Tirisevä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on taas tylsää. Mister lähti ottaan pari kaljaa kamujen kaa ja mä en suostunut lähtee mukaan vaikka ruikuttivatkin (no oikeesti ei ne varmaan ois ees mua mukaan halunneet, kunhan kohteliaisuudesta pyytivät). Siis mähän olen taas aamulla ennen duunia menossa salille, eikä urheilijanuorukaiset ryyppää. Nih!
AarneAnkka

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hui! :shock: Tämän uutisen säikäyttämänä päätin poistaa läppäristäni akun silloin kun en ole sen kanssa on the road.

Siskoltanikin leimahti spontttttttttaanisti UPS-laite jonka minä olin ostanut hänelle taannoin, ja koko talon sisustus kärsi pahat savuvauriot (onneksi ei päässyt ilmiliekkeihin asti). Sekä laitteen valmistajat, vakuutusyhtiö että palokunta olivat täysin äimänä, sillä ne laitteet on nimenomaan sunniteltu niin etteivät ne tee tuommoisia temppuja. Uskomattoman huono mäihä. Nyt hän on niin tapauksen traumatisoima että irrottaa tietokoneen töpselistä aina kun ei käytä sitä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aloitin uuden harrastuksen noin viisi minuuttia sitten. Olen ruvennut seisomaan käsilläni. Yritin vähän 'punnertaakin' mut eipä oikein menny alaspäin ku muutamia senttejä. Kyynärpäihin sattuu.
Kid

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti:Olen ruvennut seisomaan käsilläni.
Hupsu :P

Mä oon kokeillu tota viimeks pikkulikkana. Tosin kärrynpyörää yritin tossa kesällä Elpan synttäreillä :roll: Ei mennyt hyvin ei.
Edith

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti:Aloitin uuden harrastuksen noin viisi minuuttia sitten. Olen ruvennut seisomaan käsilläni. Yritin vähän 'punnertaakin' mut eipä oikein menny alaspäin ku muutamia senttejä. Kyynärpäihin sattuu.
Päätit vaan alkaa ja osasit heti? Eiks se oo vaikeeta? Mä joskus kans kersana yrittelin, mut ainakin mulle oli liian vaikeeta.

Huomenna saan hikoilla taas. Mutten käyttää kättä (esim. baletissa tms.). Menen vaikka pyöräilemään. Ihanaa. Makkara- & makoiluloma saa jo riittää!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Aloitin uuden harrastuksen noin viisi minuuttia sitten. Olen ruvennut seisomaan käsilläni.
Heh. Vähänkö rupeski heti tekeen mieli yrittää et onnistuisko tuo enää.. Mä oon vähän yllytyshullu. Vkonlopulla männä päksäytin kylmiltäni spagaattiin ja hienostihan tuo onnistu, joku vain tais sattua mainitsemaan sellaisenkin liikkeen silloin :P Siltaakaan en ole kokeillut aikoihin.. *hmm* Miten se menikään; Rohkea rokan syö ja onni suosii notkeaa.. (tjn) 8)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Edith

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on slam-tauti. Säästän teidät lopuilta ketjuilta ja menen lukemaan puolaisen kirjoittajan kirjaa Haile Selassien Etiopiasta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei se oo vaikeeta. Senkun vaan roiskauttaa kintut seinälle. Rupes vaan tuntumaan ett pakkautuu veri jalkoihin ku tässä kökkii.. siitä se ajatus sitten lähti. Ihanaa että kerrankin on tilaa tehdä mitä huvittaa. Melkein.
Mulli75

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei voi muuta kuin toivottaa onnea niille kahdelle korealaiselle jotka tänään tapasin sattumalta matkan varrella. Siinä on asennetta kavereilla kun toinen on sidottu sähköpyörätuoliin. Ovat lähteneet toukokuun alussa Kreikasta kohti pohjoista, halki baltian ja tavoitteena olla vuoden kuluttua kierrettynä pohjois-eurooppa. (ks. galleria)
MadameDeMeloni

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tulin tunti sitten kotiin parin päivän lomareissulta. Tapasin jälleen rakkaan LillyMunsterin :h: Olikin jo iksu. Ja sain tutustua kommuunielämään! Nice. Olisin hyvä siinä. Nyt jatkuu tylsä ja mitäänsanomaton elämä.
nokkaelain

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lilo kirjoitti:Maksalaatikkoa? Syökö sitä muutkin kuin koirat?
Juuri viikonloppuna söin. Liian usein en sitä näköjään kuitenkaan osta, kun viime vuonna vanhentunut puolukkahillopurkki oli jo vähän eksoottisen hajuinen, joten laatikko täytyi syödä sinältään.
Vastaa Viestiin