Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Torsjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Aamulla kuulin horroksessa...
Oliskohan se Brother Firetribe tai joku vastaava missä se Emppu ainakin soittaa, voisikohan se olla tuo hakemasti bändi?
Joo oli se sitten se One Single Breath kyseiseltä poppoolta, kun nyt vihdoinkin sen kuulin.

Selväjärkisenä kuunneltuna aika peruskauralta tuo kuulosti, mutta silti sopivan letkeältä perinteiseltä kahdeskytlukulaiselta rokkikappaleelta, vähän niinkuin jonkun Lita Fordin tai Elizabeth Dailyn kappaleet. Tuskin muodostuu varsinaiseksi kestosuosikikseni, mutta joo. Tuolla voisi ehkä jopa voittaa Euroviisutkin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 27.07.2006 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mitähän sitä tältä päivältä uskaltaa toivoa/odottaa. Hyvää torstaagenia mussut.
Rouva Pupu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Se on sitten säNky, kirja ja miehen kainalo --->
aimohaiku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Onpa taas elämä. Ensin oli kivaa, sitten riitelyä ensin kasvotusten, lopulta tekstiviestein. Mut on taidettu hylätä, eikä mua nukuta. Jotenkin tää oli kuitenkin odotettavissa, on riidelty niin tyhjänpäiväisistä asioista viime aikoina ja tän suhteen perusseikatkin olivat alkujaankin hiukan pielessä, joten parempi kai ennemmin kuin myöhemmin. Sinne meni se vuosi, ennen niin mukavista muistoistakin nousee pintaan vain ikäviä fiiliksiä. Oppirahat ne on kai maksettava ihmissuhteissakin.

Mikä ei tapa, se vahvistaa. En tiedä kumpaa.

If life is worth living, it's got to be done
One might be forgiven for thinking it's a life on the run
Many roads will cross through many lives
But somehow you survive
Mulli75

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK

Taas täällä kerpele. Kohta saa lyhentää univelkaa.
ElanorRaven

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

[quote="aimohaiku"][/quote]
"Niin, minä selviydyn vielä ja saan / palkkioni lunastaa"
ElanorRaven

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Johan oli yö. Nukuin taas vaihteeksi huonosti ja levottomasti ja näin aivan hämäriä unia. Välillä sitä oikein odottaa aamua, että saa nousta ylös ja lähteä menemään!

Nyt on sitten torstai, meillä ainakin viikon kiireisin päivä. Voi, miksiköhän ei yhtään huvittaisi lähteä töihin?
aimohaiku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ElanorRaven kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
"Niin, minä selviydyn vielä ja saan / palkkioni lunastaa"
Olen yksin ja yksin kai nyt jään
Lieneekö minulle paikkaa
Mihin kallistaa pään
Koetin tavoittaa onnea suurempaa
En enää haikaile kultaa vaan tyydyn hopeaan
aimohaiku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ElanorRaven kirjoitti:Johan oli yö. Nukuin taas vaihteeksi huonosti ja levottomasti ja näin aivan hämäriä unia. Välillä sitä oikein odottaa aamua, että saa nousta ylös ja lähteä menemään!
Mäkin yritän tästä suoriutua töihin. Reipasta päivää sulle ja muille kitisijöille.

Ja kiitos E. :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka tpk
kyl se on nyt varmennut, ma haluun takas lomalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

ElanorRaven kirjoitti:Johan oli yö. Nukuin taas vaihteeksi huonosti ja levottomasti ja näin aivan hämäriä unia.
:komp:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Joku TPK.
Jos tänään vaikka yrittäis jopa pysyä töissä hereillä, eilen oli aika vaikeeta. EI ihmistä oo luotu tälläseen päivärytmiin. Tosin..enää yks herätys ennen LOMAA!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

cardic kirjoitti:eka tpk
Kukakohan täällä oli EKA :kele:
aimohaiku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ties kuinka mones TPK.

Taidan pitää huomenna vapaata. Täälllä on niin hiljaista ja olen ehdottomasti loman tarpeessa. Sitten onkin enää viikko kolmen viikon vapauteen. Syksyksi ei jää lomia, mutta voihan sitä tarvittaessa pitää palkatonta, jos liikaa puristaa.
millivanilli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ei mikään tpk!! Wuuhuu! Tänään voin hyvällä omalla tunnolla pitää vapaata, eilen kun oli 12h:n työrupeama.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

millivanilli kirjoitti:Ei mikään tpk!! Wuuhuu! Tänään voin hyvällä omalla tunnolla pitää vapaata, eilen kun oli 12h:n työrupeama.
Miksi, oi miksi olet silti tähän aikaan hereillä? Mulle tämä neljäs perättäinen aikainen herätys (ylös 07:20 ja vähän ennen klo 08 työpaikalla) tuottaa aivan infernaalista tuskaa, silmänaluset ovat jo tummemmat kuin syysyö ja aivotoiminta on ameeban tasolla :swirl:
Don't Panic!
millivanilli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nexie kirjoitti:Miksi, oi miksi olet silti tähän aikaan hereillä? Mulle tämä neljäs perättäinen aikainen herätys (ylös 07:20 ja vähän ennen klo 08 työpaikalla) tuottaa aivan infernaalista tuskaa, silmänaluset ovat jo tummemmat kuin syysyö ja aivotoiminta on ameeban tasolla :swirl:
En oikein osaa nukkua myöhään. Tosin olisin saattanut nukkuakin vähän pidempään, ellei avokki olisi jälleen kerran lähtenyt töihin pienillä metelillä :P Taas kauhea kiukku, kun ei ole puhtaita sukkia (sen piti eilen itse pyykätä, mutta taisi unohtua).
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

millivanilli kirjoitti: En oikein osaa nukkua myöhään. Tosin olisin saattanut nukkuakin vähän pidempään, ellei avokki olisi jälleen kerran lähtenyt töihin pienillä metelillä :P Taas kauhea kiukku, kun ei ole puhtaita sukkia (sen piti eilen itse pyykätä, mutta taisi unohtua).
Voisiks niinko lainata tuota aamuvalmiutta mulle? Mä olen elinkaareni aikana oppinut itsestäni sen, että edes säntillinen totuttelu/pakottaminen ei käännä sisäistä kelloani; pelkään saavani itseni tällä pakkorytmillä tavallistakin sekavammaksi :(
Don't Panic!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Mulli75 kirjoitti: Kukakohan täällä oli EKA :kele:
olen sokea 8)
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
silsakenraali™

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Paperihommia kahdenksan tuntia, ja illalla TamU:n peliin. Pää TAAS jäässä tiistain saunaillasta, joten ei-niin-mitään uutta.
millivanilli

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nexie kirjoitti:Voisiks niinko lainata tuota aamuvalmiutta mulle? Mä olen elinkaareni aikana oppinut itsestäni sen, että edes säntillinen totuttelu/pakottaminen ei käännä sisäistä kelloani; pelkään saavani itseni tällä pakkorytmillä tavallistakin sekavammaksi :(
No voih. Mä olen kans huomannut, että joillekin aamuherätykset eivät luonnistu sitten mitenkään. Ehkä sinun pitäisi vain aikaistaan nukkumaanmenoa. Itse harvemmin valvon klo 11 myöhempään.

Mä voisin pistää täällä siivoten. On touhuiluintoa.
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Eilen rento ilta videopelin parissa (jee mulla on elaemae!) ja tänään rento päivä duunissa. Varmaan tulen kitistelemään ajankulukseni ahkerasti, ellei pomo sitten keksi jotain ylläreitä ilokseni. Paitsi että tämänhetkinen kehitysympäristökin sisältää bugin joka estää minua tekemästä työtäni kunnolla, joten minulla on hyvä tekosyy kityillä.
Edith kirjoitti:No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?
Tälleen ihan yleisellä tasolla, jos niiq menee baariin, silleen tarkoituksena niiq junou, saada, niin onnistuuko semmoinen tosiaan myös keskellä viikkoa, vai pitääkö odottaa perjantaita?
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 27.07.2006 8:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

millivanilli kirjoitti: No voih. Mä olen kans huomannut, että joillekin aamuherätykset eivät luonnistu sitten mitenkään. Ehkä sinun pitäisi vain aikaistaan nukkumaanmenoa. Itse harvemmin valvon klo 11 myöhempään.
Trööt. Aamutorkun taudinkuvaan liittyy se, ettei myöskään aikainen nukahtaminen onnistu. Mä olen ai-van koh-mees-sa muutaman tunnin ajan töiden jälkeen ja jos sinnittelen hereillä, väsymys katoaa viimeistään kymmeneltä. Silloin kun pitäisi mennä nukkumaan, olenkin jo ihan pirtsakka. Jos taas otan päikkärit (mikä luonnistuu erittäin helposti), yöunien häiriintyminen on vielä varmempi seuraus...
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenia.

Olo alkaa olla jo parempi, vaikka 100% kunnossa en vatsataudista ole. Illalla pitäisi kuitenkin (jos kaikki on vielä voimassa) mennä rauhallisesti kuntoilemaan ja uimaan. Pitää tosiaan muistaa ottaa rauhallisesti, eikä revitellä.

Päivän Pick-me-up: Immonen voitti Ronnie O'Sullivanin Vegasissa!

Päivän Bring-me-down: Fizz lanseeraa elokuussa uuden maun: Cappucino-siideri :x
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

AarneAnkka kirjoitti:
Edith kirjoitti:No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?
Tälleen ihan yleisellä tasolla, jos niiq menee baariin, silleen tarkoituksena niiq junou, saada, niin onnistuuko semmoinen tosiaan myös keskellä viikkoa, vai pitääkö odottaa perjantaita?
Siis daah! Ootteko te ihan amatöörejä? Viikollahan sitä seuraa vasta löytääkin.
No vakavasti, en nyt sit tiedä minkälainen "fakta" tää on, mut omat kokemukset osoittaa että näin se juuri menee. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin