Puutteeton Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Menin tyhjälle joustinpatjalle makaamaan ja nukahdin oitis! :lol:

Isoveli tuli kolmen lapsensa kanssa, joten heräsin. :) Vanhin paukuttaa nokkahuilusta säveliä, niin eddä pillin loppuosa on jossakin ties misä... :lol:

Kaippa sitä jaksaa omaan kotiinsa painella kohta.

pitäisi hommata jostakin joku 200-300euron auto syksyksi tai päästä sopimukseen naapurin kanssa kiesistä... ja ottaa se itselleen. vakuutuksenkin olen siitä maksanut. dööh, ainakin se voisi mahdollisesti olla viikolla minulla käytössä.

Tarvinnee vaan selvittää jatkuuko työt. Hyvää hyvyyttäni voisin asialliselle pomolle töitäkin tehdä. :)
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hiphei, onpahan nätti ilma ulkona. Vois lähtee fillarilla ajeleen naiseni työpaikalle kahville ja kiusaan sitä :p:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jännittävää. Yks söpö poika "öögaili" mua äsken ruokajonossa. Harmi vaan, että kohta alkaa kesäloma, enkä kerkeä ottamaan selvää, merkitsikö toi jotain vai ei.
:wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

höpöpöpö - siirsin "asian" kity-urpoketjuun.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 28.07.2006 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Samperi, että lyhytkin nukahdus virkistää. :)

das nälkä menossa.
RuNkkuTonttu

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mites se iltaoluella käyminen taas venähti? Ja kun suunnittelin, että heräisin aikaisin ja tekisin hyödyllisiä asioita. No, onhan tässä periaatteessa vielä aikaa.

Toisaalta olen heikko, laiska ja saamaton ihminen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Just luin ton jutun ihan paperiversiosta.
Mun mies kyl on ihan saletin håt retroseksuaali :D
MGandhi

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos kantaisi koneen kämpilleen... Lepäisi pyöräilisi ja relaisi... ja matot tekee varmaan vähän kodikkaamman fiiliksen. :)
MadameDeMeloni

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ihana herätä perkeleen viiltävään mahakipuun samalla kun kaivaa kieputtunutta lakanaa pois persvaosta. Entisestä kämpästä tuli sähkölasku, jota ei onneksi tarvitse tasauksen vuoksi maksaa. Ei kiinnosta kuluttaa rahaa ollenkaan, nyt kun sitä kerrankin on sen verran ettei tartte laskea pennejä. Taidan vääntää läskin, kiitos manala, kroppani kylpyhuoneen puolelle ja "kaunistautua" päivän menoja varten. Ohjelmassa mm. hurjaa kirjastokortin hankintaa ja töihin menoa. Kiviäkin varmasti kiinnostaa. Have a good day you all.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ristiriitainen olo. Ukki tekee kuolemaa sairaalassa, ja päällisin tunne on helpotus helposta lähdöstä. Lähes yhdeksänkymmenvuotiaaksi omatoimisena on mielestäni hieno elämä, en usko ukin halunneen hiipua hiljalleen vanhainkodissa vaan elää riippumattomana loppuun saakka. Seuraava tunne on ahdistus tulevista, erittäin riitaisista perunkirjoituksista. En muistaakseni reagoi yleensä näin kylmästi, ehkä suru tulee myöhemmin kun asiaa ehtii käsittelemään.

Tänään en parisuhderiitele vaan olen onnellinen siitä mitä minulla on.
Elämä kantaa, jos sen antaa
MadameDeMeloni

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Jaksamisia Melnaisille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihana ilma, pilvetön taivas! Muuten aika väsynyttä fiilistä ja turvonneita silmiä saatana. Noh, ei auta ku alkaa miettiä vaikkapa Qstokkia ..ja Leijonaa tässä pikkuhiljaa.

Koitahan beddis-polo hoivata ittes kondikseen!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Ihana ilma, pilvetön taivas!
On kyllä! Kävin vaihtamassa lipun rannekkeeseen samalla kun vein yhden erääntyvän kirjan kirjastoon, tuli hieno fiilis kun samalla sound check alkoi kuulua torinrantaan saakka.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työpäivä on pulkassa. Lähden tästä hipsimään kotio.Tällaisia kaikkien työpäivien pitäisi olla, niin paljon tekemistä, ettei ehdi ajatukset pahemmin harhailla. Viisi ja puoli tuntia menivät kuin siivillä.

Plan B olisi se, että lähtisin käymään vanhempien luona, jos vaikka asiakas olisi toimittanut paperit ajoissa, niin voisin hoitaa laskutuksen jo tänään. Pitää miettiä asiaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ihana ilma, pilvetön taivas!
On kyllä! Kävin vaihtamassa lipun rannekkeeseen samalla kun vein yhden erääntyvän kirjan kirjastoon, tuli hieno fiilis kun samalla sound check alkoi kuulua torinrantaan saakka.
Jeeeee, rupes jotenkin heti fiilis nousemaan! Meidänkin pitää vielä jossain vaiheessa käydä vaihtaan ne rannekkeet tässä. Eka kahvia ja suihkua ja itsensä kokoilua hieman ja aika paljon.
AarneAnkka

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti: kaivaa kieputtunutta lakanaa pois persvaosta.
Ikeasta saa muotoonommeltuja lakania oikein hjuvaan hintaan. Hyvästi lakana-wedgiet. :ohyeah:
AarneAnkka

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:En muistaakseni reagoi yleensä näin kylmästi, ehkä suru tulee myöhemmin kun asiaa ehtii käsittelemään.
Ehkä ei suremiselle ole mitään aihettakaan, jos on elänyt hyvän elämän. Ei tuo ole huono ikä kuolla. Jaksuja sulle täältäkin.
MadameDeMeloni

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti: kaivaa kieputtunutta lakanaa pois persvaosta.
Ikeasta saa muotoonommeltuja lakania oikein hjuvaan hintaan. Hyvästi lakana-wedgiet. :ohyeah:
Mä en pääse täältä hevonvitunkuusesta ikeaan! Perkele. Arvaa olisinko jo mennyt.
AarneAnkka

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mä en pääse täältä hevonvitunkuusesta ikeaan! Perkele. Arvaa olisinko jo mennyt.
Mittaa sänkysi / patjasi leveys, niin voit varmaan tilata niitä. Katsotaas... jep, SOVA - muotoonommeltu lakana, tilattavissa netistä.
MadameDeMeloni

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Mä en pääse täältä hevonvitunkuusesta ikeaan! Perkele. Arvaa olisinko jo mennyt.
Mittaa sänkysi / patjasi leveys, niin voit varmaan tilata niitä. Katsotaas... jep, SOVA - muotoonommeltu lakana, tilattavissa netistä.
Ja postimaksut miljuunia? Nej, nej. Mieluummin menisin itse paikan päälle. Maanantaina olis sopivaa aikaakin muuten. Perskutarallaa.
slam

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jees, avasin ekan kaljan tunti sitten omassa huushollissa. Saunon ja hieman tuolla saunassa on hyvin happea! pystyy olemaan vitun pitkään... lauhkee hyvän hajuinen puu

ja vittu täällä on siistiä... paskainen näppäimistö haisee hieman täsä ympäristössä :lol:

jatkan kaljan juontia ja relaamista. Yksin jees... oleskella :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Naiset on outoja!!

Viisi-kuusi hameväen edustajaa kirkumassa kurkku suorana kuoroon keskellä päivää keskellä kauppaa tämän pienen söpöläisen eksyttyä sinne.


Kuva


Meinasivat jo hakea lapiota jolla mätkiä sitä. Ei perkele, tuo rantakäärme oli varmaan enemmän peloissaan kun nuo paniikkimammat. Onneksi satuin paikalle ja korjasin veijarin parempaan talteen päästäen hänet takas luontoon.


Kuva


On se söpö :h:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Puutteeton Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Jees, avasin ekan kaljan tunti sitten omassa huushollissa. Saunon ja hieman tuolla saunassa on hyvin happea! pystyy olemaan vitun pitkään... lauhkee hyvän hajuinen puu

ja vittu täällä on siistiä... paskainen näppäimistö haisee hieman täsä ympäristössä :lol:

jatkan kaljan juontia ja relaamista. Yksin jees... oleskella :)
Mäkin avasin :) Tai on mulla jo toinen menossa. Onnea uuteen koloon. Sulla on oikein saunakin! Oon kade. Jatketaan relaamista, me lähetään kohta rokkaamaan tästä :)
Vastaa Viestiin