Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Miksi tissit on miesten mielestä niin kiehtovia? Mulla oli tänään pyöräillessä aika lailla avonainen toppi päällä, ja kyllä huomasi, että vastaantulevat ukkelit tiiraili pienen matkaa alemmas kasvoistani. Hassua.
isohaara

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja isohaara »

ElanorRaven kirjoitti:Mulla oli tänään pyöräillessä aika lailla avonainen toppi päällä, ja kyllä huomasi, että vastaantulevat ukkelit tiiraili pienen matkaa alemmas kasvoistani.
En tiedä mikä niissä kiinnostaa, mutta tuo oli kyllä mahottoman kiltisti tehty. Ikuisia lapsia varmaan, me.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Koska mulla ei ole mitään omaa elämää niin mua kiinnostaa hirveesti miten Mustakikkelin ja sen ihkun baaritytön kanssa kävi?

Kävin vähän shoppailee, pistin paremmaks ku Milli ja ostin 13 eurolla kolme paitaa. Tähän mennessä uus duunikin vaikuttaa tosi kivalta. Niin ja sieltä avokonttorista löytyy kaikki The Officen tyypitkin...
AarneAnkka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska vein Twingoni aamulla oiottavaksi, kävinkin ruokaostoksilla Lidlissä polkupyörällä. Ihan niiq ennen vanhaan ennen autoa, kun piti mitoittaa ostokset sen mukaan mitä reppuun ja pyörälaukkuun mahtuu. Ostin jääteetä, appelsiinimehua (kolmea eri sorttia, kokeillakseni), urheilujuomaa, ja jotta ei menisi pelkästään nesteiksi, myös neljät alushousut ja grillimakkaraa (alushousujen täytteeksi tietenkin).

Paitsi että säästin luontoa teille ja meille olemalla polttamatta bensaa, sain myös hyötyliikuntaa. Win-win, jepparijee. :D
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt on kuulkaa tällä mammalla persaus ja jalat ihan penteleen kipiänä. Eli juu, hevosen selässä oltiin, ja voi taivas ettei kroppa vaan muista kuinka siellä kuuluu toimia. Herra Hevonen oli onneksi vallan laiskalla päällä ja joutui oikeen tekemään töitä sen saamiseksi etiäpäin. Mukavata oli, we want more :D

Kohta hernesoppaa ja saunaan, ja miljuunavenytykset joka lihakselle, jotta pystyy huomenna edes vähän kävelemään.
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Ja nyt on kuulkaa tällä mammalla persaus ja jalat ihan penteleen kipiänä. Eli juu, hevosen selässä oltiin, ja voi taivas ettei kroppa vaan muista kuinka siellä kuuluu toimia.
Hitsi, kun itekin kaipaisin pitkästä aikaa heposen selkään, mutta osittain tuosta syystä on toistaiseksi jäänyt menemättä, tulee sellaiset lihakset pirun kipeiksi, joita ei ole tiennyt olevan olemassakaan!
ninnithequeen

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja nyt on kuulkaa tällä mammalla persaus ja jalat ihan penteleen kipiänä. Eli juu, hevosen selässä oltiin, ja voi taivas ettei kroppa vaan muista kuinka siellä kuuluu toimia.
Hitsi, kun itekin kaipaisin pitkästä aikaa heposen selkään, mutta osittain tuosta syystä on toistaiseksi jäänyt menemättä, tulee sellaiset lihakset pirun kipeiksi, joita ei ole tiennyt olevan olemassakaan!
Joo, mäkin luulin, että mun reisissä on vain selluliittiä.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:Miksi tissit on miesten mielestä niin kiehtovia?
No haloo! Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa? Oikea runsauden sarvi.
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Miksi tissit on miesten mielestä niin kiehtovia?
No haloo! Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa? Oikea runsauden sarvi.
Onko miehillä siis jotain imetysfantasioita? :D
OperaDuudson

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ElanorRaven kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Miksi tissit on miesten mielestä niin kiehtovia?
No haloo! Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa? Oikea runsauden sarvi.
Onko miehillä siis jotain imetysfantasioita? :D
on :D
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

OperaDuudson kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Onko miehillä siis jotain imetysfantasioita? :D
on :D
Ah, heitän kaivoon viimeisenkin haaveen ihmissuhteesta ja muutan Tiibetiin kasvattamaan jakkihärkiä.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Koska mulla ei ole mitään omaa elämää niin mua kiinnostaa hirveesti miten Mustakikkelin ja sen ihkun baaritytön kanssa kävi?
Kiitoksia mielenkiinnostanne! Mikään ei lämmitä vanhan sydäntä enempää kuin että hänen julkiseksi tekemiään seikkailujaan noteerataan, sillä miksi muuten niistä julkisia tekisinkään? :h: Kirjoittelin asiasta palasia ehkä liian moneen keskusteluun, joten kokonaiskuvan hahmottaminen voi muodostua vaikeaksi sivulliselle seuraajalle.

Kuten muualla taisin mainita, lauantaisen taianomaisen tapaamisen ja numeroidenvaihdon jälkeen olen lähettänyt hänelle kaksi leikittelevää viestiä, ensimmäisen sunnuntaina puoliltapäivin ja toisen maanantaina aamupäivällä (EDIT: itse asiassa kolme, ensimmäisen lähetin jo sunnuntaina aamuyöstä, varmistaakseni että hän pääsi yöbussilla turvallisesti kotiinsa kaukana Itä-Helsingissä, joka lapsuuteni muistojen mukaan on kovinkin rauhatonta seutua),. Näihin lemmenviesteihin saamani palautteen perusteella näyttää selvältä että tapaamme vielä uudelleen kunhan hän palaa pikkuiselta Ahvenanmaalle suuntautuneelta lomamatkaltaan, jonne lähti maanantaina.

Tosin, en ole varma ehdimmekö vielä tavata tällä viikolla johtuen minun loppuviikon ja vkl kiireistäni. Pahus sentään, olisinpa tavannut hänet jo kaksi viikkoa sitten, molemmat kun palaavat työkuvioihin ensi maanantaina. Toivottavasti orastava rakkautemme kestää arjen kolhut.

Eli: no news is good news. Elämme toistaiseksi pysähtyneisyyden aikaa, odottavan aika on pitkä. Odotan hermostuneena josko magia on edelleen tallella toisellakin tapaamisellamme. Ps. Mieleni tekisi myös mainita hänen työpaikkansa, koska se voisi kohottaa muutaman palstalaisen kulmakarvoja stratosfääriin asti.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 25.07.2006 20:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mustakikkeli, anna mennä.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ei vielä. Vastinpari puuttuu edelleen. Premature ejaculation.
Rouva Pupu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustakikkeli kirjoitti:Ei vielä. Vastinpari puuttuu edelleen. Premature ejaculation.
EiQ kerro se ammatti.
ElanorRaven

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh, mua väsyttää niin pirusti, että taidanpa painua nukkumaan.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:No haloo! Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa? Oikea runsauden sarvi.
Onko miehillä siis jotain imetysfantasioita? :D
Tiedä nyt niistä (eli on), mutta kuitenkin tämä tosiseikka tekee kyseisestä elimestä tai paremminkin rauhasesta taianomaisen halujen kohteen joka kaataa kokonaisia armeijoita ja lopettaa nälänhädän kehitysmaissa.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:EiQ kerro se ammatti.
En uskalla vielä. Pelkään että joku tai jotkut osaavat pienellä taustatutkimuksella sekä ynnäämällä ykkösiä yhteen saada selville antamistani tiedonjyväsistä, kuka tai ainakin minkä niminen henkilö on kyseessä. Vaikka eivät ehkä henkilökohtaisesti häntä tuntisikaan.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Niin ja sieltä avokonttorista löytyy kaikki The Officen tyypitkin...
Ai niin. Kuka sä niistä olet? Dawn Tinsley?
AarneAnkka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camillan viestistä tuli mieleeni, minua puolestaan kiinnostaa sitten kovasti tietää kuinka segman käy... olikos se nyt viikonloppuna.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:...
Se on poliisi! :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Mainitse yksikin muu ruumiinosa josta tulee ruokaa?
Jotkut naisethan nauttivat ravinnoksi proteiinipitoista miesmehua.
Kyllähän se (sisään jäänyt osuus) naisen ravinnoksi imeytyy joka tapauksessa, mikäli ei tule pestyksi pois.
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonttu kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Kuis nyt niin?
Sukset ristissä aina tai sit olin sille liian kova luu
Se oli kyllä aivan joku muu kirjoittaja johon numba tuskastu.
Minäminäminäminäminäminäjeejeejee! :cheer:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Elukka kirjoitti:On-pas!
Vaikka siellä olisikin ,emme tule siitä koskaan mitään tietämään, koska se ei kuulu tähän univertzumiin! Mitä Fysiikkaa sitten luetkaan.
No ainakin Martin Rees, joka sentään pitää hallussaan kahta anglofiilisen tiedemaailman pompööseintä asemaa, Cambridgen Trinity Collegen masteriutta ja Royal Societyn presidenttiyttä, kuten myös englantilaisten kosmologien korkeinta kunniaa, Astronomer Royalin virkaa, on useissa populaareissa kirjoituksissaan ja esitelmissään spekuloinut - tosin brittiläisen huvittuneesti - evoluutioteorian laajentamisella perustavimpaan kosmologiaan ja koskemaan universumien kamppailua luonnonvalinnan puristuksessa. Joten kyseessä ei liene ihan pelkkä supersankari-sukkahousufiktio. Tässä voisi olla ainesta Edithinkin Nobel-tutkimukseen.
No menipäs tämä nyt monimutkaiseksi. Ei mun päänsisäinen tyhjiöni riiitä näin monimutkaisiin juttuihin. Sillon kun mun ainut aivosoluni ei vielä ollut karannut Karibialle, olisin saattanut päästä puoleen väliin Ajatusta(tm).

Kaikesta päätellen Mulder ja Scully välittää viestejä mun näppiksen kautta ja totuus on tuolla ulkona.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin