Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppaa vihaan ihan siitä syystä, että se selittää täällä jatkuvasti mitä on syönyt. Siis jotain kiinalaista ja suklaapatukoita -vähemmästäkin tulee nälkä!

Aarnen jutut suolen toiminnasta ym. ovat aika ällöjä.

EveryWomanin juttuja en kykene lukemaan ollenkaan.

Patz kerjää liikaa huomiota.

Runkkis menee samaan kategoriaan kun Patzkin, eli koko ajan nurisemassa kuinka huonosti menee vaikka pimperoa on tarjolla suorastaan jatkuvasti.

Huiman punaviinipiiperrykset ovat kerrassaan raivostuttavia.

Numba vaikuttaa ihan yli-ikäiseltä teiniltä.

Edithin täytyy olla todella saamaton ihminen. Aina lähdössä baariin, mutta jääkin sitten kotiin.

Millikin on todella ärsyttävä. Vaikuttaa kirjoitusten perusteella ihan joltain yli-ihmiseltä, jonka elämään ei mahdu muuta kuin opiskelua, työntekoa ja jumppaa..

Vihaan kuitenkin eniten Elukan tyhjänpäiväisiä pöpinöitä.

Tykkään mm. SikaMikan, Dumarin ja Keikun tyylistä kirjoittaa.
Sinkkumatti

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MarthaFocker kirjoitti:Sinkkumatti on keski-ikänen teini.
*kiihottuu* Sano mua rekkakuskiksi!?!
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

bedlam kirjoitti:Mutta olet suloinen herkkis kun huolehdit. Anna pesää?
Ei noin. Ei tämä ole mikään puolustelu- eikä kostoketju. Pahitenhan MF mut teilasi, mutta en edes osannut (ymmärtänyt) puolustautua, saatika lisännyt häntä listoilleni kostoksi.

Open your mind, ooopen yoour miiind...
bedlam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustakikkeli kirjoitti:Ei noin.
Anteeksi, kun puolustauduin. En osaa leikkejänne. Aih, tein sen taas.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Clay »

Camilla kirjoitti:Tykkään mm. SikaMikan, Dumarin ja Keikun tyylistä kirjoittaa.
Mua raivostuttaa tollaset tykkääjät!
Nyt penikseni on fantastinen!
SikaMika

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Clay kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Tykkään mm. SikaMikan, Dumarin ja Keikun tyylistä kirjoittaa.
Mua raivostuttaa tollaset tykkääjät!
Niin muakin. :wink:

Jostain syystä olen myös joutunut siirtämään Keikauksen ällötysten listalta lähes siedettävien listalle. Kirjoitustavassa on jotain terää, jonka haluaisin osittain omia itsellenikin; hän osaa kääntää vittuilut opponenttia itseään vastaan ihan vain olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan herttaisen psykologinen!

Manalan atakeissa on myös ytyä ja asiakirjoituksissaan asiansa tulevat harvinaisen selkeäst jäsenneltyinä esille. Välillä vain setä ottaa tän koko paskan liian tosissaan ja sota jotakuta/ketä tahansa vastaan on julistettu.
Eniten kadehdin kuitenkin Melnaisin kykyä latoa ajatuksensa paperille. Älykästä ja viihdyttävää, omat yritykseni töksähtelevät useimmiten malliin "tuohon väliinhän mun olisi pitänyt korostaa tuota asiaa ja olenko mä nyt oikeasti edes tätä mieltä ja mitä vittua häh".
Halusin siis vielä kehua teitä. Ehkäpä listani vielä päivittyy, jonka jälkeen voin alkaa haukkumaan niitä turhimuksia ihan nimeltä.
hermine

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mustakikkeli, mä sitten tykkään susta! Kun ilmestyit palstalle, ihmettelin vähän aikaa, että mites sitä palstalle löytyi toinenkin niin kivasti kirjoittava/ajatteleva tyyppi kuin Hebuli, ennenkuin totuus valkeni mulle.

Mä en nyt jaksa haukkua ketään, mutta teen sen ehkä ens viikolla, ellei tämä ketju ehdi mennä poistoon sitä ennen.
RolloTomasi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

minua vituttavat kaikki, jotka eivät ymmärrä nerouttani.
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Camilla kirjoitti:Aarnen jutut suolen toiminnasta ym. ovat aika ällöjä.
Minut on noteerattu! :ohyeah: Voin puhua myös vyölaukuista, tennissukista ja flanellipaidoista jos haluat, beibe.
Bliss

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen liian fiksu ja mukava nimetäkseni ketään.
Tai sitten voisin sanoa, että en pidä kenestäkään, olette pelkkää tylsyyden korviketta, verrattavissa siis b-luokan saippuaoopperaan. Eiku... kyllä mä katson mielummin Salatut elämät kuin luen kitisijöitä :roll:
Paitsi että huima on ihq, se on niinku miespuolinen minä :h:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bliss kirjoitti:...olette pelkkää tylsyyden korviketta, verrattavissa siis b-luokan saippuaoopperaan. Eiku... kyllä mä katson mielummin Salatut elämät kuin luen kitisijöitä :roll:
Bliss: 1330 viestiä

Salatut Elämät tulee töllöstä liian harvoin? Musertava tylsyys on Blissin kiusana 24/7? Et lue muiden viestejä, vaan pelkästään kirjoitat omiasi..? Jokin tässä nyt tökkii logiikkarintamalla :wink:
Don't Panic!
Bliss

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

nexie kirjoitti: Et lue muiden viestejä, vaan pelkästään kirjoitat omiasi..?
Pitääkö mun todella alkaa lukea muiden viestejä? Onko niissä jotain kiinnostavaa? Voittaako siitä jotain?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tästäkin on hyvää vauhtia tulossa pusnus-ketju, jossa kaikki vuorotellen julistavat kenestä tykkäävät ja osoittavat huumorintajuaan sanomalla, et voi kun hauskaa kun et tykkää musta.

Ja en jaksa ärsyyntyä enää monestakaan kirjoittajasta, paitsi välillä niistä jotka oikeasti luulevat, että muita kiinnostaa milloin he käyvät vessassa/kaivavat nenää/käyvät kaupassa. Eikä siinäkään sinänsä mitään, paskanjauhanta ja erityisesti viikonpäiväketjuthan ovat sitä varten, mutta jos ei oikeasti onnistu näppikseltään mitään muuta suoltamaan niin hämmentäähän se välillä.

Ja juu, edellä oleva viittasi esim. Slamiin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bliss kirjoitti:
Pitääkö mun todella alkaa lukea muiden viestejä? Onko niissä jotain kiinnostavaa? Voittaako siitä jotain?
Kansanterveyslaitoksen suosituksen mukaan harvoin ja valikoiden. Kitinän viihdetarjonnassa on paljon yhtäläisyyksiä tv:n aivopieruihin; samat kaavat toistuvat, samat taisteluparit nokittelevat, kadonneeksi luullut hahmot palaavat jne. Parhaimmillaan kuitenkin kekseliäitä ja yllättäviä juonenkäänteitä sekä juoruhampaan kolotusta helpottavia paljastuksia, pahimmillaan puuduttavaa jankkausta.
Don't Panic!
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lilo kirjoitti:niistä jotka oikeasti luulevat, että muita kiinnostaa milloin he käyvät vessassa/kaivavat nenää/käyvät kaupassa.
Eikö jokaisen unelmana ole olla niin karismaattinen, pidetty ja haluttu että heidän vessassakäymisensäkin kiinnostavat?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AarneAnkka kirjoitti: Eikö jokaisen unelmana ole olla niin karismaattinen, pidetty ja haluttu että heidän vessassakäymisensäkin kiinnostavat?
Aika huolestuttavaa, jos näin olisi. Ai niin, kyllähän sinne Big Brotheriinkin pyrkii kai tuhansia ihmisiä joka vuosi.

We are doomed.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mua ärsyttää välillä MGandhi. Lähinnä silloin, kun se haukkuu naisia lutkiksi..ja kun se esittää että on ite jossain korkeammissa moraalisissa sfääreissä ku muut.
Ehkä en sit vaan ymmärrä sen "huumorintajua". (Huumorintaju on Kitinässä nykyään TÄRKEÄ juttu. 8) )
Mut oikeesti. Jos joku Gattaca haukkuu naisia lutkiksi, niin bannia napsahtaa aivan varmasti. Kaksinaismoralismia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Musta tuntuu, että porukka alkaa vähitellen oppia. Tää taitaa olla ensimmäinen kerta kun tälläisessä ketjussa nimetään porukkaa kunnolla nimeltä. Niin että nytkö mun pitäisi nimeltä mainita ketä mä noraan? En ikinä! Mä olen liian kiltti, tissini voin paljastaa, ja vähäksi aikaa piparinikin, mutta ignore-listan sisältö on salainen. Inhotkaa mua.
Viimeksi muokannut Lolita, 28.07.2006 9:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Niin että nytkö mun pitäisi nimeltä mainita ketä mä noraan?
Kyllä.

Perkele, nyt olen todistettavasti lukenut sekä nexien että Lolitan kirjoittaman viestin. Mihin tätä menoa joudunkaan....
Patz

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jatkakaa nyt, alkaa olla taas viihteellisyys huipussaan!!

Ja hei huomatkaa mut, mä oon ihana ja kaunis ja mukava ja tosi hyvä sängyssä ja rikas!!!
Niin ja mä en saa koskaan munaa ku oon niin nirso!!
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:Mustakikkeli, mä sitten tykkään susta! Kun ilmestyit palstalle, ihmettelin vähän aikaa, että mites sitä palstalle löytyi toinenkin niin kivasti kirjoittava/ajatteleva tyyppi kuin Hebuli, ennenkuin totuus valkeni mulle.
Sarkasmin kuningatar iski jälleen.

Sun rastasi haisevat edelleen, sinä seksivastainen naisenkuvatus. :h:

Nyt lähden palstaa pakoon koko päiväksi ihan muuanne.
MGandhi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustakikkeli kirjoitti: Nyt lähden palstaa pakoon koko päiväksi ihan muuanne.
Juu, se ei pelaa, joka pelkää.

Vielä ei voi avautua... kahvi ei vielä ole alkanut vaikuttaa halutulla tavalla.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kaikki oli hyvin niin kauan kuin Aarne sai vielä pillua. Tosin muistin ikävä kyllä liian selvästi minkälainen Aarnen itsetuntovammaisuuden taso oli myös ennen vakituista pillunsaantia, ja siten tiesinkin turhan tarkasti mitä on tulossa. Siinä missä kaverin jutut olivat ennen 90% asiasisältöä ja 10% jotain muuta, on ne nykyään 90% itsesääliä ja 10% jotain muuta. Kukaan ei tykkää musta, kaikki pitää mua rumana, mulla ei oo isoa leukaa, oon liian lyhyt. En sovi muottiin. Yhy yhy. Vittu, jos et sovi muottiin niin RAKENNA oma muottisi, saatana.

Sitten on tietenkin Elukka. Jätkä joka jatkuvasti jauhaa Maailman Ihanimmasta Parisuhteesta, ja referenssinä löytyy...no, kunhan nyt ensimmäisen kerran löysi elämässään jonkun, joka suostui heruttamaan pillua ja leikkimään kotia. Kaikki se ulosanti mitä häneltä parisuhdeasioista palstalle purkautuukin, vaikuttaa hämmästyttävän paljon 15-vuotiaan ensirakastuneen teinipojan tuotoksilta. Ja parisuhdeasiaahan löytyy. Mitään asiaa ei voi kirjoittaa mihinkään keskusteluaiheeseen ilman että täytyy muistaa mainita, miten Maailman Ihanin Parisuhde vaikuttaa tähän asiaan. Tai että mitä hän ajattelisi, jos ei olisi Maailman Ihaninta Parisuhdetta. Ensiluokkainen esimerkki siitä, miten tyhmäksi kuolaavaksi ääliöksi nainen voi miehen pahimmillaan tehdä.

Mitä tapahtuu kun otetaan yksi Elukka, vähennetään 20 pinnaa sen älykkyysosamäärästä ja lisätään se ikään? Syntyy Martza. Jälkeenjäänyt hymy kasvoillaan kirjoittava vatipää, jonka mielestä on ihanaa kun joku antaa pillua. Elämän onnellisuus syntyykin kuulemma yksinkertaisista asioista. Ei mikään ihme, kun kaverin henkinen kapasiteetti ei riitä sisäistämään edes 4-sanaisia lauseita, jos ne on unohtanut tavuttaa.

Sitten on palstaprinsessa minäminä-Saz. Ihminen, joka ei ymmärrä ei sitten kirveelläkään, että puheenaiheet eivät pyöri hänen ympärillään. Sitä tyyppiä, joka kuvittelee että maailman suurin loukkaus on jos Hän sanoo, ettei sulla oo niinku mahkui. Oon niinku ykkösprize.

Onneksi sentään löytyy vielä Pehmis. Pehmiksellä on mahkui. Pehmis pitää myös huolen, että mahkut säilyy. Onkin ihan pakko vähän aina välillä kompata Sazia, vaikka mieluummin söisin kiltisti suklaavanukasta keittiössä. Ja sitten kun flippaa, niin flippaa kunnolla. Tulee raamatullinen eepos katkeraa kalkkia, josta ei paljastu mikään muu kuin huumorintajuttomuus ja täydellinen kykenemättömyys itseironiaan. Tai niin ne muut urpot luulee, koska oikeesti oon fiksu, hauska ja huumorintajuinen. Jätkä on kuin robotti joka suoltaa suustaan ulos helvetin valonarkaa paperikuittia jossa lukee "This is my pre-emptive laughter. Look at this: Haa-haa-haa *laughter*". Vaikka oikeasti mua vituttaa ihan kybällä. Onneksi kukaan ei huomaa. Ykkösjeesustelija.

Nutcase-Luciano. Itkee joka toinen vartti, ettei löydy mitään mielenkiintoisia parisuhteita, deitti-ilmoituksia tai ihmisiä. Ja joka toinen vartti, että aikoo elää loppuelämänsä yksin. Ja että on ruma. Yrjöttää. Selvää ykkösvaimomatskua Aarnelle.

Ja Lucianon miespuolinen vastine, OperaDuudson. Sillä pienellä erotuksella, että Duudson tajuaa kyllä olevansa vammainen, muttei typerä mulkku. Jätkä joka ei hiffaa, että kaveribileisiin ei mennä asenteella "Jee kyl houkuttelis ilmanen viina, meen loisii ku oon niin vitun hyvää seuraa", voi jäädä mieluummin kotiinsa runkkaamaan. Kaikkien mielestä.

Everywoman on kuin rikkinäinen mankka. Jaksaa kyllä toistella, että ottaa huomioon kaikkii näkökantoi ja sillee, mutta oikeasti on vain se yksi ennaltapäätetty kanta, jossa pysytään. Vastaväittelijän mielipiteet kumotaan yleensä asiayhteydestä lipsumalla. Tosin kaikista hauskinta on seurata kun kaksi repeatilla toimivaa rikkinäistä soitinta on vastakkain: EW ja Pehmis. Tai no, olisi, ehkä, jos joku olisi koskaan jaksanut lukea ensimmäisen postauksen ensimmäistä kappaletta pidemmälle.

Ja Martta on lutka. Vähän niinkuin Angitakin. Mutta se nyt onkin jo juoruttu kaikille.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja martza »

Herra Manala kirjoitti: Mitä tapahtuu kun otetaan yksi Elukka, vähennetään 20 pinnaa sen älykkyysosamäärästä ja lisätään se ikään? Syntyy Martza. Jälkeenjäänyt hymy kasvoillaan kirjoittava vatipää, jonka mielestä on ihanaa kun joku antaa pillua. Elämän onnellisuus syntyykin kuulemma yksinkertaisista asioista. Ei mikään ihme, kun kaverin henkinen kapasiteetti ei riitä sisäistämään edes 4-sanaisia lauseita, jos ne on unohtanut tavuttaa.
:hep: :hep: :jee: :ohyeah: :tymä:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

martza kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mitä tapahtuu kun otetaan yksi Elukka, vähennetään 20 pinnaa sen älykkyysosamäärästä ja lisätään se ikään? Syntyy Martza. Jälkeenjäänyt hymy kasvoillaan kirjoittava vatipää, jonka mielestä on ihanaa kun joku antaa pillua. Elämän onnellisuus syntyykin kuulemma yksinkertaisista asioista. Ei mikään ihme, kun kaverin henkinen kapasiteetti ei riitä sisäistämään edes 4-sanaisia lauseita, jos ne on unohtanut tavuttaa.
:hep: :hep: :jee: :ohyeah: :tymä:
M.O.T.
Vastaa Viestiin