Lördaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukuinpahan makiasti noin 6h

lakana kiertyy, jonnekin vitalikseen eli poies patjan päältä,,, kusemaan* ja unta takaisin jatkamaan,,

haukootus*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nukuin iltaunet 18.30 - 20.30 - Olipas uni! Join itseni humalaan unessa, ja kun heräsin ja olin lähtevinäni vessaan, keikuin sinne tänne. Jumalauta, onko mahdollista saada noin halvalla niinkin hyvät kännit?!!

Tänään olen 07 asti töissä, sitten kotiin nukkumaan. Äijän näkee metroasemalla menossa aamuvuoroonsa, ja seuraavan kerran sunnuntaina. On viettämässä veljensä kanssa iltaa, ja varmastikin kosteaa sellaista. Veljen tyttöystävä soitti mulle, ja kyseli että olenko mä kuullut tällaisesta järjestelystä (suht. ärtyneenä, hänelle ilmoitettiin että miehet on menossa ulos): "mun idea...". Whittu.. kyllä mun seurasta kannattaa joskus lähteä tuulettumaan, yliannostuksen oireina oksennus ja ripuli.

Stana, sunnuntaina töitä klo 7 aamulla, eli huominenkin hummaaminen jää minimiin. Leffa + hyvä safka, hyvä seura (luultavasti oma) ja kotona.
The great club outshines the individual, always and forever.
MadameDeMeloni

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tää katoilee unille. Aamulla sitten (tai no, aamupäivällä, elppiksen mieliks) töihin. Sitten onkin ohjelmassa jälleen nolifettämistä. Jipii, odotan innolla.
ninnithequeen

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Nukuin iltaunet 18.30 - 20.30 - Olipas uni! Join itseni humalaan unessa, ja kun heräsin ja olin lähtevinäni vessaan, keikuin sinne tänne. Jumalauta, onko mahdollista saada noin halvalla niinkin hyvät kännit?!!
Kjäh, mulle on kans käyny joskus noin. Ja sit hetken päästä hiffannu että kas, ehän mä ookkaan kännissä :D

Tulin juuri saunasta, ja menen nyt vihdoin viimein katsomaan sen saakelin leffaa, jonka olen yrittänyt katsoa jo varmaan seitsemänä iltana, ja joka kerta nukahtanut kesken. Mielummin sitä kuin katsella sätissä kuinka kaksi kukkoa tappelee tän tunkion kuninkuudesta :krooh:

Hyvää yötä mussukat.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tämäkin punkkaan, jotta jaksaa koko päivän. Töitä, matkantekoa ja sitten varmaan koko yön nusuilua.

Ih, olisinpa jo perillä!

Mutta palajan varmaan elokuun loppupuolella, olkaatten ihmisiksi sinne asti!
Kolmisen viikkoa nettivieroituksessa vierihoidossa siis, heippa!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

seksiä, mitä se on? :)

parvisänky on hyvä keksintö, mutta ei sieltä jaksa laskeutua maan kamaralle turhan tähden...
RolloTomasi

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

pitäisikö mennä tapaamaan hauskaa tyttöä, jolla on kiva peppu, vaiko jättää väliin yritys tutustua ihmiseen paremmin, vaikka vaikuttaakin tuntemisen arvoiselta ihmiseltä?

hyvää lauantaita
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: pitäisikö mennä tapaamaan hauskaa tyttöä, jolla on kiva peppu, vaiko jättää väliin yritys tutustua ihmiseen paremmin, vaikka vaikuttaakin tuntemisen arvoiselta ihmiseltä?
Mikähän kysymys tuokin taas oli?

Lauantaita teillekin taas pitkästä aikaa.
dörty style pyllistys on kuulemma sellainen, että polvet on yhdessä. :roll:
RolloTomasi

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: pitäisikö mennä tapaamaan hauskaa tyttöä, jolla on kiva peppu, vaiko jättää väliin yritys tutustua ihmiseen paremmin, vaikka vaikuttaakin tuntemisen arvoiselta ihmiseltä?
Mikähän kysymys tuokin taas oli?
pitäisikö tämä lukea: "totta helvetissä menet?"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: pitäisikö mennä tapaamaan hauskaa tyttöä, jolla on kiva peppu, vaiko jättää väliin yritys tutustua ihmiseen paremmin, vaikka vaikuttaakin tuntemisen arvoiselta ihmiseltä?
Mikähän kysymys tuokin taas oli?
pitäisikö tämä lukea: "totta helvetissä menet?"
Ei, vaan "miksi vielä olet siinä!?"
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ratatouille
bedlam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Petasin petit Helsingin vieraille ja roudasin patjan kellarin kätköistäkin, mutta eivät nuo saaterit sitten nukkumaan tänne tulleet. Kiitoksia eräälle puhelusta, oli älyttömän mukavaa rupatella, vaikka aiheet olivat millaisia olivat.

Vittu kun haluaisin nukkua jonkun vieressä joskus. Ja ihan vaikka vaan nukkua. Perkele. Enkä nyt tarkoita Dumaria tai Bluntlyä.

Mutta öitä kitinäkansa. Flunssa lähti juopottelemalla, liekö aamulla vastassa tuplasti pahempi loppuvastustaja. Uutta putkea sitten kai.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:mutta eivät nuo saaterit sitten nukkumaan tänne tulleet. Kiitoksia eräälle puhelusta
No höh! Se oli varmaan sen takia, koska Dumari unohti kaikki hygieniatarvikkeensa (vaikka muisti pyyhkeen, kun äippä muistutti viestillä) kotiin, ei kehdannut tulla sinne haisemaan ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:Nukuin iltaunet 18.30 - 20.30 - Olipas uni! Join itseni humalaan unessa, ja kun heräsin ja olin lähtevinäni vessaan, keikuin sinne tänne. Jumalauta, onko mahdollista saada noin halvalla niinkin hyvät kännit?!!
Onhan se mahdollista.

Ihte olen jatkanut nukkumista. Tarvinnee päästää viileetä aamu ilmaa sisälle ja sulkea päiväksi ovet. tai kaiketi tuo ilta-aurinko lämmittää seinän.

haukootus* unirytmi sekaisin ja hieman pää kipua. Nukkumista olisi syytä jatkaa...

aamu-uinti on harkinnassa, mutta ehkä vasta 10.00 jälkeen... :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen lähes pettynyt ettei tänne tullut yhtäkään humalaista kommenttia yön aikana. HÄVETKÄÄ!!

Reilut 30 min ja lähden talsimaan kotiopäin. Osan matkasta toki taitan julkisilla kulkuvälineillä.

Taas tuli elämän karut totuudet vastaan - ihmiset ovat toisilleen kovinkin julmia. Ei bensaa toisten päälle!!

Sunnuntaiaamuun! ->
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hohhoijaa. Kauheaa, kun sitä voi nukkua huonosti vieraassa paikassa! Olen vanhempien luona jonkinlaisena vara-äitinä kun he ovat poissa, ja ensinnäkin noiden kapinahenkisten lapsosten kanssa menee hermot, ja niiden nuorempien kanssa loppukin energia. Vaan eipä se paljoa auttanut, uni oli kumman kevyttä ja katkonaista. Eikä nuorimmat edes herättäneet, kaikki muut nukkuvat vielä autuaasti paitsi tämä "unikeko"!

Enpä ole ennen tällaistakaan ilmiötä itselläni havainnut - paarma haukkasi eilen jalkaan ja nyt siinä on kämmenen kokoinen arka, punainen ja kutiava turvonnut alue. Eikä mulla ole ennen tullut muita reaktioita kuin kutinaa! Joko se oli joku jättitappajapaarma tai sitten ampiainen tai joku vastaava öttiäinen. Kummallista ja kurjaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Unohdin eilen mainita että mullahan alkoi loma. Olkoon vain reilun viikon mittainen, mutta loma silti. No mitä teen jo tähän aikaan hereillä? Vitun hyvä kysymys...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
millivanilli

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta!

Nyt on mp3-soitin ladattu täyteen hyvää musiikkia, joten voin lähteä polkemaan töihin.
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Saamari auroora viskelee valoaan. Kohta on lämmintä myös sisällä...

-Olen aika vitun tyytyväinen tähän Huusholliin...

-nukuin makeasti

-Voisi ruokkia vartalonsa ja uintia harkita...

-pyörällä voisi mennä tempomaan, omiaan
Viimeksi muokannut slam, 29.07.2006 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Grillibileet olivat ihan kivat, mitä nyt, join kolme siideriä ja sain odottaa niistä selviämistä aikansa jotta olisi laillista ajaa. Siinä vaiheessa kun vihdoin oli, oli jo niin myöhä että väsy melkeinpä haittasi ajamista enemmän kuin känni. Kaveri vielä soitti perääni että pääsinkö kotiin. Ihan ehjänä pääsin, ei mitään ongelmia.

Alkuperäinen suunnitelmani oli itse asiassa vihdoin viimein mennä Boomiin katsomaan mikä siellä on meininki, mutta kaverin kutsu teki muutoksen tähän suunnitelmaan. Ehkäpä sitten tänään?
Sannnu

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Yöh..nukuin jotenkin raskaasti...ja käden päällä!!! Nyt on muurahaisia kädessa ja veltto olo...vatsa on yhä turvoksissa ja närästää...keitin kuitenkin kahvit ja varasin jumpan...suursiivous odottaa
millivanilli

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eka tpk
mustakikkeli

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Missä segma on? Mitä se tekee? Miltä nyt tuntuu, mitkä ovat fiilingit? Vai tulinko taas etuajassa?
SikaMika

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

mustakikkeli kirjoitti:Missä segma on? Mitä se tekee? Miltä nyt tuntuu, mitkä ovat fiilingit? Vai tulinko taas etuajassa?
Ihan vitun sama.

Tehostan itseäni kertomalla tulleeni juuri kotiin. Vieläkin aivan apinakännnissä, ajelin kerran junalla väärään suuntaan törmäten vanhaan hyvään tuttuuni, joka on näemmä konduktööri nykyisin. Kaljalle joku päivä, ei sille mitään voi.

P.s. Mustakyrpä, fillari jäi baarin eteen
slam

Re: Lördaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Huvittaisi, levätä, levätä ja levätä... mut lähden hieman pyöräilemään... ja mahd. uimaan. :)

8)
Vastaa Viestiin