Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

silsakenraali™ kirjoitti:vielä.
Eiköhän sitten hoideta sekin pois alta?


Joo! Mun numero on 050-


ähähäh, heti luuli kumihuuli!!!

Ei mutta sittenhän minä ihan ylpistyisin, kun minussa ei olisi ainuttakaan vikaa...
silsakenraali™

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

MarthaFocker kirjoitti:Ei mutta sittenhän minä ihan ylpistyisin, kun minussa ei olisi ainuttakaan vikaa...
Juuri tämän takia et tule koskaan multa saamaan. Täyden kympin muija, pah!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mylwin kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
Me olemme pioneereja.

Keski-Suomen Pioneeripataljoonan komendantti, yliluutnantti Reino Rahkaperse: Martha ja slam ovat upseeriainesta, rautaa rajalle! :D
Tsk, tsk, Komendantti löytyy K-SR:n esikunnasta. Ei pataljoonalla kaiketi omaa komendanttia ole.
Keski-Suomen pioneeripataljoonalla oli komendantti ainakin v. 1985. Käväisin siellä silloin. Sotilaskarkurin ominaisuudessa pidätettynä... :roll:

- Aiotteko te palvella?

- En. Haista vittu.

:D :D :D :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Patz

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hallusinaatio kirjoitti:Kyllä sillä pienemmällä vesimäärällä näyttää lähtevän myös "Mr Hanky" pytystä.
Pysystä kyllä mutta jää sinne putkistoon tukkimaan kaiken. Eli käyttäkää sitä isoa nappia ja säätäkää ne vesimäärät oikeiksi! Jopa tällainen blondi sen osaa!
Patz

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja Patz »

silsakenraali™ kirjoitti:Joo, sun ainoa vika on, että mä en ole nussinut sua, vielä.
Sulla taitaakin olla tavotteena nussia kaikki Kitisijät ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Isokakka ja pienikakka vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Homeboy65 kirjoitti: Keski-Suomen pioneeripataljoonalla oli komendantti ainakin v. 1985. Käväisin siellä silloin. Sotilaskarkurin ominaisuudessa pidätettynä... :roll:
Nuuh, hyvin mahdollista .. jos pataljoona käsitti koko varuskunnan. 20 vuotta sitten oli aika lailla muutenkin eri meininkiä.
Nykyään varuskunnassa on yksi komendantti, joka palvelee virkanimikkeeltään koko varuskunnan (K-SR/PsPR/whatnot) komendanttina.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin