Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
sanctus kirjoitti: Saaks sulta tilattua muuten ison biitin "tupakkaa"?
MUUTEN! Eilen just juttelin susta isälle. Hän on lähdössä lauantaina 1,5 viikoksi Nepaliin työmatkalle, ja pyysin katsomaan sattuisko siellä olemaan ko. tavaraa. Eli jos löytyy, niin tuo ainakin paria eri makua (mitä ei viimeksi ollut).
Te ette tajua miten laittomalta tuo kuulostaa :twisted:
Varmasti tajutaan, se tässä hauskaa onkin :)

Ihan varmuuden vuoksi vakuutan, ettei mistään huumausaineista ole kysymys.
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Elppis kirjoitti:Eli jos löytyy, niin tuo ainakin paria eri makua (mitä ei viimeksi ollut).
Ai kuinka mukavaa! Keskustele isäsi kanssa sitten hinnoista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sitten eilisen tapahtunutta. Näin naisella karvaiset sääret ekaa kertaa sitten toisen maailmansodan. Eivät olleet omani. Nainen näytti saksalaiselta rastahippilesbolta. Järkytyin hieman.

En saanut alkuyöstä nukuttua, kun rakas eksäni ei saanut unta. Hän lähti kotiinsa ja minä mietin, että en koskaan aio asua kenenkään kanssa tai ainakaan nukkua samassa sängyssä, koska se on välillä niin hankalaa. Aamulla olin kyllä valmis tarkistamaan kantani, etenkin kun näin meidän työpaikan nuoren gasellisilmäisen mustan siivoojapojan. Ehkä miesten ja naisten välisissä suhteissa on sittenkin siemen sitä jotakin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Onneks ei oo rapula! Oonko ihan pihalla, vai alkaako tuolla tuntua ilmasto vähän ehkä syksyhköltä..? :(
Hahaa, siellä on pysytty kovana valitsemallanne tiellä ;)

Kyllä sä olet oikeassa, on ollut vähän viileämpää. Syksyn liittäminen siihen on virheellinen johtopäätös, on vain hieman viileämpää ennen kesälomani alkua, sitten palaamme takaisin normaaliin. Toivottavasti lämpö suosii nyt stocki viikonloppuna.

Mitä mä laitan sinne päälle? miten mä laitan tukan? IIIK!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä on "porkkanacappucino" ?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti:Mitä on "porkkanacappucino" ?
Porkkanakeittoa, jossa on maitovaahtoa silleen elegantisti pinnalla :)

Mistä tulikin mieleen, että kohta voisi olla aika siirtyä syömään eineseväitä...
Don't Panic!
safi

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jahans se on sitten tavallaan vimppa todellinen lomapäivä käynnistynyt. Suunnitelmissa jotain niinkin säväyttävää, kuin siivoaminen. Kolmen viikkoon en ole koskenutkaan imuriin ja rättiin, mutta nyt on pakko kun kunkkarivieraita alkaa tunkea huusholliin ovista ja ikkunoista ilmeisesti jo tänä iltana. Ensin kuitenkin yrittämään, jos löytäisi metsästä pienenkin määrän mustikoita piirakkaan. Epäilen kyllä, että tänä vuonna niitä ei meinaa löytyä mistään..*lähtee yrittämään*
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

safi kirjoitti:Epäilen kyllä, että tänä vuonna niitä ei meinaa löytyä mistään..
Mä löysin pari rasiallista kotimaisia pensasmustikoita edulliseen 5 euron hintaan tosta Prisman parkkipaikan marjakojusta. Eikä tarvinnut vetää edes kumppareita jalkaan!

Aihetta liipaten kyllä risoo kun ei tänä vuonna taida tulla mustikoiden lisäks myöskään sieniä. Enkä oo päässyt kertaakaan kalaan. V*ttu.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mein landelta löyty jo ihan kivasti mustikoita, suurin osa oli tosin vielä raakileita. Pari rasiaa kuitenkin saatiin pakkaseen ja suut sinisiksi.

EDIT: niin. Mun piti tehä mustikkapiirakkaa tänään kans, mut eiköhän ukko unohtannu murutaikinan kaupasta. Ite en ala väsää, toi kaupan on niin pal parempi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mä voisin tulla ensi viikolla piipahtamaan muutenkin joku ilta?
Passaa oikein hyvin, olen lomalla ens viikolla. Äiti tosin lojuu nurkissa alkuviikosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Marjastuskeskusteluun osallistun sen verran, että kevään ja kesän mittaan seurailemani lähiövadelmat ovat täysin kuivahtaneet. Ei vattuja siis tänä vuonna puolen hehtaarin metsästäni.

Ai niin, Angitalle tervetulotoivotukset täältäkin!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: EDIT: niin. Mun piti tehä mustikkapiirakkaa tänään kans, mut eiköhän ukko unohtannu murutaikinan kaupasta. Ite en ala väsää, toi kaupan on niin pal parempi.
Pssssst.. Eihän sulla ole matkaa kuin 300m ?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: EDIT: niin. Mun piti tehä mustikkapiirakkaa tänään kans, mut eiköhän ukko unohtannu murutaikinan kaupasta. Ite en ala väsää, toi kaupan on niin pal parempi.
Pssssst.. Eihän sulla ole matkaa kuin 300m ?
Niinpä. Kai sitä köpöttelee samalla sinne asti kun muksun kanssa pittää mennä hiekkikselle kuitennii :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Ai niin, Angitalle tervetulotoivotukset täältäkin!
Ja täältä myös!
Kikkelis kokkelis.
RuNkkuTonttu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huoh! Sain hieman krapulahoitoa. Mutta päänsärkyhän siitä vaan tuli. Ei pitäisi harrastaa liikuntaa krapulassa.
aimohaiku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mikä ihme siinä on ettei osata olla?

Ensin käsketään häipymään, sitten aletaan ikävöimään?

:o
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aimohaiku kirjoitti:Mikä ihme siinä on ettei osata olla?
Ensin käsketään häipymään, sitten aletaan ikävöimään?
:o
Skitsofreninen tapaus siis.

Juokse poika juokse, while you still can!!!!!11
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

aimohaiku kirjoitti:Mikä ihme siinä on ettei osata olla?

Ensin käsketään häipymään, sitten aletaan ikävöimään?

:o
Edellisestä keskustelusta on kenties kiukku hieman laimentunut ja sen sijaan mieleen on ehtinyt hiipiä pelko Yksinäisyydestä(tm)..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsakenraali™

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Mikä ihme siinä on ettei osata olla?

Ensin käsketään häipymään, sitten aletaan ikävöimään?

:o
Edellisestä keskustelusta on kenties kiukku hieman laimentunut ja sen sijaan mieleen on ehtinyt hiipiä pelko Yksinäisyydestä(tm)..?
Niin, se perus rekyyli, joka tulee kaikesta huolimatta. Toisilla se jää hiljaisena mieleen, toiset eivät malta olla ilmaisemasta ikävöintiään ääneen.
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ostin Postista ns. Helposti-kirjekuoria. 20 kpl C5-kuoria maksaa 16,50€ joka tekee 0,825€/kuori, joka on vallan edullista ottaen huomioon että kuoressa on postimaksu maksettu kotimaahan. Mutta miten v*tussa 20 kpl C4-kokoisia kuoria voi maksaa 33,65€ eli 1,6825€ kpl? Eli se saaskutin kirjekuori maksaa postimaksu vähennettynä EURON KPL???

Jatksossa jaksan kyllä nuoleskella merkit C4-kuoriin kiinni... Ihan törkeetä rahastusta sanon minä!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

aivan perseesta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yhtäkkiä alkoi koko toimisto huutamaan, kun työkaveri oli kärtsännyt leivän parin huoneen päässä mikrossa. Sai siitä ainakin ns. vapaan kävelyreissun ulos. Ensin kävin vahtimestarille ilmoittamassa että leipä kärtsäs, missään ei pala. Äsken ko. herra kertoi saman uutisen parille paloautolle ja päällikölle. Hups...!

Vähän excitementtia tähänkin päivään!!
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt niska/hartia hierontaa ja heti! Kauhea jumi ja päänsärky eikä kotona yhtään lääkettä. Pakko lähteä ulos. Auts! Mistä minua rangaistaan?
ninnithequeen

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Mistä minua rangaistaan?
Lomalutkailusta!!11
RuNkkuTonttu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Mistä minua rangaistaan?
Lomalutkailusta!!11
Lupaan lopettaa sen heti maanantaina!

No, eikö sen kivun pitäisi jo lakata, kun lupasin.
Vastaa Viestiin