Mainio Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heräsin aavistuksen verran liian aikaisin, kun joku paiski romua ulos ikkunasta. Mikä lie remontti. Nyt kun olen ylhäällä, kone avoinna ja kahvia edessä, on aivan hiljaista. Vituttaa.

Vielä olisi xata asiaa tehtävänä ennen kuin äiti saapuu kylään. Miksi edes aloittaa, kun en kuitenkaan ehdi kaikkea?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Taas eiliseltä:
safi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut.
Pyh, sä et vaan tajuu!! Raveissa muuten pyörii paljon ihan kivan näkösiä typyjä, et kannattais niiq joskus käydä radalla kääntymässä.
Ja pah. Ainakin sillä kerralla pari vuotta sitten kun lähdin Vermon raveihin kavereiden seuraksi, ei siellä (odotusteni mukaisesti) muuta ollut kuin yli viisikymppistä äijää. Ehkä Kuninkuusraveissa on sitten ihan eri meno.

Epäkiinnostavista lajeista ja tapahtumista tuli mieleeni että ilmeisesti pitäisi tänään vastata kaverille lähdenkö syyskuussa katsomaan Stadikalle jotain helvetin jalkapallistiottelua... Voisihan sitä uhrautua jotta näkee kyseisiä kavereita.
ninnithequeen kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Eikös joka naiseen mene rahaa, ei vain hevoshulluihin?
Yhden hevoshullun hinnalla ylläpitäisi 10 naista.
No kyl mun ukko suostui tuohon hevosen vuokraamiseen, jotta mammalla pysyy mielenterveys. Hevostelu on hemmetin hyvä harrastus, ja mikäs siinä, kun emäntä on iloinen ja pirteä eikä tylsistynyt mököttävä kotiäiti ;)
Ihmettelen etteivät hevosnaiset ymmärrä edelleenkään mainostaa sitä (urbaania?) legendaa että ratsastus kehittää tehokkaasti lantionpohjan lihaksia, ja siten pimpan tiukkuutta. Luulis herättävän kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa.

AarneA: Olen jo vuosien takainen MAME-addikti, ihan ekojakin versioita jo käyttänyt 10 v sitten. Mulla on ne kaikki, tosin en ole jaksanut päivittää kokoelmaani varmaan puoleen vuoteen.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 31.07.2006 10:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

TPK++;

Nysse loma on sitten lopullisesti ohi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.

Kahvia, suihkuun ja töihin.
Bliss

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustakikkeli kirjoitti:Taas eiliseltä:
safi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Mulla on taasen käynyt niin, että ravit on lähes ainoa isompi urheilulaji, joka ei ole koskaan kiinnostanut.
Pyh, sä et vaan tajuu!! Raveissa muuten pyörii paljon ihan kivan näkösiä typyjä, et kannattais niiq joskus käydä radalla kääntymässä.
Ja pah. Ainakin sillä kerralla kun Vermon raveihin lähdin pari vuotta sitten kavereiden seuraksi, ei siellä (odotusteni mukaisesti) muuta ollut kuin yli viisikymppistä äijää.
Onhan siellä pilvin pimein ihan kivan näköisiä mustalaisnaisia... :roll:
AarneAnkka

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:AarneA: Olen jo vuosien takainen MAME-addikti, ihan ekojakin versioita jo käyttänyt 10 v sitten. Mulla on ne kaikki, tosin en ole jaksanut päivittää kokoelmaani varmaan puoleen vuoteen.
Suthan vois sitten kutsua mukaan siihen seuraavaan vastaavanlaiseen retrosetäilyiltaan. Tervetuloa vaan. Isäntä tekee myös hyvin maukasta pizzaa.
millivanilli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK!

Tänään työpäivä ei tule taaskaan olemaan mitenkään järkyttävän pitkä. Pari laskua vain oli odottamassa.
Tiikeriankka

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Joku Helsingissä voitti sen Loton 4 miljoonaa. Harmi, ettei ollut minä :?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tiikeriankka kirjoitti:Joku Helsingissä voitti sen Loton 4 miljoonaa. Harmi, ettei ollut minä :?
Mä en ole vielä tarkistanut, se saatoin olla minä!!
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saz kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Joku Helsingissä voitti sen Loton 4 miljoonaa. Harmi, ettei ollut minä :?
Mä en ole vielä tarkistanut, se saatoin olla minä!!
Tai sitten minä.
Tiikeriankka

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Valitettavasti tuotan teille pettymyksen, koska kyseessä oli mies. Pukinmäen Essolta ostettu pikapeli kyseessä lehden mukaan..
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiikeriankka kirjoitti:Valitettavasti tuotan teille pettymyksen, koska kyseessä oli mies. Pukinmäen Essolta ostettu pikapeli kyseessä lehden mukaan..
Miun ukko vei meidän lotot. Mutta ei kyllä Pukinmäen essolle. Damn.
RuNkkuTonttu

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

On se kumma, kun ei meinaa saada mitään aikaiseksi. Puolet työajasta on mennyt kahvia juoden ja tupakkaa poltellen. Ja koska nyt tuntuu siltä, että en vieläkään saa mitään aikaiseksi taidan hakea kaupasta jotain aamiaista, IP-Lehdet ja rötväillä vielä hetken.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Äh, mun piti mennä tänään töiden jälkeen uimaan mut olin näköjään ottanut pelkän bikinien yläosan mukaan.. Ei siellä altaassa kyllä ikinä ketään muita oo näkynyt, mut en tiedä kehtaanko sentään mennä nakuilemaan.

Olen myös jostain syystä saanut päähäni et oma kämppä on hommattava. Harmi vaan, että niiltä alueilta miltä etsin (Meikku, Munkka, Laru) en kyllä saa kun jonkun pikku kopperon.
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

saamarin kuuma... kaikki patterit on kiinni, mutta helle vaivaa tätä huushollia.... 26 sisällä. :p 20 olisi aika sopiva
mustakikkeli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:AarneA: Olen jo vuosien takainen MAME-addikti...
Suthan vois sitten kutsua mukaan siihen seuraavaan vastaavanlaiseen retrosetäilyiltaan. Tervetuloa vaan. Isäntä tekee myös hyvin maukasta pizzaa.
Joo! Pukeudutaan kaikki sinne retroseksuaaleiksi. Videotykkiäkö tms. käytitte? Toivottavasti koititte edes Metal Slug X:ää, joka on tunnetusti parasta MAMEssa?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 31.07.2006 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Olen myös jostain syystä saanut päähäni et oma kämppä on hommattava. Harmi vaan, että niiltä alueilta miltä etsin (Meikku, Munkka, Laru) en kyllä saa kun jonkun pikku kopperon.
Koolla ei ole väliä vaan miten sen käyttää. Kolme tärkeintä ominaisuutta kämpässä ovat edelleen: location, location, location.
AarneAnkka

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ahhh. Nakkeja luvassa. Ehkä peukkujumpalta vältytään tällä viikolla. Ehkä saan taas semmoisen "sainpa jotain hyödyllistä aikaan tänään" -olon.
mustakikkeli kirjoitti:Joo! Pukeudutaan kaikki sinne retroseksuaaleiksi.
Retroseksuaaliksi ei pukeuduta - vaan synnytään. Eivät retrosedät ja retroseksuaalit kai samaa lajia ole? :shock:
Videotykkiäkö tms. käytitte?
No ei nys sentään. Kuusnepaa pelataan ihan aidolla (ei taulu)telkkarilla jotta se näyttää autenttiselta. MAME sekä pleikkari arcade-kokoelmineen on asennettu ehtaan arcade-pelirunkoon, joten pelata pitää seisaaltaan.
mustakikkeli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Retroseksuaaliksi ei pukeuduta - vaan synnytään. Eivät retrosedät ja retroseksuaalit kai samaa lajia ole? :shock:
No, viiksistään mies tunnetaan. Ajattelin omaksi roolikseni lähinnä sitä koppalakkihemmoa Village Peoplesta, mutta sen heteroversio.
isohaara

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Joo, vitun maanantia. Aatokset pyörii vain menneessä viikonlopussa, seuraava vapaapäivä on 13. ens kuuta. Eipä ole paljoa mitä odotella. Tyttökämppis palaa lomareissusta vasta ens viikolla, kotona on tylsää. Taidan alottaa shoppailukierteen, olis jotain uusia leluja joilla leikkiä seuraavat kaks viikkoa.
millivanilli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Oli tosiaan hieman turha työpäivä. Kotonahan sitä jo ollaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Loma jatkuu!
Käväisen hakee laukun-ison matka sellaisen että ostokseni berliinistä mahtvat mukavasti sinne..

Kohta brotskua masuun ja rupean(rupien aiheuttamiseksi) suunnittelemaan kotiin lähtöä..
Huomenna tulee sitten kiire pistää pakat kuntoon ja vielä käydä saunomassa illalla..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tänään ohjelmassa lenkkeilyä ja viisumihakemuksen täyttäminen. Töissä en saa aikaan juuri mitään, mutta sehän nyt oli ihan odotettua, onhan sentään maanantai. Onneksi viikonloppu oli mitä onnistunein ja ensi viikolla alkaa kauan odotettu kesäloma.

:h:
Bliss

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on tilillä paljon enemmän rahaa kuin piti :shock:
Lähteäkö tuhlaamaan vai pihtaillako....?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bliss kirjoitti:Mulla on tilillä paljon enemmän rahaa kuin piti :shock:
Lähteäkö tuhlaamaan vai pihtaillako....?
Pihtaaminen on suorastaan syntiä :paavi:
Don't Panic!
Vastaa Viestiin