Mainio Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on tilillä p a l j o n vähemmän rahaa kuin piti. Pärjääköhän pelkällä kaalilla kolme viikkoa..
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Mulla on tilillä p a l j o n vähemmän rahaa kuin piti. Pärjääköhän pelkällä kaalilla kolme viikkoa..
Hakea jostakin työttömien ruokailuista tai vastaavista jakeluista. Täytyy kohta itsekkin lähteä metsästeleen moisia. Pööh, typerää asua yksin kaksiossa, vaikka eipä vuokra kauhia olekkaan...

olenko joskus viisaudessani päätäni uittanut? käsittääkseni en... :P

mut eiköhän jotain työtä siunaannu, kun aloittaa soittelemaan tosissisaan kaikenkarvaisten töiden perään... lomailla voisi sitä ennen...
Viimeksi muokannut slam, 31.07.2006 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mainio maanantai - ei tähän mennessä. Kohta ammutaan perinteiselle viikkoliikunnalle Viinikan kirkon nurmikentälle. Jos se sitten iloksi muuttuisi... Torstaina jatkuu muuten futiskausi pikku kesäbreikin jälkeen. Niitä arjen pieniä iloja.
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:viikkoliikunnalle Viinikan kirkon nurmikentälle. Jos se sitten iloksi muuttuisi...
Koulun puolesta vai joku muu touhu menossa? :roll:
silsakenraali™

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:viikkoliikunnalle Viinikan kirkon nurmikentälle. Jos se sitten iloksi muuttuisi...
Koulun puolesta vai joku muu touhu menossa? :roll:
Vähän niinku brankkareillakin työn ohessa työajalla. Oliko muuten PV:llakin sama juttu? Itse asiassa tämä kaunis asia on leviämässä yksityiselle puolellekin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää ihan turkasesti kun viikonlopun nukkumiset jäivät aikas vähiin. Kannu kahvia ei liikauttanut olotilaa suuntaan eikä toiseen, mutta paskalle piti juosta lujaa.

Taidan olla tämän päivän tekemättä mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RuNkkuTonttu

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Äh, ei jaksa enään notkua täällä työmaalla. Lähdetään pois. Terassille? Ei kun uusi elämä alkaa. Tai mieli kyllä tekisi...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei helvetti. Ei jaksa, ei nappaa. Sain sentään pyykki- ja tiskivuoren duunattua pois kuleksimasta. Kauppaan pitäis lähteä, mutku mutku.... Ikävä ja köyhä olo. Vitustaa.
ninnithequeen

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo-o, lyhyt oli työpäivä täälläkin. Vallan turhaa...

Pian Elpan kautta tallille, saas nähä miten kipeenä on lihakset sitten huomenissa :roll:
Kid

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

(Pää)Lääkärissä käyty ja nyt on pää niin sairaan kipee. Sitä se itkee tihrustaminen teettää...Kotimatkalla piti käydä apteekin kautta, että sain heti helpotusta.
Matkanvarrella oli myös kenkäkauppa, jonka ulkopuolelle oli laitettu alelaari.. Noh, löysinpäs uudet tossut salille. Taas kelpaa puntata.
Juu, ja mielen piristykseks ostin torilta kaks kukkapuskaa. Kun ei mies, niin minä itte.

Ja kohta kampaajalle. Otan pari valokuvaa itestäni mukaan, että josko se täti osais leikata just oikein. Jos ei, niin itken lisää notta se leikkas liian paljon/huonosti ja mä näytän ihan pojalta...

Sekaavaa kirjotusta mutta sallinettehan? On pääkin ihan sekasin...

Edit: Hopi hopi naiset ilmottautumaan miittien kirppisketjuun!!! Kid tahtoo uusia käytettyjä vaatteita :P
Viimeksi muokannut Kid, 31.07.2006 14:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
millivanilli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pepsi Max oli loppunut jääkaapista, joten kävin äsken kaupassa ostamassa tuosta ah niin ihanaa juomaa.
swirl

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:On pääkin ihan sekasin...
Kuva
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:
slam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:viikkoliikunnalle Viinikan kirkon nurmikentälle. Jos se sitten iloksi muuttuisi...
Koulun puolesta vai joku muu touhu menossa? :roll:
Vähän niinku brankkareillakin työn ohessa työajalla. Oliko muuten PV:llakin sama juttu? Itse asiassa tämä kaunis asia on leviämässä yksityiselle puolellekin.
Olen sellainen yksin mäskääjä paremmin, että jalkapallo ei oikein itselle sovi... maalissa on jees seistä.
slam

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Ei helvetti. Ei jaksa, ei nappaa. Sain sentään pyykki- ja tiskivuoren duunattua pois kuleksimasta. Kauppaan pitäis lähteä, mutku mutku.... Ikävä ja köyhä olo. Vitustaa.
:paijaa: eipä meillä muillakaan kovin tähdellistä ole elämä. Koitetaan jaksella...
swirl

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ääh, olen ihan poikki. Siivosin pientä kämppää neljä tuntia joten parempi ois kelvata vuokralaiselle. Prkle. Uusi tukka on tosi söpönen ja sain kulmien värjäyksen ja muotoilun tosi halvalla myös. Kohta pitäisi loikkia etiäpäin, kamalasti tekemistä vielä tänään...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hitaasti mutta varmasti alkaa kone käynnistyä tälle päivää. Saunassa kävin ja aloittelin pikkasen siivoushommaa, ei oikein nappaa kyllä. Kohta kauppaan ja sitten kai teemmä tonnarilasagnee.. Pyykkivuori odottaa kuudelta alkavaa pyykkitupavuoroa. Jos saan tänään vielä tiskattua ton pyykin hoitamisen ja ruoanlaittamisen lisäksi niin olen kovin kovin tytyväinen itseeni. Rahat on kaikki taas mennyt, itkujen itku.. Taisi taas olla vkonlopun aikana housuntaskussa reikä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsakenraali™

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Meillä on työpaikalla hauska jääkaappi. Mun parin litran cola laittini oli jäässä lähes kokonaan, mutta muiden eväät ei. Kertokaas, onko jääkaappi eri kohdista eri lämpöinen?
AarneAnkka

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

silsakenraali™ kirjoitti:Meillä on työpaikalla hauska jääkaappi. Mun parin litran cola laittini oli jäässä lähes kokonaan, mutta muiden eväät ei. Kertokaas, onko jääkaappi eri kohdista eri lämpöinen?
Jos ilma ei kierrä kunnolla? Jos takaseinän jäähdytinelementti oli jään peitossa? Jos kokiksesi oli kiinni takaseinässä? Jääkaappi unohtunut raolleen? Yleensä tommoiset aiheuttaa tota.
silsakenraali™

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti: Jos kokiksesi oli kiinni takaseinässä?
Tämä arpa voittaa eli oli pohjastaan kiinni takaseinässä. Mutta kahden litran muovipullohan on pitkä ja se oli lähes kokonaan jäässä.
millivanilli

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mulla on välillä hieman pitkät piuhat. Vasta äsken tajusin, että huomenna mennään sisustussuunnittelijan tykö suunnittelemaan meidän uutta keittiöätä. Aika ihanaa.

Nyt täytyy mennä mittailemaan seiniä, jotta voin piirtää pohjapiirustuksen meidän keittiötilasta.
ElanorRaven

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita! Kiitos inspiksestä, mäkin rekisteröidyin mukaan sinne postcrossingiin :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin kaupassa pyöräilemässä. Ostin kokonaisen varhaiskaalin. Munat unohtu ostaa. Huomenna ehkä urheilua. Tämä päivä vielä festaritoipumiselle ja äkkiyksinjäämisen tuskasta tokenemiselle pyhitetty. Lanttu sekasin hieman, ja imurointikin jo hengästytti.
SikaMika

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Georgina kirjoitti:Ukko haluais mutta lauantaiksi rukalle mukaan mutta en millään kehtais, raskis kysyä lauantaita vapaaksi
irmelianneli kirjoitti:Ei...Ei...ei....mutku mutku....vitustaa
Ei mitään muttia!
irmelianneli kirjoitti:Ei vittu. Ei oo kivaa. Epätodellista.
Viestisi ovat muuttuneet tämän aamunavauksesi kaltaisiksi viime aikoina. Lienet viettänyt liikaa ajastasi Slamin eSeurassa, skarppaa beibe!
isohaara

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Nyt kelpaa saatana porvareiden tulla ostaan kämppää; siivosin niin maan perkeleesti - ja yksin. Viikonlopun kännijuhlat ei ainakaan helpottaneet urakkaa, mut siistissä kämpässä on totta vie mukavampi asustella. Punkkaajat eivät edes tarjonneet apuaan. Iilimadot.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mainio Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SikaMika kirjoitti:Viestisi ovat muuttuneet tämän aamunavauksesi kaltaisiksi viime aikoina. Lienet viettänyt liikaa ajastasi Slamin eSeurassa, skarppaa beibe!
Höpsis beibe. Vain eilisestä klo 16:02 lähtien. Takanani on noin seitsemän viikon lähestäydellinen nettitauko sitäpaitsi. Skarppaa ite!
Vastaa Viestiin