Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
OperaDuudson

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Elukka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
Sukset ristissä aina tai sit olin sille liian kova luu
Se oli kyllä aivan joku muu kirjoittaja johon numba tuskastu.
Minäminäminäminäminäminäjeejeejee! :cheer:
et olu sinä enkä minä syypää,se lähti kun ei kestäny enää mustakikkeliä :!:
OperaDuudson

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Elukka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
Sukset ristissä aina tai sit olin sille liian kova luu
Se oli kyllä aivan joku muu kirjoittaja johon numba tuskastu.
Minäminäminäminäminäminäjeejeejee! :cheer:
et ollu sinä enkä minä syypää,se lähti kun ei kestäny enää mustakikkeliä :!:
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Onko miehillä siis jotain imetysfantasioita? :D
on :D
Ah, heitän kaivoon viimeisenkin haaveen ihmissuhteesta ja muutan Tiibetiin kasvattamaan jakkihärkiä.
Älä vielä, tässä tulee vielä parempi näkemys aiheesta:
Nelijalkaisilla eläimillä visuaalisena merkkinä naaraan paritteluhalukkuudesta ja elinvoimaisuudesta kertovat paljaat pakarat ja punehtuneet häpyhuulet.
Koska näiden sijoittelu on kuitenkin ihmistä ajatellen hieman epäotollinen (kuinka usein tuntemattoman naisen haaroväliä tulee tarkasteltua alhaalta päin?), niin ihmisnaaraksille on kehittynyt korvaavat pantavuusindikaattorit rinnan korkeudelle. Samasta syystä punatut huulet herättävät eroottisia impulsseja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elukka kirjoitti:
Älä vielä, tässä tulee vielä parempi näkemys aiheesta:
Nelijalkaisilla eläimillä visuaalisena merkkinä naaraan paritteluhalukkuudesta ja elinvoimaisuudesta kertovat paljaat pakarat ja punehtuneet häpyhuulet.
Koska näiden sijoittelu on kuitenkin ihmistä ajatellen hieman epäotollinen (kuinka usein tuntemattoman naisen haaroväliä tulee tarkasteltua alhaalta päin?), niin ihmisnaaraksille on kehittynyt korvaavat pantavuusindikaattorit rinnan korkeudelle. Samasta syystä punatut huulet herättävät eroottisia impulsseja.
Eli naisen perseen ja naaman sekoittaminen epähuomiossa toisiinsa ei itseasiassa olekaan verinen loukkaus vaan ihan ymmärrettävä pikku sekaannus..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

OperaDuudson kirjoitti:et olu sinä enkä minä syypää,se lähti kun ei kestäny enää mustakikkeliä :!:
Ahhahaa mä kuolen nauruun! (jos tuo on totta) Minusta on hauskaa provoilla iloisilla asioilla. Tosin pyysin silloin kateellisia ja pikkusieluisia vain siirtymään seuraavaan viestiin(i), en välttämättä seuraavalle foorumille. Mutta se ja sama.

Ps. Pitäisköhän mun pitkästä aikaa vierailla Lorttopuistossa? Ilmeisesti siellä tapahtuu ja keskustellaan kaikki jännät asiat? Viimeksi kun kävin incognito, useita kitinäläisiä siellä kyllä oli, mutta eivät kirjoittaneet yhtikäs mitään. Ilmeisesti menossa oli minuutin hiljaisuus numban tai jonkun muun palstalaisen silloisen poismenon johdosta, tai jotain.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
Siinä vaiheessa kun (eläimen tms.) siemennestettä tarjotaan yhtenä ruokajuomavaihtoehtona koululaitoksemme lukuisissa ruokaloissa, olen valmis antamaan sinulle yhden pisteen.
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:Ps. Pitäisköhän mun pitkästä aikaa vierailla Lorttopuistossa? Ilmeisesti siellä tapahtuu ja keskustellaan kaikki jännät asiat? Viimeksi kun kävin incognito, useita kitinäläisiä siellä kyllä oli, mutta eivät kirjoittaneet yhtikäs mitään. Ilmeisesti menossa oli minuutin hiljaisuus numban tai jonkun muun palstalaisen silloisen poismenon johdosta, tai jotain.
Jätkä vakoilee!!!111
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:Eli naisen perseen ja naaman sekoittaminen epähuomiossa toisiinsa ei itseasiassa olekaan verinen loukkaus vaan ihan ymmärrettävä pikku sekaannus..?
Voisi sattua kenelle tahansa. :mrgreen:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Jalat tiukasti yhdessä vaan, ja vain suksen kärjet pinnalla ;) kyllä sieltä ylös pääsee. Tai mikä vielä helpompaa, suoraan laiturinpäästä, jos mahdollista!
Herrantähen nainen, et oo koskaan sanonut että osaat vesihiihtää!
Leirihommat menee yllättävän sujuvasti, yksityistunteja on niin paljon kuin pitää viittii. Kun sais talven jatkettua samalla painolla ettei tarviis sitä toista työtä ottaa...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Leirihommat menee yllättävän sujuvasti, yksityistunteja on niin paljon kuin pitää viittii. Kun sais talven jatkettua samalla painolla ettei tarviis sitä toista työtä ottaa...
Hyvähyvä. Ja toivotaan parasta.

Edenissä oli niin kivaa, että melkein toivois että huomenna ois paska ilma niin vois mennä taas uudestaan. (Pitää keksiä koko ajan jtn tekemistä ettei eksy mieron tielle ennen Qstockia..;))
SikaMika

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Peruspäivä. Katselin rannalla perseitä, opiskelin yrittäen olla ajattelematta seksiä. Tulin kotiin, aloin vonkaamaan seksiä ja jatkoin opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava ei vastannut viestiin, joten hoidin homman itse yrittämättä olla ajattelematta seksiä. Jatkoin opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava vastaa viestiin ja jatkan vonkaamista sekä opiskelua yrittäen olla ajattelematta seksiä. Vongattava on töissä eikä antaudu muutenkaan, joten hoidin homman itse yrittämättä olla ajattelematta seksiä. Imuroin, pyyhin pölyt ja otin pyykit koneesta, söin iltapalan ja nyt olisin valmis pehkuihin (paitsi ettei väsytä ja tekisi mieli seksiä). Peruspäivä.

Oppimistehtävä: laske, kuinka monta kertaa ylläolevassa tekstissä mainittiin avainsana "peruspäivä".
RuNkkuTonttu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt tuntuu siltä, että olen sotkemassa asiani ja todella pahasti. Kävin pelaamassa minigolffia sen kiltin Oululais tytön kanssa. Hänen kanssaan olen ollut toistaiseksi kiltisti, mutta otinpa asian kuitenkin puheeksi. Ehkä vielä pääsee tapaamaan Oululais Mirriä.

No, samalla se naapuri, johon hatkahdin la-yönä viestitteli halusta käydä kahvilla/nukkua vieressä. No huomenna ehkä aamukahvit.

Lisäksi sovimme ennen minigolffia sen psykonartun kanssa, että etsimme jostain kolmannen pyörän. Delegoin hänet etsimään jostain sen kolmannen pyörän (nainen). Saa nähdä miten käy.

Milloinkohan tämä kaatuu kaikki mun niskaan?
RuNkkuTonttu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vaola kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Milloinkohan tämä kaatuu kaikki mun niskaan?
Viimeistään siinä vaiheessa jos/kun morkkis iskee? Kannattaisiko valita vaan jompikumpi keissi ja keskittyä siihen?

En halua olla moralisti-ilonpilaaja, mutta itsepä kysyit. :P
Yritän selvitä tästä jotenkin... ja kohta alkaa työt ja silloin mulla ei ole aikaa tälläiseen... sitten rauhoitun...
Edith

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Edith »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Yritän selvitä tästä jotenkin... ja kohta alkaa työt ja silloin mulla ei ole aikaa tälläiseen... sitten rauhoitun...
Mutta sä olet kirjoituksillasi tuonut paljon iloa monille.

Mä ainakin olen niin laiska, että luen mielummin toisten tuommoisia juttuja kuin hankin niitä itse.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Niba »

joo meni jo.
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Milloinkohan tämä kaatuu kaikki mun niskaan?
Siinä vaiheessa, kun huomaat ihastuksesi ja sen kolmannen pyörän olevan sama henkilö. :twisted:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

mustakikkeli kirjoitti:Totuuden tietää vain urpis, mutta itse epäilen...
Niin, ja sitäpaitsi lähdin töistä ennen mainittua viestiä, joten näin sen vasta nyt. Vaikka olisin, näin arvelen, hämmennyksissäni ja ujouksissani saattanut kyllä hyvinkin päätyä ihan tarkoituksellisestikin samaan radiohiljaisuuteen, joka nyt toteutui epäintentionaalisesti. Mene ja tiedä. Kyllä m-kikkeli siis varmasti on kuin onkin meedio.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hei, eilinen meni jo!
Uskokaa minua nyt, pliis.
Pyyhin Netikettiin..
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

urpiainen kirjoitti:...
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?

(ihan vain niban kiusaksi laitoin tämän eiliseen viikonpäiväkeskusteluun)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

mustakikkeli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:...
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?
(ihan vain niban kiusaksi laitoin tämän eiliseen viikonpäiväkeskusteluun)
Niin, terveisiä tosiaan Niballe! Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä. Parempi kaikille, uskoisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

urpiainen kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:...
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?
(ihan vain niban kiusaksi laitoin tämän eiliseen viikonpäiväkeskusteluun)
Niin, terveisiä tosiaan Niballe! Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä. Parempi kaikille, uskoisin.
Ärh!
Ei Kityläiset pure! Miittiin vaan!

Ja moi vaan Niba :yo:
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

urpiainen kirjoitti:Mutta enpä usko meneväni, olen ajatellut pysyttäytyä tässä valitsemassani linjassa, ja pitää e-jutustelut sivussa tuosta lihallisesta elämästä.
Saattaa olla hyvä päätös. Kuten useat ovat valittaneet, keskustelutyyli kokee kolauksen jos on tavannut muita keskustelijoita livenä. Valitettavaa mutta potta.

Ps. Ja Suppari sähän olit ihan oikeassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustakikkeli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:...
No, lähdetkö kaljalle sen kanssa?

(ihan vain niban kiusaksi laitoin tämän eiliseen viikonpäiväkeskusteluun)
Mitähän luulit voittavasi, total ignorant.
mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
Siinä vaiheessa kun (eläimen tms.) siemennestettä tarjotaan yhtenä ruokajuomavaihtoehtona koululaitoksemme lukuisissa ruokaloissa, olen valmis antamaan sinulle yhden pisteen.
Tähän korjaan nesteen sokeripitoisuuden olevan huomattavia määriä suurempi kuin ns. proteiinipitoisuus.
Pyyhin Netikettiin..
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Palan aivoistasi, eli piece of mind.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustakikkeli kirjoitti:Palan aivoistasi, eli piece of mind.
Et kyllä tule kylläiseksi noista paloista..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin