Mälsä maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Odotettavissa töitä. Kiinnostaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

onneks on ollu pehmea laskeutuminen toitten pariin, aamulla tunti hommia ja sen jalkeen nenan kaivuuta. vaihtareita, anyone?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Edith

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei riitä, että asukas on rikki, nyt asunnon jääkaappikin. No, onneksi olen hyvissä väleissä vuokranantajien kanssa. Mutta menee niidenkin kaikki rahat.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Ulostaudumme lapsukaisten kanssa kohti Villa Elfvikin luontotaloa. Siellä pitäisi olla lampaita ja lehmiä laiduntamassa. Ensin vain pitää vähän neuvotella toisen tytön kanssa hänen kampauksestaan. Hän on pitkät aamutakkuransa (hänen lempinimensäkin on takkura) sitonut pikku ponnareiksi eri puolille päätä, ja on nyt sitä mieltä että se on universumin viilein kampaus. Olen yllättäen hieman erimieltä... :roll:

(Toivottavasti en kuitenkaan loukkaa pikkuisen tunteita, on niin iloinen kun osasi itse.)

EDIT: Tässäpä kuva mestariteoksesta.
Mahtava kampaus! Anna pitää! Dr. Philkin antoi lastensa valita vaatteensa, vaikka nämä kuulemma sitten näyttivätkin krapulaisilta Peewee Hermaneilta. Kyllä Dr. Phil tietää.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onkohan asunnon myyntihinta-arviota mahdollista saada muuta kuin kiinteistönvälitysfirmalta arviota pyytämällä? Yleensähän nuo arviot kaiketi saa maksutta eivätkä ne edellytä myyntisopimuksen tekemistä, mutta tuli vain mieleen, että olisiko muitakin tapoja? Jos joku tietää, niin saa kertoa.
huima

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:
sanctus kirjoitti:On niin rehvakas olo että.
Kipeät lihaksesi ovat antaneet periksi jo niin paljon, että olet päässyt sängystä metrin eteenpäin ja koneen ääreen?

:hail:
Haha, toista se on meillä vetreillä urheilijanuorukaisilla - joilla ei ole mitään ongelmia lihaksien kipeyden suhteen. Varasin miehekkeellesi ja minulle KE ja TO iltoihin nyt pelit, niin saat viereesi sitten kerrankin kunnolla jäykkää lihaa.

( Yksi kahden tunnin ja yksi tunnin vuoro, ei liikaa kerralla )
Uusiopehmis

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Kreitsu kirjoitti:Onkohan asunnon myyntihinta-arviota mahdollista saada muuta kuin kiinteistönvälitysfirmalta arviota pyytämällä? Yleensähän nuo arviot kaiketi saa maksutta eivätkä ne edellytä myyntisopimuksen tekemistä, mutta tuli vain mieleen, että olisiko muitakin tapoja? Jos joku tietää, niin saa kertoa.
Ei oikein saa, isännöitsijät tietää joskus omassa yhtiössä toteutuneita kauppahintoja mutta ei nekään aina niitä kerro. Ainoa tapa on seurata alueen muita ilmoituksia.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Uusiopehmis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Onkohan asunnon myyntihinta-arviota mahdollista saada muuta kuin kiinteistönvälitysfirmalta arviota pyytämällä? Yleensähän nuo arviot kaiketi saa maksutta eivätkä ne edellytä myyntisopimuksen tekemistä, mutta tuli vain mieleen, että olisiko muitakin tapoja? Jos joku tietää, niin saa kertoa.
Ei oikein saa, isännöitsijät tietää joskus omassa yhtiössä toteutuneita kauppahintoja mutta ei nekään aina niitä kerro. Ainoa tapa on seurata alueen muita ilmoituksia.
...joissa taas sitä ilmaa on todennäköisesti kohtuullisen paljon pehmikkeenä. Välittäjältä saatu suullinen arvio on luotettavampi, mutta sen miinuspuolena on kylkiäisenä saatava limainen myyntipuhe ja perään soittelu.
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Igglossa on joskus tiedot talon viimeksi myydyista asunnoista. Tosin vain pyyntihinnat, mutta lähtökohta sekin on.

www.igglo.fi
Edith

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:Viikon jälkeen pitäisi alkaa parin viikon loma. Hukkaan menee nillä suunnitelmilla **tt*. Viime viikonloppu Ylöjärvellä sen sijaan oli onnistunut tapaus.
Jos mun ja mun mesenaattien kaikki raha ei tänä kesänä kuluisi lääkärikuluihin ja uuteen jääkaappiin, tarjoaisin sinullekin mahdollisen järjestää Kitinän ihosairaiden tuen nimissä virkistyspäivän minulle. Siis tuppautuisin kotikaupunkiisi ja mankuisin nähtävyyksien esittelyä ja käynnin siellä jossain kesäteatterissa missä esitetään Viulunsoittajaa katolla.

Mutta hyviä lomia sinulle joka tapauksessa!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Olen katsonut koko päivän Queer As Folkia.
Alan kohta kuvitella itsekin olevani homomies :nuts:
Sitten pitäisi mennä kaupungille kaverin kanssa...
Ajateltiin mennä piknikille mutta sää on yhtä aurinkoinen kuin Hiroshimassa :?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kiitos Uusis(pehmis) varmistuksesta. Kannattanee varmaan pyytää arviot useilta kiinteistönvälittäjiltä, niin siitä voi laskea jotain arviota. Tarkoitus nähtävästi olisi, että kämppä myytäisiin itse (kyseessä on vanhempieni talo).

Igglon sivuilla olen jo käynyt, mutta alueella ei ole ainakaan toistaiseksi myynnissä muita huoneistoja. Igglon sivuilla kokeilin lisäksi heidän laskuria, joka antaa myyntihinta-arvion, jonka (hinta)haarukka on noin parikymmentä tonttua ja siinä ilmoitettiinkin, että 50 prosentin todennäköisyydellä kämpästä saa kys. hinnan. Ihan pilipali-laskin.
tonttu

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mulla mikään loma alakaan viikon päästä. Mennään sitten töihin ja pidetään sitä lomaa joskus myöhemmin.
Voihan se olla sitten syysloma, onhan mulla ollut pari lomaviikkoa kesällä. Ja ihan kohta töihin poks.
Uusiopehmis

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Kreitsu kirjoitti:Kiitos Uusis(pehmis) varmistuksesta. Kannattanee varmaan pyytää arviot useilta kiinteistönvälittäjiltä, niin siitä voi laskea jotain arviota. Tarkoitus nähtävästi olisi, että kämppä myytäisiin itse (kyseessä on vanhempieni talo).

Igglon sivuilla olen jo käynyt, mutta alueella ei ole ainakaan toistaiseksi myynnissä muita huoneistoja. Igglon sivuilla kokeilin lisäksi heidän laskuria, joka antaa myyntihinta-arvion, jonka (hinta)haarukka on noin parikymmentä tonttua ja siinä ilmoitettiinkin, että 50 prosentin todennäköisyydellä kämpästä saa kys. hinnan. Ihan pilipali-laskin.
No ilmaista lounasta ei ole, välittäjät ovat ne joiden takana alueen hintatiedot ovat siihen saakka kunnes joskus syksyllä ne tulevat lakisääteisesti julkiseksi. Tosien koskien vain asunto-osakkeita, kiinteistöjen osalta hinnat jäävät yhä pimentoon.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Turbohaltija kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Tuli äsken mieleen, että voisin haluta harrastaa seksiä yleisön keskellä ja filmattavana.
Tuleeks sulle usein tommosia ajatuksia aamuviideltä? :D
Vain meditoidessani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

-Superior- kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Tuli äsken mieleen, että voisin haluta harrastaa seksiä yleisön keskellä ja filmattavana.
Tuleeks sulle usein tommosia ajatuksia aamuviideltä? :D
Vain meditoidessani.
Meditoitte varmaan huiman kera seitsämänteen taivaaseen?
Kun varmasti oikeat juomat sinulle?
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kofeeinijuoman avulla, jos jaksaisi vielä painaa tämän kuun loppuun, ja sitten haluaisin melkein pitää lomaa työttömyyskorvauksella, jos eivät varsinaiseksi työntekijäksi halua minua vihkiä.
1108

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

JUMALAUTA ETTÄ TULEE VETTÄ!!!!
slam

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

-Lapset jyristää potkulaudoilla ikkunan takana asfaltilla ja maa oikeasti tärisee hieman. Sänky väräjää ja meteli on kova. :lol:

-vituttaa ja väsyttää.

-on tämä sitten nautinnollista elämää. :P
slam

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:JUMALAUTA ETTÄ TULEE VETTÄ!!!!
-täällä tuli hetki sitten vissiin rakeitakin, mutta nyt paistaa taas.

-ukkonenkin jyräytti
ElanorRaven

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ensimmäinen työpäivä tältä viikolta porskutettu läpi. Sain jopa aikaiseksi postittaa opiskelupaikan vastaanottamisilmoituksenkin, olisi aika paska juttu tajuta, että myöhästyin!

Nyt pitäisi keksiä jotain tekemistä neljäksi tunniksi, sitten pääsee jumppaamaan.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ak »

Uusiopehmis kirjoitti:Ei oikein saa, isännöitsijät tietää joskus omassa yhtiössä toteutuneita kauppahintoja mutta ei nekään aina niitä kerro. Ainoa tapa on seurata alueen muita ilmoituksia.
Ja niistäkin voi olla tarpeen käydä tsekkaamassa todellista kuntoa, neliöiden hyödyntämistä, yms. paikanpäällä.
saika

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

ninnithequeen kirjoitti:Niin joo, hääpäivä sovittu :mrgreen:
:h: :gee: :h:
Jännää! Onnea! Kivaa!
:h: :gee: :h:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Canine »

Vitun vittu. Vettä tulee kaatamalla ja ukkostaa. Tyhmät asiakkaat vittuilee puhelimessa. Lukekaa ne KÄYTTÖOHJEET ennenkun soitatte naama punaisena asiakaspalveluun!!!
Not only is life a bitch, it has puppies
saika

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Miten tänään voi olla maanantai? Täällä on ihan hiljaista... Aamulla ja aamupäivällä oli vähän hulinaa, mutta yleensä maanantait on ihan :buuuu: hirveetä ruuhkaa koko päivän.

En valita. Aurinkokin alkoi taas paistamaan. Aamupäivällä oli ihan julmettu ukonilma. Onneksi ei sattunut lounastunnille... :roll:

Kävin hakemassa mustan akryylivärin kaupasta. Olenkin suunnitellut tuota ostosta tammikuun lopulta kun loppui kesken... en sitten oo saanu aikaseks aiemmin hommata.

Tilasin Celica-lippiksen... :D mut miten hitossa mä kasvatan amisviikset kuun loppuun mennessä että mut tunnistaa autorassariksi??? :?:
Viimeksi muokannut saika, 24.07.2006 16:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin