Puutteeton Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

voi venäläisen nussijan takapää, kun joutunen maanantaina ilmeisesti lähtemään tyhjien hakukierrokselle...

lauantainakaan kukaan ei tuo tyhjiä poies... :p

Ihan jees oli nähä tuttujakin ja terminaalissakin oli yksi ala-asteelta asti tuttu... hirveen hätänen tavaroiden kanssa (särkee ja hajoittaa) ja 4-6 vuotta nuorempi kuski... xP ... kait tuo paukuttaa oppia amk-koossa...

joku kalju vanhempi kasken kääntäjä oli komentamassa moista... vad ever

takaisin saunaan... ja kaljaa koneeseen
Viimeksi muokannut slam, 28.07.2006 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sanctus

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No onpa söpö. Näin viimeksi rantakäärmeen pari vuotta sitten Hangossa uiskentelemassa. Aika nättejä.

Naiselle joka pelkää käärmeitä annetaan kaksi pistettä kymmenestä.
Mojo kirjoitti:Naiset on outoja!!
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Mojo kirjoitti:Naiset on outoja!!
olkoot. pitäkööt pillunsa. cX
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mojo kirjoitti:Naiset on outoja!!

Viisi-kuusi hameväen edustajaa kirkumassa kurkku suorana kuoroon keskellä päivää keskellä kauppaa tämän pienen söpöläisen eksyttyä sinne.
juu, joskus ei isompi rykelmä naisia uskaltanut kävellä tietä eteenpäin, kun sillä köllötteli vaskitsa. ei ne kyllä uskaltanu kiertääkään, kun niitä voi olla puskissa lisää sitten kun menin sitä siirtämään oli takaa tulevat huudot luokkaa: älä mene, se syö sut! odotetaan että joku tulee auton kanssa ja pyydetään siltä kyyti! se oli ihku, harkitsin lemmikiksi ottamista, mutta päästin luontoon. emmä sitä ois varmaan osannu hoitaa.

mikäköhän siinä on, kun vaskitsa ja rantakäärme on selkeesti erilaisia kuin kyy? vai onko biologian tuntemus niin heikoissa kantimissa että ei tiedetä niitten myrkyttömyydestä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

alkanee väsyttäneenkin... :) :) :)

rentooo... vittu, kun saisi joskus vielä sen seuraavan palkan...

bmx- voisi olla rok :pikkugee: :think:

-menen saunaan´ja avaab kaljan. Vittu asun Tampereella... pitääx mun käydä ilmottaa jossain postissa? :lol:

...... :) :) :) :) :) :)
millivanilli

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanaa! Lähdetään äidin kanssa taas käymään Hampurissa syyskuussa :h:
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Melkein parempi nousta tuohon 170cm korkeudelle lepäilemään ja jättää ihmiskunta rauhaan...

palaillaan.

puhdas fiilis...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Ihanaa! Lähdetään äidin kanssa taas käymään Hampurissa syyskuussa :h:
Onpa hauskaa! Olenkin viettänyt sangen mukavia hetkiä siinäkin kaupungissa.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Onpa hauskaa! Olenkin viettänyt sangen mukavia hetkiä siinäkin kaupungissa.
Kuten myös minä. Olin vaihto-oppilaana Hampurissa. Tuskin jaksan odottaa syyskuulle. *täpinöissä*
DeliriumTremens

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

I've given everything I need
I'd give you everything I own
I'd give in if it could at least be ours alone
I've given everything I could
To blow it to hell and gone
Burrow down and
Blow up the outside world
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Kuten myös minä. Olin vaihto-oppilaana Hampurissa. Tuskin jaksan odottaa syyskuulle. *täpinöissä*
Oho! Kaikkea sitä saa tietää, kun vanhaksi elää. Seuraavissa treeneissä voitkin kertoa Saksan tarinoita.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja brona »

Terveisiä Pohjanmaalta! Sieltä tosin palauduttu jo pari päivää sitten. Viime päivät änkeydytty kaverin mukana tallille Nurmijärvelle, jotta on saanut jatkettua landella oloa. Eilen pääsin yhden tutun mukaan hakemaan sen ravureita laitumelta ja ruokkimaan tammoja varsoineen. Aivan ihania hevosen lapsia! Pienin orivarsa jumittui kylkeen nuoleskelemaan mun jalkoja ja höpläämään farkkusortseja, varsinkin vyölenkit oli kivoja sen mielestä. Kaikki varsulit halusivat kovasti tulla raaputetuiksi, olivat hirmu kesyjä ja paljon käsiteltyjä. Vähemmästäkin tulee varsakuume.

*itsesääliosuus*
Ärsyttävää, miten voikin iskeä räkätauti just, kun pitäis jaksaa juhlia synttäreitään huomenna. Ihan hanurista. Lisäksi oon ihan varma, että puolet jättää tulematta.
...
ninnithequeen

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:Viime päivät änkeydytty kaverin mukana tallille Nurmijärvelle, jotta on saanut jatkettua landella oloa. Eilen pääsin yhden tutun mukaan hakemaan sen ravureita laitumelta ja ruokkimaan tammoja varsoineen. Aivan ihania hevosen lapsia!
Mikähän talli on kyseessä?

Olisiko se lähellä sitä tallia jossa tän mamman uusi vuokrapolle asustaa :mrgreen:
saika

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Tänään kuulemma ratalle. Syömään ja terassille ja kaikkee. Onhan tuo ilmakin kiva.

Vartti niin pääsee töistä kotiin 8)

Alkaahan se viikonloppu alkamaan kohta.
millivanilli

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Oho! Kaikkea sitä saa tietää, kun vanhaksi elää. Seuraavissa treeneissä voitkin kertoa Saksan tarinoita.
Onnistuu. Mä voin kertoa yhdestä upeasta italialaisesta kehonrakentajasta, joka toimi mun personal trainerina koko vuoden ajan *värisee jo pelkästä ajatuksesta*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oho! Kaikkea sitä saa tietää, kun vanhaksi elää. Seuraavissa treeneissä voitkin kertoa Saksan tarinoita.
Onnistuu. Mä voin kertoa yhdestä upeasta italialaisesta kehonrakentajasta, joka toimi mun personal trainerina koko vuoden ajan *värisee jo pelkästä ajatuksesta*
Voi äiti. Haluan kuulla siveitä ja asiallisia saksalaisia tarinoita! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja brona »

Ninnitchiva: kävin siis "kotitallillani" eli ratsikoululla ja tuon tutun talli on siinä suht lähellä. Siinä on kaks tallia samassa pihapiirissä, isommassa on suokkeja ja musta shettistamma, mainio tapaus.
...
Sannnu

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ihme joku närästys-turvotus vatsassa...pitäis olla nyt jotain Pepsidiä tai Alsucralia...Tää viikonloppu meneekin töissä huhkiessa...

Tänään ärsytti se, että ale-kengistä menee aina ekana koko 39, joten jäin ilman ihania korkkareita..olisi pitänyt ostaa ne jo eilen eikä mamistella.

Tänään ilostutti kaverin kanssa nautittu aamiainen Kaivarissa viltin päällä: Kahvia termarista, karjalanpiirakoita, kanelipullaa, aplarimehua ja viinirypäleitä. Hyvä alku päivälle!
silsakenraali™

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jos tekis tunaa ja nuudeleita. Kaupissa käyty potkimassa, mut mietin et josko jaksais illalla Suomi-Argentiina lentispelin jälkeen käydä selkäreenin tekemässä. Huomenna kaverini häät, täytyy muistaa katsoa puku valmiiksi. Hitto, et on kiva kun ostin viime kesänä heti koleen puvun, niin ei tartte siitäkään stressata. Mitäs vielä...
AarneAnkka

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin! Twingo on nyt korjattuna, ja saatu viikonlopuksi kotiin. Laadin juuri kasan Koskenlaskijalla täytettyjä, pekoniin käärittyjä jumboherkkusienen lakkeja, otan sidukkaa messiin, ja lähden nyt duunikaverini grillibileisiin. Hyvää viikonloppua! 8)
bedlam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Helsingin sankarit lähtivät Kuusisaarta etsiskelemään. Jospa nuo perille löytäsivät. Itse karistin hetkellisesti flunssan muutamalla oluella. Tiedän kyllä että aamulla olo on kahta kauhiampi. Kai tästä täytyy vääntäytyä jonnekin sitten.
millivanilli

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Voi äiti. Haluan kuulla siveitä ja asiallisia saksalaisia tarinoita! :wink:
:P onnistuu tuokin.
bedlam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En mie ihan terve ole kyl. Kävin hakemassa kellarista patjan ja laitoin ukoille petit olohuoneeseen ja kauhea hiki ja hengästys tuli päällensä. Hyh. Taidan mennä bussilla kaupunkiin.
ninnithequeen

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:...
Jätkä kävi flirtissä vakoilemassa!

Kaikki tosiaan idlas siellä, mutta haista ihan ite vittu vaan :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

par-sky kirjoitti:harkitsin lemmikiksi ottamista, mutta päästin luontoon. emmä sitä ois varmaan osannu hoitaa.
Höh... nyt mua vituttaa kun en älynnyt otta tuota pientä lemmikiksi. Tosin multa puuttuu terraario :? Mut jonain kauniina päivänä....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin