (***) nyt ihanteitasi, vaiko oliko se kuvaus treffaamastasi naisesta? :shock:
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Öhm... hämmentävä alaviite. Tarkoittaako tuo (***) nyt ihanteitasi, vaiko oliko se kuvaus treffaamastasi naisesta? :shock:
Ihannetta tietty. Ne eivät pomppineet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Öhm... hämmentävä alaviite. Tarkoittaako tuo (***) nyt ihanteitasi, vaiko oliko se kuvaus treffaamastasi naisesta? :shock:
Ihannetta tietty. Ne eivät pomppineet.
Mikä on ampiaisvyötärö?
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ainoa mikä minua estäisi lähtemästä tänään ulos tuulettumaan on että olen pihi enkä haluaisi käyttää rahaa viinaan. Jos kuitenkin muutamalle... Jos vettä saisi ilmaiseksi (muuallakin kuin Lostarissa), voisin ihan hyvin lipittää sitä koko illan.
silsakenraali™

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Katsooko kukaan muu Englannin avoimia golf-skaboja töllöstä? Ilonen pelaa loistavasti, lähes kärjen tahtiin. Hyvä Suomi!!! Go Ilonen go!
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elppis kirjoitti:Mikä on ampiaisvyötärö?
Sellainen raidallinen, mustakeltainen.
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustanikki kirjoitti:Tanaan taytyy saada seksia joko ilmaiseksi tai maksullisena. Ihan sama. :twisted:
Onnea matkaan. Kerro miten kävi. Tälläkin hetkellä niin-ja-niin monta pariskuntaa harrastavat rietasta seksiä.
mustakikkeli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Mikäköhän olisi sellainen ammattiryhmä, jota kannattaisi alkaa harrastamaan?
Äidinkielenopet.
tonttu

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mie joudunkin meneen yksin saunaan, pah! :?
Muuraaminen on yllättävän aikaa vievää hommaa. Hyvä tietenkin että tulee hommat tehtyä.
Massu edelleen täynnä grillisafkoista ja kaapissa odottaa pari saunazidukkaa.

Näin se homma etenee.
RolloTomasi

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

ajattelin, että voisin muuttua darth rolloksi. tai sitten voisin kiduttaa itseäni tappamatta. tai lähteä eurooppaan etsimään naista.

hyvää lauantaita
tonttu

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

RolloTomasi kirjoitti:...tai lähteä eurooppaan etsimään naista.
Kannatan tätä vaihtoehtoa.
RolloTomasi

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tonttu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:...tai lähteä eurooppaan etsimään naista.
Kannatan tätä vaihtoehtoa.
kannatuksessasi saattaa olla vinha perä...
aimohaiku

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Olen Turussa. Tylsää. :(
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Yllätin itseni tekemästä karvisruokaa :shock: Fetajuustovihanneskastikkeessa haudutettuja jättiläisherkkusieniä varhaispottujen kera. Salaatti valkosipulikastikkeella tykö ja maistui taivaalliselta.... Nyt on oikeastan yksinäisyyden täyttämiin olosuhteisiin nähden ihan hyvä olo.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aimohaiku kirjoitti:Olen Turussa. Tylsää. :(
Olutta?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:Olen Turussa. Tylsää. :(
Tiäkkö, mullakin on niin tylsää, että olen jo melkein ajatellut matkailua Turkuun tai jonnekin. Mutta sekin olisi liian kallista.
Vastaa Viestiin