Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Clay kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:mutta sehän mä olen palstavajukki,numbaan verrattuna aika nättiä tekstiä :P
Et sä osaa edes vittuilla.
Look who's talkin'
Olenko väittänyt että osaisin vittuilla?
The great club outshines the individual, always and forever.
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Elppis kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Et sä osaa edes vittuilla.
Look who's talkin'
Olenko väittänyt että osaisin vittuilla?
Et
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Et sä osaa edes vittuilla.
Look who's talkin'
Olenko väittänyt että osaisin vittuilla?
Olis ainakin korkea aika opetella jo..
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Clay kirjoitti:Olis ainakin korkea aika opetella jo..
Mitä turhaa! Hommaan vain kotiosoitteen, otan Smith & Wessonin mukaan, ja se siitä vittuilusta. Asiat voi tehdä helpommin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei hemmetti. Tixi kävi tsätissä. Siis tää jätkä on ihan täys flipperi. Siis päässä viiraa, surisee. Jätkällä on menny fileet, paistit ja pihvit nenäonteloihin. Siis ihan sekaisin. Aika pelottava oikeestaan. Hullu. Pelottavampi kuin fawkes.

Se pyysi mua pasteamaan tän tekstin tänne, jotta te näkisitte miten lapsellinen mä oon.

23:45:08 Tix liittyy keskusteluun.
23:45:34 [Mr_Manala] tsihi.
23:45:43 [Tix] älkää toki lopettako keskustelua mun takia.
23:45:54 [Lolita] no mutku me just puhuttiin susta pahaa...
23:46:06 [Lapitii] nii ois aika nolo jatkaa nyt
23:46:11 [Lolita] nih!
23:46:21 [Lapitii] keksitään uus aihe!
23:46:22 [Tix] ei se haittaa, mulle kerrottiin jo.
23:46:43 [Tix] saatte luvan jatkaa, ei Manala voi tosta enää yhtään enemmän ämmäksi muuttua :)
23:46:53 [Mr_Manala] sori, mut se oli kyl lapitii.
23:47:00 [Lapitii] voi jestas teitä =P
23:47:18 [Lapitii] nyt kyl naurattaa jo oikeesti
23:47:47 [Mr_Manala] kyl muaki vähän naurattaa. mut ette kyl usko. ellen kirjota aanelosta aiheesta.
23:48:18 [Tix] no onhan se selvä ettet sä omille hölmöyksilles osaa nauraa :D
23:48:32 [Lolita] mä muille naurakaan kuin itelleni
23:48:58 [Mr_Manala] mä luen aina omia juttujani ja naureskelen niille, koska muiden jutut on niin kuivii ja tyhmii.
23:51:08 [Tix] voisitsä manala taas kertoo hei jonku hyvän juorun musta :D
23:51:23 [Mr_Manala] voisin, helposti. voisitsä nolaa ittees viel vähän lisää? :)
23:51:28 [Lapitii] tiksu joko sun paranoia on diagnosoitu?
23:51:39 [Tix] Lapitii, kuka sulta kysy jotain?
23:51:54 [Tix] haluutsäkin mailiboksis täyteen kyrpäkuvia tai jotain? :D
23:51:57 [Mr_Manala] antakaa tixin ny olla. sitä naurattaa.
23:52:18 [Lapitii] joo just sitä mä haluisin!
23:52:29 [Mr_Manala] mä voisin lähettää!
23:53:42 (SingleOfArepo) > Mr_Manala, Tix: Homoilkaa vähän ja olkaa kavereita.
23:53:53 Tix asettaa tähden rintaansa tunnuksella Tix.
23:54:15 Tix(Tix) heittää käyttäjän SingleOfArepo ulos viilentymään. Jäähyn kesto 50000min.
23:54:15 SingleOfArepo poistettu keskustelusta. (Tix(Tix): jo riitti feikkileikki)

