Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Miten "yhdestä" oluesta voikin mennä niin sekaisin?!? Vittu! Toivon mukaan en joudu vähään aikaan hoidettavaksi Aurooran Sairaalaan. Minun annettasiin varmaan kitua siellä.

Huokaus! Jos yrittäisi syödä sen Alepasta ostetn aamiais hodarin ja mennä torkkumaan.. Tai sitten vaan litkiä omenan Bonaquaa. Hyvää krapulassa. Suosittelen.

Vittu! Taas! Kelle minä voisin tunnustaa syntini!
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa, sinä kaunis ja rakas muruseni, voisitko ystävällisesti tulla Flirttipuistoon?

(ei oo komentamista, eihän?)
Angita

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Turbohaltija kirjoitti: "In the frozen land of Nador, they were forced to eat Robin`s minstrels... and there was much rejoicing"? :D
Juuri näin! Suhun voi luottaa :D
Chap

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Angita kirjoitti:I'm back!!!
wb

Palasit takaisin juuri sopivasti osallistuaksesi tissikuvakilpailuun.
Angita

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Chap kirjoitti:
Angita kirjoitti:I'm back!!!
wb

Palasit takaisin juuri sopivasti osallistuaksesi tissikuvakilpailuun.
Missä se on? I'm in!!!!1111!!!!!!
Chap

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Angita kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Angita kirjoitti:I'm back!!!
wb

Palasit takaisin juuri sopivasti osallistuaksesi tissikuvakilpailuun.
Missä se on? I'm in!!!!1111!!!!!!
http://kitina.net/viewtopic.php?t=3614
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahansh, juoppoherätys puol kuus, seiskan jälkeen takas nuks, ja ylös taas ysin jälkeen. Hiemanko hei väskää hei. Nukahdin uudestaan sohvallekin. Äippä lähteny ajelemaan tännepäin mummulasta. Täytynee vähän siistiä kotia tässä.. Ihanainen haiseva läjä nukkuu makkarissa, mut ei se mittää, ei meirän äeree välitä. Tänään voi olla luvassa rajuhkoa (sisustusasioitten) shoppailua ja ravintolassa ateriointia ym ym. Onneks ei oo rapula! Oonko ihan pihalla, vai alkaako tuolla tuntua ilmasto vähän ehkä syksyhköltä..? :(
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

...henkisesti ihan kakara...

Tämän todella älyllisen pohdinnon lisäksi olen tänään porannut useita reikiä rosteriin paskalla koneella, ja nyt mun käsivarret on hyytelöä.

Ja kaiken tämän huvin teille tarjoaa,

:h: :lla Patz

Edit:sontaa
Viimeksi muokannut Patz, 27.07.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Oonko ihan pihalla, vai alkaako tuolla tuntua ilmasto vähän ehkä syksyhköltä..? :(
No ei todellakaan, ainakaan täällä. Kauhia hellepäivä taas tulossa, minen jaksais. Syksy sais tulla kyl jo....
sanctus

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Grunge palaa muotiin!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Vittu! Taas! Kelle minä voisin tunnustaa syntini!
Tunnusta meille, me suorastaan odotamme uusia käänteitä lutkailevalla lomallasi. Kaiken tarjoamasi viihteen vastapainoksi voin kyllä lohduttaakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:En oikein osaa nukkua myöhään.
Ollaan niin samikset, vaikka pimennänkin huoneiston niin hyvin kuin pystyn ettei aamuaurinko herätä. Lomillakin olen noussut ylös yleensä viimeistään kahdeksalta, vaikka olen saattanu mennä vasta joskus yhdeltä nukkumaan. Biologinen kelloni herättää minut joka tapauksessa melkein aina n. 5h yöunien jälkeen, riippumatta nukkumaanmenoajasta ja nautitun alkoholin määrästä. Joskus harvoin erityisen raskas urheilu myöhään edellisenä iltana on taannut pidemmät unet (esim. kerran kun tein sen Malminkartanon mäen 10x nousun joskus klo 22-23 aikoihin).
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Töihin mars! Viettäkää hyvä päivä, minä ainakin aion tehdä niin. :h:
Dumari

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Töihin mars! Viettäkää hyvä päivä, minä ainakin aion tehdä niin. :h:
Yritetään. Olen positiivinen, olen ahkera... en-mene-terassille-en!
mustakikkeli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

sipsi kirjoitti:Siis daah! Ootteko te ihan amatöörejä? Viikollahan sitä seuraa vasta löytääkin.
Sori, mutta en halua yrittää selviytyä työpaikalle ties mistä päin maailmaa arkiaamuna, ilman vaihtovaatteita, mahdollista suihkussakäyntiä ja omaa hammasharjaa. Olen arkipihtari. Mua ei kannata yrittää iskeä viikolla ellei halua turpaansa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sanctus kirjoitti:Grunge palaa muotiin!
Miten niin palaa?! :shock:

nimim. elää yhä grunge-kautta.


HAHAA! Tajusinpas justiinsa että mulla olis vapaa ilta tänään. Vapaa siis sinä mielessä, että huomenna on töitä vasta klo 22. Viikonloppu kun tulee töissä huiskittua, ja lauantai-iltana mies lähtee veljensä (meikäläisen järjestämänä!) kanssa syömään ja juomaan, ja juttelee miesten juttuja, niin olen lauantai-iltanikin yksin kotona kiltisti. Mitäköhän sitä keksis? (tai tarviiko sitä keksiä mitään...)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:Sori, mutta en halua yrittää selviytyä työpaikalle ties mistä päin maailmaa arkiaamuna, ilman vaihtovaatteita, mahdollista suihkussakäyntiä ja omaa hammasharjaa. Olen arkipihtari.
Mä en nyt ymmärrä mitä vikaa tuossa on. Työ on vaan työ ja tietenkin jokaisella on hammasharja ja -tahna työpaikalla. Tylsäähän työpaikalla on, jos siellä ei ole ihmisillä mitään paheksuttavaa ja juoruttavaa.

Nimim. "Korokepohjat, vesirajahame ja meikit poskilla"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mitäköhän sitä keksis? (tai tarviiko sitä keksiä mitään...)
Tuu meille siivoomaan niin saat leikkiä mun mirrillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mitäköhän sitä keksis? (tai tarviiko sitä keksiä mitään...)
Tuu meille siivoomaan niin saat leikkiä mun mirrillä.
Hmm. Ei mikään huono idea!! Tosin mirriä saa lähempääkin ;) Mä voisin tulla ensi viikolla piipahtamaan muutenkin joku ilta?
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

sanctus kirjoitti:Grunge palaa muotiin!
Oh, my favourite :h:
sanctus

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Yleisellä tasolla, E, yleisellä tasolla. Grunge on muuten ihan ok, mutta sen sunburst -maalatun Les Paulin kanniskelu ympäriinsä on helvetin raskasta.

Saaks sulta tilattua muuten ison biitin "tupakkaa"?
Elppis kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Grunge palaa muotiin!
Miten niin palaa?! :shock:
nimim. elää yhä grunge-kautta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti: Puhu vaan omasta puolestas. Jos mä ähellän itseni osapuilleen kasiksi töihin, herätys on 6.30.

Kuis muuten huominen ruoska & punaviinikeikka? Yritänkö tehdä varausta..?
Tehokkuuskysymys. Mä vietän heräämisen jälkeen keskimäärin 5 - 10 minuuttia kotona.

Kokeile vaan saada nimeä varauskirjaan. Mä olen kyllä väsymykseni johdosta aivan kuutamolla, joten pitäydyn omalla huonolla seuranaistasollani joka tapauksessa.
Don't Panic!
mustakikkeli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Angita kirjoitti:Tiedoksi koteihin: I'm back!!!

And there was much rejoicing
Kyllä mä ainakin tervetuletan. Ja jopa vanhalla nimellä ja avattarella toisin kuin useimmat meistä, impressive. Etköhän sä kohta kuule vielä jotain vinoilua joltain suunnalta jostain ikivanhoista jutuista, mutta aikansa kutakin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sanctus kirjoitti: Saaks sulta tilattua muuten ison biitin "tupakkaa"?
MUUTEN! Eilen just juttelin susta isälle. Hän on lähdössä lauantaina 1,5 viikoksi Nepaliin työmatkalle, ja pyysin katsomaan sattuisko siellä olemaan ko. tavaraa. Eli jos löytyy, niin tuo ainakin paria eri makua (mitä ei viimeksi ollut).
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
sanctus kirjoitti: Saaks sulta tilattua muuten ison biitin "tupakkaa"?
MUUTEN! Eilen just juttelin susta isälle. Hän on lähdössä lauantaina 1,5 viikoksi Nepaliin työmatkalle, ja pyysin katsomaan sattuisko siellä olemaan ko. tavaraa. Eli jos löytyy, niin tuo ainakin paria eri makua (mitä ei viimeksi ollut).
Te ette tajua miten laittomalta tuo kuulostaa :twisted:
Vastaa Viestiin