Silsasunnundai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tulin sänkystä poies, niin alkanee väsyttämään... sängyssä ei siis väsyttänyt... omien yö-unien aikakin menossa. jos menisi takaisin...

turha viesti
Edith

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kenellä on kamera? Kuka tahtois ottaa musta kuvan mun "Everyone loves a sweet girl" -pinkkipaidassa, jotta saisin sen näytille Kitinän galleriaan?
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sinkkumatti kirjoitti:
JoeB kirjoitti:On se kumma miten vaikeata on lähteä näyttämään jotakin lekurille...
Johtuiskohan siitä, että mielummin kärsii pienet kivut, kuin että tuhlaisi puoli päivää odotushuoneessa odotellen lääkärin vastaanotolle pääsyä.
Mies puhuu asiaa. Siskon mies, joka on pahasti paarma-allergikko, jonotti viimeeksi kolme tuntia, ennen kuin pääsi sisälle, vaikka jalat olivat turvonneet siihen kuntoon, että mies ei pystynyt kävelemään niillä laisinkaan. Mieluummin sitten kattelen vähän aikaa, josko menisi issekseen ohi! Farmaseutti tosin sanoi, että tässä vaiheessa kaikki ylimääräinen odottelu on vaan haitaksi. Mutta tänään en lähde enää minnekään, huomenna on päivä uusi!
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

AarneAnkka kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:"Soita heti päivystykseen." Hitto soikoon, ei terveet maatiaistammat mitään lääkäreitä tarvitse!
Mitä jos se onkin semmoinen... semmoinen hämähäkinpurema? :shock:
Toi mullekin tuli mieleen, mutta kyllä se joku lentävä otus kumminkin oli :D
Mutantti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

ElanorRaven kirjoitti: Toi mullekin tuli mieleen, mutta kyllä se joku lentävä otus kumminkin oli :D
Hämähäkkimies puraisi kankusta.
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulla on tylsää. Ei edes mesessä kukaan häiriköi, ja ne joita ite yritän häiriköidä, on jossain poissa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hyvää yötä ja huomentaah..

Tänään on taas ollut näitä päiviä ettei tiedä nousisiko ollenkaan ja jos nousisi, heräisikö sittenkään. Takana siis parin päivän Qstockkailut ja nyt laiskotuttaa niin maan perkeleesti, kämppä näyttää siltä aivan kuin täällä olis ryypätty pari päivää.. hyi! Siirrän silti siivoamisen huomiselle vaikka inhottaakin. Suihkussa käynti ja kotiin haettu pizza vähän helpottivat. Pizzeriaan tosin kävelin kaksi kertaa kun ekammaisella kerralla onnistuin jättämään fiksusti rahat kotiin. Suihkussa koin mielenkiintoisia asioita, väri muuttui kokonaisvaltaisesti ja jokaisesta ruumiinaukosta löytyi uskomaton määrä kuusisaaren hiekkaa, tomua ja muuta kakkapaskaa..

Kiitos ja anteeksi kaikille vkonlopun aikana tapaamilleni henkilöille, jos olen jotain hyvää tai pahaa sanonut /jättänyt sanomatta, tehnyt /jättänyt tekemättä.. Olisihan tuo ollut kovin mukavaa jutella hiukan enemmältikin joidenkin teistä kanssa joihin tuli törmättyä vain ohimennen.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mullakin on tylsää. Ihan outoa ja hirmuisen ikävää olla yhtäkkiä ihan yksin. Ei pötköttele kukaan kainalossa. Suihkussa sain aikaiseksi vihdoin käydä. Jynssäsin juuriharjalla valkoiset (=mustat) tennarit samalla hieman säädyllisemmän näköisiksi. Festareilla roiskuu vähä ku rapataan.. Taidan nykästä kebsunjämät tuosta ja alkaa taas vaihteeksi pötköttää.
Sannnu

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Jaa se olis kohta työpäivä ohi ja huomenna vapari...jeeh..oon alkanut katsoa tossa sellaista halpaa etelänreissua kun aion pitää pari viikkoa palkatonta syyskuun puolessa välissä..eiks Välimerellä oo silloin vielä lämmintä?...
safi

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja safi »

Terveiset Forssasta ja Kuninkuusraveista. Tapahtuma oli hyvin onnistunut, vaikka aluksi epäilin tilan riittävyyttä, koska kyseessä oli melkoisen pieni ravirata. Eilen porukkaa oli 20000 ja tänään 40000. Juomaa ei tarvinnut pahemmin jonottaa ja vessojakin oli riittävästi, josta iso plussa. Paljon tuli nähtyä vanhoja tuttuja ja vaihdettua näkemyksiä uusien tyyppien kanssa. Ilmat suosi ja nahka on taas käristynyt entisestään.
Ensi vuonna on sitten vuorossa Kouvola eli ajomatkaa kertyy taas melkoisesti. Kannattaa kuitenkin ajella, koska tämän parempaa kesätapahtumaa ei löydy.

Suihkun kautta nukkumaan ja huomenna aamusta töihin. Lomat on nyt tällä erää lomailtu.
Viimeksi muokannut safi, 30.07.2006 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Terveiset Forssasta ja Kuninkuusraveista.
*erittäin kateellinen*


Huomenna töihin ja illaksi tallille, loistavaa. Saas nähä kuinka laiskalla tuulella Herra Hevonen on huomenissa. Otan lainassa olevan kameran mukaan saadakseni kuvia punaisesta lihapullasta.
silsakenraali™

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti:Terveiset Forssasta ja Kuninkuusraveista.
*erittäin kateellinen*
Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut. Varmaan johtuu osaksi roolimallistani isästä, mutta toisaalta edes vedonlyöntimielessä ei ole herätystä tapahtunut. Esteratsastusta joskus tulee seurattua töllöstä, mutta jostain syystä raveja ei koskaan.

Pakko vääntäytyä kohta salille, vaikka onkin krapula-ahdistusta. Päivän hyvä työ tai jtk.
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

töihin, vittu... nukuinpahan makeasti. Kerran heräsin ja kuulin samalla loppusoinnun omasta kuorsaamisesta. :)
safi

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja safi »

silsakenraali™ kirjoitti: Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut.
Pyh, sä et vaan tajuu!! Raveissa muuten pyörii paljon ihan kivan näkösiä typyjä, et kannattais niiq joskus käydä radalla kääntymässä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja aasi »

KisSandra kirjoitti: Suihkussa koin mielenkiintoisia asioita, väri muuttui kokonaisvaltaisesti ja jokaisesta ruumiinaukosta löytyi uskomaton määrä kuusisaaren hiekkaa, tomua ja muuta kakkapaskaa..
Mä huomasin käydä suihkussa jo yöllä, pesin kasvoja ja katsoin kuinka vesi valui mustana lavuaariin ja totesin että on parempi tehdä kokonaisvaltaisempi puhdistautuminen ennen kontaktia vastavaihdettuihin petivaatteisiin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

safi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut.
Pyh, sä et vaan tajuu!! Raveissa muuten pyörii paljon ihan kivan näkösiä typyjä, et kannattais niiq joskus käydä radalla kääntymässä.
Mä en kunkkareihin enää suostu menemään. Lahdessa oli viimeks niin ällöjä raviäijiä ahdistelemassa et huh. Sain traumoja. Vermoon siis vain jatkossa.

Tää viikonloppu on ollut ihan perseestä, tai siis ei tunnu yhtään viikonlopulta kun koko ajan vaan töissä. Ja toi kesäheilakin joutu töihin niin ei sitäkään päässy näkee. Taidan mennä nukkumaan kun ei mikään kiinnosta..
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut.
Pyh, sä et vaan tajuu!! Raveissa muuten pyörii paljon ihan kivan näkösiä typyjä,
Päinvastoin. Silsallahan on järki päässä. Hevoshulluihin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa säilyttää hermonsa ja mielenterveytensä.
safi

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja safi »

Camilla kirjoitti: ällöjä raviäijiä ahdistelemassa. Sain traumoja.
*reps* Tietäisit vaan minkälaisia ehdotuksia olen saanut parin viime päivän aikana, mutta kaikkeen tottuu ja enimmäkseen niille höpöjutuille saa vaan naureskella. Välitöntä ja rentoa porukkaa :h: .
Viimeksi muokannut safi, 30.07.2006 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Hevoshulluihin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa säilyttää hermonsa ja mielenterveytensä.
Ihan miten vaan!
isohaara

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:Päinvastoin. Silsallahan on järki päässä. Hevoshulluihin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa säilyttää hermonsa ja mielenterveytensä.
Ja rahansa.
ninnithequeen

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Päinvastoin. Silsallahan on järki päässä. Hevoshulluihin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa säilyttää hermonsa ja mielenterveytensä.
Ja rahansa.
Eikös joka naiseen mene rahaa, ei vain hevoshulluihin?
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti: Eikös joka naiseen mene rahaa, ei vain hevoshulluihin?
Yhden hevoshullun hinnalla ylläpitäisi 10 naista.
silsakenraali™

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti: Hevoshulluihin ei todellakaan kannata sekaantua, jos haluaa säilyttää hermonsa ja mielenterveytensä.
Viime kesänähän seukkasin hevosmimmin kanssa, jolla oli yks oma ja kolme vuokrahevosta. Sitovaa hommaa, mutta jostain syystä totuin siihen, että Otto vaati paljon huomiota. Luulen, että sain itse tarpeeksi huomiota, koska en muista olleeni mustis tai harmissani kertaakaan.

Otantani on kyllä vain tämä.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 30.07.2006 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Eikös joka naiseen mene rahaa, ei vain hevoshulluihin?
Yhden hevoshullun hinnalla ylläpitäisi 10 naista.
Jaa?

No kyl mun ukko suostui tuohon hevosen vuokraamiseen, jotta mammalla pysyy mielenterveys. Hevostelu on hemmetin hyvä harrastus, ja mikäs siinä, kun emäntä on iloinen ja pirteä eikä tylsistynyt mököttävä kotiäiti ;)
silsakenraali™

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Onks muuallakin jo ihan pimiätä? Tampereella on kuin eskimon pimpassa jouluna. Iltapalaa ja omaan säkkiin.
Vastaa Viestiin