Ihan hulluu hei!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Toisaalta sivistyssanat ovat monesti lainasanoja ja siten vähän vaikeita ymmärtää, vai mitä?

Siis ihan hirveästi vaikeita sanoja, en osaa vastata!
6
21%
Naurettavaa! Tajuan noi kaikki! Dingon biiseissä on paljon enemmän vaikeita sanoja!!! Siis aivovaurio daah!
23
79%
 
Ääniä yhteensä: 29

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen kirjoittanut Kitinään 320 viestin verran puisevaa lässynläätä ja lapsellisia nokkeluuksia, joita kukaan ei tajua! Ja niiden 320 viestin joukossa on vilissyt 29 sivistyssanaa! Siis 29!

Ne ovat: sosioekonominen, rationaalinen, reflektiokyky, noteerata, mentaliteetti, variaatio, stimuloiva, preferenssi, relevantti, diskreettiys, simulaatio, potentia, kumuloiva, staattinen, mentaalinen, progressio, korrelaatio, medikaalinen, indikaattori, nihilistinen, transaktio, groteski, kompetenssi, potentiaalinen, konsepti, konstruktio, ideaali, abstrakti, intuitiivinen ja lineaarinen.

Koska rikkaat haisevat ja eläimet ajattelevat, haluan kiinnittää huomionne tähän hämäläisille juopoille tarkoitettuun erittäin tökeröön gallupiin!
Uusiopehmis

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Unohdit intertekstuaalisen.
slam

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja slam »

Uusiopehmis kirjoitti:Unohdit intertekstuaalisen.
Unohdit internetseksuaalisen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tajuun, pokz.
Mut se johtuu siitä, et oon niin akateeminen että tukkaan koskee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mutta huomaamme että kielestä saa vaikeaselkoista myös sivistyssanoja käyttämättä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:eläimet ajattelevat
Mä en kyl tajuu miten Supa on tämmöseen käsitykseen päässy, mut onhan se aika mairittelevaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:eläimet ajattelevat
Mä en kyl tajuu miten Supa on tämmöseen käsitykseen päässy, mut onhan se aika mairittelevaa!
Pah, se mitään mairittelevaa ole, sinut on vain paljastettu. Eläinten ajattelulle tyypillistä on, että ne parhaansa mukaan yrittävät pimittää kykynsä ihmisenturhakkeilta. Sitten jos niiden kyvyt sattuu paljastamaan, menevät ne ihan hämilleen ja leikkivät seuraavan viikon erityisen tyhmää...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsakenraali™

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Emmää sun jutuista koskaan, mut ne sun maitorauhaset!
Geetzu

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsakenraali™ kirjoitti:Emmää sun jutuista koskaan, mut ne sun maitorauhaset!
Vähän samaa vikaa. Mitä hehkeempi kirjottaja sen vähemmän ymmärrän tekstistään mitään, menee jotenkin kaikki energia ja keskittymispoverit sen jutskan miettimiseen, että miltä se viehättävyys näyttää pikkupöksysissään tekstiä tarkkaavaisena naputtaessaan. Supapupan ymmärtämättömyys voi tosiaan mennä myös sen piikkiin (niin kuin Aarne heitti), että yksinkertaset jutut saa joskus tuotua niiiiin vaikealla tavalla esille... Pidän kyllä lukijana vastuun ymmärtämisestä itselläni, en lue väsynä (eli nykyään juuri koskaan). :]
Turbohaltija

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tuo Superin avatar aiheutti äkillisen panetuskohtauksen.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

-Superior- kirjoitti:Olen kirjoittanut Kitinään 320 viestin verran puisevaa lässynläätä ja lapsellisia nokkeluuksia, joita kukaan ei tajua! Ja niiden 320 viestin joukossa on vilissyt 29 sivistyssanaa! Siis 29!
Ja luit kaikki 320 viestiäsi läpi löytääksesi nuo 29 sivistyssanaa? :shock: - Tää on jotenkin pelottava tieto. :)
"I want you to get excited about your life."
Herra Manala

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hallusinaatio kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olen kirjoittanut Kitinään 320 viestin verran puisevaa lässynläätä ja lapsellisia nokkeluuksia, joita kukaan ei tajua! Ja niiden 320 viestin joukossa on vilissyt 29 sivistyssanaa! Siis 29!
Ja luit kaikki 320 viestiäsi läpi löytääksesi nuo 29 sivistyssanaa? :shock: - Tää on jotenkin pelottava tieto. :)
No shit. Ja ottanut vielä ylös. Kohtuu sairasta.
AarneAnkka

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Geetzu kirjoitti:Pidän kyllä lukijana vastuun ymmärtämisestä itselläni
Kyllä minä ainakin katson olevani vastuussa myös itse kirjoittamieni juttujen ymmärrettävyydestä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta huomaamme että kielestä saa vaikeaselkoista myös sivistyssanoja käyttämättä.
Olisi kiva nähdä yksikin kirjoittamani viesti, jota on vaikea ymmärtää. Tai itse asiassa niitä tosiaan on vain yksi, mutta siis toinen.

Enkä usko, että kukaan lukee viestejäni. Galleriassa on jo kuva.
AarneAnkka

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Olisi kiva nähdä yksikin kirjoittamani viesti, jota on vaikea ymmärtää. Tai itse asiassa niitä tosiaan on vain yksi, mutta siis toinen.
Tekstien viestisisältö on ihan ymmärrettävä (tosin joskus, kuten lakikapulaa lukiessa, pitää lukea sama virke useampaan kertaan jotta sivulauserakenne aukeaa). Mutta sitten kun rupeaa miettimään viestin logiikkaa suhteessa lainaukseen, ja sitä onko se sarkasmia vaiko ei, vaiko jotain ihan muuta, meinaa joskus sulake poksahtaa. Sama juttu niissä kyselyissä vastausvaihtoehtoineen.

Melkomoisia ovat ihmiset joiden huumorintaju on niin siinä rajalla ettei oikein tiedä ovatko he sarkastisia, vitsailevatko, ovatko tosissaan vaiko mitä. Menee vaikeaksi.

Mut hei, mulla on hahmotus_hario ja MBD-reikiä aivoissa. Ei tää oo eka kerta kun mua viedään kuin pässiä narussa.

*penkoo Supan vanhoja viestejä* Emmä nyt löydä mitään mitä mä en hahmottaisi. Paitsi ehkä se kalukuvaketjun tissikuvakommentti:
Näin aikuisen naisen näkökulmasta on joka tapauksessa erinomaisen sykähdyttävää havaita, että kypsä mies haluaa argumentoida omaa erinomaisuuttaan itseään huomattavasti nuorempien naisten... tissikuvilla.
Tä? :shock: Tarkoitatko että kun mies kommentoi tissikuvia, hän tekee sen mainostaakseen itseään? Vaiko jotain ihan muuta?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Oliko tähän ~30 laskettu mukaan edellistenkin e-inkarnaatioiden anno manala pussyfartit?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sannnu

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Suurin osa sivistyssanoista on merkitykseltään sellaisia, että niiden ilmaisemat asiat voidaan kyllä kertoa ihan "suomenkielläl" ainakin tällaisessa perustekstissä, mitä Kityssä 99%:sesti on.

Tilanne on toinen tieteellisessä tekstissä, kun monien asioiden yhteyttä toisiinsa yritetään kuvata selkeästi ja johdonmukaisesti.

Itse ajattelen niin, että sisvistyssanoja käytetään vain niissä tapauksissa kun asiaa ei voi "suomenkiellä" ilmaista.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta sitten kun rupeaa miettimään viestin logiikkaa suhteessa lainaukseen, ja sitä onko se sarkasmia vaiko ei, vaiko jotain ihan muuta, meinaa joskus sulake poksahtaa.
Olen itse asiassa ärsyttävän yksinkertainen ihminen kummallisella huumorikäsityksellä. Mutta kuten sanottua, olen aina ollut yksinäinen.
Sama juttu niissä kyselyissä vastausvaihtoehtoineen.
En ymmärrä. Yritän tulkata muutamia:

Gallup "Mitä mies haluaa"

Hyvälihainen herkkuorja minulle, kiitos. = Olen miespuolinen henkilö, ja nautin seksuaalisessa mielessä alistamisesta sekä kontrolloimisesta. "Mäoonvittuniinmasterisäntäsaatana!!"

Pikaseksiä lihapiirakka suussa. = Nopea yhdyntä fysiologisten perustarpeiden tyydyttämiseksi.

Olen alistuva villapaitaani mumisija. = Olen miespuolinen henkilö, ja seksuaalinen nautintoni syntyy dominoinnin kohteena olemisesta.

Gallup "Oletko stressaaja?"

Totta kai, olenhan herkkä aikuinen. Minä - yksilö ja siten erilainen ihminen - haluan välttämättä olettaa, ja elämässään pettyminen kuulostaa kyllä sellaiselta sartrelaiselta eksistentialismilta. Enkä minä edes lue filosofiaa. = En ole vielä käsittänyt, etteivät asiat aina mene niin kuin minä haluaisin. Tämä on aina yhtä järkyttävää havaita, ja se aiheuttaa minussa jatkuvia stressireaktioita.

Gallup: Luuletko pääseväsi naimisiin?

Kyllä. Olen komea mies ja jumalainen vartaloni kykenee totta puhuakseni hedelmöittämään munasolun. = Naisille on tärkeää, että mies on hyvännäköinen. Tarvitaanko muuta?

En. Olen nainen ja kiitän PMS-oireita sielustani. = Olen 16-vuotiaan itsetunnolla ja minäkäsityksellä varustettu nainen, ja käyttäydyn sen mukaisesti.

En. Olen mies ja vain hieman kiinnostavampi kuin kotimainen proosavuosi 1965. = Antti Tuuri ei tosiaankaan ole kovinkaan kiinnostava.
AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Näin aikuisen naisen näkökulmasta on joka tapauksessa erinomaisen sykähdyttävää havaita, että kypsä mies haluaa argumentoida omaa erinomaisuuttaan itseään huomattavasti nuorempien naisten... tissikuvilla.
Tä? :shock: Tarkoitatko että kun mies kommentoi tissikuvia, hän tekee sen mainostaakseen itseään? Vaiko jotain ihan muuta?
En oikein käsitä sitä, että joku viitsii nähdä yhden tissiparin postaamisen asiana, jonka takia olisi asetettava ilmettään yhtään sen vakavammaksi kuin mitä se yleensä näyttää olevan. Siis tissit my ass... Ja "aikuinen nainen" oli siis vitsi. Hihittelin.
Viimeksi muokannut -Superior-, 03.08.2006 1:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
segma

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi ketales. Jos en välttämättä ja täysin juuri tietäisi asianlaitaa toiseksi väittäisin, että tunnen Supan henkilökohtaisesti (olettaen että saa lempinimitellä). Nuorempi se henkinen kaksoisolento tosin on, hieman, ja vähän erinäköinen. Ja vaikka hänestä pitikin tulla elämäni nainen ennen omavaltaiseksi psykopaatiksi ryhtymistään, niin siinä narun jatkeena sarvipääelukkana menoa katsellessani olisin voinut vannua, että hän vaikutti jotenkin ylimaallisen mielenkiintoiselta. Tässä tapauksessa se tuskin on mahdollista, joten tyydyn toteamaan yksiselitteisen monitulkintaisen kokonaisvaltaisesti koko ketjun sisältämästä informaatiomäärästä seuraavaa:

"Ahaa!"
SnapaHead

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

-Superior- kirjoitti:Olen kirjoittanut Kitinään 320 viestin verran puisevaa lässynläätä ja lapsellisia nokkeluuksia, joita kukaan ei tajua! Ja niiden 320 viestin joukossa on vilissyt 29 sivistyssanaa! Siis 29!

Ne ovat: sosioekonominen, rationaalinen, reflektiokyky, noteerata, mentaliteetti, variaatio, stimuloiva, preferenssi, relevantti, diskreettiys, simulaatio, potentia, kumuloiva, staattinen, mentaalinen, progressio, korrelaatio, medikaalinen, indikaattori, nihilistinen, transaktio, groteski, kompetenssi, potentiaalinen, konsepti, konstruktio, ideaali, abstrakti, intuitiivinen ja lineaarinen.

Koska rikkaat haisevat ja eläimet ajattelevat, haluan kiinnittää huomionne tähän hämäläisille juopoille tarkoitettuun erittäin tökeröön gallupiin!
Kyllä minä olen ainakin tajunnut kaiken. Teemasi on ollut:

Reflektiokykysi on sosioekonomisesti rationaalinen. Noteeraat mentaliteettiasi stimuloivat variaatiot relevanttiuden mukaan, diskreettiys kuitenkin preferenssinä. Simuloit mentaalista progressiota potentian kumuloidessa staattisuutta. Medikaalinen indikaattorisi korreloi groteskeja transaktioita nihilistisessä kompetenssissasi. Potentiaalinen konstruktio ei konseptina ole lineaarisen ideaali vaan intuitiivisen abstrakti.

Sen että täällä ei kukaan tajua mitään (paitsi So Easy) ei pitäisi räkäpalleroa kummempaa kutitusta herättää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turhan moni luulee, että jos englanninkielisen sanan "muuntaa" suomenkieliseksi, se on oikein. Hauskaa, kun jotkut tärkeilevät muka kirjakielellä, vaikka puhuvat vierasta kieltä.

esim. sanan "klassifikaatio" on kuultu moneen kertaan. Niin, englanniksi CLASSIFICATION, ei se, että vaihtaa C:et kirjaimeen K, tarkoita, että se on suomea.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tiikeriankka

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Tai jos vaihtaa Q:t guuksi, G:t keeksi ja B:t peeksi, D:t reeksi, niin..en tiedä mitä saa aikaiseksi. Paskaa varmaan.
segma

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja segma »

Elppis kirjoitti:Turhan moni luulee, että jos englanninkielisen sanan "muuntaa" suomenkieliseksi, se on oikein. Hauskaa, kun jotkut tärkeilevät muka kirjakielellä, vaikka puhuvat vierasta kieltä.

esim. sanan "klassifikaatio" on kuultu moneen kertaan. Niin, englanniksi CLASSIFICATION, ei se, että vaihtaa C:et kirjaimeen K, tarkoita, että se on suomea.
Kaikista parhaiten tämä tulee esille sanassa pateettinen, jonka moni tietämättä asioista kääntää suoraan englannista (pathetic). Pateettinen kuitenkin tarkoittaa jotain vallan muuta kuin mitä se englanniksi tarkoittaa (eli säälittävää), nimittäin mahtipontista tai paatoksellista.
tonttu

Re: Ihan hulluu hei!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Itse olet!
Vastaa Viestiin