Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Tissikuvia kehiin sitten. Muussa tapauksessa ostos on ollut turha!
No niitä varten tartteis olla enemmän pikseleitä!!
Rouva Pupu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

AarneAnkka kirjoitti:
Patz kirjoitti:Ostin kameran! Olen onnellinen!
Jippii, onneksi olkoon ja serpentiiniä ja vappuhuiskuja! :cheer: Julistapas sitä vielä tuollakin niin ikiliikkuja jatkaa ikiliikkumista.
Hyvä Aarne! :cheer:
Patz

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Patz kirjoitti:Ostin kameran! Olen onnellinen!
Jippii, onneksi olkoon ja serpentiiniä ja vappuhuiskuja! :cheer: Julistapas sitä vielä tuollakin niin ikiliikkuja jatkaa ikiliikkumista.
Hyvä Aarne! :cheer:
Hyvä me kaikki! :cheer:
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Jippii, onneksi olkoon ja serpentiiniä ja vappuhuiskuja! :cheer: Julistapas sitä vielä tuollakin niin ikiliikkuja jatkaa ikiliikkumista.
Hyvä Aarne! :cheer:
Hyvä me kaikki! :cheer:
EHANAA! :cheer: :axe: :cheer:
Elukka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:
Patz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Hyvä Aarne! :cheer:
Hyvä me kaikki! :cheer:
EHANAA! :cheer: :axe: :cheer:
ihQuuuuuuuu! :cheer: :h: :cheer: *pusnus* :cheer: :h: :cheer:
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lopettakaa! Toi on ällöttävää!
:D
Elukka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Lopettakaa! Toi on ällöttävää!
:D
:h:
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tissikuvia kehiin sitten. Muussa tapauksessa ostos on ollut turha!
No niitä varten tartteis olla enemmän pikseleitä!!
Pitää vain kuvata vähän kauempaa. Mä voin tulla kuvaamaan. :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Takaisin kotona!

Reissuväsymystä olen tässä päivän purkanut, seuraavaksi suih suih suihkuilemaan ja sitten pitääkin lähtee jo kamusta vastaan juna-asemalle, kuulemma on syytä menemän alkokaupan kautta eli tästä se nyt sitten taas alkaa.. ;)

Rockrock!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
mustakikkeli

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:Oliskohan se Brother Firetribe tai joku vastaava missä se Emppu ainakin soittaa, voisikohan se olla tuo hakemasti bändi?
En osaa varmaksi sanoa. Imutin tuolta sivustolta "Midnite Queenin", ja se oli ainakin ihan skeidapaska kappale, eikä ilmeisesti ainakaan se minkä kuulin. Vähän samantapaista soitantaa taisi kylläkin olla, eli ehkä. En tiedä olisko "One Single Breath" sitten se mitä kuulin, ei saanut tuolta kuunneltavakseen.

Ja huom kuulin vähän niitä näitä kun olin vielä puoliksi unessa. Saattoi ihan hyvin olla kitaristikin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulla on nyt semmonen olo että voisin kaivautua johonkin kuoppaan ja tulla esiin vaikka ens vuoden puolella... Enkä ymmärrä mistä tää paha tuuli johtuu, ei vielä pitäs olla ees menkat tulossa!
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Camilla kirjoitti:Mulla on nyt semmonen olo että voisin kaivautua johonkin kuoppaan ja tulla esiin vaikka ens vuoden puolella...
Hei minä myös!

Mutta tarpeeksi kauas sitten toisistamme.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Menin lopettamaan rotan.
Hautasin sen ja tuuppasin vähän päivänkakkaroita päälle.
Ihme kun ei tunnu sen pahemmalta.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Razormaid kirjoitti:Menin lopettamaan rotan.
Hautasin sen ja tuuppasin vähän päivänkakkaroita päälle.
Ihme kun ei tunnu sen pahemmalta.
Ei se vielä välttämättä tunnukaan, mutta sitten ajan kanssa tulee haikeita muistoja. Riippuu toki siitä kuin rakas se rotta oli.
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työpäivä on taas vähän venynyt. Kohta voisin lähteä polkemaan kotio. Jos vielä yhden jutun teen.. ja sitten yhden .. ja yhden...
aimohaiku

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

:(
Edith

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minä juon nyt siideriä. Kun harvoin ryyyppään yksin, niin ajattelin, että nyt voisin sitten ryypätä kunnolla. :beer: :miitti:

(Odotin puhelinsoittoa. En saanut. Kävin katsomassa elokuvan. Maunu Kurkvaaran Kujanjuoksun. Se oli hyvä. Kertomus siitä, miten laki ei todellakaan ole kaikille sama. Jotain, jonkalaista suosittelisin kaikille kaltaisilleni kermaperseille silloin tällöin. Mutta tulin surulliseksi. En saanut vielään puhelinsoittoa. Ostin kaljaa.)
aimohaiku

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Kun harvoin ryyyppään yksin, niin ajattelin, että nyt voisin sitten ryypätä kunnolla. :beer: :miitti:
Jos en olisi väsynyt, jos huomenna olisi vapaapäivä, minä menisin tänään baariin. Nyt janottaa. Elämä. Taas.
mustakikkeli

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jaa, taisi kurkkukipu iskeä jo aiemmin päivällä. Kaipa sitä pitää potea jotta on ensi viikolla freesinä töissä.
Edith

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?

Lisää: Nyt kun mulla on nää tikitkin, niin voisin niinkuin ilman sen suurempia selityksiä ja luvan kanssakin harrastaa huonoa estynyttä seksiä, kun pitää niitä varoa. Eläköön, Britannia!
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Edith kirjoitti:No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?

Lisää: Nyt kun mulla on nää tikitkin, niin voisin niinkuin ilman sen suurempia selityksiä ja luvan kanssakin harrastaa huonoa estynyttä seksiä, kun pitää niitä varoa. Eläköön, Britannia!
Lady moon?
Edith

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Edith »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Lady moon?
Eiks se oo aika... :laatta: kuitenkin..? Et mä en siis niinku muualta sais, kiitsit vaan..

Sekin siis vielä vituttaa, että siellä Orionin aulassa näin kolmen vuoden takaisen mun mielestä kivan deitti.nettityypin, joka useampien viikkojen ja monien tapaamisten jälkeen sitten vaan joko jätti tarkoituksella vastaamatta viesteihin tai sitten sairastui trooppiseen puhelinsokeuteen. Ja mä tein kaikkeni sen hyväksi nyt, ettei se joutuisi edes näkemään mua nyt, vaikka tietysti mun olis pitänyt mennä iloisesti tervehtimään ja katsomaan, kuinka poika kiemurtelisi kiusaantuneena.
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äääh...

Töissä vierähti 14 tuntia. Tämä on siis virallinen tarina; koska sain työskennellä viimeiset tunnit yksinäni, katselin työn lomassa telkusta bilgardia ja potkupalloa, hakkasin säkkiä ja laitoin pari tuntia omiani päivän pituuteen. Tein kyllä kaikesta oheistoiminnasta huolimatta hommia aika hyvällä sykkeellä, ja sainkin projektin, jonka piti kestää huomiselle asti, hoidettua loppuun.

Aamulla taas kuudeksi samaan paikkaan. Syljettää noin aikaiset (klo 05.00) herätykset, mutta toisaalta työpäiväkin loppuu aikaisemmin ja tuntuu lyhyemmältä kuin normaalisti. Iltaisin ei sitten taas tohdi lähteä rientoihin, kun ei ehdi muutenkaan nukkumaan muutamaa tuntia enempää yössä. Äsken yksi duunikaveri soitti ja pyyteli kaljalle, kylläpä olisi maistunut mutta kun ei pysty. Sitten heti perään soittaa yksi entinen duunikaveri, jota en ole nähnyt pariin vuoteen ja pyytää myöskin kaljalle. Samat selitykset hänelle, nyt harmitti vielä enemmän, hää on vitun hyvä tyyppi. Joku toinen kerta sitten, saatana...

Miksi Eurosportilta tulee jotain helvetin yleisurheilua? Mun tv-oppaassani seisoo, että puoli tuntia sitten olisi pitänyt alkaa lähetys poolbiljardikarkeloista Las Vegasista. Miksei sen yhden paimiolaistyypin nainen soita jo, ja sano olevansa mun nainen? Miksi mikään ei toimi tässä maailmassa? Kertokaa!!

Taidan ottaa pari olutta janooni...
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Edith kirjoitti:nainen, baari, flaksi, harrastaa seksiä, Eläköön!
Lady moon?
Vai pitäisikö sittenkin piipahtaa Lady Moonissa...? :twisted: :wink:
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Edith kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Lady moon?
Eiks se oo aika... :laatta: kuitenkin..? Et mä en siis niinku muualta sais, kiitsit vaan..

.
Mutku mä ajattelin, että mäkin oon joskus saanut sieltä?

Loose? Hyvää musaa ja kaiken näköistä hyypiötä, jotka tuskin tuijottavat, jos sitä pelkäät. Ei kyllä mikään isku paikka... Vaikka kerran yksi juoponut Angelica Joen näköinen nainen kävinkin vonkaamaan... En antanut sillä mulla oli naisseuraa ja jalka paketissa...
Vastaa Viestiin