Tirisevä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä ainakin tirisee tänään makkarat grillissä pihassa.

Mitäs muut meinaa touhuta?
RolloTomasi

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää tiistaita.
Bliss

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tein töitä tähän asti. Saanko nyt nukkua?
Edith

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti:Saanko nyt nukkua?
Et. Odota viikko äänestyksen tuloksia.
slam

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkua taidan. Yritän saada läpivetoa aikaiseksi, kun edelleen on 25 lämpöä huoneessa.
ElanorRaven

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mun kroppaparkani on aika väsyksissä. Nyt on onneksi jo tiistai! Eipäs kun vasta. Hiphei.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tylsistyn reflektointijaksolle kouluun. Torstaina Hyrylään!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tirinästä puheenollen.... joskus sitä kai vaan on sittenkin parempi että heittää ylimääräisen ruuan pois, kuin yrittää syödä sen ennen kun se menee huonoksi. Minulla oli grillibileiden jäljiltä jäljellä vielä pari jumbo-herkkusientä, Koskenlaskijaa ja pekonia, ja päätin hyödyntää ne samaisessa grillimuonamuodossa ennen kuin menevät huonoksi. Sitä vaan että semmoiset rasvapommit taisivat olla vähän turhan raskaita minun ruuansulatukselleni. Tuli inha sappivaivainen olo eilen illalla. :barf:

Kyllä mä silti nukuin ihan hyvin. Näin unta että asuin jossain jonkun luona, ja minut oli majoitettu huoneeeen joka oli aivan kauttaaltaan pölyssä ja hämähäkinseiteissä, kuolleita hyönteisiä ja hämähäkkejä joka puolella. Yritin teeskennellä viihtyväni, jottei emäntäni / isäntäni loukkaantuisi. :roll:
Bliss

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edith kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Saanko nyt nukkua?
Et. Odota viikko äänestyksen tuloksia.
Olin kapinallinen ja nukuin kiellosta huolimatta kuuteen asti :twisted:
slam

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Edith kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Saanko nyt nukkua?
Et. Odota viikko äänestyksen tuloksia.
Nukuinpahan makeasti. kyrpää on äänestetty 5 ja pillua 400. Lohdulliset tulokset elämän ilojen kannalta. :lol:
Edith

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Saanko nyt nukkua?
Et. Odota viikko äänestyksen tuloksia.
Olin kapinallinen ja nukuin kiellosta huolimatta kuuteen asti :twisted:
Et edes odottanut vastausta kysymykseesi? Hurja.

Mäkin olen hereillä. Ja jalkeilla. Tajuissani? Ehkä. Tikeistä eroon pian!
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä tirisen eroottiista säteilyä...eivais. Pssst, toin kotoani oman Aamulehden ja aion lukea sen työaikana kannesta toiseen :oops:
millivanilli

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mitenköhän tänään tekeminen on ollut niin työlästä. Nousin sängystä jo puoli kahdeksalta, mutta en ole saanut tehtyä mitään. Pukeminen on nyt äärimmäisen vaikeaa. Täytyis kait joo nyt tehdä jotain. 10 min päästä lähtee bussi. => kiirus
bedlam

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaikeat on aamut. Tämä viikko menee kai totutellessa siihen, että nukkumaan kannattanee mennä jo ennen yhtä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Siitä huolimatta, että menimme myöhään nukkumaan nautittuamme sitä ennen kuohuviiniä sekä mahan täydeltä juustoja & punaherukkatuorejuustopiirakkaa, heräsin aamulla oma-aloitteisesti vähän ennen kahdeksaa ilman pahempia rajatilatunteita. Olen jopa normaalia pirteämpi. Hämmentävää.
Don't Panic!
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nexie kirjoitti:Siitä huolimatta, että menimme myöhään nukkumaan nautittuamme sitä ennen kuohuviiniä sekä mahan täydeltä juustoja & punaherukkatuorejuustopiirakkaa...
Syöttekö te koskaan normaalia kotiruokaa, niinku makkaraa tai maksalaatikkoa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Syöttekö te koskaan normaalia kotiruokaa, niinku makkaraa tai maksalaatikkoa?
Maksalaatikkoa? Syökö sitä muutkin kuin koirat?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

"Oma" sali aukesi taas kesätauon jälkeen ja sinne pitikin sitten rynnätä jo aamulla kakskyt yli kuusi. Helevetin hyvä fiilis, kun pääsi treenaamaan taas monen viikon tauon jälkeen.

Duunikaveri on kummallinen. Olin kahvihuoneessa laittamassa aamupalaa, kun rouva käveli sisään ja tervehti muita kahvittelijoita iloisesti erikseen nimeltä, mutta oli kuin mua ei oliskaan. Eikä meillä käsittääkseni ole koskaan ollut mitään erimielisyyksiä. Tekis melkeen mieli kysyä, että mitä helvettiä se oli olevinaan :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

silsakenraali™ kirjoitti: Syöttekö te koskaan normaalia kotiruokaa, niinku makkaraa tai maksalaatikkoa?
No tuota noin. Grillattiin me juhannuksena kalkkunamakkaraa, lasketaanko sitä..? Maksalaatikkoa en ole syönyt viimeisen n. viidentoista vuoden aikana kertaakaan *shivers*
Don't Panic!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lilo kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Syöttekö te koskaan normaalia kotiruokaa, niinku makkaraa tai maksalaatikkoa?
Maksalaatikkoa? Syökö sitä muutkin kuin koirat?
Mie!

Koirat syövät koiranruokaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti: Maksalaatikkoa? Syökö sitä muutkin kuin koirat?
No koululaiset tietty. Muistatko sen ajan, jolloin maksaruoat olivat pannassa liian A-vitamiinin takia, mutta meidän koulussa maksalaatikkoa oli kyllä tarjolla..?
Don't Panic!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

swirl kirjoitti:"Oma" sali aukesi taas kesätauon jälkeen ja sinne pitikin sitten rynnätä jo aamulla kakskyt yli kuusi. Helevetin hyvä fiilis, kun pääsi treenaamaan taas monen viikon tauon jälkeen.
Sama olo oli eilen, kun viiden viikon urheilutauon jälkeen pääsi hikoilemaan. Tosin aukihan tuo sali on 24/7, mutta en vaan jaksanut. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
No koululaiset tietty. Muistatko sen ajan, jolloin maksaruoat olivat pannassa liian A-vitamiinin takia, mutta meidän koulussa maksalaatikkoa oli kyllä tarjolla..?
Niin, mun vanhemmat tosin sääli mua niin paljon että sain eväsrahaa maksalaatikkopäivinä jos vaan muistin pyytää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mylwin kirjoitti: Mie!

Koirat syövät koiranruokaa.
Jos mulla olis vaihtoehtoina koiranruoka ja maksis, valitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä koiranruoan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nexie kirjoitti: Grillattiin me juhannuksena kalkkunamakkaraa, lasketaanko sitä..?
Ei tietenkään, koska se on kalkkunamakkaraa. Mut joo, mitä te niinku yleensä syötte kotona, jos saa näin julkisesti udella? Teen asiasta tutkimusta ja saatte käyttää tutkimustulostani hyväksenne ruokaekonomiaa suunnitellessanne. Lupaan olla armollinen ja tähdentää ravintosisällön sijaan ruokailun seurauksena vapautuvan serotoniinin volyymia.
Vastaa Viestiin