Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Oli kyllä hieno kello. *kade*
mustakikkeli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Sain jo näillä toimenpiteillä enemmän aikaan kuin mitä sain töissä. Tyhjä tehtävälista, eikä kehitysympäristö toiminut muutenkaan juuri niissä minun hommissani, vasta ihan päivän lopussa alettiin rakentaa uutta versiota joka taas toimii.

Turhauttavia tämmöiset tyhjäntoimituspäivät.
Kun mainitset näistä tyhjäntoimituspäivistä varsin usein, tulee joskus kuva ettei kyseisessä firmassa ehkä tarvita työpanostasi, minkä en kuitenkaan usko olevan asianlaita. Mitä esim. seuraavassa projektissanne (se joka alkaa aakkosten ekalla kirjaimella) jäisi tekemättä, jos sinä päättäisit olla tekemättä mitään, eikä tilallesi palkattaisi ketään? Jäisivätkö grafiikat kokonaan pois, vai valmistuisiko projekti jotenkin sinusta huolimatta?

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn. Minun panokseni omalla työpaikallani on totta puhuen välillä tuntunut hieman kyseenalaiselta, siinä osasyy toimipaikanvaihdokseenikin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 27.07.2006 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MadameDeMeloni kirjoitti:Oli kyllä hieno kello. *kade*
Samoin.

Jostain syystä mä olen hurahtanut keräilemään antiikkisia tai ainakin sen näköisiä kelloja. Olohuoneessa pelkästään on niitä neljä :roll:
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

ninnithequeen kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Oli kyllä hieno kello. *kade*
Samoin.

Jostain syystä mä olen hurahtanut keräilemään antiikkisia tai ainakin sen näköisiä kelloja. Olohuoneessa pelkästään on niitä neljä :roll:
Samma här. Mulla on enemmän vekkareita. Mutta kuitenkin.
MGandhi

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Nyt alkaa riittää tältä päivältä. Johan tässä on paskaa taas jauhettukin. Mutta huomenna päivä uusi ja eiköhän me kaikki vihata huomenna toisiamme ihan yhtä paljon kuin tänäänkin. Se lohduttaa.

Unetonta yötä ja niille, jotka saavat unen päästä kiinni, pahoja unia! Pusnus!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:Nyt alkaa riittää tältä päivältä. Johan tässä on paskaa taas jauhettukin. Mutta huomenna päivä uusi ja eiköhän me kaikki vihata huomenna toisiamme ihan yhtä paljon kuin tänäänkin. Se lohduttaa.

Unetonta yötä ja niille, jotka saavat unen päästä kiinni, pahoja unia! Pusnus!
Elä nyt tuolla tavalla. Rauhallisia unia sinulle!
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hitto mä oon paras paska. Ryyppäsin TAAS itselleni kahden-kolmen päivän krapulan, ja löysin sisäisen sankarini lenkkipolulla krapulassa. Mut joo, mulla on edelleen krapula, toista päivää - sankarikin kuoli, tapoin sen.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti:IHQUA! Se Nainen soitti mulle just palanneensa kotiin! Mun pitikin kyllä tekstata sille tänään, mutta se ehti ensin, joten ei se mua ollut unohtanut. Ravintolatreffit sovittu alustavasti maanantaille, tosin nyt jäin miettimään miksei samantien su-illalle? No sama se kai, pääasia että näemme. Ikävä vaan ettemme jo tällä viikolla. Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua.
Uijui ihkua!

Olen edelleen hermoromahduksen partaalla. Ja kaikenlisäks toi kesäheila on ehkä kuollut tai sille on tapahtunut jotain muuta outoa koska se ei enää lähetä kun max. yhden viestin per päivä. Niin ja sitten unohdin sen synttärit.. tai siis muistin ne väärin mikä oli vähän noloa.

Onneks uudesta duunista on löytynyt yks tosikiva työkaveri.
silsakenraali™

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Camilla kirjoitti:Olen edelleen hermoromahduksen partaalla.
Just ton alun "kilpailuvaiheen" vuoksi en ole vähään aikaan ollut kiinnostunut naisista seurustelukumppaneina. Pikkasen ärsyttävää odotella jotain hiton tekstareita. Kyl mä sen tunnustan, et en siedä epävarmuutta ja näissä asioissa mulla on pikkasen kiire tutustua, jotta tiedän otanko vai jätänkö.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

silsakenraali™ kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Olen edelleen hermoromahduksen partaalla.
Just ton alun "kilpailuvaiheen" vuoksi en ole vähään aikaan ollut kiinnostunut naisista seurustelukumppaneina. Pikkasen ärsyttävää odotella jotain hiton tekstareita. Kyl mä sen tunnustan, et en siedä epävarmuutta ja näissä asioissa mulla on pikkasen kiire tutustua, jotta tiedän otanko vai jätänkö.
Minkä ihmeen kilpailuvaiheen..? Tekis kyllä mieli listiä se, joka noi typerät tekstiviestit keksi. Haluisin niin olla mies ja osata ottaa rennosti! Ei kai miehet jää mitään viestejä hysteerisinä kyttäämään..?
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mullapa onkin huomenna vapaapäivä, sen kunniaksi nyt: saunaolut :cheer:
bedlam

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Camilla kirjoitti:Haluisin niin olla mies ja osata ottaa rennosti! Ei kai miehet jää mitään viestejä hysteerisinä kyttäämään..?
Joskus jää. Odottaa ja odottaa. Sitten kun viestiä alkaakin tippua kaksi kertaa päivässä, iskee ahdistus ja oma känny menee vuotostaan kiinni. Näinhän se menee.
bedlam

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minä taas päätin, että kurkkuni ei ole enää aamulla kipeä. Jos on, niin töihin en mene kuin pyörähtämään. Ketuttaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joooo, soppailtua sit tuli kyllä mutsin kans. Sängynpeitettä ynnä muuta sellaista. Ja syötyä, huhhui.. sekä kaupungilla että synttärikutsuilla. Olen turposikapalloyäk, ja vedän silti karkkia tässä.. :roll: ja tupakkia tekee mieli!! Vissiin ihan pakko mennä kohta tonkimaan oisko tuhkiksessa pitkiä natsoja. Kaveri on taas mestoilla, kavereittensa kans.. Mun päätökset ne vaan pitää, ja pitää. Kuivatan tukkaa, ja menen sitten nukkumaan.
Sinkkumatti

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti: Kannattaa lähteä poimimaan, jos sopivaa maastoa löytyy ympäristöstä.
Miksi? Niitä saa kaupasta ilman hirvikärpäsiä, hikeä ja puutunutta selkää.
SikaMika

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Olen edelleen hermoromahduksen partaalla.
Just ton alun "kilpailuvaiheen" vuoksi en ole vähään aikaan ollut kiinnostunut naisista seurustelukumppaneina. Pikkasen ärsyttävää odotella jotain hiton tekstareita. Kyl mä sen tunnustan, et en siedä epävarmuutta ja näissä asioissa mulla on pikkasen kiire tutustua, jotta tiedän otanko vai jätänkö.
Minkä ihmeen kilpailuvaiheen..? Tekis kyllä mieli listiä se, joka noi typerät tekstiviestit keksi. Haluisin niin olla mies ja osata ottaa rennosti! Ei kai miehet jää mitään viestejä hysteerisinä kyttäämään..?
Jää ne, jos ne sattuu ihastumaan. Miltään panosysteemien viestejä nyt ei tietenkään odotella luurin äärellä minuutteja laskeskellen, nehän vaan saa olla tyytyväisiä jos viitsin vastata! :) :twisted:
Itse odottelin koko alkuviikon viestiä eräältä ihmiseltä. Ei kuulunut, joten laitoin tänään itse koodia menemään. Vastaus oli odotetun ikävä: sen täytyy katsella saisiko kuolleen seurustelusuhteensa vielä potkittua henkiin. Toivotin hauskoja potkijaisia, kerroin skeptisen näkemykseni yrityksen onnistumisesta, toivotin hyvät jatkot ja heitin hyvästit. Sitäkin tilanne harmitti, mutta woman's gotta do what woman's gotta do. Ymmärrän häntä kyllä ihan hyvin, luulen että tilanteesta kävelee lopulta ulos kolme häviäjää...

Paska fiilis. Huomenna lähden juomaan viinaa, otin muutaman pullon olutta jo tänään katselellessani biljardia telkusta. Taas tänään kaksi pyyntöä kavereiden suunnalta lähteä kaatamaan olutta kippolaan. En lähtenyt, koska aamulla on aikainen herätys - 4 tunnin päästä, ollakseni tarkka... :(

Nyt jo nukkumaan, satana...
silsakenraali™

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Camilla kirjoitti:Minkä ihmeen kilpailuvaiheen..? Tekis kyllä mieli listiä se, joka noi typerät tekstiviestit keksi. Haluisin niin olla mies ja osata ottaa rennosti! Ei kai miehet jää mitään viestejä hysteerisinä kyttäämään..?
Rennosti? Jos asia on itselle merkityksellinen, niin ei mulla ainakaan mitään nappia ole mitä silloin painaa koleeksi muuttumiseksi. Kilpailuvaihe on just sitä, jolloin pitäisi tehdä lähtemätön vaikutus, ei olla liian innokas vaikka sellainen olisikin. Tämä kaikki on just sitä "luonnotonta" vaihetta, kun ei vielä tunneta toista ja toisen tunteita. Etenkin nettijutuissa, jossa ei ole pohjalla mitään luonnollista tutustumista tämä vaihe on kovin konkreettinen.
Vastaa Viestiin