Mainio Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jepulis, jepulis... Löysin jopa lampaita keskustan alueelta.

Aika paljon sakkia oli liikenteessä.

-Rengas puhkes ja jouduin aika vidun kaukaa taluttamaan. vitutti... Liikuntaa tuli ainakin monelaista. Yhtä kallion poukamaa vasten oli rento spedeillä.

Uimaan kohta.
SikaMika

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

irmelianneli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Viestisi ovat muuttuneet tämän aamunavauksesi kaltaisiksi viime aikoina. Lienet viettänyt liikaa ajastasi Slamin eSeurassa, skarppaa beibe!
Höpsis beibe. Vain eilisestä klo 16:02 lähtien. Takanani on noin seitsemän viikon lähestäydellinen nettitauko sitäpaitsi. Skarppaa ite!
Skarpataan yhdessä. Meillä vai teillä?! :wink:

Machomöyhö viikonloppu takana.
Perjantaina työkavereiden kanssa ottamassa hieman coolanttia Kallessa. Perusilta, juotiin, jauhettiin paskaa ja katseltiin hieman tyttösiäkin sivusilmällä. Ei lähtenyt tyttöjä matkaan, matkoihinsa kylläkin. Eräskin perseenheiluttaja omi koko tanssisalin ylätasanteen keimaillen ja pyörien. En tietenkään aikonut sietää moista, vaan [iskuvinkki] pomppasin tasanteelle, kopautin neitoa olkapäälle, sanoin "katos tätä", heitin housut nilkkoihin ja aloin tanssimaan villisti kuin John Travolta munasillaan ikään![/iskuvinkki] Temppu toimi odotetusti, mimmi ei ehtinyt kilinvittua tokaisemaan kun oli jo mennyt matkoihinsa. Kavereiden kanssa sitten lähdettiin jatkoille, tissuteltiin aamukymmeneen jolloin minä lähdin kotiin nukkumaan. Kaverit jatkoivat vielä...

Lauantaina normipäivä. Herätys viideltä ja eikun biljardia mätkimään Elcolla vahvistetun kaveriporukan kanssa. Sieltä taas hakkaamaan päätä Kallen seinään, otettiin hieman coolanttia, jauhettiin paskaa ja katseltiin hieman tyttösiäkin sivusilmällä. Joku juntti äijä jorasi autiolla tanssilattialla kuin hullu. En tietenkää aikonut sietää moista, vaan päätin mennä heilumaan hänen viereensä täysin päättömästi samalla tyyppiä tuijottaen. Älysi ilmeisesti alennustilansa (tai sitten omani) kun alkoi nauramaan. Itse pidin naaman pokerina, heiluin hetken ja poistuin. Sitten repesinkin nauramaan, voi pojat kun olikin hupia aikuiseen makuun!
Valitsin vokoteltaviksi aivan väärät naiset, sinne jäivät. Himaan vaan ja unta kuuppaan.
Sunnuntai-aamuna olo oli jostain syystä melko heikko. Kaveri onnitui silti houkuttelemaan Kaivariin Wigwamia katselemaan. Kävin aamiaisella Hesburgerissa. Siellä oli nätti mutta aivan liian nuori tarjoilijatar, pyysin tätä silti hieman hassuteltuani kahville kanssani. Ei kuulemma jaksa lähteä. Sitten pyysin lähtemään kanssani Heseen syömään, kehuin että mulla on tällaisia alennuskuponkeja ihan vitusti! Ei lähtenyt...
Kaivarissa muutama olut naamariin ja vielä kotimatkalla biljardia veivaamaan. Kaveri lähti nyreissään lähes viisikymppiä köyhempänä, itse kuittasin hieman viikonloppuna menetyistä roposista takaisin. Tyyppi oli vahingossa voittanut mut edellisesä iltana nelinpelissä, ajatteli nyt olevan hyvä hetki tuplata normaalipanoksemme. Pelattiin yhteensä 18 freimiä kasipalloa, kaveri vei niistä 3...

Tänään oli sitten edessä väsynyt paluu arkeen ja töihin.
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

SikaMika kirjoitti:
Viestisi ovat muuttuneet tämän aamunavauksesi kaltaisiksi viime aikoina. Lienet viettänyt liikaa ajastasi Slamin eSeurassa, skarppaa beibe!
Tarvinnee käydä siellä uimassa, että en masennu aivan pystyyn...
SikaMika

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Viestisi ovat muuttuneet tämän aamunavauksesi kaltaisiksi viime aikoina. Lienet viettänyt liikaa ajastasi Slamin eSeurassa, skarppaa beibe!
Tarvinnee käydä siellä uimassa, että en masennu aivan pystyyn...
Ole hiljaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Suvinen kirjoitti:Siskot on ihania.
Niin onki! Mulla kans. Harmittaa yhä kun en Stockkailujen lomassa onnistunut viettämään aikaa enemmän omani kanssa. Onneksi me sentään asutaan samassa kaupungissa joten ehkä nuita tilaisuuksia tulee..

