Sonnakas Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Missä mä oon eilen ollu? Mitä mä oon tehnyt? Ja miksi?
Mäkään en juo enää ikinä ennen ens lauantaita.

Ugh!
Viimeksi muokannut Mojo, 23.07.2006 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
silsakenraali™

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä tässä mietin, että pitäiskö tekstata yhdelle baarin jälkeen drinksulla poikenneelle tytölle. Se oli kyllä hieman pelottava vahvoine mielipiteineen. Otin keskustelussamme suosiolla joojoo-tyypin roolin.

Pieni painolasti hälveni, kun löysin juuri pankki/luottokorttini niiden sortsien taskusta, mitkä olivat jalassani toissapäivän rullistelulenkin jälkeisellä Nesteen huoltamon Gatorade-juomanhakureissulla.

Mä olin jo näpyttämässä luottokunnan numeroa kuolettaakseni kortin. Otin mukaani myös tunnuslukulapun, jotta voisin tsekata koska ja kuinka paljon mun korttia on vingutettu. Näin on muuten käynyt ennenkin, mä kun en jaksa koko lompsaa roudata, ja se kortti sitten jää mihin jää.

Huolellisuutta! *ruoskii itseään*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Haa, tänään Riikaan! Keskiviikkona illalla takaisin, epätoivoinen yritys lukea sitten se jäljellä oleva 1 1/2 kirjaa torstaiseen kirjatenttiin... Hiukan harmittaa ettei ole kuin neljä päivää aikaa olla siellä.
OperaDuudson

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

saira kirjoitti:Haa, tänään Riikaan! Keskiviikkona illalla takaisin, epätoivoinen yritys lukea sitten se jäljellä oleva 1 1/2 kirjaa torstaiseen kirjatenttiin... Hiukan harmittaa ettei ole kuin neljä päivää aikaa olla siellä.
Bon Voyage,nauti lomasta :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

OperaDuudson kirjoitti:
Bon Voyage,nauti lomasta :)
Kiitos! Kyllä nautin...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Voe helevettiläenen! En juopottele enää ikinä koskaan ennen ensi viikonloppua. Huh.

Kaaduinpa eilsen illan päätteeksi pyörällä baarin edessä niin pahasti, että selkä ei nyt taivu. Porukka taputti. Puhelimenkin sain näemmä lukittua väärillä sim-koodeilla yöllä, nyt se kysyy jotain puklauskoodistoja. Ja Ouluunkin pitäisi olla jo ajelemassa. Miksaajan mielestä oltiin sentään perjantain paras bändi, hurraa.
Oho. Sillä lailla. Onnea joka suhteessa :) Määkään en kyl maistele ennen ku vasta ens pe! Kaipaa jo vähän lomaa. Grillailua ja kummitytön synttäreitä vaan ja sillä viisii, jotain rauhallisuuksia mielellään.
SikaMika

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

safi kirjoitti:huippuarvostelut rakenteesta, liikkeistä ja extramaininnat vielä hyvästä kunnosta ja lihaksikkuudesta.
Noi samat nyt kuulee joka naistuomarin suusta. Olen jo turtunut kuulemaan moisia... :)

Jaksoin eilen juopotella kokonaisen kolmostuopin biljardinpaukutuksen lomassa. Se tarkoittaa sitä, että tänään käyn joko polkemassa ilmaiseksi tai sitten käyn maksullisissa. Joka taas tarkoittaa sitä, että joko käyn heittämässä fillarilenkin tai sitten käyn jollain yksityisellä punttisalilla, koska Kisahalli sulkee kesäaikojensa mukaisesti ovensa jo viideltä.

Nukuin poikkeuksellisen hyvin, ja näin pelkästään miellyttäviä unia. Nyt olo on virkeämpi kuin sunnuntai"aamuisin" keskimäärin.

Tsemppiä Mustamulkulle, hoida homma himaan päin.
silsakenraali™

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

SikaMika kirjoitti:Se tarkoittaa sitä, että tänään käyn joko polkemassa ilmaiseksi tai sitten käyn maksullisissa.
Mä tajusin tämän aluksi joksikin ihan muuksi :D
SikaMika

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

silsakenraali™ kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Se tarkoittaa sitä, että tänään käyn joko polkemassa ilmaiseksi tai sitten käyn maksullisissa.
Mä tajusin tämän aluksi joksikin ihan muuksi :D
Fiksu kyttä. :)
silsakenraali™

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

46-vuotias Merlene Ottey osallistuu EM-kisojen sataselle manittiin uutisissa. Mielenkiintoista nähdä miten tuo kaikkien hyppyribebojen kantaemo on muotonsa säilyttänyt. Pitäiskö tämäntyyppistä ikiurheilijaa kumartaa vai osoittaa sormella kunniakkaan lopettamisen puolesta?
bedlam

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Oho. Sillä lailla. Onnea joka suhteessa :)
Kiitos, kyllä tästä kannattaa onnitellakin! Toivottavasti kykenen istumaan auton ratissa reissun ajan. On tämä lomailu liian raskasta meikäläiselle, huh heijaa...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ei tullut syömisestäkään oikein mitään :laatta:

Eli lahjoitetaan vähän käytetty kebab ranskalaisilla -annos hyvään kotiin!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Offtopicia viikonpäiväketjuun - onko se edes mahdollista:

Millainen on Helsingin Uimastadionin kuntosali? Pieni koppi vai ihan kunnon sali? Pystyykö treenaamaan kinttuja kunnolla (=kyykkäämään)? Kertokaa heti!

Samalla pääsisin uimaankin. Tuli muuten juuri mieleeni, että mulla on talviturkki heittämättä vielä tämän kesän osalta, häpeällistä!
SikaMika

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ettehän te velttoperseet mistään mitään tiedä!

Lähden testaamaan uimastadikan salin, kiskaisenpa samaan rahaan muutaman altaanpituuden villisti räpiköiden.

K: Mitä Jone Nikula sanoi, kun näki Agnes Pihlavan uima-altaassa?

V: Nyt tekisi mieleni polskia.
AarneAnkka

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:En voi muuta sanoa kuin että on niin mukavaa ja virkistävää pitkästä aikaa törmätä puolivahingossa naiseen jonka kanssa on niin suuri molemminpuolinen vetovoima että kaikki muu unohtuu. :h:
Voi jehna, onneksi olkoon! Toivottavasti minäkin saan kokea tämän joskus. *kade*
1108

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Haa, tänään Riikaan! Keskiviikkona illalla takaisin, epätoivoinen yritys lukea sitten se jäljellä oleva 1 1/2 kirjaa torstaiseen kirjatenttiin... Hiukan harmittaa ettei ole kuin neljä päivää aikaa olla siellä.
Tuot perkele niitä tuliaisia sitten tai en päästä sua sisälle enään!!!!!
safi

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Spinningiin ja salille pitäis lähtee, ettei totuus pääse unohtumaan ja perse leviämään.

*taputtaa mustakikkeliä selkään* Niin sitä pitää. Taas sitä nähtiin, että ne joiden kanssa heti alusta natsaa ihan kympillä yhteen löytyy jostain ihan muualta, kun d-ilmoista.
millivanilli

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SikaMika kirjoitti:Offtopicia viikonpäiväketjuun - onko se edes mahdollista:

Millainen on Helsingin Uimastadionin kuntosali? Pieni koppi vai ihan kunnon sali? Pystyykö treenaamaan kinttuja kunnolla (=kyykkäämään)? Kertokaa heti!

Samalla pääsisin uimaankin. Tuli muuten juuri mieleeni, että mulla on talviturkki heittämättä vielä tämän kesän osalta, häpeällistä!
Lukioaikoina stadika punttiksella tuli treenattua oikein ahkerasti. Muistaakseni siellä oli Davidin laitteet. Siellä pystyy treenaamaan jalkoja kunnolla. Ei se mikään koppi ole, mutta ei se ole mikää hurjan isokaan.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mun mielestä tänään on maanantai *toisinajattelija*

Totesin tänään, että kaikki rahani menevät kuolevaan rottaan, sillä vaikka saisin selville mikä Jujua vaivaa, miten korjaat hermoston pettämisen tai aivosyövän? Ja miksi juuri Juju?
Nyt sylittelen sitä niin kauan kun neito ei ilmennä kipuja
(ja vien huomenna toiseen eläinlääkäriin)

Kummallista kuinka paljon enemmän on hereillä kun vaivautuu ulos neljän seinän sisältä.

Nyt menen eksperimentoimaan, kuinka paljon väriä lähtee hartiapituisesta tukasta... kiehtovaa
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Dumari

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:Äh, typerää... Kukaan ei leiki mun kanssa! :evil:
Järkätään se petanki-miitti, niin sit voidaan leikkiä palloilla! Elokuun eka viikko? Tosin silloinkin lähen Budapestiin sunnuntaina, joten ainoostaan perjantai tahi viikolla kelpais.
Dumari

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:Joo, se passaa! Mun isä menee naimisiin silloin lauantaina, eli viikolla sopii mullekin hyvin! :D
Hmm.. sit vaan paikkaa miettimään, mistäköhän löydetään kiva hiekkakenttä ja mahdollisesti nurtsi siihen viereen. Pelithän vois alkaa jo aikaisemmin päivällä&iltapäivällä, jos haluut ottaa NG:n mukaan. Vai mitäs olit kelaillu?

Meen nyt pelailemaan, että voit laittaa ketjua pystyyn jos kiinnostaa tahi määkin voin sit iltasemmalla.
RuNkkuTonttu

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kävin vähän kaupungilla pyörimässä. Join yhden oluen ja tulin hetkeksi kotiin. Nukadin sohvalle. Nyt pökkelö olo ja yhden oluen krapula. Ja tälläistä tämä minun lomani on ollut. Ei kyllä yhtään levännyt olo tule tästä lomasta olemaan.
SikaMika

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

millivanilli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Millainen on Helsingin Uimastadionin kuntosali? Pieni koppi vai ihan kunnon sali? Pystyykö treenaamaan kinttuja kunnolla (=kyykkäämään)? Kertokaa heti!
Muistaakseni siellä oli Davidin laitteet. Siellä pystyy treenaamaan jalkoja kunnolla. Ei se mikään koppi ole, mutta ei se ole mikää hurjan isokaan.
Tuen muistikuvaasi omallani, joka on hieman tuoreempi!

Joo, kävin tsekkaamassa mestan. Se oli varsin tarkkaan Millin kuvauksen mukainen; pääosin tila oli täytetty erilaisilla laitteilla, mutta löytyi sieltä ainakin penkki, kyykkyteline ja hauispenkki. Ihan jees evakkosaliksi.
Miinuksena se, ettei liikuntaviraston kausikortilla pääse salille, uimaan ja saunaan pääsisi. Ei kertakäynnin hinta nyt päätä kuitenkaan huimaa (opiskelija 2,20€), sillä pääsee myös pulikoimaan.
Uinti se vaan ei ole minun lajini. Huvitti molskia tänään peräti 50 metriä ennen kuin kyllästyin totaalisesti ja pakenin takaisin saunaan! Rannalla ei edes näkynyt kiusallista julkierektiota aiheuttavia seireenejä, joten pakkasin kamani ja poistuin paikalta.

Nyt jännäämään, onko huomenna töitä...
tonttu

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihana päivä: hyvää ruokaa, hyviä leffoja, minigolfia ja kylmää muumilimsaa. Ja tämä kaikki tietysti kaikkein ihanimman kanssa. :sydän:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sonnakas Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Taitaa elämä sittenkin lopulta voittaa, vaikken niin aluksi uskonutkaan. Sain syötyä sen kebabin ja kävin suihkussa. Helpotti huomattavasti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin