Lördaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

MadameDeMeloni kirjoitti:
JoeB kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Elämätön lauantai. Eli nothing to do. Mistä saa ostaa kavereita?
Mitä maksat?
Luonnossa? Esim. Nuuksiossa.
deal :lol:
MadameDeMeloni

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

JoeB kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:
JoeB kirjoitti: Mitä maksat?
Luonnossa? Esim. Nuuksiossa.
deal :lol:
Jesh! Koska pannaan sopimus täytäntöön? :D
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

MadameDeMeloni kirjoitti: Jesh! Koska pannaan sopimus täytäntöön? :D
Vaikka heti :D
MadameDeMeloni

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

JoeB kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti: Jesh! Koska pannaan sopimus täytäntöön? :D
Vaikka heti :D
Seuraava bussi lähtee... Öö.. Minne mun pitikään mennä? O_o
Kid

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mökkiviikko ohi ja taas paluu arkeen :cry:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

MadameDeMeloni kirjoitti: Seuraava bussi lähtee... Öö.. Minne mun pitikään mennä? O_o
Nuuksion mainitsit, mutta tarkemmat koordinaatit samoin kun bussiaikataulut tarvittavat matkustusasiakirjat etc. laitoin yv:nä. :lol:
OperaDuudson

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

olenpas ollut tänään ahkera...kävin passivalokuvissa kela&hlökorttia + uutta passia varten... hitto lasit heijasti niin pahasti että piti ottaa kuvat ilman prillejä mutta kai ne silti viranomaisille kelpaa ilmankin niitä :?: Lolita :apuva:

pyykkitupavuoro varattu ensi vkon torstaille

Sain vielä kaikki tärkeät paperit laitettua järjestykseen, en sitten tiedä niitäkin alkaa olla 26v jo niin jumalaton määrä että kohta pitänee harkita jonkun riippukansion tai uuden lipaston hankkimista

Jukoliste tänä viikonloppuna piti sataa ja arska se vaan paistaa mollottaa kirkkaalta taivaalta... tulispa jo syksy,viilenis edes vähän ettei töissä tarttis niin kauheesti hikoilla,vaikka aavistuksen tuulettimet auttaakin :) :apuva:
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 29.07.2006 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Mökkiviikko ohi ja taas paluu arkeen :cry:
Sie oot bäk :h: Taisi siis olla mukava reissu?! Kiva :)

Tule/tulukaa käymään. Mies on treeneissä ja tulee vasta ysin jälkeen ja oon ihan yksin. Buhuu. Aattelin juuri käydä hakeen tuolta kaupasta pari olusta (vain pari) ja seura olisi oikein tervetullutta. Mulla on tossa kokeellista pasteijaakin suunnitteilla eli tarjoilu pelaa!
ElanorRaven

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hei onko täällä joku sähköhommista perillä oleva? Mun pitäisi porata lamppu kattoon, siis sitä ei saa ripustettua valmiiseen koukkuun vaan pitää oikeen porata reiät kattoon. Uskallanko ihan huoletta porata siitä sen ammottavan aukon molemmin puolin ilman pelkoa, että poraan suoraan johonkin sähköjohtoon ja heitän henkeni?
Kid

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mökkiviikko ohi ja taas paluu arkeen :cry:
Sie oot bäk :h: Taisi siis olla mukava reissu?! Kiva :)

Tule/tulukaa käymään. Mies on treeneissä ja tulee vasta ysin jälkeen ja oon ihan yksin. Buhuu. Aattelin juuri käydä hakeen tuolta kaupasta pari olusta (vain pari) ja seura olisi oikein tervetullutta. Mulla on tossa kokeellista pasteijaakin suunnitteilla eli tarjoilu pelaa!
Oli niin ihanaa että oksat pois! Teki hyvää meille..kaikilla tavoilla. Ja koska niin tiiviisti oltiin yhdessä, patistin sen poikain kanssa ulos tuulettumaan - Kotkaan asti. Hih. Nyt mä vähn pyykkäilen kun sain tupaan ajan ja siivoilen vähän. Väsyttäiskin... Mutta jos jaksan myöhemmin persettäni liikuttaa, niin soittelen?!?!!!
swirl

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:
Mutta jos jaksan myöhemmin persettäni liikuttaa, niin soittelen?!?!!!
Okke :)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:Hei onko täällä joku sähköhommista perillä oleva? Mun pitäisi porata lamppu kattoon, siis sitä ei saa ripustettua valmiiseen koukkuun vaan pitää oikeen porata reiät kattoon. Uskallanko ihan huoletta porata siitä sen ammottavan aukon molemmin puolin ilman pelkoa, että poraan suoraan johonkin sähköjohtoon ja heitän henkeni?
Kun ruuvvaat sen katossa olevan lätkän esiin niin sen alta näkyy mihin suuntaan siitälähtevät piuhat ovat menossa, yleensä suoraan katkaisijaan päin. Muutenkin sähköjohdot on putkitettu eli ne väistävät poran kärkeä aika hyvin saa olla aika wizardi joka saa sähköjohdon porattua poikki.
ElanorRaven

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

JoeB kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hei onko täällä joku sähköhommista perillä oleva? Mun pitäisi porata lamppu kattoon, siis sitä ei saa ripustettua valmiiseen koukkuun vaan pitää oikeen porata reiät kattoon. Uskallanko ihan huoletta porata siitä sen ammottavan aukon molemmin puolin ilman pelkoa, että poraan suoraan johonkin sähköjohtoon ja heitän henkeni?
Kun ruuvvaat sen katossa olevan lätkän esiin niin sen alta näkyy mihin suuntaan siitälähtevät piuhat ovat menossa, yleensä suoraan katkaisijaan päin. Muutenkin sähköjohdot on putkitettu eli ne väistävät poran kärkeä aika hyvin saa olla aika wizardi joka saa sähköjohdon porattua poikki.
Juu, enpä jaksanut odotella neuvoa ja huomasin tuon mainitsemasi seikan ja onnistuin! Lamppukin toimii :P
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti: Juu, enpä jaksanut odotella neuvoa ja huomasin tuon mainitsemasi seikan ja onnistuin! Lamppukin toimii :P
Siitä se sähkömiehen ura aukeaa, jospa lähtisitkin teknilliseen...
ElanorRaven

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

JoeB kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Juu, enpä jaksanut odotella neuvoa ja huomasin tuon mainitsemasi seikan ja onnistuin! Lamppukin toimii :P
Siitä se sähkömiehen ura aukeaa, jospa lähtisitkin teknilliseen...
Taidan pysyä freelancerina :D Nyt on kuitenkin vihdoin ja viimein lamppu katossa ja hyllyt seinissä, marraskuusta saakka kesti, että sain aikaiseksi...

Se perhanan paarmanpurema paisuu vaan entisestään, nyt alkaa olla jo aika pirulaisen kipeä. Ja toisaalta taas kutiaakin pirusti. Varmaan sentin verran turvonnut tuo purema-alue, ja ihan pinkeä iho siinä päällä. Mitä saakelin tappajapaarmaksia täällä oikeen liikkuu?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minusta tulee ensi vuonna täti jo toisen kerran :h:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:marraskuusta saakka kesti, että sain aikaiseksi...

Se perhanan paarmanpurema paisuu vaan entisestään, nyt alkaa olla jo aika pirulaisen kipeä. Ja toisaalta taas kutiaakin pirusti. Varmaan sentin verran turvonnut tuo purema-alue, ja ihan pinkeä iho siinä päällä. Mitä saakelin tappajapaarmaksia täällä oikeen liikkuu?
Joo ei tuolla työtahdilla palkoille pääse. Toki asiakasta voisi laskuttaa suunnittelutunneistakin.

Tämän kesän villitys paarmoilla tuntuu olla porautua suoraan paksuun verisuoneen josta sitten paineella imaisevat itsensä täyteen, toimitus kestää muutaman sekunnin ja jättää todella ilkeän jäljen käteen suoraan verisuonen päälle.
Jos se purema on kipeä niin käy näyttämässä sitä jollekkin lääkärille varsinkin jos hyttyspuikko ei tehoa. Antavat tujummat lääkkeet sen hoitoon, kärsiminen on turhaa noissa tapauksissa jos toimivia hoitojakin on.
OperaDuudson

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Kreitsu kirjoitti:Minusta tulee ensi vuonna täti jo toisen kerran :h:
onnea :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

OperaDuudson kirjoitti: onnea :)
Kiitos, välillä on käynyt mielessä että voisi itsekin vääntää pennun (jos siis luoja suo minut siunattuun tilaan), mutta omat syyni siihen olisivat niin kyseenalaiset, ettei ole järkeä. :roll:
RolloTomasi

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti: Tietty menet!

(Joku päivä mä vielä yritän hakata tän optimistin kirveellä irti itsestäni)
jos sitä uskaltaisi vaikka huomenna, mutta älä hyvä nainen ala kirveen kanssa heilumaan. saksien ja partakoneen käyttöä en kuitenkaan vastusta...
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen aamuisen spedeilyn jälkeen jatkanut uniasioiden parissa jälleen kerran. Pitäisköhän lähtee ajelemaan keskustan kukkakorokkeille pyörällä...

Pitäisi keksiä harrastusporukkaa jostakin. Yksin vetelee meneen tulee sellainen fiilis, kun olisi joku spede-elvis... kun pulsut kahtoo, että mikä vitun 80cm levee harley-pyörä tuokin on. :lol: ja tulevat kyseleen kuulumisia, ellen pääse karkuun... :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Razormaidin kuvia odottelen galleriaan... Edes South Park -versiota.
Olis kiva tietää minkä näköinen immeinen siellä nickin takana on, kun on näin kauan kestänyt täällä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin