Silsasunnundai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tulin just häistä kotio, muut porotti baariin. Liha on heikkoa, mut ei tarpeeksi. Öitä ruttoset ja vastapestyt!
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukun päiväunia öisin. eli välillä taas hereillä hiippailen.

kaippa menen lepäämään. kait musaa saa yöllä soittaa hiljaisella? Jääkaappikin voittaa tämän äänen silloin, kun se kylmentää romppeita. Että tuskin naapuriin kuuluu... 8)

öitä... taas uudelleen.
mustakikkeli

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tulin just sellaiselta pikkuristeilyltä sekä niiden jatkoilta, www.ihalines.fi semmoinen pidemmän kaavan reitti. Ihan ok, punaviinitkin heitin paidalleni. Kyllä se siitä kuivui. Sää oli hyvä, ruoka oli hyvää, minä olin hyvä.
RolloTomasi

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

tulen katumaan hyvin pitkään jos tämän jätän väliin, joten parasta olla jättämättä. muutenkaan ei mitään uutta.

hyvää sunnuntaita
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nälkä, kylmä ja laskuhumala. Muuten varsin hieno fiilis, Nina Persson lauloi ihkusti ja niin moni muukin. Moni muu jatkoi kaupungin yöhön, minua ei oikein hotsittanut, vällyjen väli vei voiton.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotiuduttu. Lähdimme käymään pickinickillä keskuspuistossa, reissu hieman venyi. Mahtavaa! Tänään on tullut pyöräiltyä lähemmäs 40km. Pitkäkosken rannalle leiriydyimme pariksi tunniksi. Kuuntelimme musiikki ja chillailimme.

Kävimme tutustumassa suomalaiseen karaokekulttuuriin lähibaarissa.

Nyt Led Zeppeliäniä ja lisää chillailua.
bedlam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu että mie olen kateellinen teille kaikille seksuaalisesti vapaamielisille haihattelijoille. Yritin oikeesti lähteä meisinkeihin sillä mielellä että saisin edes jonkun perkuleen ihmisen kainaloon nukkumaan, mutta ei. Kun ahistus iskee. Mikä vitun kirous tämä nyt on, että viereen hyväksyy petiinsä vain potentiaalisia seurustelukavereita. Vitun tyhmää kun haluais vaan nukkua edes yhden saatanan yön joku kainalossa. Haistakaa paska sitten joo. Mulla on omatekemiä jauhelihapihvejä sentään. Ja aika helvetin hyviä ovat. Van ei hesan vieraille kelvannu. Ja misä ne tyypit taas itse asiassa on? Taas laitoin petit viimesen päälle valmiiksi. Ja pitääkö mun aamulla tulla editoimaan tääkin pois. Pitää. Öitä.
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti: Yritin oikeesti lähteä meisinkeihin sillä mielellä että saisin edes jonkun perkuleen ihmisen kainaloon nukkumaan, mutta ei. Kun ahistus iskee.
En edes jaksanut lähteä hakemaan tuollaista ahdistusta. Ehkä olisin saattanut löytää rahaan sisäänpääsymaksuihin, mutta parempi näin...

voimia sinnekin suuntaan... asioissasi :roll:
SikaMika

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Vittu että mie olen kateellinen teille kaikille seksuaalisesti vapaamielisille haihattelijoille. Yritin oikeesti lähteä meisinkeihin sillä mielellä että saisin edes jonkun perkuleen ihmisen kainaloon nukkumaan, mutta ei. Kun ahistus iskee. Mikä vitun kirous tämä nyt on, että viereen hyväksyy petiinsä vain potentiaalisia seurustelukavereita. Vitun tyhmää kun haluais vaan nukkua edes yhden saatanan yön joku kainalossa. Haistakaa paska sitten joo. Mulla on omatekemiä jauhelihapihvejä sentään. Ja aika helvetin hyviä ovat. Van ei hesan vieraille kelvannu. Ja misä ne tyypit taas itse asiassa on? Taas laitoin petit viimesen päälle valmiiksi. Ja pitääkö mun aamulla tulla editoimaan tääkin pois. Pitää. Öitä.
Voi sun kanssasi, poika!

Tuo on vain vaihe, joka sun täytyy lusia. Tiedän fiiliksen: olisi hirveästi "järkevää" sanottavaa kaikille maailman naisille, mutta mitään järkevää ei irtoa suusta kun pitäisi. Olet vielä keskellä jotain vaihetta, joka pitää prosessoida pois päästä ennen kuin olet valmis mihinkään muuhun. Älä hötkyile, hyväksy se, käy asiat läpi ajan kanssa ja huomaa olevasi taas oma iloinen itsesi. Silloin kaikki käy kuin itsestään, ilman turhaa stressaamista, silloin ne nukkumakaverit löytyvät kainaloon. Ja ehkä jotain enemmänkin...

Hyvä tyyppihän sä olet. Sitten, kun alat taas uskomaan siihen itsekin, olet oikealla tiellä. Jos et pidä itseäsi hyvänä tyyppinä, kuka muukaan pitää? Ole oma itsesi, take your time, chill out ja joujoupoks! Tuosta ei ole suunta kuin ylöspäin, veliseni... :muu:
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pitäisköhän munkin liittyä tähän ahdistuskerhoon? Pitäisi varmaan! Mullekin kelpaisi välillä joku muu kainaloon, kuin tuo saamarin karvaturrikka, joka häiriköi mua öisin. Ja sunnuntaityöt on perseestä. Ja helvetin kipeät paarmanpuremat on perseestä. Jollei se tänään ala helpottaa, niin lähden lääkäriin!
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei ole paarmat onneksi purreet.

Käväsin aamu-uinnilla vatkaamassa aamiaismuroja. Spedeilin hieman myös kallioilla pyörän kanssa. :)
AarneAnkka

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Yritin oikeesti lähteä meisinkeihin sillä mielellä että saisin edes jonkun perkuleen ihmisen kainaloon nukkumaan, mutta ei. Kun ahistus iskee.
No, mulla oli vähän sama. Eilen vielä suunnittelin että meen Boomiin tsekkaamaan meiningin (uteliaisuudesta, jos en muuten, kun en oo siellä ollut), mutta illan lähestyessä olin yhä vähemmän sillä tuulella. Perjantaina olin enemmän biletuulella, mutta silloin olikin ne kaverin grillibileet.

No, uusia iltoja tulee eteen...
swirl

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kissarukka tuli vahingossa aamuhässäkän aikana suljetuksi likapyykkikaappiin. Nyt se on närkästynyt asiasta ja mulkoilee mua murhanhimoisesti sohvalta.

Miehen urheiluharrastukset vievät sen nykyisin puoleksi päiväksi sekä lauantaisin että sunnuntaisin ja yritän tässä kovasti keksiä mitä tekisin, etten juutu pelaamaan Civiä tuntikausiksi niinkuin eilen. Ainakin kissanäyttely tai Valtteri-kirppari vaihtoehtoina. Fillaroimaan tekisi mieli, mutta nokka vuotaa ja kurkku on sen verran kipiä, ettei varmaan kannata.

Olen onnistunut sen verran hyvin erakoitumaan omaehtoisesti parin viime vuoden aikana, ettei oikein ole enää ketään kenelle soittaa, kun kaipaa ex tempore -seuraa. Ja melkein kaikista ystävistä on tullut perheellisiä tai sitten ovat muuttaneet johonkin kauas pois...
AarneAnkka

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

swirl kirjoitti:Kissarukka tuli vahingossa aamuhässäkän aikana suljetuksi likapyykkikaappiin. Nyt se on närkästynyt asiasta ja mulkoilee mua murhanhimoisesti sohvalta.
Eikse osaa naukua ja raapia ovea?
swirl

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: Eikse osaa naukua ja raapia ovea?
Osaahan se, minkä johdosta se ei joutunut olemaan kaapissa ikuisesti. Ei kuitenkaan niin kovaa, että meteli kuuluisi kämpän toiseen päähän...
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

swirl kirjoitti:Kissarukka tuli vahingossa aamuhässäkän aikana suljetuksi likapyykkikaappiin.
Mä olin viime yönä valmis tekemään kolmesta mirristä selvää. Yhden kanssa leikin pitkään, mutta ne kaksi muuta jotka valvottivat muo koko saatanan aamuyön, olivat lähellä päätyä kintaiksi. Hitto mitä sekopäitä.
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Ja helvetin kipeät paarmanpuremat on perseestä.
Aikas leviä läiskä reidessä. Onko baarma-allergiaa olemassa? :roll:
Sannnu

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

aasi kirjoitti:Nälkä, kylmä ja laskuhumala. Muuten varsin hieno fiilis, Nina Persson lauloi ihkusti ja niin moni muukin. Moni muu jatkoi kaupungin yöhön, minua ei oikein hotsittanut, vällyjen väli vei voiton.

Joko se leffa on tullut kesäkinoon?
mustakikkeli

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

bedlam kirjoitti:Vittu että mie olen kateellinen teille kaikille seksuaalisesti vapaamielisille haihattelijoille. Yritin oikeesti lähteä meisinkeihin sillä mielellä että saisin edes jonkun perkuleen ihmisen kainaloon nukkumaan, mutta ei. Kun ahistus iskee. Mikä vitun kirous tämä nyt on, että viereen hyväksyy petiinsä vain potentiaalisia seurustelukavereita.
Tiedän tunteen. :paijaa: :boohoo: :laatta: Minä pääsin kyseisestä ongelmasta eroon vasta lääkärin pakeilla käytyäni: aivojeni ja penikseni välinen yhteys (hermorata) katkaistiin kirurgisesti, jolloin ne alkoivat vihdoinkin toimia toisistaan riippumatta ja välittämättä. Paranin.

Joo, jos menis tekemään aamupuuroa (Nallen Neljänviljan). Huomenna takaisin töihin, woohooo!
AarneAnkka

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti: aivojeni ja penikseni välinen yhteys (hermorata) katkaistiin kirurgisesti, jolloin ne alkoivat vihdoinkin toimia toisistaan riippumatta ja välittämättä. Paranin.
Nyt on pakko käyttää tätä :lol: -hymiötä. Kiitos ja anteeksi kaikki.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sannnu kirjoitti:Joko se leffa on tullut kesäkinoon?
Ei harmainta aavistustakaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sannnu

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Heräsin viiden aikaan siihen kun iso raatokärpänen yritti pesiytyä hiuksiini...siinä vähän aikaa riehuessa unifiilis katosi ja aloin miettiä kaikenlaisia...exää. Tajusin, etten muista hänestä enää oikeastaan mitään...en miten hän puhui tai teki asioita...hassua.

Heräsin yhdeltätoista, tein SunnuntaiaamupalanTM, eli huolella ja hyvää...luin Hesarin tarkasti ja pohdin tässä mikäli lähtisin kaveria tapaamaan...tyhmän näköinen sää puistossa lököilyyn.
RuNkkuTonttu

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Viimeinen lomapäivä. Hieman nuutunut ja väsynyt olo, mutta ei kuitenkaan krapulainen. Mitäköhän sitä tänään tekisi? Tekisikö vielä jotain syntistä ennen "uuden elämän" aloittamista? Äh, ei taida jaksaa. Ulos tekisi mieli lähteä, mutta jaksaako tuolla yksin pyöriä. Mulla ei ole ystäviä :(
Rouva Pupu

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyykkäämistä, tiskaamista ja vessan siivoamista.
Neljän työhakemuksen miettimistä ja jäsentelyä, josko saisi heti nykyisen sopimuksen loputtua marraskuulle jo töitä.
Siinähän tuo päivä nopiaan menee.
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Johan sieltä töistäkin pääsi kotiin, tosin vielä illemmalla täytyy kipaista uudestaan. Se pirun purema sen kun vaivaa vaan, jalkaa ei saa kunnolla taivutettua ja särkee ja kuumottaa. Meen huomenna lääkäriin, ellei ala helpottaa.
Vastaa Viestiin