Ketutuskeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei vielä ketuta, mutta ehtii kyllä alkaa...
Patz

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

TPK!
MadameDeMeloni

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Öitä!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joo, ketuttaa.. Se, että päästin tuossa edes ajatuksen tasolla syksyn ankeuden mieleeni.. *huoh*

Ei, ei, ei.. Ei vielä..

Sä etsit vielä tilaisuutta, kaipaat jotain, etsit uutta,
on kuin ois kuuma kesä jo mennyt menojaan.

Mutta vielä tulee noita lämpimiä öitä joita
sä koko pitkän talven jaksoit odottaa.

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat.

Kesä sulle paljon antaa, lämpöä sylissään kun kantaa,
sen hetken toivot ikuisesti kestävän.

Elämä on niin kuin unta, kukkii koko luomakunta,
sydän vain uutta tilaisuutta odottaa.

Vielä on kesää jäljellä,vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat.

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat.


*laulelee*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

tänä kesänä olen näköjään hiljalleen palaamassa siihen, minkälainen olin 18-20 -vuotiaana. pitäisikö minun huolestua asiasta?

hyvää keskiviikkoa
Sannnu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

2 TPK...väsyttää aivan tajuttomasti
ElanorRaven

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

HELVETIN PERKELE!
Ei voi aamu mennä näin pieleen... Näin huonoja unia, heräsin jo valmiiksi ihan paskalla fiiliksellä... Keitin mikrossa puuroa, kaikki kuohui yli... Otin sen mikron aluslautasen pois ja pesin sen, ja pudotin sen lattialle... Siitä tulee helvetisti sirpaleita! Näinä hetkinä pitäisi olla joku, joka voisi ottaa syliin ja rutistaa :cry:
AarneAnkka

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenia. Joo, vähän ketuttaa jo... tää on varmaan semmoista alkusyksyn ketutusta, kun kesä alkaa jo loppua ja toteaa että näitä aurinkoisia päiviä olisi voinut hyödyntää vähän aktiivisemmin. :(
AarneAnkka

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:Otin sen mikron aluslautasen pois ja pesin sen, ja pudotin sen lattialle... Siitä tulee helvetisti sirpaleita!
No onneksi ehdit sentään pestä sen ensin, ettei tullut puuronsotkuisia sirpaleita lattialle.

:boohoo: <-- Virtuaalihali ensiapulaastariksi.
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.

Kahva, töihin ja aikaisin tallille. Illalla ehtii sitten vielä pyykätä ja siivota, kun pitää vauhtia. Kun vaan ny sais tuon perheenkin heräämään :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Ei uutta tällä rintamalla. Minä aamuvuorossa, mies iltavuorossa = normisettiä. Eilen käyty jopa seitsemän tutun kanssa kokis-tupakka-juorusessiolla. Pitkästä aikaa näki niitäkin ihmisiä, joita ei muuten tule nähtyä.

Eilen tuli tyly tuomio vastaavalta fysioterapeutilta: lihaskunto (1=huono, 5=erinomainen) vasemmassa kädessä 1, oikeassa 2. Ei ihme että hartiat prakaa kokoajan ja olkapään hermot reistailee. Circuitiin ja salille mars!.. mä en vaan osaa :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Blaah.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kid

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei ketuta! Sainkun sainkin itseni taas aamulla salille ja mun pylly tuntuu tosi timmiltä ja ja jenkkakahvat senkun pienenee. Aah, mä näytän tänään tosi hyvältä.
Nyt maistuu kahvi ja työkään ei tällä hetkellä vituta. Se tosin varmaan muuttuu heti ekan puhelun jälkeen :P
swirl

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei ketuta muakaan. Hemmetin hjuva fiilis. Ja munki pylly tuntuu tosi timmiltä. Ja näytän tosi hyvältäkin :D

Väsyttäs kyllä vähän.
RuNkkuTonttu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huokaus.

Olin eilen reipas. Jaksoin olla töissä pitkään ja sainpa tällä kertaa jotain aikaiseksikin. Tein tosin pienenköhön mokan, jota joutuu nyt näin vapaa päivänä mennä korjailemaan. Pitäisikö mennä sinne heti vai vasta myöhemmmin? Ensin töihin ja sitten salille vai toista päin?

No, olin eilen muutekin ahkera. Kävely kilometrejä kertyi varmaan 10 ja uinti 1,5 km. Nyt on vähän paikat kipeinä. Uintilenkin jälkeen oli kuitenkin niin pirun hyvä olo, että olisi hinku mennä sinne tänäänkin. Täytyy käydä nt mahdollisimman usein uimahallissa ennenkuin syys/talvi kuntoilijat palaavat sinne. Vittu, mä en ymmärrä miksi sitä pitä uida vierekkäin? Ja pärskiä? Tai jos joku on olevinaan sellainen saatanan vesipeto uimalakkeinen/laseineen ja pärskivällä kroolityylilään, niin miksi sitten pitää vielä uidan niin saatanan hitaasti eikä antaa todellakaan tietä, jos nopeampi uimari yrittää ohittaa?
millivanilli

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanan virkeä olo. X tpk!

Tänään taitaapi olla semi helppo päivä töissä. Voisin tietty ruinata äidiltä, että jos saisin tehdä yhden yrityksen tilinpäätöksen.

EDIT: uitiin 2,1km
Viimeksi muokannut millivanilli, 02.08.2006 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Koska vitutuksen määrä maailmassa on aina vakio, niin kiittäkää tästä iljettävästä pirteydestänne minua ja kolmansia maita kollektiivisesti!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Woah, miun painoindeksi on kohta lievän ylipainon puolella.
Sit voin sanoa itseäni läskiksi ihan hyvällä omatunnolla!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tämmösiä ketutuspäiviähän nää nyt tuntuu vähän olevan.. Väsymys alituiseen, kun aamuyöt menee pyöriessä ja sekavia (valve)unia katsellessa. Nooo, aurinko porottaa, joku rakas on sentään olemassa, vaikkakin puolen tuhannen kilsan päässä. Ja yhdet rakkaat tytöt tosta vähän lähempää tulevat kohta tänne ja lähdetään kaupungille. Jos edes yhden jätskin raskis ostaa näillä nihkeillä penneilläni.
MadameDeMeloni

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Huomenta. Olen katkera näille timmeille ja hyvännäköisille edustajille. Toisaalta, paskaaks tässä. Oma vika jos on losoperse. Kuitenkin aion sutkauttaa tammalla töihin.

Hyvvee päevee immeeset!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaikki itä-helsingissä asuvat, ja jumpasta/pilateksesta/baletista/tanssista kiinnostuneet, eikä-niin-rahakkaat, käykääs katsomassa sivusto www.kehojamieli.fi - Työkaveri suositteli, ja tilasin itselleni heti syyskaudeksi kaikkiin jumppiin oikeudet. Ajatkin on inhimilliset! uuh!

Ja ninni, monet aloittaa syksyllä jonkinlaisen urheilun koska kesän aikana tulee tehtyä paljon muuta ulkoilua ja on yleensä sosiaalisesti vilkkaampaa aikaa. Lomat on pidetty, ja sitä etsii itselleen uusia virikkeitä, ettei laiskiintuisi talveksi. Näin ainakin mulla..
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa, jos sie jumppaamaan alat, ni millos ehit tallille tulla mun kans, jos sieltä sulle joku vuokrapolle nyt löytyykin? Kyselen tänään ku meen.
millivanilli

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uuh, ihme asioista joskus muodostuu ongelmia. Jos mä en tykkää siitä, että mun sivuilla on peilikaapit, ja esim avaan sen kaapin ettei tartte edes vahingossa peilailla itseään, niin miksi se on ongelma muille? Täällä vanhempien luona on muutenkin ihan liikaa peilejä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa, jos sie jumppaamaan alat, ni millos ehit tallille tulla mun kans, jos sieltä sulle joku vuokrapolle nyt löytyykin? Kyselen tänään ku meen.
Juu, minähän ajattelin jumpata sen koko 5h arkisin joka päivä, samoin 10h viikonloppuisin, en mä kato enää sun kans talleille ehtis ;)

Kyllä me kerran viikossa jotain keksitään. Sitä paitsi noita jumppia on ma-la, klo 16.30 - 20, eiköhän siellä ole sen verran niitä vaihtoehtoja, että joustamisen varaa on vaikka kuinka paljon. (ps. ja se alkaa vasta 1.9.)(pss. satunnaista maastoseuraa, ei mitään 3 kertaa viikossa Ninni.. kysele ihmeessä!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hajoitin oman koneeni käyttöjärjestelmäasennuksen, mutta ei oikeastaan edes vituta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin