Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Koiranruokaa miaaau
8
21%
Kissanruokaa vuf!
1
3%
Hevosten safkaa tallilla, unohdin välipalan kotiin
2
5%
Olen dieetillä, siksi vain vähäkalorisia kalanruokahiutaleita.
1
3%
Useita ylläolevista.
8
21%
Odottelen vielä eläkepäiviä.
14
37%
Jotain muuta, mitä?
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 38

mustakikkeli

Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Viikonpäiväkeskustelussa oli mielenkiintoinen kulinaristinen keskustelu liittyen koiranruokaan. Koska eläinten ruoka tulee joka tapauksessa kuulumaan meidän kaikkien eläkepäivien ruokavalioon, ajattelin kysäistä oletteko jo ehtineet tutustua makumaailmaan mihin lemmikkinne ja (iso)vanhempanne pakotatte?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Koiran- ja kissanruokaa, useastikin. Ei hehkutusjäännös niin pahalta maistu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsakenraali™

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:Koiran- ja kissanruokaa, useastikin. Ei hehkutusjäännös niin pahalta maistu.
Tuliko hiki?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kissankuivaruokaa. kaverilla oli ne semmosessa lasipurkissa. aamulla karpulassa kävelin keittiöön, katsoin, että aah, muroja! kaadoin lautaselle, maitoa päälle ja aloin syömään. maistu näkkärille ja työnsin kissoja pois mun lautasen äärestä ja marmatin niille, että mun ruoka, etsikää itse omanne.

kaveri sitten heräs, tuli siihen ja mainitsi että syöt muuten kissanruokaa. taisin syödä silti loppuun, ei se pahaa ollu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsakenraali™ kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Koiran- ja kissanruokaa, useastikin. Ei hehkutusjäännös niin pahalta maistu.
Tuliko hiki?
Miulla on aina vähän hiki syödessä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pahimmassa suklaanhimossa kanin- ja koiransuklaata. Hei, ei se nyt niin pahaa ollut.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun oli pakko vastata hevosten ruokaa tallilla. Tosin ihan porkkanaa nappasin aikoinaan ruunapojan porkkanasäkistä, en nyt sentään kauroihin tai heinään koskenut.

Kissan ja koiranruokaan en ole koskenut, enkä koske. Pthyi.
silsakenraali™

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Koiran- ja kissanruokaa, useastikin. Ei hehkutusjäännös niin pahalta maistu.
Tuliko hiki?
Miulla on aina vähän hiki syödessä!
Hö, siks just :D
sanctus

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Oman lemmikkini ruoka näyttää ja tuoksahtaa sen verran lihaisalta, että pidättäydyn vastaisuudessakin enemmistä maistamisista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsakenraali™ kirjoitti: Hö, siks just :D
Ei kylläkään ihan noroina, se tapahtuu vain hehkeässä miesseurassa kun haluan päästää feromonit - nuo parinmuodostuksen pikku nokkosherhiläiset - ilmaan hikikarpaloitten kautta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
prosessi

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustakikkeli kirjoitti:oletteko jo ehtineet tutustua makumaailmaan mihin lemmikkinne ja (iso)vanhempanne pakotatte?
Juu, koska meillä lemmikit pakotetaan syömään ihmisruoaksikin soveltuvaa sapuskaa pääosin, kuten esim koirat ja kissat, jotka ovat syöneet kokonaisia kaneja, sikoja ja lampaita. Hevosten, lampaiden ja kanien porkkanat, herneet ja omenat ovat myös ihmispöytään kelpaavia, possu puolestaan syö pääosin ihmisruokien tähteitä. Elukoitten kuivamuonia en kylläkään ole maistellut.
Rouva Pupu

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kissan suklaata olen joskus maistanut, ei se kai pahaa ollut, kitalakeen tarttuvaa vain.
Kissan kuivamuonaa olen myös kerran maistanut, jotta saisin kisulinkin koittamaan, ei tainnut sekään sen kummosempaa olla.
swirl

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kissanminttupastillia oli pakko maistaa, mutta ei sillä ollut samanlaista vaikutusta muhun ku kissaan. Makukin oli aika pettymys ja koostumus vahamainen. En suosittele.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Kanini ruokia tuli lapsuudessa maisteltua. Siemenseosta, suolakiveä, kanin suklaata. Makuelämys oli keskinkertainen, mutta ei kai kovin paha kun ei kertaan jäänyt.
isohaara

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oon varmaan vähän tylsä ihminen, kun en ole ikinä maistanut eläinten ruokia. Elukat on kyllä vähän turhankin usein maistelleet mun ruokia, ja sen jälkeen on pelattu peliä jossa elukka määrää suunnan ja minä vauhdin.
AarneAnkka

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ainakin kalojen kuivahiutaleita olen joskus maistanut, siitä olen varma. Muista en. Voi olla että olen maistanut myös marsunsuklaata. Ja semmoisen kissan maitonapin. *muistelee* Eiku joo, kyllä mä kissain kuivamuonaakin olen maistanut. Ja koirankeksiä.

Opettihan se Huiman linkkaama "All marketers are liars" -luentokin että kissanruoka - ja erityisesti sen markkinointi - ei ole kissoille, vaan ihmisille suunnattua ja tarkoitettua. Muutenhan tehtäisiin hiirten ja linnunpoikasten makuista kissanruokaa.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

jaa, pienempana olen saattanut syoda koirille tarkoitettuja kiitospaloja, siis sellaisia suklaanappeja jotka sopivat koirien syotavaksi. Olivat varsin mukavan makuisia.

Valmisruokia en kylla muista syoneeni... paitsi ehka kuivamuonaa pari raetta maistanut joskus.
Ts. kylla on maistettu.
Geetzu

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Koiranmakkaraa vahingossa leivän päältä, en digannu. Kuivanappuloita, varsinkin kissojen maukkaampaa laatua, nappailen joskus kun yritän saada koiran kiinnostumaan taskuni herkuista koulutuksessa edes ihan vähäsen...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Muistaakseni toissavappuinen (tai sitä edeltävä? En pysty muistamaan. ) reilu kymmenkiloinen vappukinkku oli jo eläintenruoaksi luokiteltu kaupan kylmäaltaassa, mutta apinoillehan se menikin ja tuntui maistuvan. Aaton ja päivän välisen yön jälkeen oli vain rippeet jäljellä.

Syön toki myös porkkanoita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti:Eläimeni eivät ole koskaan syöneet mitään sellaista mitä en olisi itse ensin maistanut. Joku roti se olla pitää.

Sama muuten pätee haukunestopantoihin ja muihinkin kidutusvälineisiin.
Keräätkö omat kakkasikin pussiin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikenlaista pupunruokaa sitä on tässä viimeaikoina tullut mussutettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Penskana kaverini tuppasi syömään kaikki koiransuklaanapit, joten maistoin itsekin sellaisesta kerran palasen. En tykännyt.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Nuorempana kun meillä oli perhessä koira niin tuli naposteltua niitä kuiva-papanoita. Iso säkki oli aina mun vessassa joten nakersin niitä samalla kun olin tarpeilla ja lueskelin kalle ankkaa.
Älä löi! En ole hurrit!
Sinkkumatti

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tulihan tuota Hiukkavaarassa 11 kuukautta syötyä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oletko maistanut eläinten ruokaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti:Kyllä, yleensä myös jakelen ne satunnaiskyläillessäni asukkaiden riemuksi kylpyhuoneisiin ja sukulaisilla ollessa saunan kiukaan kivien väleihin.
Meidän kylpyhuoneeseen ei enää mahdu. Tervetuloa kylään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin