Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

On se!
Toivottavasti kiva sellainen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kyhäsin just iltapalaksi Ranskalaisia ja Broikkupyöryköitä. Ötiä tjtn!
MadameDeMeloni

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Juurikin saavuin töistä kotiin. Pyöräilin! Wow, mikä suoritus. Kämppä näyttää vielä ihan hirveeltä, muuton jäljet on huomattavissa. Ei nuguta.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jos sitä painuisi pehkuihin kerrankin ajoissa ja huomenna aikaisin ylös...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katselen nuorten kisoja eläintarhasta, keihäänheittoa ja moukarin pyöritystä.
Oppia ikä kaikki, melkein näyttää että korkeushypyn voittaja oli harjoittelemassa samaan aikaan kuin kitinän atleetit!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Käskekää mut nukkumaan tästä koneelta pööpöilemästä... Sillä on aikainen herätys ja työpäivä tiedossa.

Edittiä... joo, on selkeästi nukkuaika. Sekaisin kuin seinäkello.

Kauniit unoset kaikille.
Nii, ja ihanaa keskiviikkoa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äh. Nukkumaanhan tässä piti käydä, mutta jäinkin tänne jumittamaan. :doh:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin paska leffa kuin Levottomat onkin niin siinä ollut jotakuinkin näin mennyt lause pitää paikkansa: "Pitää mennä kauas että näkisi lähelle"

No menin toistamiseen elämässäni kauemmas kuin kukaan teistä paskiaisista on luultavasti mennyt, eikä nyt lasketa aikaa eikä paikkaa, ja pelkkää mustaa näkyi. Eli siis sieluni on tyhjä.


Mikäs uutinen se on?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Miksi menin lupautumaan kuudeksi töihin tänään?

Vittu!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eka TPK

Ei olisi enää kuin 2 herätystä, sitten voi jättää aivot narikkaan vähäksi aikaa.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulla on jotenkin ihan hirvittävän haikea ja yksinäinen olo. Nukuin ihan kehnosti kun pyörittelin vaan kaikkia asioita päässäni ja mietin, missä menen, ja sain sitten mieleni aivan levottomaksi.

Nyt pitäisi kuitenkin jaksaa jotain töihinlähtöä suunnitella. Kas, kun ei oikein kiinnostaisi.
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Kauhea uupumus. Tänään pitäisi kuitenkin käydä periaatteen mukaan salilla. Jaksaiskohan. Eikö jaksaisko. Gnnnhhh.... :swirl: Mitään muuta erikoista tässä päivässä ei taida sitten ollakaan ohjelmassa. *katsoo kalenteria* Juu, ei oo. Nätti ilma.
ElanorRaven kirjoitti:Ah, heitän kaivoon viimeisenkin haaveen ihmissuhteesta ja muutan Tiibetiin kasvattamaan jakkihärkiä.
ElanorRaven kirjoitti:Mulla on jotenkin ihan hirvittävän haikea ja yksinäinen olo. Nukuin ihan kehnosti kun pyörittelin vaan kaikkia asioita päässäni ja mietin, missä menen, ja sain sitten mieleni aivan levottomaksi.
Ei siellä Tiibetissä sitten olekaan niin kivaa? Jakkihärät pitää älämölöä? Noooh, kyllä se siitä. :paijaa:
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Taas liian aikaisin hereillä. No, kahvia koneeseen ja pyykkikone pyörimään. Ja siivotakin pitäisi jaksaa, taas ja jälleen kerran.
Ihme ettei lihakset ole enempää jumissa eilisen hevostelun jäljiltä, älysin ainakin aloittaa kevyesti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh. Olihan vallan mahtava idea nukkua noin kaksi ja puoli tuntia viime yönä. Mitä ihmettä mä oon oikein ajatellu? Luojan kiitos parin päivän päästä alkaa se kesäloma..tai siis hermoloma..muutenhan tässä saa vatsahaavan. Plus et maksa saattaa poksahtaa ihan minä hetkenä hyvänsä.
Ja eiköhän juuri tänään pidä olla duunissa joku helkutin osavuosikatsaus. No, täytynee vaan toivoa ettei tuu paljoo jengiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja slam »

Hoh-hoijakkaa taas on yö veisattuna ja taakse jääneenä.

suihkuun voisi mennä ja hieman pesulle.
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK

Mulla kävi hyvä tsägä, vaikka kävikin kömpelösti. Huono juttu oli se, että pyörästä tais tippua ketjut, tai sitten se hajos vain. Hyvä puoli asiasta oli se, että se tapahtui 100m työpaikasta, joten saatoin potkia loppumatkan tänne :P

Meinasin äsken myös vahingossa räjäyttää mun työkoneen kajarit. Pikkuveljen jäljiltä sain laittaa kaikki piuhat paikoilleen. Onnistuin saamaan aivan kaamean äänen laitettuani yhden piuhan ihan väärään paikkaan.

Sähellys jatkukoon...

EDIT: niin joo.. mä näin kans unta kitinäläisestä.. SM vieraili mun unessa
Bliss

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pihahommia = sadevesikourut tars "asentaa". Siis pitäis kaivaa tota kivikovaa savea sen verran, että saan nuo betonimöhkäleet edes VÄHÄN sinnepäin.
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Selätin väärän unirytmini ja heräilin nyt jo ilman herätyskelloa.
Maanantaina taisin mennä koisimaan kuiteskin vasta 9.30 aamulla, joten ei paha suoritus. Ny suihku ja aamiainen.
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Selätin väärän unirytmini ja heräilin nyt jo ilman herätyskelloa.
Maanantaina taisin mennä koisimaan kuiteskin vasta 9.30 aamulla, joten ei paha suoritus. Ny suihku ja aamiainen.
swirl

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pyrin harjoittamaan postitiivista ajattelua, elikkä keskiviikkohan on jo melkein viikonloppu! Yay! Eilen rempattiin vanhaa kämppää, siitä tulee tosi hieno. Ja ei me ollakaan niin mämmikouria kun kuvittelin.
Patz

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kauhea väsymys vaikka on vasta keskiviikko. Mitenhän mulle käy perjantaina? Tänään menen Giganttiin pällistelemään kameraa ja ämppäriä, jos vaikka jotain tarttuisi mukaan.

Ja epävirallisena kutsuna esitettäköön, että pätsin pihalla grillataan lauantaina 26.8 klo 15 alkaen, eli tervetuloa.
Sudenhenki

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tänään aion pelata koko päivän Nintendoa. Tämä päivä on pyhitetty vetelehtimiselle.
Pikku-Akka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mukavaa kattoa, ku porukkaa palailee pikku hiljaa kesälomilta työpöytien ääreen.. Heh, mä oon harjotellu tätä herkkua jo reilun viikon!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:No menin toistamiseen elämässäni kauemmas kuin kukaan teistä paskiaisista on luultavasti mennyt, eikä nyt lasketa aikaa eikä paikkaa, ja pelkkää mustaa näkyi. Eli siis sieluni on tyhjä.
Oletko sä taas vuotanut verta tajuttomuuten asti?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Yritän saada silmiäni auki, mutta ei oikein onnistu. Nousin jo tunti sitten aikomuksena lähteä lenkille, mutta kiskoessani sukkia jalkaan, torkahdin sängylle. Nyt mietin korvaisiko lenkin vain polttamalla pari savuketta? Pulssi nousee siinäkin.

Nyt hieman kaduttaa, että lupauduin sen naapurin kanssa kahville. Pakko kai mennä ja kelpotella tilanteesta jotenkin. Ehkä vanha tuttu laulu: "Pelkään sitoutumista, vaikea ihmissuhde takana jne." Vittu, muutaman kuukauden aikana on tullut ihmissuhde sekoilua ihan tarpeeksi: Olen ihastunut, olen pettynyt, olen huorannut, minuun on ehkä ihastuttu... ÄH! Jos sitä tämän viikon vielä sekoilisi, sitten tekisi töitä burn outtiin asti. Vittu!
Vastaa Viestiin