Torsjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Muahhahhaa...reipas päivä ollut tänän. Aamulla kävin pacessa ja sitten tein hyvää makaronilaatikkoa ja nyt olen töissä..oikein tehokas olo!!!

Vituttaa vaan armottomasti tuo remonttimiesten metelöinti..ei jumalauta, eikö tuollaisesta metelistä työpaikalla pitäisi saada jotain vittumaisen työskentelyn lisää?
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Nälkimys hurjimus! Töistä kaupan kautta kotiin ja tähän sohvalle kököttämään, pian suihkuun ja ruuaksi vois tehdä katkarapusalaatin. Jos oikein innostuu, järjestelen asuntoa. Huomenna ois happoradio paikallisessa menohelvetissä, lähteä vois kunhan sais jostain seuraa. *vinkvink* Tajusin myös että mgandhi on kuumin! Wow.
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MadameDeMeloni kirjoitti:Tajusin myös että mgandhi on kuumin! Wow.
Kuules Meloni, pidäs vaan näppis erossa sillä se on eVarattu mulle. Trust me, sä et halua lähteä häviämään tätä skabaa.

*käärii hihat valmiiksi*

Ja peeäs:mulla on satavarmasti komeemmat melonit ku sulla!!11
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Patz kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Tajusin myös että mgandhi on kuumin! Wow.
Kuules Meloni, pidäs vaan näppis erossa sillä se on eVarattu mulle. Trust me, sä et halua lähteä häviämään tätä skabaa.

*käärii hihat valmiiksi*

Ja peeäs:mulla on satavarmasti komeemmat melonit ku sulla!!11
:D Pidä hyvänäs vaan. Mä en halua ees skabailla.

Otetaan melonimittelöt! :D
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MadameDeMeloni kirjoitti:Otetaan melonimittelöt! :D
Veikkaanpa että niihin mittelöihin on tarjolla monta halukasta kuvaajaa ;)

t:MeloniMelissa
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Patz kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Otetaan melonimittelöt! :D
Veikkaanpa että niihin mittelöihin on tarjolla monta halukasta kuvaajaa ;)

t:MeloniMelissa

Siinähän vois vaikka tienata!
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MadameDeMeloni kirjoitti:Siinähän vois vaikka tienata!
Lisätään soppaan lateksia, öljyä ja mutaa niin ansio on taattu!
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Patz kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Siinähän vois vaikka tienata!
Lisätään soppaan lateksia, öljyä ja mutaa niin ansio on taattu!
Sorry, lateksi ei vaan sovi mun, kröhöm, muodokkaalle vartalolle.

Nimim. Makkara kuoressa
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MadameDeMeloni kirjoitti:Sorry, lateksi ei vaan sovi mun, kröhöm, muodokkaalle vartalolle.

Nimim. Makkara kuoressa
Ajattelinkin sitä vaan alustaksi. Vartalot jääkööt verhoamatta.
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Patz kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Sorry, lateksi ei vaan sovi mun, kröhöm, muodokkaalle vartalolle.

Nimim. Makkara kuoressa
Ajattelinkin sitä vaan alustaksi. Vartalot jääkööt verhoamatta.
Kaatuilla mätkähdellään toistemme päälle öljytyllä lateksilla. Mikäs sen parempaa. Kunhan ei hampaat katkee.
safi

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Mustikoita löytyikin yllättävän paljon ja nyt on kaksi piirakkaa uunissa ja osa laitettu pakkaseen. Vähän pieniä ja kuivahkoja ovat, mutta makua kuitenkin yllättävän paljon. Kannattaa lähteä poimimaan, jos sopivaa maastoa löytyy ympäristöstä.
MGandhi

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Patz kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Sorry, lateksi ei vaan sovi mun, kröhöm, muodokkaalle vartalolle.

Nimim. Makkara kuoressa
Ajattelinkin sitä vaan alustaksi. Vartalot jääkööt verhoamatta.
Kaatuilla mätkähdellään toistemme päälle öljytyllä lateksilla. Mikäs sen parempaa. Kunhan ei hampaat katkee.
Meitsi tulee tuomariksi ja lääkintämieheksi (ja palomieheksi, koska niistähän tytöt aina tykkää!)
MadameDeMeloni

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

MGandhi kirjoitti: Meitsi tulee tuomariksi ja lääkintämieheksi (ja palomieheksi, koska niistähän tytöt aina tykkää!)
Ole mitä tahansa, tytöt tykkää silti. Jopa taistelee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

safi kirjoitti:Mustikoita löytyikin yllättävän paljon ja nyt on kaksi piirakkaa uunissa ja osa laitettu pakkaseen. Vähän pieniä ja kuivahkoja ovat, mutta makua kuitenkin yllättävän paljon. Kannattaa lähteä poimimaan, jos sopivaa maastoa löytyy ympäristöstä.
Wau! Ai niitä on kuitenkin? Luovuin masentuneena mustikka-ajatuksesta kun mökin laajat metsät ovat osoittautuneet tyhjäksi, ja sitä ei ole aikaisemmin elinaikanani tapahtunut. En ole katsastanut Turun alueen metsiköitä vielä mutta tuostapa tekemistä lauantaipäivälle. Kiitos vinkistä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Patz

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti: Meitsi tulee tuomariksi ja lääkintämieheksi (ja palomieheksi, koska niistähän tytöt aina tykkää!)
Kylän suurin kypärä ja letku letkeä?

Sä voisit kyllä tulla palkinnoks, se olis niinQ parempi juttu.
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu, töistä palattiin ruokaostosten kera, pistettiin pyykit koneeseen ja korjattiin se pesuvampula (kuten voitte hämmästellen ja viihtyen lukea toisesta ketjusta). Sain jo näillä toimenpiteillä enemmän aikaan kuin mitä sain töissä. Tyhjä tehtävälista, eikä kehitysympäristö toiminut muutenkaan juuri niissä minun hommissani, vasta ihan päivän lopussa alettiin rakentaa uutta versiota joka taas toimii.

Turhauttavia tämmöiset tyhjäntoimituspäivät. Olokaan ei kyllä ole ollut sieltä pirteimmästä päästä. Säätä pärkee. Vali vali.

Tosi nätti ja aurinkoinen päivä, muuten, mutta vähän viileemmän puoleinen. Mitäs tässä, se hikinen helle rupeskin jo vähän risomaan.

Taidankin mennä terassille ottamaan vähän aurinkoa jotta saan ton "pitkät hanskat" -efektin pois yläkropastani ja aloittaa uuden kirjan lukemisen siinä samalla.
OperaDuudson

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

mäpä sain kivan mailin ... vapaan pääsyn summer heat klubille vanhalle huomisiltana kunhan maililla varmistan osallistumisesi huomiseen 16 mennessä,mistäs mä nyt huomisillaks avecin repäsen vaikka ei se ollut pakollisella listalla,mistä lähin raflat kosii uusia asiakkaita ilmaisella sisäänpääsyllä klubille :shock: :shock: :shock:

suraa anyone :wink:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Juu ei. Nyt taidan paeta shamppanjakuohuihin ystävättäreni täyttäessä vuosia. Olkaahan kiltisti, lapsukaiset.
SikaMika

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämänpäiväinen viikonpäivämietteeni:

Mulla menee hermot. Käyn ostamassa tupakkaa.
ElanorRaven

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hopoti hoi, tuurstai kohta lopuillaan. Kävin tänään vähän shoppailemassa, ostin ihanat uudet lakanat, työhuoneeseen verhot ja maailman kauneimman seinäkellon eteisen seinälle! Sellainen rautatieasemakello, joka törröttää ulos seinästä. Nyt mussutan mysliä ja mietin, minne mahdan olla matkalla. Siis symbolisesti. Ja hymyilen, kun viimeinenkin huone alkaa muistuttaa kotia :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti: Nyt mussutan mysliä ja mietin, minne mahdan olla matkalla. Siis symbolisesti.
Sä oot ihana! :wink:
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt on altistuttu Uringon kosmiselle säteilylle tunti 10 minuuttia. Kuten myös Fritjof Capran sepustuksille prebioottisesta molekyylievoluutiosta, pohjustuksena hänen käsitykselleen koko maailman toiminnasta kompleksisten matemaattisten järkestelmien verkostona.

Whoah, man. Parempaa kuin LSD, mutta tylsempää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Olen minäkin huolellinen... :doh:

Toinen tytöistä kylpee. Olin kuulevinani jotain outoja ääniä, joten menin katsomaan että kaikki on ok.
"Kulta, onko kaikki ok?"
"ON kaikki ok!"
"Okei, muista sit ettet käytä mun tököttejä..."
"Onks TÄÄ sun tököttejä?"
Suihkuverhon takaa ojentautuu pieni käsi, joka roikottaa pinkkiä jelly-"helminauhaa" kädessään. Häkellyn.
"O-on kulta, mutta leiki vaan..." Jonka jälkeen hän kietoo nauhan takaisin kaulaansa ja jatkaa peilailua pienestä peilistä.
:lol:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ElanorRaven kirjoitti:Hopoti hoi, tuurstai kohta lopuillaan.
Ei kai? Eihän? Mä vasta nyt meinaan tässä piristyä touhuilemaan sen kaiken mitä aioin tänään saada aikaiseksi. Touhupäivä on vielä pahasti vaiheessaan, tähän meneessä olen vasta saanut käytyä kaupassa, tehtyä ruokaa ja pestyä 4 koneellista pyykkiä. Vielä ajattelin ehkä vaihtaa järjestystä olohuoneessa, viedä ylimääräisiä rojuja kellariin kuljeksimasta ja ehkä, jos oikein reippaaksi herkeän, pesen vielä olkkarin ikkunankin..
ElanorRaven kirjoitti: Kävin tänään vähän shoppailemassa.. maailman kauneimman seinäkellon eteisen seinälle! Sellainen rautatieasemakello, joka törröttää ulos seinästä.
Anna kun arvaan, kävit kodin ykkösessä? Minäkin tuommoista kelloa mainoslehtisestä tuossa vasta ihailin. Se on hiano!
Vaola kirjoitti:Olen minäkin huolellinen... :doh:
..hän kietoo nauhan takaisin kaulaansa ja jatkaa peilailua pienestä peilistä.
Päivän paras! Kiitos naurutuokiosta.. Äippä vauhdissaan taas
:jee: :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ElanorRaven

Re: Torsjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

KisSandra kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Kävin tänään vähän shoppailemassa.. maailman kauneimman seinäkellon eteisen seinälle! Sellainen rautatieasemakello, joka törröttää ulos seinästä.
Anna kun arvaan, kävit kodin ykkösessä? Minäkin tuommoista kelloa mainoslehtisestä tuossa vasta ihailin. Se on hiano!
Aika hienosti arvattu :D Tuolla galleriassa se nyt komeilee. Soitin ja varasin sen aamulla, ja onneksi, koska niitä oli enää neljä jäljellä!!!

Taisi olla muuten aika hittituote, kun päivällä soitin yhdelle ystävälleni ja kysyin, että lähteekö hän mukaan Kodin Ykkösen, ja hän kysyi: "Ai säkin olet menossa ostamaan sitä kelloa vai?" Niin, ja omaani varatessa varasin toisen samalla työkaverillenikin :D
Vastaa Viestiin