Pyykkäys puolessa välissä. Kaupassa käyty ja kokki touhuaa keittiössä sitä lasagnee.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Angita

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Jes! Avaamalla ikkunat sain laskettua sisälämpötilan 30:stä 29:ään. :ohyeah:
OperaDuudson

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

UGH!
pärkkele elämä vaan töitä,kohta roudaan duuniin makuupussin ja yövynkin siellä ... onneks ihmiset alkanu palata pikkuhiljaa lomalaitumilta :!:
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

SikaMika kirjoitti:
Ole hiljaa.
Hej, moi taas! risooks joku? risottoo väärässä kanavassa?

ookke. kait tahtia voisi vähän hidastaa. :lol:
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Angita kirjoitti:Jes! Avaamalla ikkunat sain laskettua sisälämpötilan 30:stä 29:ään. :ohyeah:
Lämpötila pysyy tiukasti 26 tietämillä, vaikka ovi ollut tunteja auki... Ja eihän ulkona ole edes helle. Mittarin mukaan jo alle 20. Näin illalla... :lol:
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh, tallilta kotiuduttu. Herra Hevonen on kyllä niin vallan hieno ja käyttäytyy kuin enkeli. Mä olen ihan rakastunut.
Ja huomenna pakottaa sitten persausta ja koipia, aivan varmasti. Kaippa tuohon taas tottuu ajan myötä.

Nyt porisee curryriisi ja kohta paistan kanafilepihvit sienikastikkeessa, nams.

Niin, ja tänään tulee Hitchcokin linnut, huu! Se on pakko nähdä.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

ninnithequeen kirjoitti:Herra Hevonen on kyllä niin vallan hieno ja käyttäytyy kuin enkeli. Mä olen ihan rakastunut.
Mäkin tahon!

Islanninhevosvaellukseen enää viikko! Dippadai! :ohyeah:

Mutta miten mä kestän siihen asti?
Töihin tuli tänään taas yksi paikallisista kylähulluista enkä pärjännyt sille ensinkään, piti pyytää vakkari pelastamaan :shock: Traumatisoivia tuommoiset henkilöt...

Sitten tupakoimassa ja Breezereitä viileesti siemailemassa.
Ihmetytti kun vähän huimasi kotiin tullessa...
Ei oltu sitten muistettu syödä mitään koko päivänä. :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Herra Hevonen on kyllä niin vallan hieno ja käyttäytyy kuin enkeli. Mä olen ihan rakastunut.
Mäkin tahon!
Islanninhevosvaellukseen enää viikko! Dippadai! :ohyeah:
Mihinkäs issikkatallille oot menossa vaeltamaan?

Mä en ole koskaan edes kokeillut issikkaa :(

Vaelluksilla sen sijaan kyllä, ja useasti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ninni kantsii joskus koittaa issikoita, ne on kivoja.

Ostin kaverilta ihan sikahienot nahkasaappaat. Tai siis just sopivat, eikä tosiaan meinaa irrota jalasta. Noh ehkä sit aamulla irtoo..
bedlam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kylläpä tuo aamuherääminen olikin suurempi shokki kuin uskoinkaan. Miksi se luontainen unirytmi on niin täysin erilainen kuin arkena? Pah.
ElanorRaven

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aaaaaaaah... Nyt on kaikki kropan lihakset autuaan veteliä. Tai ainakin melkein kaikki. Ensin tuntui siltä, etten edes jaksaisi lähteä koko jumppaan, ja sielläkin oli kroppa ihan laiska ja väsynyt, mutta laitoin silti tavallista enemmän painoja ja runttasin verenmaku suussa ja kyynelet silmissä. Ai että kun teki hyvää!

Nyt nami-nami-iltapalaa, sitten hetken päästä unten maille.
silsakenraali™

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hei, heittäkää kaikki tosi siistii läppää ja tosi paljo mun uuteen ketjuun!
ElanorRaven

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenna on muuten edessä todellinen riski painonhallintakampanjalle: mennään työkaverin synttäreiden kunniaksi porukalla Raxiin syömään. Pakko sitä nyt on kunnolla mässätä kun sinne kerran menee, mutta täytyypä edes yrittää panostaa salaatteihin :P
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Huomenna on muuten edessä todellinen riski painonhallintakampanjalle: mennään työkaverin synttäreiden kunniaksi porukalla Raxiin syömään. Pakko sitä nyt on kunnolla mässätä kun sinne kerran menee, mutta täytyypä edes yrittää panostaa salaatteihin :P
Turun raxista on hyviä muistoja. Kait se on edelleen siellä hansan yläkerrassa? Porukka käy yrjöömässä ja tunkemassa reppuihinsa pitsoja yms. wc;een puolella... very teiniä

Oli joskus aika coolia syödä siellä ja mennä tupakalle vastapäiseen ravitolaan. Lopuksi, kun raxissa ei saanut enää savustaa ainakaan ysäri luvun lopulla.
ElanorRaven

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:Turun raxista on hyviä muistoja. Kait se on edelleen siellä hansan yläkerrassa?
Ei ole, kun Stockmann valtasi senkin alueen. Rax on nykyään siellä Kristiinankadun puolella syrjässä :P
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:Hei, heittäkää kaikki tosi siistii läppää ja tosi paljo mun uuteen ketjuun!
Vedä kovemmat perseet, että läppä lentää. Itse nautin kolmatta pulloa. Aiemmin toki vedin kaksi, mutta siitä on aikaa... 500 tuntia.
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti: Ei ole, kun Stockmann valtasi senkin alueen. Rax on nykyään siellä Kristiinankadun puolella syrjässä :P
Voin heittää muutaman Euron, jos soittelet muutaman työpaikan minun puolestani läpitte... Ei jaksa, ei wc;ee sentään. Rasittavaa hakea työtä taas.

Kännissä olisi mukavampaa heittää settiä, mutta huono kuva saattaisi tulla kuuntelijalle. :P
Vastaa Viestiin