23:54:16 [Mr_Manala] 23:53:42 (SingleOfArepo) > Mr_Manala, Tix: Homoilkaa vähän ja olkaa kavereita.
23:54:20 [Mr_Manala] :D
23:54:39 [Lapitii] hoh
23:54:40 [SingleOfOpera] :D
23:54:43 [Mr_Manala] jo riitti leikki, homoilusta tixillä keitti!
23:55:09 [Mr_Manala] 50000 on kyl aika kova rangaistus yhestä lauseesta, jossa kehotetaan olemaan kavereita. :D
23:55:16 [Tix] liittyyks teillä palstakirjoitteluun oikeesti niin suuret tunteet ku luulis?
23:55:28 [Tix] ei se ollu ku nikkibanni.
23:55:38 [Lapitii] mä mietin ihan samaa...
23:55:39 [Mr_Manala] miks kaikista muista tuntuu siltä, että sulla ne tunteet on suurimmillaan?
23:55:45 [Tix] no kun ei edes ole.
23:55:50 [Tix] jos pitkästymistä ei lasketa.
23:55:54 [Tix] tai tympääntymistä.
23:55:59 [Mr_Manala] no sä saat ainakin aika uskottavasti sen näyttämään siltä
23:56:20 [Tix] ai sillä et vittuilen takas jos vittuillaan?
23:56:22 [Tix] viihdemuoto.
23:56:34 [Tix] sunhan se pitäis parhaiten tietää.
23:56:38 [Mr_Manala] vai vielä takaisin
23:56:45 [Tix] no sitä juuri.
23:56:53 [Mr_Manala] nii, sua on taas niiiin pahasti loukattu!
23:57:10 [Tix] voi kultsipuppeli, millä sä luulet mua loukkaavas :D
23:57:22 [Tix] sun "juoruillako" :D
23:57:53 [Mr_Manala] manala: joo mullakin tulee aina pillunkuvista mieleen pökäleet ja oksennukset, pusnussia ja kompsista vaan. tix: sun naamas on kuin persereikä. ja sitten itketään että toi alotti! toi kiusaa! mä vaan vittuilen takasin!
23:57:57 [Mr_Manala] voi lollero. :D
23:58:56 [tilluk] Niinku, tosi mautonta hei. Hyi hyi te kaikki, eix teil oo häpyy. Ja niinku komps ja perseennuolenta.
23:59:33 [Tix] xD
23:59:52 [Mr_Manala] niii!
00:00:34 [Tix] en vaa tajuu miten joku voi vetää tollaset hiilet siitä et sanoo et on mautonta.
00:00:39 [Tix] ei mee jakeluun.
00:00:40 [Mr_Manala] missähän kohtaa tossa nyt oli se "manala alotti! manala meni henkilökohtaisuuksiin! mä vaan puolustin itseäni!" :D
00:00:53 [Mr_Manala] vai notta hiilet. menes nyt hieman itsees :D
00:01:12 [Tix] tota noin, aika selvä viite erään neidin perseennuolentaan, vittuakos kirjoittelet sellaista jos et tarkoita.
00:01:32 [Tix] en mä oo hiiliä vetänyt, Sazin kanssa naurettu sulle oikein kympillä.
00:01:33 [Mr_Manala] ja se oli...ööh...henkilökohtaisuus? :D
00:01:43 [Tix] öööh .. no mitäs se oli?
00:01:50 [Mr_Manala] ihanaa että teistä on tukea toisillenne, sitä sä yleensä keskusteluissa tarvitsetkin.
00:01:55 [Tix] yleinen toteamus joka ei liity muhun?
00:02:12 [Tix] hieno homma.
00:02:19 [Tix] onks martta muuten kans sazin perseennuolija?
00:02:20 [Mr_Manala] oon huomannu että sulle tulee kovin paha mieli jos sun puolella hiekkalaatikkoa ei oo ketään jonka kans olla samaa mieltä ja naureskella ihan yhes!
00:02:30 [Tix] mä ootan edelleen sitä yhtä esimerkkiä :)
00:02:58 [Mr_Manala] must tuntuu et sun pitäis postata siihen ketjuun vielä pari vaatimusta siitä yhdestä esimerkistä. oo oikeen vaativa ja vakuuttava ni saat.
00:03:36 [Tix] mä oon huomannu että sulla menee ihan pasmat sekasin kun joku onkin mun kanssa samaa mieltä, sen jälkeen et puhu itse asiasta enää mitään.
00:04:00 [Mr_Manala] tix: tota. tossa ei nyt oikeen ole mitään järkeä.
00:04:36 [Tix] niin siis onks martta huumorintajuton ja ryppyotsaisesti suvaitsematon kans?
00:04:48 [Tix] vai oliks se vaan minä joka ei saanut olla sitä mieltä?
00:05:07 [Tix] vai korkeakoulutettujen konservatiivisalaliitto? :D
00:05:10 [Mr_Manala] tix: jos mä älyän lopettaa sun kiusaamisesi, kun sä vedät herneet selvästi keuhkoihin asti ja alat vaatimaan jossain pelleketjussa johonkin pellekommenttiin jotain syyttäjän todisteita, niin sä olet sen verran hukassa, että sua käy vähän väkisinkin sääliksi, eikä viitsi enää jatkaa.
00:05:30 [Tix] jos sä reppana pystyisitkin mua joku päivä kiusaamaan :D
00:06:00 [Tix] kyllä sä kummasti viitsit jatkaa aika monen viestin verran, mutta kiusalliseen kysymykseen et osaa vastata :D
00:06:04 [Mr_Manala] tokihan marttakin on ihan turhan ryppyotsainen asian suhteen
00:06:44 [Tix] jaksoitpa jatkaa vielä toisessa ketjussakin sen jälkeen kun mä en enää sun puupäisyyksiäs jaksanu :)
00:06:56 [Tix] et sopii miettiä kenen fileet ne on menny sekasin.
00:07:21 [Mr_Manala] tix: aijaa.
00:08:43 [Tix] mut alitit kyl ittes taas oikeen heittämällä perinteiset manalajuorut taas perään ku et enää muutakaan keksiny :D
00:08:49 [Mr_Manala] tix: justjust.
00:08:52 [Tix] sä oot vaan NIIN nolo.
00:08:55 [Mr_Manala] tix: ihan totta?
00:09:03 [Tix] jep.
00:09:04 [Mr_Manala] tix: kerro lisää.
00:09:15 [Tix] kysy toki lisää geetzulta :D
00:09:16 [Mr_Manala] tix: älä lopeta.
00:09:55 [Mr_Manala] tää näyttää taas siltä et mulla on fileet menny.
00:09:57 [Mr_Manala] :)
00:10:06 [Tix] hanki paranoilääkitys
00:10:20 [Tix] +a
00:10:24 [Mr_Manala] tix: kyl kyl.
00:10:44 [Tix] sul menee noi fileet turhan usein sekasin ja viel kaikenlaisia ufoteorioita.
00:10:54 [Mr_Manala] tix: onko näin?
00:11:07 [Tix] valitettavasti.
00:11:17 [Mr_Manala] tix: ei hemmetti!
00:11:21 [Tix] mut ei se mitään, kyl ton varmaan voi hoitaa.
00:11:33 [Mr_Manala] tix: ei perhana, yritetään!

Sit se lopetti. Huh. Psykobitch. Älden seko. Alan olee oikeesti huolissani oman turvallisuuteni puolesta. Miettikääs nyt vähän, jos joku mitäänsanomaton palstaläppä pistää jätkän flippaamaan noin todellisesti. Ei saatana. Saiskohan lähestymiskiellon hankittua palstahulluuden perusteella?
nokkaelain

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Manalan yleinen päteminen huvittaa. Omassa käytöksessä ei tokikaan ole mitään huomautettavaa kenelläkään...
mustanikki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

nokkaelain kirjoitti:Manalan yleinen päteminen huvittaa. Omassa käytöksessä ei tokikaan ole mitään huomautettavaa kenelläkään...
No kun elämä on paska duuni + vapaa-aikana chatti ja palsta niin minkäs teet. Jossain se päteminen on hoidettava.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustanikki kirjoitti:No kun elämä on paska duuni + vapaa-aikana chatti ja palsta niin minkäs teet. Jossain se päteminen on hoidettava.
Hahhah! Munakasta!

Tämä on selvästi joku korkeakoulutettujen konservatiivisalaliitto!
prosessi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Tämä on selvästi joku korkeakoulutettujen konservatiivisalaliitto!
Niillä on hyvä pyyhkiä pöydät ja puhdistaa sitä ilmaa, niin kuin tarkoituksena kai oli...
nokkaelain

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mustakikkeli kirjoitti:Takaportin kautta ärsytyslistalleni pääsevät sivustahuutaja sekä...
Jos en aivan väärin nähnyt, ennen poistamista esillä oli myös sivustahuutajan ja PerttiMakimaan ym. tässä asiassa rinnastava viesti. Vaikka molemmat ovat saattaneet jossain mielessä ärsytyskynnyksen ylittää, on PM aivan eri sarjassa. Jälkimmäisen provosoivan oloiset mutta ilmeisen tosissaan kirjoitetut "asia-aiheet" eivät oikein ansaitsisi kommentointiakaan kaikessa perustelemattomuudessaan.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tämä on selvästi joku korkeakoulutettujen konservatiivisalaliitto!
Niillä on hyvä pyyhkiä pöydät ja puhdistaa sitä ilmaa, niin kuin tarkoituksena kai oli...
Itse asiassa. Koulutuksella ei ole yhtään hevon vitun mitään tekemistä sen kanssa, miten umpityhmä ihminen voi olla. Tosin mitä korkeammin koulutettu urpo, sen hauskempaa.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nokkaelain kirjoitti:Manalan yleinen päteminen huvittaa. Omassa käytöksessä ei tokikaan ole mitään huomautettavaa kenelläkään...
Täh? Kuka helvetti sä olet?
prosessi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tämä on selvästi joku korkeakoulutettujen konservatiivisalaliitto!
Niillä on hyvä pyyhkiä pöydät ja puhdistaa sitä ilmaa, niin kuin tarkoituksena kai oli...
Itse asiassa. Koulutuksella ei ole yhtään hevon vitun mitään tekemistä sen kanssa, miten umpityhmä ihminen voi olla. Tosin mitä korkeammin koulutettu urpo, sen hauskempaa.
Jatkoit ajatukseni loppuun. Salaliittoutuneilla korkeakoulutetuilla minä olin pöydät pyyhkimässä. Korkeakoulutus itsessään ei ole minkään arvoista, ellei sitä osaa käyttää, ja usein pitkä koulutus vieraannuttaa ihmiset osaamisensa todellisesta käyttämisestä. Kun käytännöllinen lähestymistapa on hukassa, menee kirjaviisaudella päähän hakkaaminen surkuhupaisaksi. Yllättäen, Elukka meni ensin töihin yliopistolle ja alkoi vasta sen jälkeen kouluttautua työtehtäviensä vaatimusten mukaiseen tutkintoon, jotta ehkä joskus virkakin olisi harkittavissa.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

On se aika MacGyver.
slam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja slam »

mustanikki kirjoitti:Noniin, kusipäät.
En olisi uskonut, että 1108 kuuluu salaseuraan nimeltä mustanikki.
slam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja slam »

prosessi kirjoitti:Elukka meni ensin töihin yliopistolle
Joksikin sihteeriksi tai assistentiksi? Oliko tuttu proffa? :roll:
SnapaHead

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Herra Manala kirjoitti:Ei hemmetti. Tixi kävi tsätissä.
Uh. Ehkä kipeintä tuossa oli jonkun sällin allekirjoitus tyyliin: "Jos mikään ylläolevasta aiheutti tunteita on aika sulkea netti." Merkitys on näköjään ihan sama kuin Joudenin 130%.

Sehän on selvää Manala, että sinun mukakaappihomoutta tai nysäkulliutta ei tarvitse yllättyä, mutta jos sinäkin paljastut psykoämmäksi tai heteroksi niin alkaa pingpongit olee läjässä.

Norman Bates ryntäis punastuneena ulos tästä lafkasta.

---
Saadakseni raitista ilmaa niin mielenterveyksien kuin ilman laadunkin suhteen taidanpa mennä tuohon viereen Flemarin ja Hesarin risteykseen katteleen kun spurgut oksentaa paskaa kuset housuissa.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nokkaelain kirjoitti:Jos en aivan väärin nähnyt, ennen poistamista esillä oli myös sivustahuutajan ja PerttiMakimaan ym. tässä asiassa rinnastava viesti. Vaikka molemmat ovat saattaneet jossain mielessä ärsytyskynnyksen ylittää
Edelleen tarkennus. Sivustahuutaja ei päässyt ärsytyslistalleni mistään muusta syystä kuin että minusta on ärsyttävää ettei minulla ole minkäänlaista kuvaa hänestä kirjoittajana, ja silti hän on ilmeisesti tehnyt vaikutuksen joihinkin muihin kirjoittajana.

Selailin äkkiseltään hänen viestihistoriaansa sivistääkseni itseäni, ja yllättävän paljon hän tuntuukin kirjoittavan. Osittain hän on kyllä kirjoittanut keskusteluihin joita minä en ole seurannut juuri ollenkaan ("Prekariaatti, mitä se on? Varmaankin syötävää. Next."), mutta oli siellä joukossa kirjoituksia jotka muistan noteeraaneenni (positiivisesti), mutta en ole mielessäni yhdistänyt niitä sivustahuutajaan.

Ehkä sitten olen miehenä niin äärettömän visuaalinen ihminen, että tarvitsen kuvan (avatar) pystyäkseni yhdistämään jonkun kirjoitukset palstapersoonaan. Ilman avatarta luen pikavilaisulla "sivustahuutajan" vaihtoehtoisesti tuulenpuiskaksi, riemumieleksi tai perttimakimaaksi. Tosin aikoinaan Melnaisin kohdalla tämä kuvattomuus ei jostain syystä ollut ongelma, ehkä hänen kirjoituksensa saivat naisellisemman ja kirjallisemman puoleni esiin.

Itse asiassa, jostain syystä samaa kuvattomuusongelmaa ei ilmene myöskään sinun kohdallasi (nokkaeläin), vaikka avatariton oletkin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.07.2006 10:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
SikaMika

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

mustakikkeli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:It's not what u do, it's how u do it, son.
Myönnä pois vaan, annoit kikulia ja siksi pääsit suosioon. :wink:
Niin kenelle?
SikaMika

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:It's not what u do, it's how u do it, son.
Myönnä pois vaan, annoit kikulia ja siksi pääsit suosioon. :wink:
Niin kenelle?
Vitsi oli kai siinä, että sitä kikulia on saanut Kityläistä lukumäärältään joukko, joka on lähempänä kymmentä kuin nollaa.

T. Macho möyhö

P.s. kuka ilmoittautuu ensimmäisenä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Okei, mä en nyt ole oikein tyytyväinen tuohon chättilogiin. Jos siihen oli otettava mukaan mun vitsinä Tixille heittämä kommentti heti alkuunsa (mä taisin puhua ennen Tixin saapumista jostain ihan muusta), niin miksi ne loput tyhjäpäisyydet on jätetty pois? Te kedolla painivat jakkihärät, joiden keskustelu ei koskettanut mun simpukkaani. Sainpahan lisättyä nekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, sättilogista jäi myös puuttumaan mun: "voi ei, taasko ne aloittaa, saunaan karkuun --->" tai joku vastaava.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

SikaMika kirjoitti:P.s. kuka ilmoittautuu ensimmäisenä?
Turhaan sä tännepäin enää katsot.

EDIT: Korvasin kysymysmerkin pisteellä, ettei kukaan vaan vinoile epävarmuudesta seksuaalisen suuntautumisen osalta.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.07.2006 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Mä vihaan teitä kaikkia tietyllä tavalla, en osaa pysyä poissakaan
kätkeydyn viattoman lampaan vaatteisiin :!:

nimim runkkariyhteisö on rappeuttanut moraalini

tähän sopis ote Madetojan Pohjalaisten lopusta :

enää ei ole mun silmäni kirkkahat
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 29.07.2006 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Clay »

OperaDuudson kirjoitti:Mä vihaan teitä kaikkia,kätkeydyn vain viattoman lampaan vaatteisiin :!:
Eli olet susi? Ja crossdresser?
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin