Loistokas Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä ainakin. Häät on aina kiva juttu.

Ööt nussukat.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Lattea lauantai sopisi minulle. Ihan perusarkea lasten kanssa, ei mtn erikoista tiedossa. Taaskaan :lol: vaikka kyllähän sekin on ihan mukavaa
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Ilmastaa viiinaa jee jee ja kotivideon tekoa :lol: lopuks stadiin örveltää :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
DeliriumTremens

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Täällä ainakin. Häät on aina kiva juttu.

Ööt nussukat.
häät??? häät on pop ^^ häitä odotellessa... :)



----------> nukkumaan...
slam

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

7 tuntia unta eilen päivällä. Menin hetkeksi vain lepäämään vaatetus ylläni ja pian heräsin kello 19.00.

Peseydyin ja menin taas lepäämään 22.00 maissa. Heräsin puoli tuntia sitten.

Nukkuessa menee viikonloput.
SikaMika

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voi vittu...

Miksi lupauduin olemaan huomenna tavattavissa klo 17 SELVINPÄIN?? Nyt niin mahtava känni päällä, että ei tällaisesta viitsisi luopua ilmaiseksi. Huomenna herääminen joskus puolen päivän jälkeen, ja sitten miettiminen, pitäisikö esittää jotain muuta mitä on (=olla tosiaan selvinpäin), vai kiskaista suojakänni päälle ja pilata kaikki. Ja mä olen ihan vitun takuulla parhaimmilani istuttuani pari tuntia krapuloissani jossain hikisessä Turun-junassa. Ihan vittuilua koko touhu, miksei mua jätetä rauhaan??!!

No joo, oikeasti huomenna olisi suht paljon pelissä, joten typerät lapsellisuudet sikseen. Merkityksettömät baaripelleilyt tympivät, kunpa tästä tulisi jotain. Epäilen silti vahvasti...öitä...
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Vittu että vihaankin kun herään liian aikaisin. Takaisin punkkaan. Ensin jotain pientä hiukopalaa kuitenkin.
ElanorRaven

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Loistokas my ass! Ehkä siitä kumminkin ihan kohtuullinen tulee. Nautin tavalliseen tapaani vihanneksia ja puuroa aamupalaksi, pian pitäisi sitten hypätä pyörän selkään ja polkea kaupungin toiselle laidalle.
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Loistokas my ass! Ehkä siitä kumminkin ihan kohtuullinen tulee. Nautin tavalliseen tapaani vihanneksia ja puuroa aamupalaksi, pian pitäisi sitten hypätä pyörän selkään ja polkea kaupungin toiselle laidalle.
Täällä sataa vettä! :h: Toivottavasti ilma on sielläkin mieleisenne.
ElanorRaven

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Täällä sataa vettä! :h: Toivottavasti ilma on sielläkin mieleisenne.
Juu, aarinko paistaa, ainakin vielä! Vähän on tummanpuhuvia pilviä taivaalla ja yöllä on ainakin maisemasta päätellen satanut oikeen kunnolla, mutta sade virkistää.
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Täällä sataa vettä! :h: Toivottavasti ilma on sielläkin mieleisenne.
Juu, aarinko paistaa, ainakin vielä! Vähän on tummanpuhuvia pilviä taivaalla ja yöllä on ainakin maisemasta päätellen satanut oikeen kunnolla, mutta sade virkistää.
Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.
ElanorRaven

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.
Minä tykkään sateesta enemmän lumena. On pyöräillessä sellainen pieni kuuro välillä kovin virkistävä, mutta kesäilmoista mulle sopii parhaiten se +30 astetta ja kirkas taivas 8) Sitten toinen ihastuttava ääripää on pimeä talvi-ilta, pakkasta parikymmentä astetta ja katulampun valossa näkyy leijailevat lumihiutaleet... Ai että, nyt tuli ikävä talvea!
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.
Minä tykkään sateesta enemmän lumena. On pyöräillessä sellainen pieni kuuro välillä kovin virkistävä 8) Sitten toinen ihastuttava ääripää on pimeä talvi-ilta, pakkasta parikymmentä astetta ja katulampun valossa näkyy leijailevat lumihiutaleet... Ai että, nyt tuli ikävä talvea!
Pistit sitten toisen suosikkisääni. Näillä säillä voi minut bongata sekunnin tai kahden ajan pihakuusen alla tähtitaivaalle tiiraamassa. Sitten olenkin jo kadonnut muille maille vierahille. :)
ElanorRaven

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt mulla soi sitten Tonttu päässä, siis se "Pakkasyö on ja leiskuen..."-biisi :D
silsakenraali™

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Joo, töissä taas. Olipas hauska lukea Aamulehti ja todeta, että ei se toimittaja ollut juurikaan vääristellyt sanojani juttua tehdessään. Kokemuksesta tiedän, että on melkein sääntö, että toimittaja tekee omia päätelmiään.

Saas nähdä tuleeko Tampereelle kesäpäivää ollenkaan, niin synkältä näyttää. Illalla pitäis poiketa baarissakin, mutta vaan poiketa.

Huomenta kaikille aamuvirkuille!
ninnithequeen

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höymenii.

Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny :?

Mä lupasin tehdä 5 kattilallista popcornia nyt aamulla niille häihin tuleville muksuille. Kohta kuuluu pop-pop-pop- :D
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.

Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny :?

Mä lupasin tehdä 5 kattilallista popcornia nyt aamulla niille häihin tuleville muksuille. Kohta kuuluu pop-pop-pop- :D
Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää. :(
ninnithequeen

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.
Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny :?
Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää. :(
Kyllä mä tykkään, mutta katsos ne häät pitäs olla ulkona, saas nähä joutuvatko siirtää sisälle...
Sudenhenki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.
Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny :?
Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää. :(
Kyllä mä tykkään, mutta katsos ne häät pitäs olla ulkona, saas nähä joutuvatko siirtää sisälle...
Oih! sain kutsun saunaan tänään illalla. Sinne kestää tunnin kävellä, ja mie toivon että sataisi oikein kaatamalla silloin. :) Makes you feel alive.
slam

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

daah, jatkoin viiden jälkeen unilistan pöyhimistä. 20 tuntia kohta takana. Ihme runkkausta.
AarneAnkka

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No huomenta. Aamukahdelta sänkyyn. Mutta, silti, vaikka heräsin väsyneenä, ei kroppa vaan suostunut nukkumaan tämän enempää. Kahden tunnin jetlaghan minulla on tuon reissun takia, mutta ei sen nyt luulisi paljoa vaikuttavan.

Vähän pilviseltä näyttää. Tästä tulee kaiketi aika laiska päivä.
millivanilli

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta kaikille. Ihanaa, ei tarvitse tänään eikä huomenna mennä töihin.

Täällä sitä ollaan taas, landella :P No ei.. Vantaallahan me ollaan, mutta ikkunasta ulos katsoessa ei heti välttämättä uskoisi sitä. Nämä koiravahtikeikat ovat lisänneet omaa innostustani hankkia koiran. Avokkihan lupasi, että remontin jälkeen saan hankkia koiran. Nyt on vain rotu muuttunut. Haluan rotweilerin. Sitä varten pitää sitten vain olla myös jo isompi asunto.

Juuri tein lenkin tuon Liinun kanssa. Se tottelee jo varsin hyvin minua, ei vedä lähes lainkaan, kun olemme kahdestaan liikenteessä.
slam

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nälköä pukkaa. Ei mitään suunnitelmia päivän varalle. Tai elämälle yleensäkkään. Pitäisikö edes olla? Suunnitelmallisuus on elämäänsä elämättömien heiniä... :lol:

Relaan ja lepään... Ja syön kun on nälkä.
slam

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti: ei vedä lähes lainkaan,
Ei edes käteen? kummallista. :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Loistokas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Herätty karvaisen ja lähes karvattoman miehen välistä; tehdää itse päätelmänne siitä, kumpi on kumpi. Kahvit on juotu, ja lähdenpä tästä Valtteri-torin suuntaan palloilemaan. Iltapäivästä touhuilua systerin ja pikkuneidin kanssa. Äsken kun puhuttiin puhelimessa, oli pikkuneiti raahannut pulkan huoneestaan keskelle olohuoneen lattia, istui siinä ja huusi täyttä kurkkua: "Äiti, Ellu vetää!!". Mun pitää näköjään siis kehittää täksi päiväksi lunta: IHMETÄTI!

Mut nyt liikkeelle!

Ps. Dumari saapi soitella iltapäivästä jos on seuraa vailla (siis niinQ platonista sellaista) ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin