Elokuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Elokuu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olen vaihtanut iltojeni kesäisen kamomillateen vahvaan ja pitkään haudutettuun ruusunmarjateehen, verenvahvuiseen ja vahvasti makeutettuun. Alkanut nukkua sukat jalassa ja löytää nurkista kuolleita yöperhosia. Haaveilla aurinkomatkan sijasta matkasta Fär-saarille.

Mitä sinä teet tähän aikaan vuodesta?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaihdoin leopardikuvioiset verhot makuuhuoneeseen ja luovutin verta. Mä pidän vielä kesää, syksy alkaa noin parin viikon kuluttua, mutta viimeistään syyskuun alussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomasin viimeyönä ettei voi pitää parvekkeen ovea auki yöllä ja nukkua aatamin asussa kun on sen verran kylmä. Täytyy sulkea parvekkeen ovi tai laittaa vaatetta päälle. Nautin lomasta
Dumari

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti: Mitä sinä teet tähän aikaan vuodesta?
Juon olutta, tähän aikaan usein on saanut parhaiten kalaa Tammisaaresta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla oli tänään pörrösukat jalassa.
ninnithequeen

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen jo useana iltana sytyttänyt kynttilät olohuoneeseen. Pitäisi muistaa hankkia niitä tuikkuja pihalyhtyihin myös.

Oikeastaan aivan ihanaa, että syksy tulee, suosikkivuodenaikani kuitenkin. Siis kirkkaat, kirpeät syysaamut ovat ihan parhautta. Loskassa, kurassa ja syysmyrskyissä ei sitten muuta hyvää olekaan, kuin se, että saa käpertyä turvallisesti kynttilänvalossa omalle sohvalle ja juoda kupponen kuumaa teetä sisällä lämpimässä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voisin mennä viikonlopuksi linkoamaan hunajaa, mutta en vielä tiedä jaksaako tuota matkustaa. Varsinaista elonkorjuuta siis.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vielä menen töihin shortseissa ja sandaaleissa, mutta hupparia jo pidän. Eiköhän housutkin lähiaikoina vaihdu pitkiksi.

Työelämä alkaa muuttua pikkuhiljaa arkisemmaksi. Kuten myös .. öö .. haaveet.
Dumari

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oikeastaan aivan ihanaa, että syksy tulee, suosikkivuodenaikani kuitenkin.
Minunkin..
Mitäs sit pitää tehä jossei ole "suosikkivuodenaikaa"?
Uusiopehmis

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Dumari kirjoitti:Mitäs sit pitää tehä jossei ole "suosikkivuodenaikaa"?
Nauttia elämästä ympäri vuoden?
Dumari

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Uusiopehmis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mitäs sit pitää tehä jossei ole "suosikkivuodenaikaa"?
Nauttia elämästä ympäri vuoden?
Näin määkin luulisin, thänk god että meillä on 4 vuodenaikaa!
Sudenhenki

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Edith kirjoitti:Haaveilla aurinkomatkan sijasta matkasta Fär-saarille.
Luonnollisestikaan mulla ei ole kertakaikkiaan mitää asiaa taaskaan, mutta tämä oli niin :h:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Edith kirjoitti:Mitä sinä teet tähän aikaan vuodesta?
Teen mielessäni suuria suunnitelmia loppuvuoden ajaksi ja piiskaan itseäni ajatuksen tasolla toteuttamaan ne.. niin, heti kun syksy saapuu. Vielä en ole kuitenkaan valmis päästämään irti kesästä, tahdon vielä nauttia auringosta! Minun syksyni alkaa aikaisintaan syyskuun alusta, silloinkin hitain kierroksin. Syksy ei todellakaan ole minun "lempivuodenaikani", ruska on toki kaunis mutta kestää vain niin pienen hetken, sitten lehdet tippuvat maahan vain tuottaakseen maatuessaan mädäntynyttä hajua *puistattelee*. Syksyisin ei ole hyvä olla yksin, pitäsi olla joku jonka kainaloon käpertyä pussailemaan *haaveilee*..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Angita

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Angita »

Edith kirjoitti: Haaveilla aurinkomatkan sijasta matkasta Fär-saarille.
Pakko sanoa, et mä oon ollu tuolla. 8)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dumari kirjoitti: Näin määkin luulisin, thänk god että meillä on 4 vuodenaikaa!
Nämä "Suomen 4 vuodenaikaa" on kyllä mahtavin markkinointihuijaus ikinä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla alkaa loma vasta 19.8., joten elokuu lomaillaan! Urpo menin iskemään lomani näin myöhään, mutta siinä on se hyvä puoli, että muut vajoavat syysmasennukseen työpaikoillaan, kun minä lomailen :P
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tulevan syksyn jo melkein haistaa ja se on minunkin lemppari :h: Odotan jo kovasti kynttiläiltoja, villasukkia ja kirpeitä aurinkoisia päiviä. Elokuussa suunnittelen aina aloittavani uusia harrastuksia, kun esimerkiksi kansanopistot alkavat mainostaa uusia kursseja ja uudet jumpat ja tanssikurssit alkavat. Suunnitelmia löytyy jo tällekin vuodelle :)
ninnithequeen

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikähän siinä on, että aina syksyisin ihmiset innokkaana aloittavat uudet harrastukset tai kurssit tai muuta? Syysmasennuksen torjumista vai mitä lie?
Bliss

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mikähän siinä on, että aina syksyisin ihmiset innokkaana aloittavat uudet harrastukset tai kurssit tai muuta? Syysmasennuksen torjumista vai mitä lie?
Kun syksyisin yleensä alkaa ne uudet kurssit ja ryhmät :wink:
Kesken on tylsää mennä lähes mihin tahansa, kun ei oikein pääse hommaan sisään.
ninnithequeen

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikähän siinä on, että aina syksyisin ihmiset innokkaana aloittavat uudet harrastukset tai kurssit tai muuta? Syysmasennuksen torjumista vai mitä lie?
Kun syksyisin yleensä alkaa ne uudet kurssit ja ryhmät :wink:
Kesken on tylsää mennä lähes mihin tahansa, kun ei oikein pääse hommaan sisään.
Njoo, mutta harrastukset noin yleensäkin. "Nyt minä aloitan lenkkeilyn/sauvakävelyn/jotain muuta!"
Voihan ne aloittaa keväällä ja kesälläkin...?

Varsinkin liikuntaharrastuksia tupataan aloittamaan syksyisin (ja sitten lopettamaan kesken talvella) kun on vissiin tullut syötyä makkaraa liikaa kesällä :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ELokuupas onkin minun suosikkikuukausi. Ainakin lämmin elokuu. Kuten viime vuonna. Lämmin ja pimee. Just like me <3

Myös minä olen käynyt Fär-saarilla. Aivan ainutlaatuista, RRRRAkastin niitä down-to-earth villapaitaihmisiä ja kalanhajua ja nummia. Oletko Edith jo varannut matkan vai vasta suunnittelet? Edelleen, if all else fails, suunnittelen muuttavani joko Färskeihin tahi Islantiin jonkun kalastajan muijaksi. Yksinkertaista luontoelämää eikä turhaa hömpötysstressiä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Elokuu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elokuu on aina lomalomalomalomalomalomalomalomalomalomaaa!

Pidin tosin viikon jo tammikuussa ja toisen toukokuussa. (jolloin olin töissä)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin