Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Koiranruokaa miaaau
8
21%
Kissanruokaa vuf!
1
3%
Hevosten safkaa tallilla, unohdin välipalan kotiin
2
5%
Olen dieetillä, siksi vain vähäkalorisia kalanruokahiutaleita.
1
3%
Useita ylläolevista.
8
21%
Odottelen vielä eläkepäiviä.
14
37%
Jotain muuta, mitä?
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 38

hermine

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Yhden puolitutun vegaaniperheen lapset pitää kaikkea lihaa koiranruokana. Olivat joskus kaupassa lihatiskilläkin ihmetelleet, että miksi täällä on näin paljon koiranruokaa, tai miksi mummi syö koiranruokaa.

Mä oon joskus lapsena maistanut kissojen maitonappeja, marsunnameja, koiransuklaata, kissanmuroja ja hamsterinruokaa. Jostain syystä hevosille syötettävä kivennäissekoitus maistuu mun mielestä tosi hyvälle.

Poikaystävä söi joskus pakastimesta koiranpuuroa (sis. soseutettuja kasviksia ja tattari-ohra-riisi-hirssipuuroa tietysti ilman mitään mausteita, tuohon sitten sekoitetaan raakaa lihaa ennen tarjoilua) ja väitti että se olisi ketsupin kanssa vielä ollut ihan hyvää.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja saira »

Joskus ala-asteella serkku kehui kuinka hyvää kalojen hiutaleet ovat. Olihan se pakko testata... Ja sama jyrsijöiden suklaalla. Ei niin hyviä, että olisin uusinut kokeilua. Ei tosin kovin pahojakaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No en saatana! Mut yks lihava pyllerökaveri aikoinaan söi meijän kalanruokapurkista kerran tai jopa pari. Hyvvää oli kuulemma. Iyh.
Leila

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Lehmien sapuskoista ainoastaan melassi tai melassileike saattaisi mennä. Säilörehu tuoksuu niin epämiellyttävälle, että ei sitä tee edes mieli. Hyvälaatuinen kuiva heinä tuoksuu ihan hyvälle, mutta on ehkä minun pötsille liian kuitupitoista. Viljan ja tiivisteenkin jätän mieluummin lemmuille, ne pitävät niistä ihan oikeasti.
En siis ole syönyt elukoihen ruokaa.
Elukka

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Koiransuklaita olen joskus penskana karkinhimossa syönyt.
Niin ja sitä maksalaatikkoa. (Äiti pakotti.) :roll:
Vastaa Viestiin