Mälsä maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:Kaikenlaisia hulluja liikenteessä. :roll:
Ai vittu, kun avasit vanhan haavan...tai naurukuplan - miten vaan. Mun ilmooni vastas kerran varattu mimmi, joka keksi ihan uskomattomia tekosyitä miksei voinut kulloinkin vastata puhelimeen. Treffitkin muija siirsi kahdesti. Lähetin lopuksi tekstarin, jossa kerroin äijällensä terveisiä. Ei akka vastannut.

Yksi ei voinut lähettää kuvaansa mulle, koska exä oli just tehnyt siitä pandan, eikä vanhaa kuvaa ollut. Joo, näitä riittää :D
safi

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Mustakikuli! Mitä vittua sä oikein vedät? Vielä eilen olit tavannut unelmies pimun ja tänään sua jo kiinnostais ihan tietty vaan pelkästä mielenkiinnosta tavata varattua eukkoa..ei oo helppoo, ei :lol:
Sinkkumatti

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:Mustakikuli! Mitä vittua sä oikein vedät? Vielä eilen olit tavannut unelmies pimun ja tänään sua jo kiinnostais ihan tietty vaan pelkästä mielenkiinnosta tavata varattua eukkoa..ei oo helppoo, ei
Panomiehillä on aina monta rautaa tulessa.
mustakikkeli

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:...
Kaikenlaisia... Tosin kun pääsin juuri valittamasta että minä joudun aina vaivautumaan toisen luokse, kyseisessä tapauksessa tätä ongelmaa ei ilmeisesti olisi? Mihinkään threesome-kokeiluihin en sitten ryhdy, ainakaan 2M+N.
safi kirjoitti:Mustakikuli! Mitä vittua sä oikein vedät? Vielä eilen olit tavannut unelmies pimun ja tänään sua jo kiinnostais ihan tietty vaan pelkästä mielenkiinnosta tavata varattua eukkoa..ei oo helppoo, ei :lol:
Öööh, luepas safi tarkemmin (sä olet joskus aiemminkin tehnyt ihan kummallisia johtopäätöksiä joistakin mun kirjoituksista, esim. joskus ihmettelit ettenkö muka ollut vieläkään harrastanut seksiä edellisen minisuhteeni kanssa, kun kirjoittelin vaan jotain jalkojen hieronnasta :wink: ).

Ei todellakaan kiinnostaisi tavata, varsinkaan koska se on yli-ikäinen :wink: . Käsitit ilmeisesti väärin kun totesin yleisluontoisesti että olisi ihan kiva tietää miksi kyseinen kottarainen kiusaa juuri minua, vai onko tämä joku laaja-alaisempi offensiivi useita miehiä kohtaan. Mutta tapaamiseen en todellakaan ole valmis vain tuollaista kysymystä selvittääkseni, tuskin edes kirjoittelemiseen. Taidan jättää vastaamatta kokonaan. Oikeastaan juuri tämän välttääkseni pohdin sitä täällä ääneen, josko joku on kokenut vastaavaa tai saanut jopa samalta yhteydenottoja. Silsis jotain vastaavantapaista taisi kertoillakin.

Egoa kohottavana kokemuksena en voi myöskään tätä pitää, koska kyseinen nainen ei tiedä minusta muuta kuin mitä ilmoituksessani luki. Mistä hän edes päätteli että olisin jollain tapaa hyvä kohde hänen tarkoituksiinsa, jopa niin paljon että lähestyy kahdella viestillä?

Joo joo, tekstailin tänäänkin sen uusimman ihastukseni kanssa. Pyrin kuitenkin olemaan raportoimatta siitä tänne joka päivä, varsinkin kun nyt ei ole tiedossa mitään moneen päivään. Se on Ahvenanmaalla, kurjake. Laitoin sille söpöilytekstarin "Muista aina minua, kun punkki puree sinua.". Tykkäsi.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 24.07.2006 22:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
mustakikkeli

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:Panomiehillä on aina monta rautaa tulessa.
Kiireisillä panomiehillä ei ole aikaa moneen. :wink:
Sinkkumatti

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Kiireisillä panomiehillä ei ole aikaa moneen.
Heij, pitäähän hilloviikoille ja PMS-kiukuttelupäiville olla useampi sussu, joiden kanssa vuorotella :wink:
safi

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustakikkeli kirjoitti:tahtoo avautua
Jotenkin ihanan söpöä, kun mies katselee maailmaa vaaleanpunaisten linssien läpi ja tahtoo jakaa onnensa koko maailmalle.* Muista nyt kuitenkin olla innostumatta liikaa..wink, wink. :wink: Hitaasti hyvää tulee vai mites se meni.
mustakikkeli

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo joo, suhteet on tarkoitettu lyhytikäisiksi, mikään ei ole koskaan varmaa. Mutta "Carpet Denim" kuten kiinalaiset niin osuvasti toisiansa tervehtivät.

Pitäisi varmaankin lähettää tekstari jossa tarjoudun tarkistamaan hänen kehonsa läpikotaisin punkkien varalta, kunhan hän palaa. (päivän viimeinen vihjaileva :wink: -hymiö tähän perään)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:Vaikka toisaalta teidän tilanteessa onkin ymmärrettävää että mies vaivautuu, joka kerta kun erehdyn seurustelemaan, homma menee siihen että 99% ajasta minun tulisi olla se joka lähtee töiden jälkeen tai viikonloppuisin naisen kämpälle, ei niin että hän vaivautuisi minun luokseni.
Tää on niin totta! Mun viimesin eksäni oletti kans aina että mä raahaan perseeni niiden toki ah-niin-kotoisaan kommuuniin, ja sen vierailut mun kämpillä oli laskettavissa yhden käden sormin. Näin tarkemmin ajateltuna semmoset suhteet onkin onnistuneet paljon paremmin, missä mies on aina yöpynyt mun luona...
mustakikkeli kirjoitti: Ja mikä helvetti siinä on että useimmat kiinnostavat naiset tuntuvat asuvan jossain ihme Vuosaaressa, jonne on täältä länsi-Hesasta aivan liian pitkä matka?
Daa, sun pitäs niinq alkaa seukkaa mun kaa! Arvaa vaan kuka reissaa väliä Helsinki-Hämeenlinna..

Mulla oli tänään eka duunipäivä uudessa paikassa. Oli ihan jees. Kuulemma kouluttavat mua ensimmäisen kuukauden eikä mun tarvi pahemmin tehdä mitään töitä.. Ja todella positiivista oli myös se, että siellä oli henkilökunnalle tosi hyvä punttis, uima-allas ja jumppia joka päivä pilateksesta lähtien. Vähänkö mä alan kuntoilee, ainaki kerran viikossa :)

Mites Ninnin ratsastukset meni?

Mä alan olla todella kypsä yhteen kaveriini, joka olettaa että mä kustannan sen ratsastusharrastuksen, ts. sillä ei ole edes autoa ja se jotenkin luulee että intopiukeena haen sen aina sinne tallille ja ajelen 30km suuntaansa.. Ja kun tuhlaan omia pennosiani tosi paljon tuohon koniin. Pääkaupunkiseudun talleilla tunnit maksaa jo päälle 30 euroa eli ehkä mä vaan alan laskuttaa siltä kertamaksun + bensan. Äh, miks mä oon vaan liian kiltti!
ElanorRaven

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ai että, mulla on hyvä olo. Kädet taas ihan muussia, mutta hyvällä tavalla! Onneksi en kuitenkaan ilmoittautunut huomisaamun jumppaan, olisi voinut olla pientä tuskaa ilmassa :D

Mulla on vapaapäivä huomenna, taivaallista! Äh, pitäisi varmaan siivota näppis, n-kirjaimen alle on ilmeisesti pudonnut jotain töhköä kun aterioin usein koneen ääressä :P
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Perinteisen tylsä maanantai, ei mitään erityistä mainittavaa tästä päivästä :?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustakikkeli kirjoitti: Onkohan se muillakin miehillä näin, vai vierailevatko muut parit tasapuolisesti toistensa kodeissa?
Täällä suosittiin vuoroin vieraissa-systeemiä kaukoseurusteluaikaan. Ja olihan yhtä helvettiä pakata itsensä joka toinen viikko Turun junaan viikonloppuvarusteiden kera ja järjestää kissoille aina hoitaja Helsinkiin poissaolon ajaksi. Yyh... Ruokahuolto oli mun vastuullani molemmissa paikoissa, johtuen lähinnä siitä että toisen osapuolen käsitys täydestä jääkaapista on purkki viiliä ja valo.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SikaMika

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Klo 00.30 tulee Eurosportilta poolbiljardia. Tarkemmin sanottuna International Poker Tourin (IPT) osakilpailu jossa jaossa ensimmäistä kertaa poolbiljardin historissa Isoja Rahoja. Mukana muutama suomalainenkin, mm. Mika Immonen. Kannattaa katsoa...

Joka lihakseen koskee. Erityisesti jalat ovat aivan pökkelöinä, vaikka teinkin mielestäni tauon jälkeiset ekat treenit todella pienillä painoilla. 4 treeniä viiteen päivään parin kuukauden täystauon ja puolen vuoden laiskottelun jälkeen oli aika tiukka pläjäys pikku kropalleni, onneksi joudun huomenna kärsimään alennustilastani vapaapäivän merkeissä. Eikös ne luvanneet hyvää säätä? Taidan karata rannalle kerrankin aikaisin, tulkaa moikkaamaan jos liikutte Hietsussa päin. Lupaan kertoa hauskoja kaskuja ja näyttää hyvältä/persettä! 8) :perse:

Öitä.
Elukka

Re: Mälsä maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti: No, eilen tuli taas yhteydenotto, jossa hän vain kysyi ettenkö sittenkin olisi valmis harkitsemaan ja joustamaan periaatteistani? Siis täh?
Sinä nyt vaan olet äärimmäinen alfauros ja pillumagneetti. Face the facts.
Vastaa Viestiin