Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huoh, kun väsyttää. Eilen olin kiltisti kotona, mutta juttelin mesessä kahteen saakka kiroten elämääni ja sitä yhtä ihmistä. Olisi varmaan mennyt myöhempäänkin, mutta tupakat pääsivät loppumaan, joten menin nukkumaan. Sinäänsä hyvä, sillä nyt tulee lähdettyä kämpiltä ulos ajoissa. Niin, tupakkaa ostamaan. Nikotinistin vieroitusoireet, perkl!!! Ja tämän lisäksi päässä soi: "Wasalandia, Wasalandia, Huvipuisto...."
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mistä muualta ku divarista saa hyviä ja halpoja kirjoja? Auttakee, tahdon lukea. Kirjatori??
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsakenraali™

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Elikkä lounaan jälkeen vesihiihtämään tohon Pyhäjärvelle tai Pyhäjärveen, koska vaikea sieltä vedestä on ylös päästä. Muutama vuosi sitten kokeilin ekaa kertaa ja pääsin tokalla kerralla ylös hiihtämään. Sen jälkeen tuli useita onnistumisia samalla kertaa. Mutta jostain syystä viime kesänä seuraavan kerran hiihtäessäni en päässyt ylös. Mulla oli ilmeisesti joku paha tekniikkavirhe. Nyt tuntuu, että vois passata ja katsoa vierestä poikien menoa, jotta paikatkin pysyis ehjinä, kun tuo futiskausikin jatkuu kohta.

Mutta illalla olis saunailtana meitin mökillä. Grillausta ja pihapelejä, ehkä vähän työasiaakin. Perheelliset nyt on ihan tulessa ja aikovat vetää isolla kauhalla, mutta itse vedän vain muutaman.

Näitä odotellessa...
RuNkkuTonttu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:Mistä muualta ku divarista saa hyviä ja halpoja kirjoja? Auttakee, tahdon lukea. Kirjatori??
Liken kirjakaupasta?
Patz

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nonni, kaikki laskut tältä ja ens kuultakin maksettu. Nyt on hyvä mieli ja voi rauhassa shopata miettimätä sen enempää. Kenkäkaupat, here I come!

Illalla laatuaikaa tyttökaverin kanssa, jospa se vaikka piristäisi mieltä ja saisi ajatukset pois typeristä existä...

Halutaan ostaa/lainata/vuokrata: söpö könsikäs pussailuun ja kädestä pitelyyn.
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Mistä muualta ku divarista saa hyviä ja halpoja kirjoja? Auttakee, tahdon lukea. Kirjatori??
Oisko kirjasto mitään?
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ja tämän lisäksi päässä soi: "Wasalandia, Wasalandia, Huvipuisto...."
Ja mulla soi Visulahden mainos.
Tytär kun laulaa sitä niin innokkaasti: "Pisulahti, Pisulahti, siinä on kesäloman tahti..." :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsakenraali™ kirjoitti:Elikkä lounaan jälkeen vesihiihtämään tohon Pyhäjärvelle tai Pyhäjärveen, koska vaikea sieltä vedestä on ylös päästä. Muutama vuosi sitten kokeilin ekaa kertaa ja pääsin tokalla kerralla ylös hiihtämään. Sen jälkeen tuli useita onnistumisia samalla kertaa. Mutta jostain syystä viime kesänä seuraavan kerran hiihtäessäni en päässyt ylös. Mulla oli ilmeisesti joku paha tekniikkavirhe. Nyt tuntuu, että vois passata ja katsoa vierestä poikien menoa, jotta paikatkin pysyis ehjinä, kun tuo futiskausikin jatkuu kohta.
Voi, ihanaa. Omat sukset (ja iskän perämoottori) hajotettu ajat sitte, ja saa enää haaveilla hiihdoista :(
Jalat tiukasti yhdessä vaan, ja vain suksen kärjet pinnalla ;) kyllä sieltä ylös pääsee. Tai mikä vielä helpompaa, suoraan laiturinpäästä, jos mahdollista!
silsakenraali™

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

irmelianneli kirjoitti: Tai mikä vielä helpompaa, suoraan laiturinpäästä, jos mahdollista!
Tuota ne sanoo, mutta näin kaupunkialueen vesistössä tuo on kyltein kiellettyä. Eikä tässä lähellä juuri sopivan matalia laitureita ole.
millivanilli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK

Uf, tämä työpäivä vaikuttaa lähinnä vitsiltä. Tein matkaa töihin 40 min.. töitä näyttäisi olevan ehkä 20min. *huokaus* Täytyy taas yrittää venyttää työpäivää.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lälly olo.
Positiivinen vieläpä lisäksi. Omituista.

Hmm. Kohta kun saan pyykit koneesta kipitän naapuriin kaverin mutsin luo kyläilemään ennen töitä. Ajattelin kysäistä sen hääpukua lainaan.
Vielä viisi työpäivää ja sitten alkaa loma, toinen tälle kesälle. Kolme viikkoa rakkaan kanssa, ihanaa! Seköhän tämän vaaleanpunaisen olon tuo?

Niin, ja huomenna pääsen noutamaan uuden auton, jipiii!!!! Tai siis ollakseni tarkka, haemme uuden auton äidilleni, ja sitten voin ostaa äipän entisen.

Mitäs täällä? En ole juuri ennättänyt kitistä kun on niin paljon kaikkea... Ja pian vielä lisää, vierotus on kai tehnyt hyvääkin. Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilly: hääpuku??????

Mitä mä oon missannu :shock:
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

LillyMunster kirjoitti:Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Jotain se kiukkusi eilen chatissa yhdestä häntä raivostuttavasta palstalaisesta ja sanoi saaneensa tarpeekseen Kitinästä ja chatista ja katosi.
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Jotain se kiukkusi eilen chatissa yhdestä häntä raivostuttavasta palstalaisesta ja sanoi saaneensa tarpeekseen Kitinästä ja chatista ja katosi.
Joo. Ja tänään se kuitenkin kävi chatissä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:Lilly: hääpuku??????

Mitä mä oon missannu :shock:
Tuskin mitään, sillä en minä täällä ole ollut kirjoittelemassa :D
Mutta joo, olen menossa elokuussa jonkin tuntemattoman sukulaisen häihin, ja tarvitsen sinne puvun, joten ajattelin lainata ystäväni äidin hääpukua, ihan juhla-asuksi.
Se on lähes musta ja todella ihana!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mistä muualta ku divarista saa hyviä ja halpoja kirjoja? Auttakee, tahdon lukea. Kirjatori??
Oisko kirjasto mitään?
No joo.. Kai se täytyy vihdoin ja viimein mennä hommaamaan uus kirjastokortti, kuoletinhan edellisen vasta joskus kolme vuotta sitten.
Onkohan Itiksen kirjasto auki? Tietääkö mammayksilö? :)
Sikäli, et enhän mä nykyään ees osaa käyttää koko kirjastoja ku siel on lainausautomaatit ja kaikki. Sitäpaitsi oon niin lahopää, etten kuiteskaan muista keskel kesälomaa palautella niitä kirjoja.

Ainiin ja Runkkis. Lähde seuraksi Vaasaan noin parin viikon päästä, ni lähtee mainosbiisit nopeasti pois päästä. 8) Niin no..voishan sitä tietysti Wasalandiassakin pistäytyä, mut jos nyt ei kuitenkaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsukka: pitäisi olla. Se eräs rouvahenkilö Puotilan räkälästähän on siellä töissä. Se kirjasto oli suljettuna vähän aikaa muistaakseni jonkun remontin takia, mutta siitä nyt on jo aikaa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Patz! Mä nään että sä oot täällä. 8)
Kerro taas et missä siellä Vaasassa voi bongata niitä mielenkiintoisia miesyksilöitä? Ja mitä muuta hauskaa siellä voi tai kannattaa tehdä? En tosin varmaankaan uskalla lähteä kauheesti keskustaa pidemmälle, etten eksy. Luulen nimittäin, etten oo koskaan ees käyny kyseisessä kaupungissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tadaa.. työpäivä on ohi. Sovittiin, että vasta perjantaina tulen tänne uudestaan, kun on ihan turha tulla töihin parin tunnin takia.

Pitäisiköhän mennä shoppailemaan, siiderille vai kotiin?
Patz

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Patz »

sipsi kirjoitti:Patz! Mä nään että sä oot täällä. 8)
Kerro taas et missä siellä Vaasassa voi bongata niitä mielenkiintoisia miesyksilöitä? Ja mitä muuta hauskaa siellä voi tai kannattaa tehdä?
No keskustassa on muutama yökerho jotka on könsikkäitä pullollaan. Ja sitten ihan toi torin seutu näin kesäisin tuntuu vetävän puoleensa terassiväkeä ja komeita jäätelönsyöjiä... ;)
Muusta en juurikaan osaa sanoa. Toki jos säät sallii, voi rannalle mennä bongaamaan. Ja rantaahan täällä riittää!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja martza »

JEEEEEEE.... 3 viikon loma loppui viikonloppuna ja ollaan tekevinään töitä tällä helteellä.
Loma meni ihan liian nopeasti, mutta onnekksi plakkariin jäi vielä vajaat 4 viikkoa. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nyt alko nää kärpiäiset kyrsiä. Teippasin niille houkuttelevia kärpäspapereita toimiston puolilleen. HAH! Siitäs saavat!
bedlam

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nukuttu kellon ympäri. Aurinko paistaa. Kahvi on hyvää. Naiset ovat omituisia. Tänään otan aurinkoa. Tänään kuuntelen rokkia.
Tiikeriankka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Tiikeriankka kirjoitti:Kahden yön unikeskiarvo alta 9h. Katsotaan minkälaista tuubaa tulee tänään suollettua, vai loppuuko ehkä puhti. Suorastaan jännittää nähdä.
Eli alkoi jo ennenkuin edes tajusin. Keskiarvo siis alta 4,5h. Ristus sentään. Tästä sen huomaa miten unenpuute vaikuttaa.
bedlam

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tiikeriankka kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Kahden yön unikeskiarvo alta 9h. Katsotaan minkälaista tuubaa tulee tänään suollettua, vai loppuuko ehkä puhti. Suorastaan jännittää nähdä.
Eli alkoi jo ennenkuin edes tajusin. Keskiarvo siis alta 4,5h. Ristus sentään. Tästä sen huomaa miten unenpuute vaikuttaa.
Eleskelin alkukesästä viikon suunnilleen 4 tunnin yöunilla ja tuon viikon olin ehdottomasti pirteimmilläni. Talvella tarviin 8 tuntia unta yössä, mutta kesällä se on minulle jo selvästi liikaa.
Vastaa Viestiin